Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

a właśnie bigu, coś mi przypomina ten obrazek, działasz dalej z tym projektem ?

  • Odpowiedzi 504
  • Wyświetleń 99,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
130125_hansfunky_sm.jpg

 

Z okazji dzisiejszych/wczorajszych wydarzeń w sejmie.

 

Wracam po przerwie na forum i pierwsze co widzę to Hans Kloss i Funky Koval? blee... mniam.. sam nie wiem... brakuje tam tylko k. Żbika.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Czegoś tu nie rozumiem, gość ukazuje bliskie perfekcji realizacje rozmaitych zadań, nie wszystko mi się podoba ale do wykonania nie można mieć najmniejszych uwag. Pokazuje nam od kuchni zawodowstwo i tu jestem niemal pewien, że czy to agencje czy wydawnictwa, gry,koncepty, wszystko może zrealizować na tip top.

Klikam na ***** bo trochę dziwnie ta teczka wygląda bez *****

I czekam na więcej.

Napisano
  • Autor

Jim się tak nie wzdrygiwał w I Love You Phillip Morris :)

 

Model zbiorników z mau, oraz wcześniejszy koncept setu:

 

sloje.jpg

 

enviroment_01.jpg

Napisano

Chciało by się powiedzieć pikne jak zwykle ;). szczególnie ten drugi.

//Pozdr.

Napisano

Ten ostatni bardzo fajny. Tyle że przy takim ustawieniu kamery to linia horyzontu powinna być wygięta w drugą stronę;)

Napisano

Podoba mi się ta żelazna konsekwencja. nic dodać nic ująć. Wcześniej też dałeś radę, bp pomalować nie tandetnie render wcale nie taka łatwa sprawa jak by się mogło zdawać.

Napisano
  • Autor

Dzięki,

 

Lucek,

nawet nie zwróciłem uwagi, masz oczywiście rację, chociaż takie odwrócenia od realiów w perspektywie nawet mi się podobają, może dlatego zrobiłem jak zrobiłem.

Napisano

Spoko ten gość ostatni. Ma buty jak kot w butach, albo jak muszkieter, w sumie jeden pies chyba :P

Napisano
  • Autor

Stelaż-dyby do Mau-mau

Modelowałem w 2007 roku, może 2006, chyba ja, ale wielce prawdopodobne że Rafał Kidziński maczał w tym modelu paluchy. Kiedyś rozwijano sympatyczny modeler Silo.

Renderowane w Mentalu, zanim to się zrobiło modne w PI:P

Jutro albo pojutrze pokażę jak wygląda w tym małpka.

 

015.jpg

 

srelazsubdiv.jpg

 

015a.jpg

Edytowane przez biglebowsky

Napisano
  • Autor

W colorboardzie nie ma co się tym przejmować. Różne koncepty mają różne funkcje, tu istotny jest sam kolor i nastrój. Oczywiście z lepszą perspektywką było by bardziej realnie ale też nie wpłynęło by to na funkcjonalność. Nie ma więc racjonalnego powodu żeby robić taki obrazek dłużej. Jak się przegląda kolorskrypty pixara to one są często jeszcze bardziej symboliczne.

Napisano

Kolor jest malina no i nastrój tej izby lekarskiej też ,zadanie spełnione. Pewnie by mnie mniej raziła ta perspektywa gdyby te wszystkie jej kierunki były od czapy, a działał sam kolor.

Napisano
  • Autor

Zapewne. Może w ogóle błąd że tam jakakolwiek jest i prościej, szybciej było by płasko, bez sugestii persp. Tylko bez tego nie mógł bym pokazać pewnych odbić. Tak czy siak nie ma co się rozczulać nad obrazkiem sprzed 4 czy 5 lat :)

Napisano

Istnieją toonkowe style gdzie specjalnie każdy przedmiot ma inną perspektywę, albo proporcje są kompletnie pokrzywione, myślałem, że o to chodziło. Jak dla mnie wygląda to fajnie, a jak jeszcze oświetleniowcy mają więcej danych, to w sumie tylko na plus.

Napisano
  • Autor

Częściowo to było szukanie stylu, jednak w 3d poszło w innym kierunku niż banalne wykrzywianie. Skończyło się na szukaniu proporcji, szczególnie wertykalnych wydłużeń pewnych elementów żeby przestrzeń wydawała się bardziej wysoka, sroga i postrzegana z perspektywy dziecka.

 

Dziś matte i prekomponowany rendertest. Modelował Łukasz Skurczyński, renderował Kamil Pohl, ja podmalowywałem i składałem.

 

 

matte_01.jpg

Napisano
  • Autor

oraz coś z pierwszych teścikwo 3d:

 

brainofishes_01.jpg

 

Model robił Rafał Kidziński (Gotham), przy robieniu herbacianego shadera pomagał mi Kome zwany teraz polka dot

Napisano

Bardzo fajnie się zapowiada. Pewnie gdyby prawa noga powędrowała do środka to bieg zyskałby na dynamice.

Napisano

Oh! Oh! Uwielbiam. Marvel pewnie bedzie dzwonic z robota :)

Napisano
  • Autor

Lucek, może masz rację, przetestuję,

 

ICE, no na razie czekam i czekam a oni nie dzwonią kurde:)

 

motyl, Tak, to Killer Crock

Napisano
  • Autor

Nie sądziłem że ktoś w ogóle zauważa takie rzeczy:)

 

Gaz-masko-rybo-stwory w wersji bardziej produkcyjnej, chyba z 2009:

 

brainofishes_03.jpg

Napisano
  • Autor

matte_02.jpg

 

Kolejny obrazek z mau, znowu matte/render. Modelował Łukasz Skurczyński (Vetis), renderował Kamil Pohl (Tweety)

Napisano
  • Autor

Czuję się zaszczycony:) Do póki tego nie napisałeś nawet nie wpadłem na to że zasyfienie mogło by być jakąkolwiek opcją. Chyba dość łatwo by było dać brud, tłuste plany i grzyb, cieszę się że o tym nie pomyślałem i odruchowo postawiłem na sterylność.

Napisano
  • Autor

Połowę stycznia i luty spędziłem nad tym:

 

i jak pisałem tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88006&p=1150615&viewfull=1#post1150615

 

"Plastic, Juice, Platige, L.U.C, Natyvizm i Paweł Błaszczak, trudno tu mówić kto istotniej wpłynął na całość. Trudny projekt, 1,5 miesiąca na całą realizację od zera do występu"

Każda strona miała kreatywny wkład a moja rola sprowadzała się głównie do tego żeby całość była spójna.

Napisano

Właśnie, ciary na plecach za sterylność i zimno skalpela tnącego tę biedną małpkę.

Enviro rozwala w pył.

Napisano

Hehe super ten performance, Paweł Błaszczak opowiadał mi swoje wizje i słuchałem jego muzy w tym klimacie już lata temu :), gość z wizją. I nagrał już całą płytę właśnie z muzyką, w stylu atari. Bardzo fajnie, że zrobiliście coś takiego!!!

Też będę niedługo robił dla niego animkę, teledysk w pixelarcie :) jego muza ma moc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności