jaras Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 a właśnie bigu, coś mi przypomina ten obrazek, działasz dalej z tym projektem ?
sly Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Z okazji dzisiejszych/wczorajszych wydarzeń w sejmie. Wracam po przerwie na forum i pierwsze co widzę to Hans Kloss i Funky Koval? blee... mniam.. sam nie wiem... brakuje tam tylko k. Żbika. Pozdrawiam.
KaliditusZaliditey Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Czegoś tu nie rozumiem, gość ukazuje bliskie perfekcji realizacje rozmaitych zadań, nie wszystko mi się podoba ale do wykonania nie można mieć najmniejszych uwag. Pokazuje nam od kuchni zawodowstwo i tu jestem niemal pewien, że czy to agencje czy wydawnictwa, gry,koncepty, wszystko może zrealizować na tip top. Klikam na ***** bo trochę dziwnie ta teczka wygląda bez ***** I czekam na więcej.
biglebowsky Napisano 12 Luty 2013 Autor Napisano 12 Luty 2013 Sly, Kapitan żbik akurat się schylał Kaliditusie, bardzo dziękuję
biglebowsky Napisano 13 Luty 2013 Autor Napisano 13 Luty 2013 Jim się tak nie wzdrygiwał w I Love You Phillip Morris :) Model zbiorników z mau, oraz wcześniejszy koncept setu:
biglebowsky Napisano 16 Luty 2013 Autor Napisano 16 Luty 2013 Dzięki, mam nadzieję że jeszcze jakieś lepciejsze zrobię kiedyś:)
miriam Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Chciało by się powiedzieć pikne jak zwykle ;). szczególnie ten drugi. //Pozdr.
Urbanboogie Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Woaah, ale świetnie się to prezentuje w tej fazie! :)
biglebowsky Napisano 16 Luty 2013 Autor Napisano 16 Luty 2013 Stare dzieje, dzięki:) Coś dzisiejszego dla odmiany:
Lucek Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Ten ostatni bardzo fajny. Tyle że przy takim ustawieniu kamery to linia horyzontu powinna być wygięta w drugą stronę;)
rosikowski Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 no chyba że biglebowsky chciał zasugerować np.. krater
KaliditusZaliditey Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Podoba mi się ta żelazna konsekwencja. nic dodać nic ująć. Wcześniej też dałeś radę, bp pomalować nie tandetnie render wcale nie taka łatwa sprawa jak by się mogło zdawać.
badassky Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Miałeś zrobić coś lepsiejszego i zrobiłeś dwa razy pod rząd :D
biglebowsky Napisano 17 Luty 2013 Autor Napisano 17 Luty 2013 Dzięki, Lucek, nawet nie zwróciłem uwagi, masz oczywiście rację, chociaż takie odwrócenia od realiów w perspektywie nawet mi się podobają, może dlatego zrobiłem jak zrobiłem.
Igi Napisano 18 Luty 2013 Napisano 18 Luty 2013 Spoko ten gość ostatni. Ma buty jak kot w butach, albo jak muszkieter, w sumie jeden pies chyba :P
biglebowsky Napisano 19 Luty 2013 Autor Napisano 19 Luty 2013 dzięki, takie ma, to postać z uniwersum komiksowego DC, nie wymyślałem więc, polazłem na łatwiznę:)
WojtekFus Napisano 19 Luty 2013 Napisano 19 Luty 2013 Ale sie dzieje ostatnio u Ciebie! Pelna profeska! Gratuluje :)
biglebowsky Napisano 19 Luty 2013 Autor Napisano 19 Luty 2013 (edytowane) Stelaż-dyby do Mau-mau Modelowałem w 2007 roku, może 2006, chyba ja, ale wielce prawdopodobne że Rafał Kidziński maczał w tym modelu paluchy. Kiedyś rozwijano sympatyczny modeler Silo. Renderowane w Mentalu, zanim to się zrobiło modne w PI:P Jutro albo pojutrze pokażę jak wygląda w tym małpka. Edytowane 19 Luty 2013 przez biglebowsky
KaliditusZaliditey Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 Szkoda mi tej małpki, fajna praca jak zwykle, tylko nie kumam tej perspektywy, zwłaszcza ta szafka z lewej razi bo jest w innej perspektywie niż okno i dyby.
biglebowsky Napisano 20 Luty 2013 Autor Napisano 20 Luty 2013 W colorboardzie nie ma co się tym przejmować. Różne koncepty mają różne funkcje, tu istotny jest sam kolor i nastrój. Oczywiście z lepszą perspektywką było by bardziej realnie ale też nie wpłynęło by to na funkcjonalność. Nie ma więc racjonalnego powodu żeby robić taki obrazek dłużej. Jak się przegląda kolorskrypty pixara to one są często jeszcze bardziej symboliczne.
KaliditusZaliditey Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 Kolor jest malina no i nastrój tej izby lekarskiej też ,zadanie spełnione. Pewnie by mnie mniej raziła ta perspektywa gdyby te wszystkie jej kierunki były od czapy, a działał sam kolor.
biglebowsky Napisano 20 Luty 2013 Autor Napisano 20 Luty 2013 Zapewne. Może w ogóle błąd że tam jakakolwiek jest i prościej, szybciej było by płasko, bez sugestii persp. Tylko bez tego nie mógł bym pokazać pewnych odbić. Tak czy siak nie ma co się rozczulać nad obrazkiem sprzed 4 czy 5 lat :)
n-pigeon Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Istnieją toonkowe style gdzie specjalnie każdy przedmiot ma inną perspektywę, albo proporcje są kompletnie pokrzywione, myślałem, że o to chodziło. Jak dla mnie wygląda to fajnie, a jak jeszcze oświetleniowcy mają więcej danych, to w sumie tylko na plus.
biglebowsky Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 Częściowo to było szukanie stylu, jednak w 3d poszło w innym kierunku niż banalne wykrzywianie. Skończyło się na szukaniu proporcji, szczególnie wertykalnych wydłużeń pewnych elementów żeby przestrzeń wydawała się bardziej wysoka, sroga i postrzegana z perspektywy dziecka. Dziś matte i prekomponowany rendertest. Modelował Łukasz Skurczyński, renderował Kamil Pohl, ja podmalowywałem i składałem.
biglebowsky Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 oraz coś z pierwszych teścikwo 3d: Model robił Rafał Kidziński (Gotham), przy robieniu herbacianego shadera pomagał mi Kome zwany teraz polka dot
biglebowsky Napisano 10 Marzec 2013 Autor Napisano 10 Marzec 2013 wipowy fragmencik większej całości.
Lucek Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Bardzo fajnie się zapowiada. Pewnie gdyby prawa noga powędrowała do środka to bieg zyskałby na dynamice.
ICE Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Oh! Oh! Uwielbiam. Marvel pewnie bedzie dzwonic z robota :)
motyl Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 (edytowane) to Crock z Batmana?:) Edytowane 10 Marzec 2013 przez motyl
biglebowsky Napisano 10 Marzec 2013 Autor Napisano 10 Marzec 2013 Lucek, może masz rację, przetestuję, ICE, no na razie czekam i czekam a oni nie dzwonią kurde:) motyl, Tak, to Killer Crock
EthicallyChallenged Napisano 11 Marzec 2013 Napisano 11 Marzec 2013 Z Marvela raczej nie zadzwonia... Predzej z DC ;] Szacunek za to, ze lancuch namalowales, a nie zrobiles tym badziewnym pedzlem na ktory juz nie moge patrzec.
biglebowsky Napisano 11 Marzec 2013 Autor Napisano 11 Marzec 2013 Nie sądziłem że ktoś w ogóle zauważa takie rzeczy:) Gaz-masko-rybo-stwory w wersji bardziej produkcyjnej, chyba z 2009:
biglebowsky Napisano 12 Marzec 2013 Autor Napisano 12 Marzec 2013 Kolejny obrazek z mau, znowu matte/render. Modelował Łukasz Skurczyński (Vetis), renderował Kamil Pohl (Tweety)
KaliditusZaliditey Napisano 12 Marzec 2013 Napisano 12 Marzec 2013 Nie jest to może przyjemne miejsce, ale przynajmniej dbają tam o czystość. Powędrowała do mojego katalogu mastas za atmosferę i miodne światło.
biglebowsky Napisano 12 Marzec 2013 Autor Napisano 12 Marzec 2013 Czuję się zaszczycony:) Do póki tego nie napisałeś nawet nie wpadłem na to że zasyfienie mogło by być jakąkolwiek opcją. Chyba dość łatwo by było dać brud, tłuste plany i grzyb, cieszę się że o tym nie pomyślałem i odruchowo postawiłem na sterylność.
biglebowsky Napisano 12 Marzec 2013 Autor Napisano 12 Marzec 2013 Połowę stycznia i luty spędziłem nad tym: i jak pisałem tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88006&p=1150615&viewfull=1#post1150615 "Plastic, Juice, Platige, L.U.C, Natyvizm i Paweł Błaszczak, trudno tu mówić kto istotniej wpłynął na całość. Trudny projekt, 1,5 miesiąca na całą realizację od zera do występu" Każda strona miała kreatywny wkład a moja rola sprowadzała się głównie do tego żeby całość była spójna.
bear island Napisano 12 Marzec 2013 Napisano 12 Marzec 2013 Właśnie, ciary na plecach za sterylność i zimno skalpela tnącego tę biedną małpkę. Enviro rozwala w pył.
WWWoj Napisano 13 Marzec 2013 Napisano 13 Marzec 2013 Hehe super ten performance, Paweł Błaszczak opowiadał mi swoje wizje i słuchałem jego muzy w tym klimacie już lata temu :), gość z wizją. I nagrał już całą płytę właśnie z muzyką, w stylu atari. Bardzo fajnie, że zrobiliście coś takiego!!! Też będę niedługo robił dla niego animkę, teledysk w pixelarcie :) jego muza ma moc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się