Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 504
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
130125_hansfunky_sm.jpg

 

Z okazji dzisiejszych/wczorajszych wydarzeń w sejmie.

 

Wracam po przerwie na forum i pierwsze co widzę to Hans Kloss i Funky Koval? blee... mniam.. sam nie wiem... brakuje tam tylko k. Żbika.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Czegoś tu nie rozumiem, gość ukazuje bliskie perfekcji realizacje rozmaitych zadań, nie wszystko mi się podoba ale do wykonania nie można mieć najmniejszych uwag. Pokazuje nam od kuchni zawodowstwo i tu jestem niemal pewien, że czy to agencje czy wydawnictwa, gry,koncepty, wszystko może zrealizować na tip top.

Klikam na ***** bo trochę dziwnie ta teczka wygląda bez *****

I czekam na więcej.

Napisano

Dzięki,

 

Lucek,

nawet nie zwróciłem uwagi, masz oczywiście rację, chociaż takie odwrócenia od realiów w perspektywie nawet mi się podobają, może dlatego zrobiłem jak zrobiłem.

Napisano (edytowane)

Stelaż-dyby do Mau-mau

Modelowałem w 2007 roku, może 2006, chyba ja, ale wielce prawdopodobne że Rafał Kidziński maczał w tym modelu paluchy. Kiedyś rozwijano sympatyczny modeler Silo.

Renderowane w Mentalu, zanim to się zrobiło modne w PI:P

Jutro albo pojutrze pokażę jak wygląda w tym małpka.

 

015.jpg

 

srelazsubdiv.jpg

 

015a.jpg

Edytowane przez biglebowsky
Napisano

W colorboardzie nie ma co się tym przejmować. Różne koncepty mają różne funkcje, tu istotny jest sam kolor i nastrój. Oczywiście z lepszą perspektywką było by bardziej realnie ale też nie wpłynęło by to na funkcjonalność. Nie ma więc racjonalnego powodu żeby robić taki obrazek dłużej. Jak się przegląda kolorskrypty pixara to one są często jeszcze bardziej symboliczne.

Napisano

Zapewne. Może w ogóle błąd że tam jakakolwiek jest i prościej, szybciej było by płasko, bez sugestii persp. Tylko bez tego nie mógł bym pokazać pewnych odbić. Tak czy siak nie ma co się rozczulać nad obrazkiem sprzed 4 czy 5 lat :)

Napisano

Istnieją toonkowe style gdzie specjalnie każdy przedmiot ma inną perspektywę, albo proporcje są kompletnie pokrzywione, myślałem, że o to chodziło. Jak dla mnie wygląda to fajnie, a jak jeszcze oświetleniowcy mają więcej danych, to w sumie tylko na plus.

Napisano

Częściowo to było szukanie stylu, jednak w 3d poszło w innym kierunku niż banalne wykrzywianie. Skończyło się na szukaniu proporcji, szczególnie wertykalnych wydłużeń pewnych elementów żeby przestrzeń wydawała się bardziej wysoka, sroga i postrzegana z perspektywy dziecka.

 

Dziś matte i prekomponowany rendertest. Modelował Łukasz Skurczyński, renderował Kamil Pohl, ja podmalowywałem i składałem.

 

 

matte_01.jpg

Napisano

Czuję się zaszczycony:) Do póki tego nie napisałeś nawet nie wpadłem na to że zasyfienie mogło by być jakąkolwiek opcją. Chyba dość łatwo by było dać brud, tłuste plany i grzyb, cieszę się że o tym nie pomyślałem i odruchowo postawiłem na sterylność.

Napisano

Połowę stycznia i luty spędziłem nad tym:

 

i jak pisałem tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88006&p=1150615&viewfull=1#post1150615

 

"Plastic, Juice, Platige, L.U.C, Natyvizm i Paweł Błaszczak, trudno tu mówić kto istotniej wpłynął na całość. Trudny projekt, 1,5 miesiąca na całą realizację od zera do występu"

Każda strona miała kreatywny wkład a moja rola sprowadzała się głównie do tego żeby całość była spójna.

Napisano

Hehe super ten performance, Paweł Błaszczak opowiadał mi swoje wizje i słuchałem jego muzy w tym klimacie już lata temu :), gość z wizją. I nagrał już całą płytę właśnie z muzyką, w stylu atari. Bardzo fajnie, że zrobiliście coś takiego!!!

Też będę niedługo robił dla niego animkę, teledysk w pixelarcie :) jego muza ma moc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności