Sebazx6r Napisano 21 Maj 2014 Autor Napisano 21 Maj 2014 (edytowane) Here comes Nawt .... Space Jam 1996r: http://i.imgur.com/NZPJNMs.png Edytowane 19 Maj 2015 przez Sebazx6r
Trisquote Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 oo Space Jam xD uwielbiałem to za dzieciaka , w sumie nadal uwielbiam ;P Co prawda nie oglądałem tego już dawno więc nie wiem jak bardzo zgodnie zrobiłeś a jak nie ale zaloże się, że mało jest refek stąd jak dla mnie jest kapitalnie jeśli chodzi o postaci ; ) Szkoda tej piłki,że sie nie przyłożyłeś . Nie czytałem całego wątku, zrobisz wszystkie stworki?
Sebazx6r Napisano 28 Maj 2014 Autor Napisano 28 Maj 2014 (edytowane) Trisquote film zessałem i net, wiecej ujeć z filmu niż w przypadku pierwszej postaci. Jeszcze nie wiem czy zrobię resztę. Przy okazji wrzucę: Wczoraj wymęczyłem poligonal/subdivision modling Mayce: Edytowane 29 Maj 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 Choopy nie wime, ale Jordany byłby największym wyzwaniem. Może jeszcze trochę się z nim wstrzymam.
2013 Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Nie wstrzymuj się, dasz radę! Elegancka topologia chudej laseczki!
Sebazx6r Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 (edytowane) Edit: Masakra ciężko się robi tego Jordana ... Różne fota z róznych kątów różne soczewki .... x/ Up. Wciąż męczę: Edytowane 2 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
michalo Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Fajnie ci idzie. Myślę, że nos nie powinien być tak strukturalny. Mniej definicji budowy a więcej masy. M. okrężny ust, pod dolną wargą też powinna być mniej wyeksponowana separacja z powierzchni Coś oczy chyba mają odrobinę inny kształt i budowę - Fałda nad okiem (Epicanthic fold, zmarszczka nakątna - część boczna) powinna mieć więcej fatu i u Jordana praktycznie zakrywa górną powiekę. To tyle z moich obserwacji. Pooglądaj może karykatury, one świetnie ukazują gdzie jest podobieństwo.
Sebazx6r Napisano 2 Czerwiec 2014 Autor Napisano 2 Czerwiec 2014 (edytowane) Dzieki za uwagi. On ma te pady tluszczow nad oczami dosc mocno wklesniete opieraja sie wrecz na oku jak poduszk. Qrde ciezko ciezko jak jedno sie poprawi to drugie spiepszy. Do tego mam wrazenie ze on lubi chodzi z przyciagnieta broda do szyji. Dla odmiany troche cialko porobilem. Calosc juz stanowi jeden model wiec... Mozna swobodnie poprawiac. Siateczka po Zremesherze juz tak nie pinczuje. Edytowane 3 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
krzys!3k Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 główka bardzo fajna, z sylwetki ręce chyba trochę przy długie(ewentualnie za krótkie nogi), od miednicy w dół nie oceniam bo to chyba mocny wip, jedziesz dalej:)
Sebazx6r Napisano 4 Czerwiec 2014 Autor Napisano 4 Czerwiec 2014 (edytowane) Thx... Patrzac na teczke to Imageshack chyba wyrzucil wszystkie prace lub konta co nie zaplacili bo poznikalo troche starszych "wykrętów". Lekkie zmiany... Musze zabrac sie za te stopyu porzadnie i wrocic do okolicy kolan i łydek. Poprawka mala na nogi przed snem :). Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
(8)-ball Napisano 5 Czerwiec 2014 Napisano 5 Czerwiec 2014 Popraw mu tą czaszkę, bo źle to wygląda. Jordan ma troche inny nos. Rozszerz trochę połączenie nosa przy brwiach. Czoło też jest za wysokie i pamiętaj o fałdce przy karku :) Aha, i Jordan nie jest Jordanem jak nie ma wąsika http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d3/c7/5d/d3c75d16631e690a6cadd2a1e0f8397a.jpg http://i.huffpost.com/gen/1461673/thumbs/o-MICHAEL-JORDAN-PATRICK-EWING-facebook.jpg http://o.onionstatic.com/images/7/7999/original/700.hq.jpg?3835 Pozdr
Sebazx6r Napisano 6 Czerwiec 2014 Autor Napisano 6 Czerwiec 2014 (edytowane) Dzięki za rady starałem się dostosować. Tak więc update ponizej. Następnie zabieram się za ciuchy. Potem pewnie jeszcze wrócę trochę do ciała. HighRes Edytowane 22 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 22 Czerwiec 2014 Autor Napisano 22 Czerwiec 2014 (edytowane) Up: http://i.imgur.com/V7ozNvA.jpg http://i.imgur.com/yDadi7E.jpg Troche klasycznej Topologii W maya: Pora na nową postać zaczynam od główki: O zauważyłem ,że jakimś cudem stare prace z Imageshack wróciły... Edytowane 4 Lipiec 2014 przez Sebazx6r
michalo Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 Tak trochę nierówno wyglądają te ostatnie prace. Najlepiej na razie prezentuje się postać z Dragon Ball'a. Połączył bym tylko mięsień piersiowy (część obojczykową) z naramiennym i skrócił bym ten dołek (sorry, mam już fobię). Co do twarzy włosy wyszły bardzo średnio a same buzie też niestety niezbyt w porządku z budową. Wystylizowane postaci zdają się ci wychodzić dużo lepiej niż bardzej ludzkie. Jordan już mi się mniej podoba niż poprzedni panowe ze Space Jam, choć wyszedł całkiem nieźle
Sebazx6r Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Napisano 4 Lipiec 2014 (edytowane) Spoko. Włosy to 1 i 2 podejście do fiberMesha. Wiadomo, ciężej jest przenieść podobieństwo :). Prace robię po nocach, więc też zmęczenie materiału przychodzi. Nie wiem co Ci się w twarzy nie podoba, wyszła raczej nie najgorzej , szczególnie 2 wersja gdzie zmniejszyłem oczy. Następna będzie lepsza. Upozowane prace fajniej się czyta ;). Edytowane 4 Lipiec 2014 przez Sebazx6r
Domi Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 W moim odczuciu twarz Buu jest za łagodna Wg mnie powinien być bardziej agresywny wyraz twarzy u niego: http://3.bp.blogspot.com/-715Kq2oy2wo/TZGLD3CU0XI/AAAAAAAAB6c/RX0y-ZbNuoU/s320/kid-bu.jpg Chyba, że taki miałeś koncept : )
michalo Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 Z twarzą chodzi mi o to, że są jakieś dziwne kształty, które mi nie pasują - np z boku żuchwy, na polikach. Jest też dziwny kształt biegnący po kancie żuchwy - od boku brody, prawie do końca. Czoło też jakby płaskie za bardzo. Wiesz, borykam się teraz właśnie z takimi problemami i właściwie ciężko mi czasem samemu w swoich pracach to zauważyć co widzę tutaj. Niestety dokładnie nie potrafię wyjaśnić czemu jest taki błąd. Na pewno to wynika z anatomii.. Np z boku żuchwy (od kości jażmowej do krawędi żuchwy) biegnie duży mięsień masseter (nie chce mi się szukać polskiej nazwy), u ciebie on jest zdeformowany podczas gdyż powinien tworzyć poniekąd jedną masę. Broda powinna pójść bardziej do tyłu by kąt czubek nosa - krawędź ust - czubek brody był większy,. Ucho, a dokładniej grobelka powinna być chyba bardziej delikatna i wtapiać się z obrąbkiem bliżej dołu ucha. Takie parę zdań.
Sebazx6r Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Napisano 4 Lipiec 2014 (edytowane) Ok hehe no tak to bywa u siebie sie nie widzi co u innych wychodzi :D... Trzeba przerwy i dalej... BuuBuu: TurnTable: https://vimeo.com/100001645 Retopo: UV rozlozone. Spodnie ncloath.: Pierwsze szybkie testy Edytowane 12 Lipiec 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 12 Lipiec 2014 Autor Napisano 12 Lipiec 2014 (edytowane) Edytowane 14 Lipiec 2014 przez Sebazx6r
michalo Napisano 14 Lipiec 2014 Napisano 14 Lipiec 2014 No no! Świtnie wygląda kiedy go ustawić. Popracuj jednak trochę nad tłem a będzie jeszcze lepiej./
Domi Napisano 14 Lipiec 2014 Napisano 14 Lipiec 2014 Jak kolega wyżej, w pozie naprawdę spoko, tylko mi też tło nie pasuje
Sebazx6r Napisano 14 Lipiec 2014 Autor Napisano 14 Lipiec 2014 (edytowane) Qrde a akurat takie minimalistyczne tło mi się podobało. Proste jak w dragon ballu górki :)... No ale spoko .... Wqrtce zabieram się za nową postać. Zaczałem Vegete.: pierwszo zrobilem taka glowke a nastepnie: Dzien drugi: [video=youtube;6_BD9_-fO3o]https://www.youtube.com/watch?v=6_BD9_-fO3o&feature=youtu.be Edytowane 22 Lipiec 2014 przez Sebazx6r
gof Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Naprawdę duże postępy od czasu pierwszych modeli motocykli :) Z modelu na model coraz lepiej, tak trzymać.
furia Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Model fajny ale jakoś wcale do Vegety to nie podobny :D
Sebazx6r Napisano 30 Lipiec 2014 Autor Napisano 30 Lipiec 2014 (edytowane) Up: Turntable Filmik: https://vimeo.com/102878750 Edytowane 7 Sierpień 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 12 Sierpień 2014 Autor Napisano 12 Sierpień 2014 (edytowane) Turntable z poprzedniego posta: https://vimeo.com/102878750 i z kolorkami: Pora powalczyć z Low Poly. Na wstępnie główka i normalMapy.: Dzisiejszy speed: Edytowane 20 Sierpień 2014 przez Sebazx6r
Domi Napisano 20 Sierpień 2014 Napisano 20 Sierpień 2014 Jak dla mnie super główka, mam nadzieję że kiedyś też będę taką potrafił zrobić : )
Sebazx6r Napisano 20 Wrzesień 2014 Autor Napisano 20 Wrzesień 2014 Po krotkiej przerwy od sculpcenia domowego. Dzien 1:
michalo Napisano 20 Wrzesień 2014 Napisano 20 Wrzesień 2014 Postać stwora (ogra?) zapowiada się bardzo miodzio. Podbrzusze może trochę za ostre i te dwie fałdy skóry na plecach nad tyłkiem jakoś też mi nie pasują. Tak to git!
Sebazx6r Napisano 20 Wrzesień 2014 Autor Napisano 20 Wrzesień 2014 (edytowane) hehe dzieki, Ogr Playlista z progressu: https://www.youtube.com/watch?v=1-zkwh-ENQQ&list=PLgNNCJYobumkcS0Q0Be_Hg76XH8YP7mh1&index=1 Edytowane 16 Październik 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2014 Autor Napisano 29 Wrzesień 2014 I upozowany: [video=youtube;kpVwMl-1EwI]
Domi Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Ciało bardzo fajne, nad zbroją bym popracował, ta czaszka na pasie nie wiadomo jak się znalazła w tym miejscu, w którym się znalazła : )
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2014 Autor Napisano 29 Wrzesień 2014 To jest jeden subtool. Wytloczenie odlew jak kto woli. Jakby bylo ze skory to rowniez skore mozna naciagnac. Nie wiem czy wroce do tego modelu. Moze dobrze by bylo pocwiczyc zbroje na czyms rzeczywistym refek.
piopiowawa Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 plastycznie ciekawe ale nie wiem co w tym jest że każda twoja postać ma budowę pudziana.
Sebazx6r Napisano 30 Wrzesień 2014 Autor Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Jest i chudy. Edytowałem by nie zaśmiecać.: Kolejna Postać Rycerz: Referencje: http://www.fightersgeneration.com/characters2/nightmare-sc2fix3.jpg http://fc09.deviantart.net/images/i/2002/33/b/0/Nightmare-Soul_Calibur.jpg Playlista z poszczególnych dni Work In Progress.: https://www.youtube.com/watch?v=Kq6nJsypC-w&list=PLgNNCJYobumlBJO1wWwKus5Axl-xlExOg Final: Edytowane 27 Październik 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 22 Październik 2014 Autor Napisano 22 Październik 2014 (edytowane) Krowa: https://www.youtube.com/watch?v=c5p1mQnPzl4&feature=youtu.be Goblin Playlist: https://www.youtube.com/watch?v=uV3VBuCIsuI&list=PLgNNCJYobumlPf2Eb-sxYb9kmNw8NMKrn LP z Marmoset: Playlista Goblini wip: https://www.youtube.com/watch?v=uV3VBuCIsuI&list=PLgNNCJYobumlPf2Eb-sxYb9kmNw8NMKrn&index=1 Carnge i Venom 2 dzien klepania.: https://www.youtube.com/watch?v=JPl7ckEJKOk&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=GAa0KDtRiEo&list=UUxW02Yen88HrHcd-aRqDJPg https://www.youtube.com/watch?v=3sefz_nkzr0&list=UUxW02Yen88HrHcd-aRqDJPg Edytowane 4 Listopad 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 4 Listopad 2014 Autor Napisano 4 Listopad 2014 (edytowane) Edytowane 5 Listopad 2014 przez Sebazx6r
Temporal Napisano 5 Listopad 2014 Napisano 5 Listopad 2014 Zawsze twoje dobre modele zabijaja slabe rendery :(
Sebazx6r Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 (edytowane) Ok ;) thx. Może nie potrzebnie próbuje doświetlic cały model. W Zbrushu średnio mi to idzie. Update do Carnage: [video=youtube_share;bV8uYlSwuLQ]http://youtu.be/bV8uYlSwuLQ Poprawki Venom w T/A-pose: NsQzwWukrJRNqgtin Edytowane 6 Listopad 2014 przez Sebazx6r
Netrush Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Cześć! Bardzo fajne modele. Rzeczywiście rendery trochę psują efekt, a szkoda tych modeli. Mam pytanie, renderujesz całkowicie w Zbrushu czy składasz passy potem w PSie ? Bo jeśli to pierwsze to widziałem, że jest dobry patent na to żeby wyrenderować model w passach. Ustawiasz sobie w Zetce materiał, który nie jest matcapem tak żeby można było światłem kręcić, renderujesz kilka świateł osobno i je eksportujesz, do tego refleksy maski zdepth AO i inne duperele, potem to składasz np. w PSie mając nad tym całkowitą kontrolę. Możesz fejkować w ten sposób globalną iluminację i całkiem fajne efekty z tego wychodzą. Jeśli widziałeś już ten filmik to zobacz jeszcze raz końcówkę, tam jest wszystko wytłumaczone: https://www.youtube.com/watch?v=N-MC6Lu-5dA
Sebazx6r Napisano 15 Listopad 2014 Autor Napisano 15 Listopad 2014 (edytowane) Carnage. Wersje poprzednie w playliscie na youtube. Playlista: https://www.youtube.com/watch?v=JPl7ckEJKOk&list=PLgNNCJYobummJ18GuC4KvxBO2RxfPJNAn .... Edytowane 6 Grudzień 2014 przez Sebazx6r
JackTheRippy Napisano 7 Grudzień 2014 Napisano 7 Grudzień 2014 Swietnie to wyglada, cudnie rozbita symetria :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się