Busiu Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 hcpiter3d dzieki, Robert jak pisałem to tylko dwie godziny, tak tekstura to zmodyfikowane panele :D
Gniotek Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 pierwsze zetkniecie z zbrushem i organika ok 40 min glownie rzezbilem cialko nad twarza za bardzo nie przystawalem
Kirian Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Czesc Gniotek;) jak myslisz: czy 'rzezba' przypomina cialo ? przemysl to, porownaj do siebie/rodziny/sąsiadki;) i znowu txt Klicka:*:" CZY CI SIE PODOBA?? jezeli nie to innym tym bardziej NIE" zrob kolejne Cialo i jak Tobie sie spodoba! to zapodaj a ktos napewno oceni i skomentuje co i jak:) przegladaj tez innych prace, porównuj, analizuj;) chodzby swietnego http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=39135 Powodzenia!
Gniotek Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Dzieki za konstruktywna krytyke :P tego mi bylo trzeba :P a tutaj speedzik lampeczki ;) ok 1h40min Cinema 4D
chveti Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 fotel. :) ale studio kiepsko wyszło...i cieeeemnoooooo..
nielot007 Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 fotel. :) wyglada jak jakis material "nadziany" na jakies prety :D
RA Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Bardziej adekwatne byłoby słowo "studio", bo to tylko do pokazania modelu. A mnie się i tak podoba. ;) Ciemno? U mnie jest bardzo jasno, a czerń powinienem nawet przyciemnić. :) Materiały oczywiście na szybko, tego chyba wyjaśniać nie trzeba, ale na wszelki wypadek... I... tak, to jest materiał (a w sumie skóra) nałożona na rurki. Ładne krzesło imo.
chveti Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 masz lcd? :) chociaż tę ciemną dziurę wywal :P
Kirian Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 Ten dzial chyba umarł a szkoda bo to dobry trening;PP Moj kolejny model(tylko Wings i render 4DC) do zabawy w ZB, kto zgadnie KTO TO odrazu dostaje Rep'a;)
Kirian Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 Repik dla kolegi ;) Down: wdzianko w drodze:) ale to juz nie w Wingsie
Ex3 Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 he he, modelik fajny :) Dorób mu jeszcze to podarte wdzianko Dzięx za repka
_Cookiez_ Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 To raczej speed jest 2h :D Na koksowany ślimak z kręgosłupem no wiecie taka abstrakcja xD max base i zbrush. Wiem że tak ślimak nie wygląda ale za to liczy się zabawa :D
Ramsez Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 Poproszę o krytykę. EDIT: przez nieuwage zamiast edytowac poprzedni post stworzylem nowy
Robert_krecik Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 Czemu zawsze dajesz taki badziewny materiał to 1. 2 przez to nie da sie ocenić pracy 3.ten render nic nie pokazuje
mrkrzysiek Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 w tym wątku pokazujcie siatkę i screen z programu a nie rendery to jest speed modeling w końcu
Ramsez Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Czemu zawsze dajesz taki badziewny materiał to 1. 2 przez to nie da sie ocenić pracy 3.ten render nic nie pokazuje Zgodze sie material badziewie, juz daje siatke i screen z programu:
Robert_krecik Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Wiesz to są takie speedy ( ja to nazywam= odwal sie i nie wracaj ), które nie wymagają wielu umiejętności a co za tym idzie nie są na wysokim poziomie. Proponuje ci zrobić coś porządnego a potem tu walnąć. Pozdrawiam.
Ramsez Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Wiesz to są takie speedy ( ja to nazywam= odwal sie i nie wracaj ), które nie wymagają wielu umiejętności a co za tym idzie nie są na wysokim poziomie. Proponuje ci zrobić coś porządnego a potem tu walnąć. Pozdrawiam. Mogłbyś usciślić swoja wypowiedz? O jakie umiejetnosci Ci chodzi?
Robert_krecik Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Speed modeling = modelowanie i wszystko co sie z nim laczy.
Kirian Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Robert mało konstruktywna krytyka;P;) Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..) powodzenia!:)
kubi Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Robert mało konstruktywna krytyka;P;) Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..) powodzenia!:) W skrócie: popracuj nad topologia siatki !!!
Busiu Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Wita http://www.imagehosting.com/show.php/1138432_wiertarka.jpg.html Czas mnie gonił: godzin 40 minut + redner
maczuga Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 czas: 1h (wliczone renderowanie) soft: blender(render) topmod(model) taki troszkę abstrakcyjny kwiatek :)
JohnZi Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 loo, fajne, ryjki sam wymyslasz czy z jakichs conceptow czerpiesz inspirations?;]
Gordy Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 mega link. Zrobione dawno temu ale teraz ktos sie o to upomniał więc odgrzewam kotleta, choć tego jeszcze nie zamieszczałem. Chyba. Nowe są: granatnik, celownik, zmodyfikowana szyna.
trumna Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Jesli to speedzik to calkiem niezle, chyle glowe pozdro
Gordy Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 speedzik dotyczy tylko granatnika, celownika Eotech i modyfikacji szyny mocujacej. Pozostała część była zrobiona wcześniej.
krzys!3k Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 czas jakies 3h wiec dla mnie to speed jeszcze;) a zrobielm tego gryzonia z epoki
Kirian Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 prawie ładnie!:) pracuj dalej... przydalo by sie pare detali (np powieki i nos 'oddzielone' od reszty skory itp:) oczy troche zbyt zezowate;) no i policzki chyba zbyt do szpica. gud lak!:)
Robert_krecik Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Jakoś nie kręci mnie ta gęba. Ale praca niczego sobie.
krzys!3k Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 zabralem sie za wings-a i jest calkiem cool:) (program nie modelik:P) dla wprawy takie mucho podobne cus
gawel72 Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Zastanawiałem się, czy by nie pokazać ten model w tym dziale i chyba jednak go tutaj pokażę. Model może będę rozwijał w przyszłości, może powstanie coś z tego. Czas modelowania gdzieś 2h, może troszkę dłużej. Nie wiem czy to jeszcze speed, ale ja nie umiem na razie szybko modelować. xD http://img512.imageshack.us/img512/9985/alavampiro01xr8.jpg http://img512.imageshack.us/img512/1798/alavampiro01winterveran8.jpg http://img209.imageshack.us/img209/6163/alavampiro012hd6.jpg http://img528.imageshack.us/img528/2849/alavampiro01wireiw0.jpg
Ex3 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Godzinka modelowania i jakieś 2 texturka. Jest kanciaste bo to lo-poly :) http://www.mateuszg.com/pliki/VRay_render.jpg Już się poprawiam :) http://www.mateuszg.com/pliki/Mesh.jpg
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 EX3qtor--> w tym wątku pokazujcie siatkę i screen z programu a nie rendery to jest speed modeling w końcu
Rekomendowane odpowiedzi