Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hcpiter3d dzieki,

Robert jak pisałem to tylko dwie godziny, tak tekstura to zmodyfikowane panele :D

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 543,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwsze zetkniecie z zbrushem i organika

ok 40 min

 

dziazicv5.jpg

 

glownie rzezbilem cialko nad twarza za bardzo nie przystawalem

Napisano

Czesc Gniotek;) jak myslisz: czy 'rzezba' przypomina cialo ? przemysl to, porownaj do siebie/rodziny/sąsiadki;)

i znowu txt Klicka:*:" CZY CI SIE PODOBA?? jezeli nie to innym tym bardziej NIE"

 

zrob kolejne Cialo i jak Tobie sie spodoba! to zapodaj a ktos napewno oceni i skomentuje co i jak:)

przegladaj tez innych prace, porównuj, analizuj;)

chodzby swietnego http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=39135

 

Powodzenia!

Napisano

Dzieki za konstruktywna krytyke :P

tego mi bylo trzeba :P

 

a tutaj speedzik lampeczki ;)

ok 1h40min

Cinema 4D

 

lampkaul8.jpg

Napisano

Bardziej adekwatne byłoby słowo "studio", bo to tylko do pokazania modelu. A mnie się i tak podoba. ;)

Ciemno? U mnie jest bardzo jasno, a czerń powinienem nawet przyciemnić. :)

Materiały oczywiście na szybko, tego chyba wyjaśniać nie trzeba, ale na wszelki wypadek...

I... tak, to jest materiał (a w sumie skóra) nałożona na rurki. Ładne krzesło imo.

Napisano

Ten dzial chyba umarł a szkoda bo to dobry trening;PP

Moj kolejny model(tylko Wings i render 4DC) do zabawy w ZB, kto zgadnie KTO TO odrazu dostaje Rep'a;)

e027612e673d7834.jpg

Napisano

Repik dla kolegi ;)

Down: wdzianko w drodze:) ale to juz nie w Wingsie

Napisano

he he, modelik fajny :)

Dorób mu jeszcze to podarte wdzianko

Dzięx za repka

Napisano

To raczej speed jest 2h :D Na koksowany ślimak z kręgosłupem no wiecie taka abstrakcja xD

max base i zbrush. Wiem że tak ślimak nie wygląda ale za to liczy się zabawa :D

 

snailox0.jpg

Napisano

Poproszę o krytykę.

EDIT: przez nieuwage zamiast edytowac poprzedni post stworzylem nowy

Napisano
Czemu zawsze dajesz taki badziewny materiał to 1. 2 przez to nie da sie ocenić pracy 3.ten render nic nie pokazuje

 

Zgodze sie material badziewie, juz daje siatke i screen z programu:

4db5da46efaa08da.jpg

 

41848bf00374b678.jpg

 

214eddb89de1d280.jpg

Napisano

Wiesz to są takie speedy ( ja to nazywam= odwal sie i nie wracaj ), które nie wymagają wielu umiejętności a co za tym idzie nie są na wysokim poziomie. Proponuje ci zrobić coś porządnego a potem tu walnąć. Pozdrawiam.

Napisano
Wiesz to są takie speedy ( ja to nazywam= odwal sie i nie wracaj ), które nie wymagają wielu umiejętności a co za tym idzie nie są na wysokim poziomie. Proponuje ci zrobić coś porządnego a potem tu walnąć. Pozdrawiam.

Mogłbyś usciślić swoja wypowiedz? O jakie umiejetnosci Ci chodzi?

Napisano

Robert mało konstruktywna krytyka;P;)

Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P

zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..)

 

powodzenia!:)

Napisano
Robert mało konstruktywna krytyka;P;)

Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P

zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..)

 

powodzenia!:)

 

W skrócie: popracuj nad topologia siatki !!!

Napisano

czas: 1h (wliczone renderowanie)

soft: blender(render) topmod(model)

taki troszkę abstrakcyjny kwiatek :)

kwiatekur1.png

Napisano

loo, fajne, ryjki sam wymyslasz czy z jakichs conceptow czerpiesz inspirations?;]

Napisano

mega link. Zrobione dawno temu ale teraz ktos sie o to upomniał więc odgrzewam kotleta, choć tego jeszcze nie zamieszczałem. Chyba.

Nowe są:

granatnik, celownik, zmodyfikowana szyna.

 

m4m203lh1.jpg

Napisano

speedzik dotyczy tylko granatnika, celownika Eotech i modyfikacji szyny mocujacej. Pozostała część była zrobiona wcześniej.

Napisano

prawie ładnie!:) pracuj dalej... przydalo by sie pare detali (np powieki i nos 'oddzielone' od reszty skory itp:) oczy troche zbyt zezowate;) no i policzki chyba zbyt do szpica.

gud lak!:)

Napisano

zabralem sie za wings-a i jest calkiem cool:) (program nie modelik:P)

dla wprawy takie mucho podobne cus

muchaxo6.jpg

Napisano

Zastanawiałem się, czy by nie pokazać ten model w tym dziale i chyba jednak go tutaj pokażę. Model może będę rozwijał w przyszłości, może powstanie coś z tego. Czas modelowania gdzieś 2h, może troszkę dłużej. Nie wiem czy to jeszcze speed, ale ja nie umiem na razie szybko modelować. xD

 

http://img512.imageshack.us/img512/9985/alavampiro01xr8.jpg

 

http://img512.imageshack.us/img512/1798/alavampiro01winterveran8.jpg

 

http://img209.imageshack.us/img209/6163/alavampiro012hd6.jpg

 

http://img528.imageshack.us/img528/2849/alavampiro01wireiw0.jpg

Napisano

EX3qtor-->

w tym wątku pokazujcie siatkę i screen z programu a nie rendery to jest speed modeling w końcu
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności