Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hello

 

Taka tam ośmiorniczka na konkurs speedów na evermotion... 1h 20 min, bez konceptu, czego teraz żałuję - miałem jakiś pomysł ale nie udało mi się zrealizować za bardzo :/

 

3zg7.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 542,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ipod wykonany w jakies 30 minut musze go jeszcze dopracowac i dac mu textury moze pozniej dam go do wipa.

Napisano

tutomash - ten "guzik" powinien byc prawie plaski, i na rowni z obudowa, nie?

Napisano

ok. 2 godz. Ciągle WIP. Dodam do tego nogę ale to temat na inny wątek.

 

bootzc6.png

Napisano

a mnie sie nie podoba rasizm. Ja ani nikt inny nie nazywa cię d.....m tylko dlatego, że jesteś z Ustronia. Niezależnie od użytego języka.

Rozmawiajmy normalnie a każdy będzie zadowolony. ;)

 

A definitywnie poprawiłbym oczy, bo jakiś do tyłu zaczesany jest.

Napisano

Witam!

 

Nigdy nie dawałem nic do speed modeling, zatem mój mały debiut (czy to sie okaże). Jest to cytryna :-).

 

Modeling 2 h.

Setup do renderingu: 1 h

Rendering 3 min.

 

cytryna1.jpg

 

cytryna2.jpg

 

I hope you like it. Wszystko modelowane listek też, jak chcecie zapodam siatkę.

 

 

Pozdrawiam!

Napisano

Georgas jak na parę chwil to nieźle zacząłeś, nie podoba mi się ten mózg na wierzchu. Lepiej ten czas było poświęcić na twarz.

Pozdrawiam!

Napisano

Witam

Taki szkic 3d na szybko bez referek ,

około 1 godzinki Zbrush +Modo

5fe5aaf65dca52ac.jpg

Napisano

Moj debiut w seed`ach. Pierwsza glowka w z-brush`u ok 1H. Freestyle na maxa;)

 

speedjm8.jpg

Napisano

Ćwiczonko w całości zrobione w Zbrushu około 40 min

Wymodelowane z boxa funkcją -edge loop.

2d4b0c0a85a254e9.jpg

Napisano

Matti -> głowka świetna, szkoda tylko że jakieś krzaczki wydać na ustach.

 

zeet -> tak przeglądam sobie twoje prace, i uważam że ty masz jakieś zobaczenie na punkcje zbrusha :-] jak można tak szybko modelować!, poprostu respekt.

 

Pozdrawiam!

Napisano

FaNTOMAS-dzięki ,jak dla mnie modelowanie organiki było sporym problemem

do momętu kiedy pojawił się Zbrush.

 

Pracuję na nim około roku i ciągle ćwiczę,

żeby swobodnie i bez wysiłku modelować organikę,

w tej chwili staram się uzyskać w miarę dobrą topologię siatki całkowicie wykonaną w ZB .

 

Po opanowaniu narzędzi praca z tym programem to pełen luz :).

Napisano

Moja prosta obudowa głośniczka od przodu ok. 10min pracy w maxie, sorry nie chciało mi się już robić tych kratek bo musiałem gdzieś wyjść, no i oczywiście jakość zdjęć tez sorry; szybko w paincie wycinałem.

 

g322osnikky4.jpg

g322osnik2cu4.jpg

Napisano

Yo!

Oto Rysiek, mój ojciec.

1,5h zbrushem na żywca, moze będę kończył, a może nie, bo facet często zmienia lokalizację a ja nie mam cyfrówki:p

rysiek_01.jpg

Napisano

lewus - wszystko ladne oprocz przesadzonych policzkow (pomarszczone).

najlepsze brwi i nos z profilu.

Napisano

ślimaczek w wingsie i blenderze, nie jest skończony ale blender w pewnej chwili się pożegnał i tylko zdążyłam zrobić printscreen.

 

slimakgu9.jpg

Napisano

Szkoda ze blender sie wywalil, bo miejscami slimak wyglada calkiem fajnie, uff naszczescie ja znalazlem build z ktorym nie mam problemow :D

Fajnie ze zaczełaś uzywac blendera do sculptingu, powodzenia w dalszych probach opanowania sculpt mode'a ;)

Napisano

Maqs, ty masz sie fajnie bo linux nie crashuje tak często jak windows, bo zajmuje mniej ramu (tak myśle). Jakiej dystrybucji używasz?

Napisano

Ubuntu 6.06, jak pracuje nad czyms co wymaga duzo poly to przełanczam sie na fluxboxa (takie srodowiko graficzne, ciagnie ramu prawie tyle co nic;d), linux nie pada tak czesto jak winda nie dlatego ze wymaga mniej ramu tylko dlatego ze jest lepszy xD

Napisano

Jakby Z-Brush był w interface mudBox'a to tak jak by Maya była w interface Maxa wklejona :)

 

A tymczasem robię takie gnioty ze sphere'a bo mi w mudboxie import nie działa :(

 

headeh5.jpg

Napisano

Maqs - lepiej byś mi videotuta do zbrusha wypuścił bo poza balonikiem z niedziałającym mudBoxowym importem nic nie zrobię. :)

Napisano

Osz kurcze, przeczytalem tamto sobie, na 5 subdivide wchodzisz na 256 ramu, ladnie ladnie. Ubuntu mam juz opanowane (mniej wiecej :), teraz tylko zmusic umysl do zrozumienia innej filozofii Blendera... :) W kazdym razie swietna robota Maqs :)

Napisano

Modo + Zbrush około 2 godz

w oparciu o tą referkę.

40b5fb5f839274f0m.jpg77e71105c3347815.jpg

Napisano

Brumgun -> świetny speedzik :)

I ciekawy tool w tym blenderze :)

 

Zeet -> do chalengu z tym! ;)

 

A tu moja ośmiorniczka, 1h 20 min na speed modeling na evermotion:

 

5cl6.jpg

 

pozdrawiam :)

Napisano

Dziwny speed ... robiłem go pół dnia ... ALE UWAGA ... liczne i długie przerwy z nie mojej winy ... ale gdyby połączyć czas to wyjdzie mi około 2h

 

 

1.png

2.png

Napisano

Chyba mój pierwszy post z pracą w tym wątku :) oto orzełek:)

 

a4d3349d-orze.jpg

 

czas to około 1h :)

Napisano

Huter ->gun fajnie świeci. Jak robiłeś glow?

Gremlinek -> No jak wczoraj dorwałeś to czeszesz na ostro:)

max_1989 -> Fajna rzeźbka. Dwie uwagi: końcówki skrzydeł wydają się ciężkie, łapki kojarzą mi się z pieczonym kurczakiem. Jak go kończysz to daj mu dynamiki więcej właśnie na skrzydła.(to trzecia 8)

 

A tu moje dwa speedy, oba do 1,5h w ramach ćwiczonek...

head_01.jpg

 

human_01.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności