Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hello

 

Taka tam ośmiorniczka na konkurs speedów na evermotion... 1h 20 min, bez konceptu, czego teraz żałuję - miałem jakiś pomysł ale nie udało mi się zrealizować za bardzo :/

 

3zg7.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a mnie sie nie podoba rasizm. Ja ani nikt inny nie nazywa cię d.....m tylko dlatego, że jesteś z Ustronia. Niezależnie od użytego języka.

Rozmawiajmy normalnie a każdy będzie zadowolony. ;)

 

A definitywnie poprawiłbym oczy, bo jakiś do tyłu zaczesany jest.

Napisano

Witam!

 

Nigdy nie dawałem nic do speed modeling, zatem mój mały debiut (czy to sie okaże). Jest to cytryna :-).

 

Modeling 2 h.

Setup do renderingu: 1 h

Rendering 3 min.

 

cytryna1.jpg

 

cytryna2.jpg

 

I hope you like it. Wszystko modelowane listek też, jak chcecie zapodam siatkę.

 

 

Pozdrawiam!

Napisano

Matti -> głowka świetna, szkoda tylko że jakieś krzaczki wydać na ustach.

 

zeet -> tak przeglądam sobie twoje prace, i uważam że ty masz jakieś zobaczenie na punkcje zbrusha :-] jak można tak szybko modelować!, poprostu respekt.

 

Pozdrawiam!

Napisano

FaNTOMAS-dzięki ,jak dla mnie modelowanie organiki było sporym problemem

do momętu kiedy pojawił się Zbrush.

 

Pracuję na nim około roku i ciągle ćwiczę,

żeby swobodnie i bez wysiłku modelować organikę,

w tej chwili staram się uzyskać w miarę dobrą topologię siatki całkowicie wykonaną w ZB .

 

Po opanowaniu narzędzi praca z tym programem to pełen luz :).

Napisano

Moja prosta obudowa głośniczka od przodu ok. 10min pracy w maxie, sorry nie chciało mi się już robić tych kratek bo musiałem gdzieś wyjść, no i oczywiście jakość zdjęć tez sorry; szybko w paincie wycinałem.

 

g322osnikky4.jpg

g322osnik2cu4.jpg

Napisano

Yo!

Oto Rysiek, mój ojciec.

1,5h zbrushem na żywca, moze będę kończył, a może nie, bo facet często zmienia lokalizację a ja nie mam cyfrówki:p

rysiek_01.jpg

Napisano

ślimaczek w wingsie i blenderze, nie jest skończony ale blender w pewnej chwili się pożegnał i tylko zdążyłam zrobić printscreen.

 

slimakgu9.jpg

Napisano

Szkoda ze blender sie wywalil, bo miejscami slimak wyglada calkiem fajnie, uff naszczescie ja znalazlem build z ktorym nie mam problemow :D

Fajnie ze zaczełaś uzywac blendera do sculptingu, powodzenia w dalszych probach opanowania sculpt mode'a ;)

Napisano

Ubuntu 6.06, jak pracuje nad czyms co wymaga duzo poly to przełanczam sie na fluxboxa (takie srodowiko graficzne, ciagnie ramu prawie tyle co nic;d), linux nie pada tak czesto jak winda nie dlatego ze wymaga mniej ramu tylko dlatego ze jest lepszy xD

Napisano

Jakby Z-Brush był w interface mudBox'a to tak jak by Maya była w interface Maxa wklejona :)

 

A tymczasem robię takie gnioty ze sphere'a bo mi w mudboxie import nie działa :(

 

headeh5.jpg

Napisano

Osz kurcze, przeczytalem tamto sobie, na 5 subdivide wchodzisz na 256 ramu, ladnie ladnie. Ubuntu mam juz opanowane (mniej wiecej :), teraz tylko zmusic umysl do zrozumienia innej filozofii Blendera... :) W kazdym razie swietna robota Maqs :)

Napisano

Brumgun -> świetny speedzik :)

I ciekawy tool w tym blenderze :)

 

Zeet -> do chalengu z tym! ;)

 

A tu moja ośmiorniczka, 1h 20 min na speed modeling na evermotion:

 

5cl6.jpg

 

pozdrawiam :)

Napisano

Dziwny speed ... robiłem go pół dnia ... ALE UWAGA ... liczne i długie przerwy z nie mojej winy ... ale gdyby połączyć czas to wyjdzie mi około 2h

 

 

1.png

2.png

Napisano

Huter ->gun fajnie świeci. Jak robiłeś glow?

Gremlinek -> No jak wczoraj dorwałeś to czeszesz na ostro:)

max_1989 -> Fajna rzeźbka. Dwie uwagi: końcówki skrzydeł wydają się ciężkie, łapki kojarzą mi się z pieczonym kurczakiem. Jak go kończysz to daj mu dynamiki więcej właśnie na skrzydła.(to trzecia 8)

 

A tu moje dwa speedy, oba do 1,5h w ramach ćwiczonek...

head_01.jpg

 

human_01.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności