Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Intervain- Fajowy kok.

 

Łukasz Jaskólski- Subtelne minki ;), cool.

 

BTW. Co was tak wzięło na ten czerwony shader? Nawet najbardziej zapaleni testerzy za często go nie stosują.

 

oj - odwiedz beta testing forum - czerwono, ze glowa boli ;)... mi sie zmieniac nie chcialo - czerwony jest default w zbrush 3...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jenda ale musze ja jakos z kompa w pracy przemycic na domowy;P tajniaki nie pozwalaja... ale bedzie wiecej... moze wtedy zaloze watek...

Spakuj, zmień rozszerzenie na txt i sobie wyślij mailem :D

 

Plan ma jedną lukę, nie wyjdzie jeśli nie masz internetu w domu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007- mapke cavity można wypalić w Zb za pomocą ZMappera,procedura bardzo podobna jak w przypadku normal mapy.

 

Jeśli renderujesz w Zbrusu to nie trzeba jej wypalać ,parametry cavity regulujesz po prostu w opcjach materiału,można ją wtedy bardzo precyzyjnie ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, zgadzam się zeet. Proste i świetne. Takiego zmapperowego cavity możesz użyć do koloru, dirtu, speculara, bardzo ułatwia ręczne malowanie map.

Bardzo fajne efekty przy malowaniu texa można też osiągnąć za pomocą mapy displace wygenerowanej w zbrushu.

Koloryzowany displace + cavity może zdziałać wiele cudnych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności