Huter Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 zonk -> Ile Ci to zajęło? Ale mi trochę przypomina Romana :) LOL!
DEkoy Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Widać :) Takie bez ładu i składu, ale pracuj pracuj! :)
zonk Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Huter: cos kolo 1:30 ale dokladnie nie powiem, bo nie patrzylem na zegarek ;-) Slajver: co to jest ? :D Calkiem smiesznie wyglada ;-) I jeszcze taki tam gniot, moze kiedys go skoncze ;]
Robert_krecik Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 slajver heh no cóż trzeba od czegoś [ te słowo chyba najlepiej pasuje ] zacząć :] ...
Seul Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 witam! bardzo niedawno (jakieś 3 dni temu) "odkryłem" zbrusha i się w nim teraz próbuję bawić :) jestem totalnie początkujący. oto efekty 2 godzin pracy - po oglądnięciu tutoriali Klicka (dzięki!!) :) mam kilka pytań. jak "lokalnie" zagęścić siatkę? np. popatrzcie na górną wargę - przydałoby mi się tam więcej poly. jak to zrobić? poza tym, czy ma może ktoś naprawde łopatologicznie napisany tutorial dotyczący UVałek? nie mogę tego pojąć do końca ;) i jeszcze jedno pytanko - gdy daję na rendering "best" pojawiają się bardzo nieładne cienie - już lepsze są z opcji "preview". gdzie można to ustawić? już kombinowałem troche, ale z miernym efektem.. dzięki z góry :)
zeet Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Franciszek z mini bitwy lekko podrasowany w zbrushu.
mrkrzysiek Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 zeet fajny texture tylko bym bardziej szara zrobił ..::Krzysiek M::.. trochę nos Ci nie wyszedł
MF Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 A ja wyskoczę z czymś trochę innym. Proste drzewko, około 30-40 min w sam raz na drugi plan (przez byle jakie mapowanie). A tutaj link do modelu (shadery pod V-Raya) : http://rapidshare.com/files/47900295/tree_01_vray.zip.html Pozdrawiam
Huter Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Ja dalej męcze głowy, a raczej twarze ... mam mało czasu ale każdą wolną chwilę poświęcam twarzom ... chyba mi lepiej już idzie? Jest jeszcze wiele błędów ale w porównaniu do poprzedniej twarzy jest chyba znacznie lepiej ^^ ... trochę siatkę spitoliłem przy brodzie ... mam wieli problem z modelowaniem uszów i przy nich padan :-(
Robert_krecik Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Spróbuj modelować wszystko po kolei, a nie na raz. Gdy poćwiczysz to modelowanie wszystkiego na raz nie będzie takie trudne.
Huter Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Spróbuj modelować wszystko po kolei, a nie na raz. Gdy poćwiczysz to modelowanie wszystkiego na raz nie będzie takie trudne. Ja modeluje po kolei! ;] ... w pewnym momencie mówie sobie "oko jest dobre" i lece dalej ... Nikt nie powiedział, że ma mi na początku wychodzić ... to, że za dobre oko uznam oko słabych lotów to jest to TYLKO moja wewnętrzna samoocena ... innymi słowy jak na mój poziom to sądze, że oko jest dobre ... kolejnym razem zrobie lepsze ... ale sam zdaję sobie sprawę, że twarz jest słaba i to mnie wzmaga by modelować kolejne ... ja tylko zwyczajnie nie mam czasu na modelowanie dla siebie, dla nauki ... Resumując to moja najlepsza twarz i ja się tym szczyce ... jednak sam wiem, że jest niskich lotów i jeśli ktoś z grona max3d powie, że to jest pełne błędów czy coś w tym stylu - nie będę mógł zaprzeczyć ... Ja mam nadzieję, że kiedyś wymodeluje twarz i ktoś napisze gdy ją zobaczy, że jesy super, ładna, dobra ... itd. ... Ahhh... idę kurna spać ;P
Robert_krecik Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Spoko, chciałem tylko podsunąć pomysł. Mam na myśli to że przed tym jak zabierzesz się za coś innego masz już opanowaną poprzednią rzecz np. oko w tym przypadku. Moim zdaniem dużo lepiej jest zrobić 1 rzecz perfekcyjnie niż wszystkie dość średnie. Mam nadzieję, że z pracy na prace wyniki będą wyraźnie widoczne. Pozdrawiam
Huter Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Spoko, chciałem tylko podsunąć pomysł. Mam na myśli to że przed tym jak zabierzesz się za coś innego masz już opanowaną poprzednią rzecz np. oko w tym przypadku. Moim zdaniem dużo lepiej jest zrobić 1 rzecz perfekcyjnie niż wszystkie dość średnie. Mam nadzieję, że z pracy na prace wyniki będą wyraźnie widoczne. Pozdrawiam Ależ masz rację ... ale wszystko zalezy od podejścia ... owszem mogę modelować najpierw oczy, aż mi wyjdą ... potem nosy, usta itd. Jednak modelowanie tych elementów nie nauczy mnie budowy siatki całej twarzy ... widzisz jak ma moja twarzy zrypaną brodę? Zmaściłem tam siatkę na maxa ... moim celem nie jest tylko wymodelowanie człowieka (zaczynając od twarzy) ... pragnę mieć twarz stworzoną do morphowania, a wtym przypadku siateczka musi być dopieszczona ... dla kogoś kto zaczyna nie jest łatwo, zwłaszcza, że z zawodu modeluje przedmioty ... dla tego nie wiem czy modelowanie wszystkiego osobnie nie zwiększyłoby czasu mojej edukacji. Dobra ... ale to nie jest dział "Huter uczy się modelować człowieka", więc już o mnie tak nie gadajmy :) ... choć przyznam się, że za jakiś czas stworze temat o takim przeznaczeniu ... a co! Znawcy modelowania ludzi mnie nie raz opitolą widząc jak maszcze ciałka ale przy okazji coś doradzą :-) ... A teraz Ciiiiiiiiiiii... dawać kolejne speedy x] ... najlepiej głów + siatka ^^
nielot007 Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Huter--> siatka sie nie przejmuj, zawsze mozesz zrobic "retopologie" tzw po skonczeniu modelu masz np. siatke do kitu robisz tak, szukasz na necie super extra hiper siateczki i na jej podstawie robisz swoja (tak zrobilem kiedys swoj model, zmienilem siatke o 360stopni) z tym ze pamietaj abys uwaznie rysowal nowa topologie aby sie nauczyc robic bez retopologi siatki :) z czasem sie nauczysz robic super extra hiper siateczki :) jesli chodzi o to czy lepiej modelwoac cala glowe czy "czesci" to hmmmmm zalezy od czlowieka, ja sie ucze tak--> jak mam ochote zmodelowac usta to siedze nad nimi z 1h az osiagne zamierzony efekt najczesciej zwiazany z referk, pozniej dorabiam rerszte to zwykle konczy sie zabawa gora 1h i daje sobie spokoj i tak w kolko pozniej zacyznam od ok czy nosa. z tym ze takie cos nie nauczy robic policzkow i krztaltu glowy co jest w glowach baaaaaaardzo wazne od nich zalezy tez bardzo duzo. wiec w skrocie mowiac zalezy jak ci wygodniej :P
Gość michlord Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 RYBA Z GŁĘBIN :P Półtorej godziny - nie chce mi sie tego już dalej męczyć. Przez tego blendera strasznie gubię sie z noramlnymi...
Robert_krecik Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 A więc tak :D ... kostki za chude, palce do poprawy, kształt stopy taki seee, źle rozłożona grubość łydki, przed kolanem noga powinna być grubsza, poza tym jakieś takie krzywe ;d. Ot co mała krytyka :D [ w żadnym stopniu nie chce Cię obrazić, chcę tylko abyś szybciej się uczył, ot co takie rady ] ;] pozdrawiam. 1
Huter Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 A więc tak :D ... kostki za chude, palce do poprawy, kształt stopy taki seee, źle rozłożona grubość łydki, przed kolanem noga powinna być grubsza, poza tym jakieś takie krzywe ;d. Ot co mała krytyka :D [ w żadnym stopniu nie chce Cię obrazić, chcę tylko abyś szybciej się uczył, ot co takie rady ] ;] pozdrawiam. Szczerze mówiąc ignoruje to co powyzej stopy ;P ... a to dla tego, że mam zwyczaj najpierw wymodelować ogólną bryłę, a potem ją "atakować" detalami ... przecie nogi nawet kolan nie mają, a raczej rzepki ... w ogóle nie widać by były jakieś mięśnie czy tłuszcz ;P ... zła grubość łytki? Ale model nie ma łytki x] ... co do grubości i krzywizn od taki blueprint :-) Konrkretnie chciałem wsadzić tutaj tylko stopę ale mnie poniosło ... ze speeda postanowiłem wymodelować więcej ... co do stopek może je poprawię ale aż mnie ciągnie by iść dalej :-) ... kurdę to jest jak narkotyk ... kocham polygony :* w żadnym stopniu nie chce Cię obrazić, chcę tylko abyś szybciej się uczył, ot co takie rady Nie jestem dzieckiem, który zaczyna się puszyć i dąsać jak ktoś powie: "to jest do ..." o ile krytyka jest słuszna To kurna moje pierwsze stopa wymodelowane ZA PIERWSZYM RAZEM ... kurna niech mi ktoś powie, że mój poziom się nie rozwija, a poproszę o adres i się przejadę ;P - zart ... Kurcze/.. dumny z siebie jestem ... ale zdaję sobie sprawę z błędów, więc sobie nie myślcie, że jestem zaślepiony swoimi sukcesami i postępami :) ... czuje się jak nowicjusz ... tyle lat z maxem, ale pierwszy raz modeluje tego typu obiekt. Chyba dalsze pracę nad modelem będę pisał w WIP'ie ... bo to już nie będzie speed ...
Predator Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 hehehe dobre aczkolwiek .... cza bylo caluska w cycuszka a nie w reke tam :D.
Huter Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 Ale to chyba SpeedAnimation? x] ... ale dobre ;P
Robert_krecik Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 Całkowicie zgadzam się z Predatorem ;d
max_1989 Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 eee model kulki byl robiony na szybko :)
Coruscant Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Czy nie możnaby tego tematu rozdzielić na 2 częsci, w jednej głowy w drugiej cała reszta? Bo mam ochote pooglądać coś innego ale nie będę się przekopywał przez 400 stron :/ A tu non stop głowy i głowy i nic innego :(.
nielot007 Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Czy nie możnaby tego tematu rozdzielić na 2 częsci, w jednej głowy w drugiej cała reszta? Bo mam ochote pooglądać coś innego ale nie będę się przekopywał przez 400 stron :/ A tu non stop głowy i głowy i nic innego :(. hmmm no to wrzuc cos innego !?
Coruscant Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 ah gdybym wiedział co. A ja miałem nadzieję znaleźć tutaj jakieś inspiracje, no ale jak kiedys szukałem i przez jakies 20 stron same głowy i postacie były to już wymiękłem.
nielot007 Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 ah gdybym wiedział co. A ja miałem nadzieję znaleźć tutaj jakieś inspiracje, no ale jak kiedys szukałem i przez jakies 20 stron same głowy i postacie były to już wymiękłem. to nie jest watek z inspiracjami :) tu masz pelno inspiracji--> http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=58 i http://www.google.pl
Coruscant Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Owszem dla mnie jest, chodzi mi o jakies małe przedmiociki etc. Ale widze że temat zrobił się tylko o organice.
mirach Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Od 2 dni łazi za mną uśmiechnięta ryba... Jakieś 1,5-2h, w srodku dlugi wypad na miasto, więc nie pamietam dokładnie. kusilo mnie żeby to sprobowac jeszcze a mudboxie podkiereszować... ale nie bede robił temu narzędziu złej reklamy za pomocą braku umiejętności :D
Robert_krecik Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Co ty bierzesz jak za tobą takie ryby chodzą :D ?
maczuga Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 zmień dilera :P albo powiedz jej żeby przestała :P ale tak na serio, to nawet fajna. Taka cartoonowa. Przez te obwisłe kąciki oczu przypomina trochę Leppera, rotfl xD
mirach Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Co ty bierzesz jak za tobą takie ryby chodzą :D ? zmień dilera :P Dodam, że ryba jawi mi się w kolorach pomarańczowo zielonych... jak dalej będzie chodzić to zrobie jej tekstury... A tym Lepperem to mnie rozmontowałeś na dobranoc :D
maczuga Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 ermm... pomarańczowo zielonych? a nie uważasz, że jest już wystarczająco podobna do Leppera? xD dobra koniec offtopa bo Leru przyleci i wszystkich pobanuje :]
tadzio Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Mirach rob rob kwasowa rybke, bedzie szal ;) pozdr:*
zonk Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Witam, ma ktos pojecie co jest z ta twarza/co mozna poprawic bo moze domodeluje do niej cialko ;-)
briz Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 siatka jest ok., spróbuj porównać ją z inną gębą, głowa jest coś nieproporcjonalna
Busiu Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Witam speed niecałe 2 godziny http://img212.imageshack.us/img212/3254/wiolonczelaclc6.jpg ps. ma ktoś model fiata 126p był bym bardzo wdzieczny
maczuga Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 nie uważasz, że ta przednia i tylna płyta powinny być wypukłe? i tekstura też taka nie za bardzo :) @edit a model fiata 126p masz w zbiorze modeli max3d.pl
hcpiter Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 busiu model bardzo fajny podobnie jak shader drewna :]
Robert_krecik Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Tylko czemu mi sie zdaję że to są panele podłogowe ;D ?
Rekomendowane odpowiedzi