Napisano 10 Czerwiec 201311 l Platige Image stworzyło 25 minutową animację „Hero and The Message” na zamówienie Al Rayyan Productions for Qatar’s National Day Celebrations Organizing Committee. Pełna treść: „Hero and The Message” - zwiastun
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Jakoś dawno temu już byliśmy na specjalnym pokazie w kinie tego filmu zrobionego przez ludzi z Platige. Na dużym ekranie wyglądało to genialnie. Naprawdę raz jeszcze wielkie gratulacje za tak doskonałą jakość, która powstała w tak krótkim czasie jak i wielkie ogarnięcie tak wielkiej ekipy ludzi pracujących przy tym. Wielki szacunek dla wszystkich którzy to robili...
Napisano 11 Czerwiec 201311 l troche wiecej obrazków: http://www.behance.net/gallery/HERO-AND-THE-MESSAGE/8538087 Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez nes
Napisano 11 Czerwiec 201311 l troche wiecej obrazków: http://www.behance.net/gallery/HERO-AND-THE-MESSAGE/8538087 Miażdży suty!
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Miażdży suty! podpisuję się obiema rekami i nogami:) pracować przy takim projekcie to była by sama przyjemność
Napisano 12 Czerwiec 201311 l Łukasz Burnet umieścił na swoim profilu kilka zarąbistych animacji z filmu: .. i making off'y: Wygląda to super! Gratulacje!
Napisano 13 Czerwiec 201311 l podpisuję się obiema rekami i nogami:) pracować przy takim projekcie to była by sama przyjemność Uwierz mi że bywały chwile że nie była to sama przyjemność ;)
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Przyznam, że spodziewałem się wylewu komentarzy, tak duży projekt, zrealizowany w ekstremalnie krótkim czasie, kontrowersyjny klient, a tutaj cisza...
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Szkoda, że konie i wielbłądy nie maja tekstur sierści, jest na to prosty patent. Z jednej strony postaci mają na wypasie zrobione włosy, a z drugiej zwykły lambert z fresnelem na tych zwierzętach. Ale generalnie cały projekt jest fajny, z rozmachem. Bardzo mi się podoba.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Gratulacje! Trailer pikny, extremalnie krótki czas realizacji raczej nie sprawia, że jest ładniejszy, ale szacunek za ogarnięcie tematu się należy jak najbardziej ;) Chętnie obejrzałbym całość... Swoją drogą jak w takim krótkim czasie dajecie radę 25 minut obrobić na poziomie to nic tylko się brać za pełny metraż jakiś ;) PS: Jeszcze pewnie wszyscy jesteście przy tym bardzo młodzi i urodziwi ;D
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Przyznam, że spodziewałem się wylewu komentarzy, tak duży projekt, zrealizowany w ekstremalnie krótkim czasie, kontrowersyjny klient, a tutaj cisza... ...bo sie nie ma do czego przyczepić :) Szkoda, że konie i wielbłądy nie maja tekstur sierści, jest na to prosty patent. Z jednej strony postaci mają na wypasie zrobione włosy, a z drugiej zwykły lambert z fresnelem na tych zwierzętach. Fakt, to troche odstaje. Atakowanie futra na wielbłądku i drugorzednych koniach wydawało mi sie zbyt ryzykowne produkcyjnie, dlatego odpuscilismy na starcie. One maja w filmie kilka ujeć na krzyż, wolelismy sily przeniesc w inne miejsce. A takie teksturowo-displacowe siersci jakoś mi nie siedzłay w stylistyce. Dla mnie to zawsze wyglada tanio. Stad taki minimalizm. Obiecuje, ze w drugiej czesci bedzie wiecej futrzanych zwierzątek.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Przyznam, że spodziewałem się wylewu komentarzy, tak duży projekt, zrealizowany w ekstremalnie krótkim czasie, kontrowersyjny klient, a tutaj cisza... E3 sie dzieje :) Zreszta nie sadze by platiże potrzebowali komentarzy i pochlebieństw by wiedziec, że porzadny kawal roboty odwalili Mnie ciekawi kwestia animacji. Bo patrze w creditsach jest studio Nice Ninja. Jaki byl podzial animacji Platige / Nice Ninja? Czy rzeczywiscie jestesmy juz w stanie wypusic taki kawal filmu z pelni wyanimowanymi postaciami? Bo zdaje sie u nas animatorow dobrych tyle co kot naplakal i dotychczas zalatwiane to bylo tak, by tej animacji postaci bylo jak najmniej.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Mnie ciekawi kwestia animacji. Bo patrze w creditsach jest studio Nice Ninja. Jaki byl podzial animacji Platige / Nice Ninja? Czy rzeczywiscie jestesmy juz w stanie wypusic taki kawal filmu z pelni wyanimowanymi postaciami? Bo zdaje sie u nas animatorow dobrych tyle co kot naplakal i dotychczas zalatwiane to bylo tak, by tej animacji postaci bylo jak najmniej. W kreditsach pojawia sie Nice Ninja - takie małe studio z Dani - kilku animatorów. Podzlecilismy im animacje postaci do kilku sekwencji, głównie po to, żeby zdywersyfikować ryzyko. Zreszta nie było tego duzo - moze kilkanascie procent całej animacji postaci w filmie. Z tymi animatorami dobrymi w PL co ich nie ma - to sie chyba juz zrobiło urban legend. W ostatnich latach, moze dzieki tej legendzie, pojawilo sie bardzo duzo animatorów, i przynajmniej kilkunastu bardzo utalentowanych. Moze nie jest jakos super - bo przy grach i prostej reklamie dosc trudno sie wyciwiczyc w pozatechnicznych aspektach animacji - ale z mojej perspektywy jakos strasznie w PL pod tym wzgledem juz nie jest. No i przynajmniej w tym projekcie zupełnie nie mamy sie czego wstydzić - najlepsze ujecia powstały i tak w Polsce. I pod wzgledem wydajnosci, i pod względem jakosci duzo bardziej bylismy zadowoleni z tego co robili chlopcy (i dziewczeta) w studio i na freelansie, niz nasi przyjaciele z Zachodu. Z tego co pamietam - Nenow, który reżyserował animacje, duzo czesciej obrażał matki dunki, niz matki polski piszac komentarze do ujeć.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l takie teksturowo-displacowe siersci jakoś mi nie siedzłay w stylistyce. Dla mnie to zawsze wyglada tanio. Stad taki minimalizm. Twórcy "Surf's Up" pewnie by się nie zgodzili. ;) No ale wiadomo, że to nie tylko sama tekstura wtedy wchodzi w grę, ale też dobry shader, bo ze zwykłym anisotropikiem też jest w cholerę problemów.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Twórcy "Surf's Up" pewnie by się nie zgodzili. ;) Mogliby sie nawet obrazić, jakby ktoś ich pingwinki nazwał prostym patentem :) O panie, jakbysmy taki shaderowo-displejsowo-futerkowy kosmos umieli uzyskać w vrayu..... Az sobie odswiezyłem papier z Siggraphu. Bardzo ładnie przypomina o naszym miejscu w szeregu, zwlaszcza jak sie spojrzy date publikacji. Ale przynajmniej kamerke podobną mamy od niedawna.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Bardzo to wszystko ladnie wyglada i z checia zobaczylbym calosc. Teraz tylko czekac na pelny metraz spodz strzechy PI w tym samym klimacie (tzn kolorwy i wesoly film a nie szary, smutny i przepelniony patosem)
Napisano 14 Czerwiec 201311 l Koncepty i trailer wyglądają znakomicie. Widać rękę Allaha. Swoją drogą trochę szkoda, że odzew internetowy ogranicza się do kilku arabskich komentarzy.
Napisano 14 Czerwiec 201311 l Mogliby sie nawet obrazić, jakby ktoś ich pingwinki nazwał prostym patentem :) O panie, jakbysmy taki shaderowo-displejsowo-futerkowy kosmos umieli uzyskać w vrayu..... No tak, mi w sumie chodziło o prosty patent na narysowanie samej tekstury diffuse + wyciągnięty z niej bump. To jest oczywiście dopiero połowa sukcesu, bo potem trzeba jeszcze zrobić shader i tu zaczynają się schody. Edit: Ale dzięki temu działoby się trochę więcej na tych modelach. Ale domyślam się, że przetestowaliście jakieś rozwiązania i wybraliście to co najbardziej pasuje do klimatu i nie posyła rendertimów pod niebiosa. ;) Edit: Się uczepiłem, bo się nie ma czego innego czepiać. ;)
Napisano 14 Czerwiec 201311 l To jak już jest temat taki to ja spytam o starsza produkcję krótkiego shorta też w stylu rysowanym, samoloty, czym renderowane był chmury?
Napisano 14 Czerwiec 201311 l To jak już jest temat taki to ja spytam o starsza produkcję krótkiego shorta też w stylu rysowanym, samoloty, czym renderowane był chmury? http://lmgtfy.com/?q=paths+of+hate+clouds
Napisano 14 Czerwiec 201311 l o teraz już jest powiedziane jak chmury bo jak była premiera to nie było tego i wtedy szukałem a zostało powiedziane na CG... tak więc to co chciałem wiedzieć to się dowiedziałem i się w sumie tego spodziewałem że volumentryka nie była używana bo sam z nią grałem i po prostu jest tak niestablina i nie przewidywalna że nadaje się tylko do pojedyńczych ujęć.
Napisano 15 Czerwiec 201311 l Zreszta nie sadze by platiże potrzebowali komentarzy i pochlebieństw by wiedziec, że porzadny kawal roboty odwalili. Nie chodzi o pochlebstwa ;), jak człowiek spędzi pół roku nad projektem, to jest ciekawy jak odbiera go szersza publika (tutaj ubolewam nad niemożliwością zobaczenia całości w necie). Tym bardziej, że twórcy widzą niedociągnięcia których nikt inny nigdy nie wychwyci, przez co nie mogą w pełni obiektywnie ocenić pracy.
Napisano 15 Czerwiec 201311 l To jak już jest temat taki to ja spytam o starsza produkcję krótkiego shorta też w stylu rysowanym, samoloty, czym renderowane był chmury? W shorcie pt. Samoloty chmury byly renderowane scanlinem+vertex color z vraya+plaskie facy, w filmie pt. Latajace Pociagi sekwencja lotu w chmurach renderowana byla przy uzyciu Vue. Zadnego z tych rozwiazań nie polecam, chyba że potrzebujesz dokładnie takich stylizowanych, malarskich chmur jakie Damian zrobił.
Napisano 15 Czerwiec 201311 l W shorcie pt. Samoloty chmury byly renderowane scanlinem+vertex color z vraya+plaskie facy, w filmie pt. Latajace Pociagi sekwencja lotu w chmurach renderowana byla przy uzyciu Vue. Zadnego z tych rozwiazań nie polecam, chyba że potrzebujesz dokładnie takich stylizowanych, malarskich chmur jakie Damian zrobił. Ostatnio nawet widzialem tutka na yt gdzie ktos pokazywal wlasnie tez wypalanie na vertexach z vraya i mowil ze patent zna od Nenowa :P O dokladnie to: Ja osobicie polecam tego tutka Allana McKay
Napisano 15 Czerwiec 201311 l W shorcie pt. Samoloty chmury byly renderowane scanlinem+vertex color z vraya+plaskie facy, w filmie pt. Latajace Pociagi sekwencja lotu w chmurach renderowana byla przy uzyciu Vue. Zadnego z tych rozwiazań nie polecam, chyba że potrzebujesz dokładnie takich stylizowanych, malarskich chmur jakie Damian zrobił. Potrzebuje systemu do zrobienia realistycznych chmur z pełną kontrolą ich kształtu. Volumentryka odpada siedziałem z nią 2 tygodnie i owszem uzyskałem odpowiedni system ale był zbyt niestabilny i renderował się lata.
Napisano 21 Czerwiec 201311 l a tak się podepnę .... a co :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89377
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto