Jump to content

Recommended Posts

1743660_346523915532264_6378962720584685013_n.jpg?oh=4674dcc3efaa9b5ae8ea0fbb8ae551ea&oe=550BD87A

studium zorna. nie skupialem sie za bardzo na budowie, chodzilo mi glownie o kolory. o ile barwy mam wrazenie, ze trafiam juz dość blisko, o tyle walor i nasycenie bardzo kuleją, co mnie wcale nie raduje. jakies wskazowki, triki, cos ktoś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za kibolowska propaganda :D

Fajne, przytłumione barwy ale w ostatnim dym wydaje się zbyt 'ciężki' jakby to nie był dym a jakaś zbita masa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpu, od 31-10-14 do teraz jest wielki skok w jakości Twoich prac. Fakt, że te najważniejsze to są studia z fotografii albo martwej, a nie z wyobraźni jak np. http://imgbeta.artiststeam.pl/uploads/14147831865453e0d2628b3.jpg , ale jak się cofnąć jeszcze przed tą prackę i porównać z tamtymi studiami, to też widać progres. Bardzo mi się podoba jak zaczynasz fajnie zaznaczać tekstury powierzchni, race też ekstra, mam tylko tą samą uwagę co Rain. Dawaj więcej z wyobraźni, wspomagaj się refkami. Ja się nie znam, ale tak to widzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

help%2Bcopy.jpg

duzo spierniczylem, zwłaszcza podczas dodawania samej flary i dymu mi juz braklo cierpliwości ;c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba za ciężko potraktowałeś ten dym

patrząc na refkę

z11131829Q,Demonstrant-z-flara.jpg

światło przy samej flarze jest dużo mocniejsze, tam faktycznie ten dym jest gęsty i ma jakąś taką widoczną, bardziej zbitą strukturę, ale dalej widać, że się już bardzo rozrzedza, zaczyna być widać przez niego obiekty i nie jest już taki kłębiasty. U Ciebie zrobiła się z tego taka wata cukrowa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne, fajne! Tylko posadź gościa na tym pagórku bo teraz trochę lewituje. Trawa na szczycie zlewa się z tłem i ucina gościowi stopy, dziwnie się to czyta. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit: obrazek usuniety przez ałtora z uwagi na slabą jakosc wykonania C:

Edited by Rozpu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem skrytykować, ale zamiast tego zadam pytanie - co wg Ciebie Rozpu jest tutaj do poprawy? Co byś zmienił gdybyś miał to namalować jeszcze raz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cichy0199

mięśnie nóg też mogłeś bardziej uwidocznić bo wygląda jakby tylko górną partie ćwiczył , robiłeś to ze zdjęcia czy z głowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10834966_361071797410809_2697050243599500417_o.jpg

studium nicponia pod kątem podejrzenia ładnego malowania ręcznie tekstur i detali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to dzieło na tapecie i codziennie podziwiam właśnie ten fragment najbardziej :D Bardzo udane studium, imho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10671375_362102073974448_62310754597475400_n.jpg?oh=2d74c554b61bbec38099093d8870ed89&oe=555D0084&__gda__=1428514425_3214123cf7579db5ddfa3ebd3522671e

starałem sie zaobserwowac jakie barwy wystepuja na skórze. moje jest oczywiscie to oko w prostokacie, reszta namalowana przez jakiegos goscia z fb ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

10923381_362212963963359_1394411473321677572_n.jpg?oh=33f2aa8717392135b40630d255805e49&oe=555589CE&__gda__=1432867190_1e12154c49e43ca4d5719612735c0fa8

kolejne studium nicponia. i narazie nicponiowi dam spokój, tera pomęczę troche martwych, a potem kolejnych mistrzóniuf c:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj pobawić się też mix brushem , można nim uzyskać fajną płynność przejść pomiędzy światłem a cieniem i ogólnie ciekawe efekty :)

 

Bo jak patrzę na tą ciapcianinę na oku to aż się prosi o płynność i konkretny kierunek prowadzenia pędzla definiując formę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

martwa%2Bgit%2Bcopy.jpg

martwa, staralem sie wyciagnac jak najwiecej z tego co podpatrzylem u nicponima

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej martwej z gitarą fajnie zrobiłeś okulary i główke. Sprawiają wrażenie bardziej dopracowanych i skupia się na nich uwaga.

Co do ostatniej wrzuty, to wygląda jakbys jechał po wszystkim niewielkim okrąglakiem. Sam zwracałeś mi kiedyś na to uwagę, że to fajnie nie wygląda;)

Ale mówię, ta gitara mi się podoba i te nicponiowate efekty również

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy