Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 45
  • Wyświetleń 8,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będę grał cię. Ciekawe, czy znowu cena będzie tak przyjemna jak w przypadku W2.

Napisano

A ja jeszcze mam cala dwojeczke do przejscia zanim zawale jakis deadline przez granie w trojke ;) Wyglada kapitalnie.

Napisano

ciekawe, czy znowu Arnold liczył...

Napisano

no to szacun, bo na moim lapku szło płynnie w 30fps.

(jakby ktoś nie zrozumiał mam na myśli, że zobacze to uwierzę, bo nigdzie nie było actual ingame footage)

 

Bardzo zacne mimo wszystko, klimat rewelacyjny.

Napisano

ale z silnika to nie to samo co in-game. Ale i tak jest rewelacyjnie. Koncowe sceny to pewnie gra, ale na początku to sam nie wiem, niemniej jaram się jak wieśniacy w tle.

Napisano
  • Autor

No ja też nie wiedziałem co wpisać w newsie.

 

To naprawdę wszystko od początku do końca silnik? Od pewnego momentu wiedziałem, że to silnik, ale początkowy fragment sądziłem, że to animacja.

Edytowane przez Adek

Napisano

Dwójka wyglądała świetnie. Ja bym się o to nie martwił. Bardziej o faktyczność otwartości świata. Oby, oby!

Napisano

Mi obie części się bardzo podobały, więc i trzecia zakupiona będzie.

Napisano

Ktoś wie już coś o wersji z polskim lektorem? Bo zdecydowanie podoba mi się bardziej polski głos Geralta. Niemniej trailer zajebisty : )

Napisano

szkoda, bo powstają coraz lepsze gry, a człowiek nie ma czasu w nie grać... ja ledwie jedynkę zmęczyłem kilka dni... może na emeryturze nadrobię.

Napisano

zapytajmy premiera ;)

Napisano

Z tym graniem to bedzie u mnie jak w 2.

 

Ograbią mnie w karczmie ze wszystkiego i na kejrana rzucę się ze zwykła szabelką ze sklepu i umrę. Koniec sagi :)

Napisano

Pyszny kawałek kodu się zapowiada :)

 

P.S.

Zawsze mnie dziwiło czemu Sapkowski nie rozwiną wątku Dzikiego Gonu w serii.

Napisano

Jak zwykle świetne.

Tylko nie wiem czemu operator kamery znowu symuluje błąd ostrzenia. Tak jakby to miał być materiał kręcony autofocusem. Nie ma to ani sensu ani polotu. WHY?

Napisano
  • Autor

narwik: myślę, że właśnie dla zmyłki. Między innymi te i inne efekty momentami sprawiały, że myślałem,że jest to animacja. Chciałbym zobaczyć coś dłuższego tego "in game footage".

Edytowane przez Adek

Napisano

Dzieki za mile slowa w imieniu zespolu.

 

Rzeczy, ktore robia najwieksze wrazenie sa wyciagniete z silnika gry.

Owoc fantastycznych umiejetnosci naszych programistow, modelarzy, chlopakow od enviro, swiatla, FXow...

Napisano

fajne (z małymi wyjątkami)..., rozumiem ze to nie render ale nie rozumiem tych mega nasyconych, cukierkowych kolorów....świetnie dobrane odcienie itd ale przesycone, wygląda to nienaturalnie i bajkowo ;/... najlepszy trailer jaki widziałam dotąd to ten

naturalny, mroczny i poważny:) jakoś bardziej pasuje do tamtych czasów

 

tak czy inaczej gratuluje świetnej roboty

Napisano
"Czy cut-scenki doczekały się reżysera..."

 

Tak, mnie ;)

 

Oooo no to gratulacje!

Napisano

a masz to fajne krzesełko z podpisem :-)

Napisano

Gratulacje dla pana reżysera oraz całej ekipy. Wyszło super. Jedna z gier, dla których warto będzie kupić PS4 (lub nowego xboxa).

Napisano

"Tylko nie wiem czemu operator kamery znowu symuluje błąd ostrzenia. Tak jakby to miał być materiał kręcony autofocusem. Nie ma to ani sensu ani polotu. WHY?"

 

Z powodow wrazeniowych. Mialo wzbudzic odrobine niepokoju, niemoznosc przyjrzenia sie dobrze masce. Chlopaki skladajacy trailer uzyli go takze w polaczeniu z efektem przejscia do shotu na Wiesia.

 

Uznajmy to za fajerwerk:)

Napisano

[suchar] Dziki Zgon. Druga część Kac Wawa. [/suchar]

 

Kurcze, zapowiada się świetnie! CDProjekt wyrobił sobie/nam niesamowity wizerunek za granicą poprzez GOG i Red Studio.

Napisano

Z powodow wrazeniowych. Mialo wzbudzic odrobine niepokoju, niemoznosc przyjrzenia sie dobrze masce. Chlopaki skladajacy trailer uzyli go takze w polaczeniu z efektem przejscia do shotu na Wiesia.

Uznajmy to za fajerwerk:)

 

No to nie jest rzecz nad którą warto się rozstrząsać Bóg wie ile czasu, ale zauważyłem, że ktoś u was lubi się bawić w autofocusa. Tymczasem to, co w Dystrykcie9 wygląda ok, wygląda zaskakująco w takich rzeczach jak Gra o Tron. Zgubienie ostrości w przejściach ogniskowej, i w przejściu między bohaterami jest świetnym chwytem i od razu to wychwyciłem bez chorobliwego analizowania klatek. Ale zabawa ostrością pośrodku ujęcia, bez zmiany planu, no jak coś takiego się dzieje w normalnej produkcji to jest z definicji powtórka ujęcia.

Samo zło po prostu : )

 

Pytania techniczne: będą miękkie cienie? I gdzie jest nagrywana wersja angielska?

Napisano

To w oryginale jest poczatek ujecia, dosyc krotkiego, bo za chwile jest czern.

 

Anyway - cienie miekkie sa, wersja angielska nie wiem ;)

Napisano

Narwik: przy ujeciach z dluugiej lufy i poruszajacym sie bohaterze to juz nie przesadzajmy, ze to sie nie zdarza. Zalezy od stylu krecenia. Sa rezyserzy i operatorzy , ktorzy robia duble do skutku. Az wszystko bedzie perfekcyjne. A sa tacy ktorzy pra do przodu po dwoch , trzech dublach ( szczegolnie w serialach ) i sorry jak ostrzyciel nie zdazyl to trudno. Faktycznie w animacji to jest jak symulowanie flarek i brudu w obiektywie - ale czasem warto. Jesli w ogole czepiac sie tego ujecia to do tego ze to nie wyglada na super dluga lufe i duzy ruch, wiec ostrzyciel straszna dupa :)

Ale to musialbym sie na sile czepiac. Ladnie ta gra wyglada. Fajna muzyka. Hail Reanimator.

Edytowane przez Baggins

Napisano

A, jeszcze slowem komentarza, bo mieszaja sie rozne rzeczy, a chcialbym, zeby byla jasnosc.

 

Ja nie jestem rezyserem calej gry, nie jestem rezyserem tego trailera. Jest w nim po prostu moja i mojego zespolu praca cutscenowa ;)

Edytowane przez Reanimator

Napisano

e tam... oddawaj krzesło...

Napisano

to które dostałeś było Spielberga ;-)

 

a propo reżyserów, Hochland będzie kręcić nowe "Dziecko Rosemary"... już się boje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności