Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc, dawno mnie tu niebylo i dawno nie robilem nic dla siebie. Oglądam teraz serial "white collars" ostatnio byl odcinek z lodzia podwodna i wlasnie enigma :)

Powoli bede sobie ja modelowal, efektem koncowym maja byc jakies fajne renderki z dofem, taka mam wizje, zobaczymy jak wyjdzie.

 

narazie drewniane pudelko z wycietymi miejscami na inne elementy:

 

image.jpg

 

image.jpg

Edytowane przez maciek.m

  • Odpowiedzi 54
  • Wyświetleń 7,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy tak zapowiadasz budowę U-Boot? :)

Czeka cię sporo dłubaniny, powodzenia! :)

Napisano

powodzenia man, jestem pewien, ze model bedzie tez popularny na model-stockach

Napisano
  • Autor

@2013 hehe nie, dementuje plotki, enigma nie jest czescia u-boota:P to prawda troche ma czesci ale i z texturami bedzie ciekawie bo jest duzo roznych napisow.

@olaf dzieki, nigdy nie wzucalem na stocka ale moze moze :)

Napisano

jak bedziesz planowal sprzedaz to miej na uwadze, ze Enigma cywilna i wojskowa się roznily (ilosc bebnow itp). Co roku rowniez (jesli sie nie myle) pojawialy sie kolejne upgrade'y robione dla nazistow.

Napisano
  • Autor

@olaf tak tam bylo kilka wersji a nawet jak jest ta sama wersja to i tak sie rozni troche... wiec wzoruje sie na jednej ktora znalazlem dobrze udokumentowana.

@2013 no troche bedzie ale napewno nie tyle co u ciebie w czolgu :) a co do renderkow to mam nadzieje ze beda duzo lepsze :P

 

up z dzis plus material drewna z dirtem (dzieki niemu koncowki sa ciemniejsze jak w oryginale)nad ktorym pracuje, material drewna sklejany w szopie z 4 roznych.

 

oelJS81.jpg

 

fNZ0v6F.jpg

 

4RSr0K3.jpg

 

oY7NXHi.jpg

 

HF4cLAz.jpg

 

q6Snu3P.jpg

Edytowane przez maciek.m

Napisano

Da się wyświetlić po kliknięciu na ikonce ppm->otwórz grafikę w nowej karcie.

Napisano
  • Autor

hmm mi wszystko sie wyswietla.... a jakiego uploadera uzywacie, bo ImageShack sie platny zrobil...?

Napisano
hmm mi wszystko sie wyswietla.... a jakiego uploadera uzywacie, bo ImageShack sie platny zrobil...?

imgur.com

i

tinypic.com

Wybierz pierwszą propozycję;p

Napisano

Maciek ja korzystam z FLICKR, za free masz 1TB, na potrzeby forum w sam raz, co prawda jest jakieś ograniczenie wielkości pliku i rozdzielczości, ale ja wysyłam 1800x1000 px i jest ok większych chyba nie potrzebujesz.

Bardzo fajnie kataloguje się tam pliki.

Jedyne czego nie przeskoczysz to ręczne kopiowanie każdej linki do wstawienia na forum, ale nie jest to straszne, robię tony screenów i daję radę.

 

https://www.flickr.com/

 

Musisz założyć konto chyba na Yahoo, zresztą zostaniesz o tym poinformowany podczas rejestracji, z tego co pamiętam da się także włączyć odzyskiwanie hasła w formie SMS.

 

W mojej stopce pierwsza linka prowadzi do mojego profilu FLICKR, sprawdź sobie jak się prezentuje galeria.

Napisano

Polecam imgur.com Mega wygodny serwis. Drag&Drop, albumy, po załadowaniu zdjęcia masz tabelkę z linkami do wstawienia na forum, linki do miniaturki itp

 

Bardzo fajny projekt się szykuje :) Fajna tekstura drewna.

Napisano
  • Autor

Dzieki wszystkim imgur jest fajny :) @2013 wybralem prostrzy sposob ale dzieki.

 

Zdjecia podmienilem w poprzednim poscie.

 

Edit. i na dzis tyle zrobione, teraz pobawie sie texturami na tym co mam i dalej do modelowania.

 

Le9VMW7.jpg

 

gvCHznm.jpg

 

mGPyRdG.jpg

 

IpbgOP0.jpg

 

laYnXNI.jpg

 

W50lth6.jpg

Edytowane przez maciek.m

Napisano

Bardzo fajnie, równo, dokładnie!

Z twoimi umiejętnościami renderowania oczekuję pięknych macro ujęć! :)

Napisano
  • Autor

od 2 dni siedze i mecze textury, poprawiam przerabiam niektore zrobily sie naprawde skomplikowane, pewnie zrobilem ze 100 render testow.

Zrobilem jeden probny renderek, ale juz kilka rzeczy poprawilem i kilka zostala do poprawy, napewno bedzie lepszy dof i lepsze pylki no i troche texturki.

 

A teraz dalej biore sie za modelowanie :)

 

fZaIorm.jpg

Napisano

Super, ma klimat!

 

Pyłki to jest 3D?

Pytam o to co się unosi w powietrzu, lewy górny róg najlepiej zostało złapane!

Napisano
  • Autor

dzieki Panowie finish mam nadzieje bedzie jeszcze lepszy.

@2013 pylki w szopie dodane ale najpierw zrobilem w maxsie i wsumie fajnie wygladaly ale mysle ze ostatecznie zostane przy tych. finalnie beda duzo lepsze bo wpadlem na fajny patent.

@ kliment woroszyłow dzieki za podpowiedz apropo kabli, troche sie pobawilem bo bede mial u siebie kilka plecionych przewodow, wyszlo cos takiego.

 

is7PLZd.jpg

Napisano

Mnie także podoba sięplecionka.

Ciekaw jestem tych pyłków, bardzo lubię takie dodatki!

Napisano
  • Autor

jeszcze popracowalem nad ta plecionka, zrobilem osbne mapy do dispa i bumpa bo sie psulo, teraz chyba jest lepiej. Do tego up z wczoraj, przednia czesc maszynki, od prozdu bedzie pelno wtyczek polaczonych kablami. @2013 beda pylki, mysle tez nad kurzem na samej maszynie, moze cos w stylu jak tu zrobilem: http://img812.imageshack.us/img812/4623/owym.jpg

 

Ve3IB9C.jpg

p6cnh6W.jpg

n2eLqOa.jpg

xhA7QYY.jpg

shEix5Y.jpg

Napisano

a powiedz mi Maćku taką rzecz a'propos plecionki. Jak się oddalisz na tyle, że bumpmapa się zleje, znaczy, jak drucik pojedynczy będzie węższy niż piksel na renderze, to dalej będzie widać anizotropowość? Bo ja w cycles miałem taki problem, że z oddali, to się zachowywało jak szara mapa i nie było widać anizotropowości w kierunku przebiegu drucików. Musiałem się podeprzeć shaderem anizotropowy, bo z samej bumpmapy ten efekt nie wyszedł.

Napisano

bo w cycles to jest skopane... świetnym testem jest scratch ball.. gdzie spot light powinien generować rysy okrągłe.. w sensie prostopadłe do punktu światła centrum. dlatego te rendery w cycles nie są takie jakie powinny być :P

Napisano

no właśnie wiem. Próbowałem zrobić skraczball - swój blaszany półokrągły czajnik. Nie udało się więc stary czajnik wywaliłem, teraz mam emaliowany :)

Napisano

Ej ostatnio dodali ten nowy specular może on zadziała ^^? cza to zbadać

Napisano

Ten render z DOFem i teksturami wygląda świetnie, uzyskałeś taką fajną "zepsutą", ale nadal wysoką jakość! Extra!

Napisano
  • Autor

@kliment woroszyłow dzieki, wczoraj sie wkurzylem bo stracilem troche pracy bo max sie wychaczyl a nie mialem backupa... no ale nic.

@ikkiz tak znikaja te niteczki ale nie przeszkadza mi to bo mam osobna mape dispa z samymi wypuklosciami wezlow bez nitek i ja widac z daleka, plus scaterem mam rozsiane pojedyncze wlukna na calej pleciace.

@mookie ta zepsuta jakosc moze wynikac z tego ze render z 900pix rosciagnalem do 1900 :P na finiszu wyjdzie duzo wiecej detalu.

 

a wczoraj sie bawilem z kabelkami, troche mi zajelo zanim zaden sie nieprzenikal :P

dep2WAG.jpg

Napisano
  • Autor

dzis mialem dzien wolny wiec posiedzialem nad enigma :) z zewnatrz mysle ze modelowanie skonczone, teraz tylko texturki, kilka tabliczek do odtworzenia i biore sie za srodek. Dzis glownie modelowalem glowna klape od zewnatrz i wewnatrz:

 

OgEcRZb.jpg

SWwlZsK.jpg

bn3vLkU.jpg

GPNjIRR.jpg

ODPYBGR.jpg

qQpyt6n.jpg

RhzMInP.jpg

NFtBo8K.jpg

Napisano

Ale detal! Coś mi się wydaje że będzie sporo ujęć z dofem :)

Napisano
  • Autor

heh dzieki Panowie milo ze sie podoba :) @Slim_ prawie wszystkie beda z dofem :) enigmy nie mam ale zeby wczuc sie w model sciagnalem sobie aplikacje na komorke z enigma, moge szyfrowac wiadomosci ustawiac zebatki i takie tam :P Dzisiaj posiedzialem nad nastepna partia texturek, jeszcze bede poprawial niektore ale tak jest na dzis.

 

 

V5pt6mf.jpg

th3xhl7.jpg

Napisano
  • Autor

po krotkiej przerwie wzucam wymodelowane "serce" enigmy :) jeszcze troche elementow w srodku zostalo, jak je skoncze to biore sie za texturki.

 

lvK2ena.jpg

4QrMJwm.jpg

phFdMKJ.jpg

JmsaQ9Z.jpg

1GcvMFT.jpg

Q0QQxcY.jpg

Napisano
  • Autor

dzieki kliment, no texturki na bebny troche zajma sporo tam przetarc i numerkow.

Up z dzis, dalsza czesc bebechów.

 

NMIF4FE.jpg

DrXnTHJ.jpg

YSKaIYM.jpg

vPNOdVw.jpg

Napisano
  • Autor

no dobra i tak juz tego dluzej nie utrzymam w tajemnicy... dostalem ta maszynke od dziatka a on zajebal z jakiejs niemieckiej lodzi podwodnej :)

a co do modelu to skonczony !! teraz texturki, potem testy oswietlenia materialow ujec i postpro :)

 

IofGqRZ.jpg

4kUC2xQ.jpg

Napisano

Wypas, co do dziadka to chyba jestem skłonny w to uwierzyć. Patrząc na ilość i jakość detali :).

 

Render z postu #17 -> MIAZGA!

Napisano
  • Autor

dzisiaj zrobilem texturki na pare elementow wnetrza, najbardziej chyba podoba mi sie jak wyszly te 2 plytki z tworzywa ktore spinaja cala konstrukcje :)

 

T0wMyhm.jpg

Napisano
  • Autor

teraz ciezki proces wybierania ujec, siedze i renderuje ujecia na testy, juz kilka mam ale raczej dopiero w watku z gotowa praca pokaze :)

 

Dzisiaj myslalem nad tlem, miala byc to flaga ze sfastyka ale jakos mi to nielezalo i zostawilem sama czerwona tkanine. Co sadzicie?

 

Kl5qz8j.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności