Skocz do zawartości

Scena3D: Circus Maximus


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

Pracka na konkurs "Ancient Rome" Render Competition organizowany przez Humster3D.

Wkrotce wyniki wiec trzymajcie kciuki ;) Wszystko robione w Blenderze a render w Maxwellu.

Troszke wiecej w portfolio.

 

making of

http://humster3d.com/2015/06/17/making-of-circus-maximus/

 

Dzieki!

 

 

bf5c0628865d6a62b9751ad9de22f95b.jpg?cb=2111238231

 

bca3b4319adfd3900d008ffccb0b1cfd.jpg?cb=2111238231

Edytowane przez ptaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kompozycyjnie bardzo mi sie podoba. Pomysl na plus. Konie mega! Wielki plus ze Blender.

 

Krytyka:

1. Z maxwella da sie wycisnac znacznie wiecej :)

2. Na koniu z lewej widac ze UV jest mirrorowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca genialna, powodzenia, ale @boltic, dlaczego plus za Blendera? Soft jak soft, nie gorszy, nie lepszy od innych.

 

Nie gorszy, nie lepszy ale zupełnie darmowy o możliwościach komercyjnych programów to go mocno wyróżnia !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka :)

Po pierwsze faktycznie nie ma co plusowac za blendera bo dla mnie to najprzyjemniejszy soft :) Dla mnie o niebo lepszy od Maya w ktorym na codzien pracuje, ale to subiektywne zdanie oczywiscie :)

Plusowac mozna jednak za Blendera i Maxwella bo mimo pluginu dosc karkolomne jeszcze polaczenie i nie jakos super wygodne.

Zdecydowalem sie jednak na Maxwella, bo od okolo miesiaca bardzo sie nim zainteresowalem i mi sie bardzo spodobal. A konkurs daje szanse na wygranie pelnej wersji ;)

Oczywiscie mozna wyciagnac duuuzo wiecej ale to moj 2gi skonczony render w Maxwellu.

Dzieki za pozytywne komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ptaszek, gratulacje, bardzo ciekawe, dynamiczne ujęcie, dodatkowo kolorystyka robi klimat. Konie wyszły świetnie, jedynie zastanawiają wyostrzone krawędzie tej peleryny (paludamentum?), ma być tak na kant? No właśnie, opowiadaj jak wygląda współpraca blendera z maxwellem - w połowie zeszłego roku odpaliłem exporter i demko, ale skończyłem na prostych testach. Jak to ma się do pracy z cyclesem, a z punktu widzenia integracji do V-Raya? I jak wygląda obsługa displacementu w maxwellu po stronie blendera? Lista silników coraz szersza, mam nadzieje, że kiedyś doczekamy się też oficjalnego pluginu do arnolda. Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie :)

Trisquote no nie mozna mowic hop :) roznie z tym bywa, rozne rzeczy sie ocenia. Wiem ze nie jestem najgorszy, ale sa bardzo mocne pracki.

No nic.. w piatek bedzie wiadomo wiecej ;) Fajnie by bylo miec najlepszy render w maxwellu bedac nawet poza podium. To mi sie marzy.

Alex3D dzieki wielkie! hmm czy na kant :) nie zastanawialem sie w sumie.. zrobilem na krzywych i tak mi sie spodobalo :D Moze faktycznie przesadzilem :P

 

Co do integracji to jeszcze radze poczekac, bo dopiero od ostatniej wersji jest FIRE czyli realtime w viewporcie, ale tylko na shaderach juz wczesniej zrobionych z reference. I nie zawsze dziala jak potrzeba :) U mnie to bylo tak:

 

Cale modelowanie w Blenderze i hairs (grzywy i ogony i ten pioropusz) I export do maxwell studio jednym kliknieciem z blendera. Pozniej tam ustawilem sun and sky i shadery i pozniej shadery zalinkowalem w blenderze i sun and sky przekopiowalem ustawienia.

Takze pozniej moglem w Blenderze tweakowac hairs, pozycje obiektow, kamere itp i tylko przez F12 juz exportowalem nie do maxwell studia tylko jako maxwell render (bezposrednio). Na tamtym etapie FIRE nie dzialalo. Mozna sie bawic jesli nie jest to komercyjmy projekt i nie ma za wielu shaderow, a tak to lepiej z blendera export do maxwell studio i tam te scene juz trzymac. :)

 

Tak czy siak i tak to chyba lepiej jak vray bo tam nie dziala live prev w blenderze zupelnie :)

Jesli chodzi o Cycles to super jest, ale maxwell to najlepsza jakosc co juz widze mimo ze tam jeszcze raczkuje. Nie ma co dyskutowac, najbardziej realistyczny renderer ale wolny i tylko na CPU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra praca, choć tak jak napisał Alex coś na rzeczy z tym płaszczem. Lewy koń wygląda sztywno ale chyba go dyszel do góry podniósł bo koło odpadło.

Myślę ,że będziesz w pierwszej trójce. Moje typy :).

1) Restoration:

http://humster3d.com/wp-content/uploads/2015/05/03/ROME-restoration.jpg

2) Colloseum ruins:

http://humster3d.com/wp-content/uploads/2015/05/05/ROMAV1.jpg

3) Circus Maximus - czyli Twoja.

4) Conspiracy - Ma bardzo ładną stylizacje choć trochę za mocny back light i SSS. I ten szumy troche drazni. (ale przynajmnie wyróżnienie bo modele są naprawdę dobre i render ich tez niegłupi. Trochę gorze z tłem ale jest bardzo fajne.

http://humster3d.com/wp-content/uploads/2015/05/06/Conspiracy_final.jpg

 

Jest jeszcze kilka fajnych prac ,ale jak się przyjżeć to mają dużo niedociągnięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje i życzę powodzenia! Pracka wygląda bardzo zacnie.

 

Restoration jest rzeczywiście mocne, ale osobiście nie lubię tego stylu - szczególnie w konkursach 3D. Wygląda to jak typowy reklamowy print, który ma w sobie więcej photoshopa/podmalówek niż czystego rendera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widze ze z 2 pracami strzelilem i ze moja 4 nominacja jeszcze wyzej. Chyba duzo zwracano uwage na jakąś formę historii, bo każda z 3 prac jaką historię opowiada. Technicznie druga jest słabsza od 3 ale postacie są mega tylko troche przepalone.

 

Gratuluje 3 miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lekka niespójność, za każdym razem rzuca mi się w oczy kiedy patrzę na twoja pracę, mianowicie to szybko turlające się koło wskazuje że zupełnie chwilę temu oderwało się od rydwanu i w takim wypadku siła bezwładności powinna go jeszcze trzymać na miejscu. Ale ale, miejsce zupełnie zasłużone i praca pomysłowa. Na tym humsterze pooglądałem prace z innych konkursów i obiektywnie starając się oceniać niektóre nominacje były krzywdzące, a raczej ich brak ale to zawsze jest decyzja subiektywna. No i oczywiście, gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca super, nic dodać nic ująć. Tylko jakoś nie widzę struktury "sierści konia" tylko jakby koń był z trochę zmatowionego plastiku. Ale efekt dosyć artystyczny więc żadnego minusa tu nie będzie, same plusy!

 

Bardzo szczerze zastanawia mnie to jak długo trwa eksport z blendka do Maxwella, jak z animacją, jak z optymalizacją

 

np. displace, proxy itp. i jak w ogóle z wydajnością samego Maxwella, szczególnie do arch viz. Corona jest w drodze. Ja niestety już nie mam i tak ponoc starego Maxwella pod Maxa, nie nabyłem nowego, nie jestem na bieżąco w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje Panowie co do konia :) Nie starczyło cierpliwości.

Boris, nie jest wbudowany. Trzeba użyć addon B-maxwell. Mam nadzieję, że niedługo będzie wspierany oficjalnie.

Jeśli chodzi Ci o fronta na blender artists to zapewne dla tego że wszystko poza renderem było w Blenderze robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności