Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Model Pontiaca GTO jest Pawlita, także garaż, i tekstury garażu

wektor Art jest Z3Piotra

 

Mój jest model dziewczyny, materiały cyclesowe i render

Dzięki za wykorzystane i niewykorzystane sugestie w wipie, zwłaszcza Vaticinatorowi, który overpaintem nadał ostateczny szlif

 

dragster-girl1.jpg

Edytowane przez ikkiz
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zgadzam się z przedmówcą. Jak wszystko jest ważne to nic nie jest. Tutaj ewidentnie potrzeba mocniejszych decyzji. Widać że ogrom pracy spowodował chęć pokazania jak najwięcej, to niestety w całości nie powala. Pozwoliłem sobie na overa, to jeszcze nie wszystko, ale tyle żebym nie siedział nad tym tydzień. W każdym razie uspokoić co się da, może mniejsza głębia ostrości, samochód jeszcze bardziej w cień, zgasić mu światła itp itd. A tak, wiem, już za późno :).

 

RWtmB8t.jpg

Napisano

Kengi dobrze mówi. Kompozycja kadru kuleje. Jest masa przedmiotów po lewej stronie które odwracają uwage od dziewczyny i samochodu, wprowadzają chaos a nie dodają nic szczególnego do odbioru pracy. Chce patrzeć na samochód i laskę a nie jakiś rozmyty kompresor i beczkę a prawdę powiedziawszy to są pierwsze rzeczy które na dłużej zatrzymują wzrok. Brakuje w tej scenie jakiejś volumetryki która pomogłaby rozbić plany i nadać głębi. Nawet proste triki z zdepth by pomogły.

Modele i texy superowe.

Napisano (edytowane)

To ta czacha z tatuażu, przypominam, wektory zrobił Piotrek, Z3Piotr

ugnMvLS.png

ostatecznie na ciele są w trochę innej konfiguracji, ale tutaj to logo jest tak jak na masce

Edytowane przez ikkiz
Napisano

Ładnie, wiem że już skończona, szkoda że laska troszkę nie przybrudzona smarem i w dłoni nie dzierży jakiegoś klucza, światło Ok w warsztacie zazwyczaj jest jasno by nie szukać nakrętek po omacku;) takie co mi się nasunęło.

Napisano

Modele super ,ale render jakby robiony z game engine'u (i to takiego przechodzonego). Strasznie mnie razi ta posadzka strasznie zblurowana.Praca do uratowania, ale jeszcze sporo trzeba posiedzieć przy kadrze światłach i w postprodukcji

Napisano

@thecrev Zobaczysz jeszcze wersję zrobioną przez Pawlito, chyba że zaczął pić przez ten projekt i wtedy już nie zobaczysz.

 

Natomiast z Rudą rozmawiałem i nie podoba jej się pomysł "udostępniania się ludziom". Bierze trochę urlopu a potem poszuka sobie innej roboty.

w modelingu ...

Napisano

Chodzi mi o te skodki na dachu. Musiz mocno sample podbic bo jest duzy kontrast. jak robisz w V ray to pamietaj ze jak podbijesz sample na Aliasingu to sample w materialach i swiatlach spadna to mozna je globalem pocisnac.

Napisano

To miał być obrazek w stylu PS2 realtime graphics, a jak wiadomo play dwójka nie ma AA. Kto będzie chciał porenderuje sobie to auto po swojemu. Chill out, man a także z mojej strony pass.

Napisano

To byl Cycles? Jesli tak to ile sampli? I jak dlugo sie renderowalo? (jesli nie to.... niewazne :D)

Duzo lepiej z lekkim DoFem.

Dwie rzeczy - podloga (rozmyta) i wlosy kobitki... Pewnie ciezko zrobic konkretne wlosy, moze z reszta takie wlasnie chcesz i lubisz bo prace wlozona widac, tylko wygladaja mi na miedziane.. Generalnie zawsze mozna cos poprawic wiec sie juz zamkne ;)

Z jakiejs przyczyny bardzo mi sie podobaja swiatla samochodu wlaczone.

 

kengi - twoj over nadaje sie do renderu w stylu "opuszczony garaz" albo gierki-horroru a nie do sceny gdzie kobitka ewidentnie pozuje przed samochodem ;)

Napisano (edytowane)

2500 + 2500 z inny ziarnem, czasu nie pamiętam dokładnie, ale pewnie około 4-5h w sumie, bo 500 sampli z tego co pamiętam szło ponad 20 minut.

 

Bez babki, mogło by się renderować prawie 2x szybciej, bo tile ze skórą się renderowały wyraźnie dłużej, a tile z włosami, to już wielokrotnie dłużej.

Edytowane przez ikkiz



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności