ikkiz Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 (edytowane) Model Pontiaca GTO jest Pawlita, także garaż, i tekstury garażu wektor Art jest Z3Piotra Mój jest model dziewczyny, materiały cyclesowe i render Dzięki za wykorzystane i niewykorzystane sugestie w wipie, zwłaszcza Vaticinatorowi, który overpaintem nadał ostateczny szlif Edytowane 9 Czerwiec 2015 przez ikkiz
NV Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 Modele,tekstury super, niestety render strasznie słaby i płaski i cała praca traci urok.
kengi Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 Zgadzam się z przedmówcą. Jak wszystko jest ważne to nic nie jest. Tutaj ewidentnie potrzeba mocniejszych decyzji. Widać że ogrom pracy spowodował chęć pokazania jak najwięcej, to niestety w całości nie powala. Pozwoliłem sobie na overa, to jeszcze nie wszystko, ale tyle żebym nie siedział nad tym tydzień. W każdym razie uspokoić co się da, może mniejsza głębia ostrości, samochód jeszcze bardziej w cień, zgasić mu światła itp itd. A tak, wiem, już za późno :).
Monio Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 Kengi dobrze mówi. Kompozycja kadru kuleje. Jest masa przedmiotów po lewej stronie które odwracają uwage od dziewczyny i samochodu, wprowadzają chaos a nie dodają nic szczególnego do odbioru pracy. Chce patrzeć na samochód i laskę a nie jakiś rozmyty kompresor i beczkę a prawdę powiedziawszy to są pierwsze rzeczy które na dłużej zatrzymują wzrok. Brakuje w tej scenie jakiejś volumetryki która pomogłaby rozbić plany i nadać głębi. Nawet proste triki z zdepth by pomogły. Modele i texy superowe.
Pawlito Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 Ikkiz nieprawdopodobna ilość pracy. Do piątku zapostuję swoją wersję. Dzięki za współpracę.
Reynevan Napisano 9 Czerwiec 2015 Napisano 9 Czerwiec 2015 Co ten wóz ma na masce? Mozna gdzies zobaczyc calosc?
ikkiz Napisano 9 Czerwiec 2015 Autor Napisano 9 Czerwiec 2015 (edytowane) To ta czacha z tatuażu, przypominam, wektory zrobił Piotrek, Z3Piotr ostatecznie na ciele są w trochę innej konfiguracji, ale tutaj to logo jest tak jak na masce Edytowane 9 Czerwiec 2015 przez ikkiz
pbcg Napisano 11 Czerwiec 2015 Napisano 11 Czerwiec 2015 Ładnie, wiem że już skończona, szkoda że laska troszkę nie przybrudzona smarem i w dłoni nie dzierży jakiegoś klucza, światło Ok w warsztacie zazwyczaj jest jasno by nie szukać nakrętek po omacku;) takie co mi się nasunęło.
rly Napisano 11 Czerwiec 2015 Napisano 11 Czerwiec 2015 Modele super ,ale render jakby robiony z game engine'u (i to takiego przechodzonego). Strasznie mnie razi ta posadzka strasznie zblurowana.Praca do uratowania, ale jeszcze sporo trzeba posiedzieć przy kadrze światłach i w postprodukcji
thecrev Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 A może by udostępnić modele ludziom fajnie by było zobaczyć wiele wersji.
ikkiz Napisano 13 Czerwiec 2015 Autor Napisano 13 Czerwiec 2015 @thecrev Zobaczysz jeszcze wersję zrobioną przez Pawlito, chyba że zaczął pić przez ten projekt i wtedy już nie zobaczysz. Natomiast z Rudą rozmawiałem i nie podoba jej się pomysł "udostępniania się ludziom". Bierze trochę urlopu a potem poszuka sobie innej roboty. w modelingu ...
Sebazx6r Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 Pawilot autka ślicznie. Tylko podkręć Aliasing.
Pawlito Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 @Sebixon: cieszę się że się podoba :) aliasing był celowy, nałożyłem filtr wyostrzający.
Sebazx6r Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 Chodzi mi o te skodki na dachu. Musiz mocno sample podbic bo jest duzy kontrast. jak robisz w V ray to pamietaj ze jak podbijesz sample na Aliasingu to sample w materialach i swiatlach spadna to mozna je globalem pocisnac.
Pawlito Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 To miał być obrazek w stylu PS2 realtime graphics, a jak wiadomo play dwójka nie ma AA. Kto będzie chciał porenderuje sobie to auto po swojemu. Chill out, man a także z mojej strony pass.
ikkiz Napisano 13 Czerwiec 2015 Autor Napisano 13 Czerwiec 2015 a jak idzie robota? Będziesz renderował z dziewczyną, czy wypadła z projektu?
Nezumi Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 To byl Cycles? Jesli tak to ile sampli? I jak dlugo sie renderowalo? (jesli nie to.... niewazne :D) Duzo lepiej z lekkim DoFem. Dwie rzeczy - podloga (rozmyta) i wlosy kobitki... Pewnie ciezko zrobic konkretne wlosy, moze z reszta takie wlasnie chcesz i lubisz bo prace wlozona widac, tylko wygladaja mi na miedziane.. Generalnie zawsze mozna cos poprawic wiec sie juz zamkne ;) Z jakiejs przyczyny bardzo mi sie podobaja swiatla samochodu wlaczone. kengi - twoj over nadaje sie do renderu w stylu "opuszczony garaz" albo gierki-horroru a nie do sceny gdzie kobitka ewidentnie pozuje przed samochodem ;)
ikkiz Napisano 13 Czerwiec 2015 Autor Napisano 13 Czerwiec 2015 (edytowane) 2500 + 2500 z inny ziarnem, czasu nie pamiętam dokładnie, ale pewnie około 4-5h w sumie, bo 500 sampli z tego co pamiętam szło ponad 20 minut. Bez babki, mogło by się renderować prawie 2x szybciej, bo tile ze skórą się renderowały wyraźnie dłużej, a tile z włosami, to już wielokrotnie dłużej. Edytowane 13 Czerwiec 2015 przez ikkiz
ikkiz Napisano 12 Październik 2015 Autor Napisano 12 Październik 2015 Dziewczyna o miedzianych włosach to głowa kalendarza trójdzielnego, dziś posłałem do druku.
Sebazx6r Napisano 12 Październik 2015 Napisano 12 Październik 2015 Spoko tylko jakos na te kable sie nie zwraca uwagi...
Rekomendowane odpowiedzi