Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Model Pontiaca GTO jest Pawlita, także garaż, i tekstury garażu

wektor Art jest Z3Piotra

 

Mój jest model dziewczyny, materiały cyclesowe i render

Dzięki za wykorzystane i niewykorzystane sugestie w wipie, zwłaszcza Vaticinatorowi, który overpaintem nadał ostateczny szlif

 

dragster-girl1.jpg

Edytowane przez ikkiz

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modele,tekstury super, niestety render strasznie słaby i płaski i cała praca traci urok.

Napisano

Zgadzam się z przedmówcą. Jak wszystko jest ważne to nic nie jest. Tutaj ewidentnie potrzeba mocniejszych decyzji. Widać że ogrom pracy spowodował chęć pokazania jak najwięcej, to niestety w całości nie powala. Pozwoliłem sobie na overa, to jeszcze nie wszystko, ale tyle żebym nie siedział nad tym tydzień. W każdym razie uspokoić co się da, może mniejsza głębia ostrości, samochód jeszcze bardziej w cień, zgasić mu światła itp itd. A tak, wiem, już za późno :).

 

RWtmB8t.jpg

Napisano

Kengi dobrze mówi. Kompozycja kadru kuleje. Jest masa przedmiotów po lewej stronie które odwracają uwage od dziewczyny i samochodu, wprowadzają chaos a nie dodają nic szczególnego do odbioru pracy. Chce patrzeć na samochód i laskę a nie jakiś rozmyty kompresor i beczkę a prawdę powiedziawszy to są pierwsze rzeczy które na dłużej zatrzymują wzrok. Brakuje w tej scenie jakiejś volumetryki która pomogłaby rozbić plany i nadać głębi. Nawet proste triki z zdepth by pomogły.

Modele i texy superowe.

Napisano

Ikkiz nieprawdopodobna ilość pracy. Do piątku zapostuję swoją wersję. Dzięki za współpracę.

Napisano
  • Autor

To ta czacha z tatuażu, przypominam, wektory zrobił Piotrek, Z3Piotr

ugnMvLS.png

ostatecznie na ciele są w trochę innej konfiguracji, ale tutaj to logo jest tak jak na masce

Edytowane przez ikkiz

Napisano

Ładnie, wiem że już skończona, szkoda że laska troszkę nie przybrudzona smarem i w dłoni nie dzierży jakiegoś klucza, światło Ok w warsztacie zazwyczaj jest jasno by nie szukać nakrętek po omacku;) takie co mi się nasunęło.

Napisano

Modele super ,ale render jakby robiony z game engine'u (i to takiego przechodzonego). Strasznie mnie razi ta posadzka strasznie zblurowana.Praca do uratowania, ale jeszcze sporo trzeba posiedzieć przy kadrze światłach i w postprodukcji

Napisano
  • Autor

@thecrev Zobaczysz jeszcze wersję zrobioną przez Pawlito, chyba że zaczął pić przez ten projekt i wtedy już nie zobaczysz.

 

Natomiast z Rudą rozmawiałem i nie podoba jej się pomysł "udostępniania się ludziom". Bierze trochę urlopu a potem poszuka sobie innej roboty.

w modelingu ...

Napisano

@Sebixon: cieszę się że się podoba :) aliasing był celowy, nałożyłem filtr wyostrzający.

Napisano

Chodzi mi o te skodki na dachu. Musiz mocno sample podbic bo jest duzy kontrast. jak robisz w V ray to pamietaj ze jak podbijesz sample na Aliasingu to sample w materialach i swiatlach spadna to mozna je globalem pocisnac.

Napisano

To miał być obrazek w stylu PS2 realtime graphics, a jak wiadomo play dwójka nie ma AA. Kto będzie chciał porenderuje sobie to auto po swojemu. Chill out, man a także z mojej strony pass.

Napisano
  • Autor

a jak idzie robota? Będziesz renderował z dziewczyną, czy wypadła z projektu?

Napisano

To byl Cycles? Jesli tak to ile sampli? I jak dlugo sie renderowalo? (jesli nie to.... niewazne :D)

Duzo lepiej z lekkim DoFem.

Dwie rzeczy - podloga (rozmyta) i wlosy kobitki... Pewnie ciezko zrobic konkretne wlosy, moze z reszta takie wlasnie chcesz i lubisz bo prace wlozona widac, tylko wygladaja mi na miedziane.. Generalnie zawsze mozna cos poprawic wiec sie juz zamkne ;)

Z jakiejs przyczyny bardzo mi sie podobaja swiatla samochodu wlaczone.

 

kengi - twoj over nadaje sie do renderu w stylu "opuszczony garaz" albo gierki-horroru a nie do sceny gdzie kobitka ewidentnie pozuje przed samochodem ;)

Napisano
  • Autor

2500 + 2500 z inny ziarnem, czasu nie pamiętam dokładnie, ale pewnie około 4-5h w sumie, bo 500 sampli z tego co pamiętam szło ponad 20 minut.

 

Bez babki, mogło by się renderować prawie 2x szybciej, bo tile ze skórą się renderowały wyraźnie dłużej, a tile z włosami, to już wielokrotnie dłużej.

Edytowane przez ikkiz

Napisano
  • Autor

Dziewczyna o miedzianych włosach

glowa-na-kalendarz-2016a.jpg

to głowa kalendarza trójdzielnego, dziś posłałem do druku.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.