Skocz do zawartości

Scena 3d: Dragster Girl (wer.:ikkiz)


ikkiz

Rekomendowane odpowiedzi

Model Pontiaca GTO jest Pawlita, także garaż, i tekstury garażu

wektor Art jest Z3Piotra

 

Mój jest model dziewczyny, materiały cyclesowe i render

Dzięki za wykorzystane i niewykorzystane sugestie w wipie, zwłaszcza Vaticinatorowi, który overpaintem nadał ostateczny szlif

 

dragster-girl1.jpg

Edytowane przez ikkiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zgadzam się z przedmówcą. Jak wszystko jest ważne to nic nie jest. Tutaj ewidentnie potrzeba mocniejszych decyzji. Widać że ogrom pracy spowodował chęć pokazania jak najwięcej, to niestety w całości nie powala. Pozwoliłem sobie na overa, to jeszcze nie wszystko, ale tyle żebym nie siedział nad tym tydzień. W każdym razie uspokoić co się da, może mniejsza głębia ostrości, samochód jeszcze bardziej w cień, zgasić mu światła itp itd. A tak, wiem, już za późno :).

 

RWtmB8t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kengi dobrze mówi. Kompozycja kadru kuleje. Jest masa przedmiotów po lewej stronie które odwracają uwage od dziewczyny i samochodu, wprowadzają chaos a nie dodają nic szczególnego do odbioru pracy. Chce patrzeć na samochód i laskę a nie jakiś rozmyty kompresor i beczkę a prawdę powiedziawszy to są pierwsze rzeczy które na dłużej zatrzymują wzrok. Brakuje w tej scenie jakiejś volumetryki która pomogłaby rozbić plany i nadać głębi. Nawet proste triki z zdepth by pomogły.

Modele i texy superowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta czacha z tatuażu, przypominam, wektory zrobił Piotrek, Z3Piotr

ugnMvLS.png

ostatecznie na ciele są w trochę innej konfiguracji, ale tutaj to logo jest tak jak na masce

Edytowane przez ikkiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, wiem że już skończona, szkoda że laska troszkę nie przybrudzona smarem i w dłoni nie dzierży jakiegoś klucza, światło Ok w warsztacie zazwyczaj jest jasno by nie szukać nakrętek po omacku;) takie co mi się nasunęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele super ,ale render jakby robiony z game engine'u (i to takiego przechodzonego). Strasznie mnie razi ta posadzka strasznie zblurowana.Praca do uratowania, ale jeszcze sporo trzeba posiedzieć przy kadrze światłach i w postprodukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@thecrev Zobaczysz jeszcze wersję zrobioną przez Pawlito, chyba że zaczął pić przez ten projekt i wtedy już nie zobaczysz.

 

Natomiast z Rudą rozmawiałem i nie podoba jej się pomysł "udostępniania się ludziom". Bierze trochę urlopu a potem poszuka sobie innej roboty.

w modelingu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byl Cycles? Jesli tak to ile sampli? I jak dlugo sie renderowalo? (jesli nie to.... niewazne :D)

Duzo lepiej z lekkim DoFem.

Dwie rzeczy - podloga (rozmyta) i wlosy kobitki... Pewnie ciezko zrobic konkretne wlosy, moze z reszta takie wlasnie chcesz i lubisz bo prace wlozona widac, tylko wygladaja mi na miedziane.. Generalnie zawsze mozna cos poprawic wiec sie juz zamkne ;)

Z jakiejs przyczyny bardzo mi sie podobaja swiatla samochodu wlaczone.

 

kengi - twoj over nadaje sie do renderu w stylu "opuszczony garaz" albo gierki-horroru a nie do sceny gdzie kobitka ewidentnie pozuje przed samochodem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2500 + 2500 z inny ziarnem, czasu nie pamiętam dokładnie, ale pewnie około 4-5h w sumie, bo 500 sampli z tego co pamiętam szło ponad 20 minut.

 

Bez babki, mogło by się renderować prawie 2x szybciej, bo tile ze skórą się renderowały wyraźnie dłużej, a tile z włosami, to już wielokrotnie dłużej.

Edytowane przez ikkiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności