Napisano 9 Czerwiec 20159 l Model Pontiaca GTO jest Pawlita, także garaż, i tekstury garażu wektor Art jest Z3Piotra Mój jest model dziewczyny, materiały cyclesowe i render Dzięki za wykorzystane i niewykorzystane sugestie w wipie, zwłaszcza Vaticinatorowi, który overpaintem nadał ostateczny szlif Edytowane 9 Czerwiec 20159 l przez ikkiz
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Modele,tekstury super, niestety render strasznie słaby i płaski i cała praca traci urok.
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Zgadzam się z przedmówcą. Jak wszystko jest ważne to nic nie jest. Tutaj ewidentnie potrzeba mocniejszych decyzji. Widać że ogrom pracy spowodował chęć pokazania jak najwięcej, to niestety w całości nie powala. Pozwoliłem sobie na overa, to jeszcze nie wszystko, ale tyle żebym nie siedział nad tym tydzień. W każdym razie uspokoić co się da, może mniejsza głębia ostrości, samochód jeszcze bardziej w cień, zgasić mu światła itp itd. A tak, wiem, już za późno :).
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Kengi dobrze mówi. Kompozycja kadru kuleje. Jest masa przedmiotów po lewej stronie które odwracają uwage od dziewczyny i samochodu, wprowadzają chaos a nie dodają nic szczególnego do odbioru pracy. Chce patrzeć na samochód i laskę a nie jakiś rozmyty kompresor i beczkę a prawdę powiedziawszy to są pierwsze rzeczy które na dłużej zatrzymują wzrok. Brakuje w tej scenie jakiejś volumetryki która pomogłaby rozbić plany i nadać głębi. Nawet proste triki z zdepth by pomogły. Modele i texy superowe.
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Ikkiz nieprawdopodobna ilość pracy. Do piątku zapostuję swoją wersję. Dzięki za współpracę.
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Autor To ta czacha z tatuażu, przypominam, wektory zrobił Piotrek, Z3Piotr ostatecznie na ciele są w trochę innej konfiguracji, ale tutaj to logo jest tak jak na masce Edytowane 9 Czerwiec 20159 l przez ikkiz
Napisano 11 Czerwiec 20159 l Ładnie, wiem że już skończona, szkoda że laska troszkę nie przybrudzona smarem i w dłoni nie dzierży jakiegoś klucza, światło Ok w warsztacie zazwyczaj jest jasno by nie szukać nakrętek po omacku;) takie co mi się nasunęło.
Napisano 11 Czerwiec 20159 l Modele super ,ale render jakby robiony z game engine'u (i to takiego przechodzonego). Strasznie mnie razi ta posadzka strasznie zblurowana.Praca do uratowania, ale jeszcze sporo trzeba posiedzieć przy kadrze światłach i w postprodukcji
Napisano 13 Czerwiec 20159 l A może by udostępnić modele ludziom fajnie by było zobaczyć wiele wersji.
Napisano 13 Czerwiec 20159 l Autor @thecrev Zobaczysz jeszcze wersję zrobioną przez Pawlito, chyba że zaczął pić przez ten projekt i wtedy już nie zobaczysz. Natomiast z Rudą rozmawiałem i nie podoba jej się pomysł "udostępniania się ludziom". Bierze trochę urlopu a potem poszuka sobie innej roboty. w modelingu ...
Napisano 13 Czerwiec 20159 l @Sebixon: cieszę się że się podoba :) aliasing był celowy, nałożyłem filtr wyostrzający.
Napisano 13 Czerwiec 20159 l Chodzi mi o te skodki na dachu. Musiz mocno sample podbic bo jest duzy kontrast. jak robisz w V ray to pamietaj ze jak podbijesz sample na Aliasingu to sample w materialach i swiatlach spadna to mozna je globalem pocisnac.
Napisano 13 Czerwiec 20159 l To miał być obrazek w stylu PS2 realtime graphics, a jak wiadomo play dwójka nie ma AA. Kto będzie chciał porenderuje sobie to auto po swojemu. Chill out, man a także z mojej strony pass.
Napisano 13 Czerwiec 20159 l Autor a jak idzie robota? Będziesz renderował z dziewczyną, czy wypadła z projektu?
Napisano 13 Czerwiec 20159 l To byl Cycles? Jesli tak to ile sampli? I jak dlugo sie renderowalo? (jesli nie to.... niewazne :D) Duzo lepiej z lekkim DoFem. Dwie rzeczy - podloga (rozmyta) i wlosy kobitki... Pewnie ciezko zrobic konkretne wlosy, moze z reszta takie wlasnie chcesz i lubisz bo prace wlozona widac, tylko wygladaja mi na miedziane.. Generalnie zawsze mozna cos poprawic wiec sie juz zamkne ;) Z jakiejs przyczyny bardzo mi sie podobaja swiatla samochodu wlaczone. kengi - twoj over nadaje sie do renderu w stylu "opuszczony garaz" albo gierki-horroru a nie do sceny gdzie kobitka ewidentnie pozuje przed samochodem ;)
Napisano 13 Czerwiec 20159 l Autor 2500 + 2500 z inny ziarnem, czasu nie pamiętam dokładnie, ale pewnie około 4-5h w sumie, bo 500 sampli z tego co pamiętam szło ponad 20 minut. Bez babki, mogło by się renderować prawie 2x szybciej, bo tile ze skórą się renderowały wyraźnie dłużej, a tile z włosami, to już wielokrotnie dłużej. Edytowane 13 Czerwiec 20159 l przez ikkiz
Napisano 12 Październik 20159 l Autor Dziewczyna o miedzianych włosach to głowa kalendarza trójdzielnego, dziś posłałem do druku.