velendil Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Chciałbym zaprezentować Wam mój ostatni projekt - Miecz świetlny. Powstał on by zwrócić uwagę na problem naszego społeczeństwa a mianowicie zanikania wyobraźni u małych dzieci które potrafią teraz siedzieć tylko przed konsolą. Za moich czasów wystarczyła, rurka (tu symbol miecza świetlnego), patyk czy kamień aby na podwórku bawić się z rówieśnikami. Jest to pierwsza praca z cyklu trzech mówiąca o tym problemie. Co do technicznych aspektów, wszystko powstało w 3ds max i renderowane było w Vrayu. Posługiwałem się również Mudboxem podczas tworzenia tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiger250 Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Dla mnie rewelacja! W koncu cos nowego, niz wizki i auta :) Rewelacyjna dbalosc o szczegoly. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z niemieckiego kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Nie dosc ze jest przeslanie, to jeszcze render wymiata. Jedyne co mi nie pasuje to przepalenie na gorze rekojesci miecza - ale skoro jest bialy to ciezko tego uniknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W Art Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Suuuuper. Jedynie co mnie drażni na fullscrenie to nie przepalenie miecza tylko to coś dziwnego co się nad nim dzieje , to denko od puszki - strasznie uwagę odwraca - czy cokolwiek to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 24 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Dzieki panowie ! A to cos dziwnego to dof z nuke'a , jeszcze nad tym nie zapanowalem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 jak się robi taki materiał, płótno, to takie filcowate? To po części tekstura, czy cały jest w particlach jakichś, że wygląda na na prawdę włóknisty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Trochę za dużo filozofowania, którego moim zdaniem nie widać na obrazku. Skadinąd bardzo dobrym, światło i shadery są świetne. Kompozycja zdaje się być nieco wymuszona, te stosy pudełek i drobiazgów, aby utrzymać rękojeść miecza (?), ale to drobiazg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 24 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Dzieki, tak, ogolnie moglbym ta prace piescic i piescic , co do filozofowania - no coz, taki byl pomysl :) Dzieki ! Co do szmatek - cloth w marvelous , na to teksturki z mumpem i minimalnym displace, 2sided material, troche fallofa na kolorze i na to wszystko włoski. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 24 Czerwiec 2015 Share Napisano 24 Czerwiec 2015 Jest super. Bardzo przyjemna ilustracja. Osobiście trochę inaczej bym to skadrował, ale i tak jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 25 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2015 Jak bys to skadrował ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 25 Czerwiec 2015 Share Napisano 25 Czerwiec 2015 (edytowane) Głównie zrezygnowałbym z szerokiego kadru, bardziej w tym kierunku - http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2015-06-25_1028.png . Próbując złapać także ten metalowy element po lewej, może dając go jeszcze bliżej, świetnie łapie światło. Ale to tylko taka drobna sugestia, po Twoich pracach widać, że wiesz co robisz :). Pozdrawiam, Tomek Edytowane 25 Czerwiec 2015 przez MF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 25 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2015 Dzieki, probowałem tak ale chyba szkoda mi było tej odrobiny z prawej strony :) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 1 Lipiec 2015 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2015 Dla zainsteresowanych jeszcze clay: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 1 Lipiec 2015 Share Napisano 1 Lipiec 2015 Swietna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 1 Lipiec 2015 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2015 Dzieki wielkie! Cieszę się, ze się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol755 Napisano 8 Lipiec 2015 Share Napisano 8 Lipiec 2015 prze fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 8 Lipiec 2015 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2015 Dzieki, jeszcze parę skrinów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boski Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 zdecydowanie moja ulubiona praca! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_dis Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Szkoda, że brandy na pudełkach nie są polskie np "Fabryka Gwoździ Jaworzno". Poza tym super. (piszę z chińskiego komputera a mam polskiej znaki, hmm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 24 Lipiec 2015 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2015 Racja Adrian, no cóz, moze poprawię kiedyś :) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 4 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2015 Dla zainteresowanych making of : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=2056#.VcBy7fntlBc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 16 Sierpień 2015 Share Napisano 16 Sierpień 2015 Dzięki za making of, mam pytanie dot. fusion 360. W jakim formacie eksportowałeś obiekt? Z tego co widzę, to za dużo F360 formatów nie obsługuje, żeby móc model wrzucić do jakiejś klasycznej aplikacji 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 16 Sierpień 2015 Share Napisano 16 Sierpień 2015 bez problemu :D ja exportuje do STL.. i importuje to w blenderze i taki jest efekt. https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/wip/source/8430072216273.55adf9c510770.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 16 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2015 Ja eksportuję do STLa . Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi