Skocz do zawartości

Scena3D: Ligtsaber


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zaprezentować Wam mój ostatni projekt - Miecz świetlny.

 

 

Powstał on by zwrócić uwagę na problem naszego społeczeństwa a mianowicie zanikania wyobraźni u małych dzieci które potrafią teraz siedzieć tylko przed konsolą. Za moich czasów wystarczyła, rurka (tu symbol miecza świetlnego), patyk czy kamień aby na podwórku bawić się z rówieśnikami.

 

 

Jest to pierwsza praca z cyklu trzech mówiąca o tym problemie.

 

 

Co do technicznych aspektów, wszystko powstało w 3ds max i renderowane było w Vrayu. Posługiwałem się również Mudboxem podczas tworzenia tekstur.

 

 

 

 

 

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Trochę za dużo filozofowania, którego moim zdaniem nie widać na obrazku. Skadinąd bardzo dobrym, światło i shadery są świetne. Kompozycja zdaje się być nieco wymuszona, te stosy pudełek i drobiazgów, aby utrzymać rękojeść miecza (?), ale to drobiazg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, tak, ogolnie moglbym ta prace piescic i piescic , co do filozofowania - no coz, taki byl pomysl :) Dzieki !

 

Co do szmatek - cloth w marvelous , na to teksturki z mumpem i minimalnym displace, 2sided material, troche fallofa na kolorze i na to wszystko włoski.

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie zrezygnowałbym z szerokiego kadru, bardziej w tym kierunku - http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2015-06-25_1028.png . Próbując złapać także ten metalowy element po lewej, może dając go jeszcze bliżej, świetnie łapie światło. Ale to tylko taka drobna sugestia, po Twoich pracach widać, że wiesz co robisz :).

 

Pozdrawiam,

Tomek

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności