Napisano 24 Czerwiec 20159 l Chciałbym zaprezentować Wam mój ostatni projekt - Miecz świetlny. Powstał on by zwrócić uwagę na problem naszego społeczeństwa a mianowicie zanikania wyobraźni u małych dzieci które potrafią teraz siedzieć tylko przed konsolą. Za moich czasów wystarczyła, rurka (tu symbol miecza świetlnego), patyk czy kamień aby na podwórku bawić się z rówieśnikami. Jest to pierwsza praca z cyklu trzech mówiąca o tym problemie. Co do technicznych aspektów, wszystko powstało w 3ds max i renderowane było w Vrayu. Posługiwałem się również Mudboxem podczas tworzenia tekstur.
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Dla mnie rewelacja! W koncu cos nowego, niz wizki i auta :) Rewelacyjna dbalosc o szczegoly. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z niemieckiego kompa...
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Nie dosc ze jest przeslanie, to jeszcze render wymiata. Jedyne co mi nie pasuje to przepalenie na gorze rekojesci miecza - ale skoro jest bialy to ciezko tego uniknac.
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Suuuuper. Jedynie co mnie drażni na fullscrenie to nie przepalenie miecza tylko to coś dziwnego co się nad nim dzieje , to denko od puszki - strasznie uwagę odwraca - czy cokolwiek to jest.
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Autor Dzieki panowie ! A to cos dziwnego to dof z nuke'a , jeszcze nad tym nie zapanowalem :)
Napisano 24 Czerwiec 20159 l jak się robi taki materiał, płótno, to takie filcowate? To po części tekstura, czy cały jest w particlach jakichś, że wygląda na na prawdę włóknisty?
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Trochę za dużo filozofowania, którego moim zdaniem nie widać na obrazku. Skadinąd bardzo dobrym, światło i shadery są świetne. Kompozycja zdaje się być nieco wymuszona, te stosy pudełek i drobiazgów, aby utrzymać rękojeść miecza (?), ale to drobiazg.
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Autor Dzieki, tak, ogolnie moglbym ta prace piescic i piescic , co do filozofowania - no coz, taki byl pomysl :) Dzieki ! Co do szmatek - cloth w marvelous , na to teksturki z mumpem i minimalnym displace, 2sided material, troche fallofa na kolorze i na to wszystko włoski. Pozdrawiam !
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Jest super. Bardzo przyjemna ilustracja. Osobiście trochę inaczej bym to skadrował, ale i tak jest dobrze.
Napisano 25 Czerwiec 20159 l Głównie zrezygnowałbym z szerokiego kadru, bardziej w tym kierunku - http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2015-06-25_1028.png . Próbując złapać także ten metalowy element po lewej, może dając go jeszcze bliżej, świetnie łapie światło. Ale to tylko taka drobna sugestia, po Twoich pracach widać, że wiesz co robisz :). Pozdrawiam, Tomek Edytowane 25 Czerwiec 20159 l przez MF
Napisano 25 Czerwiec 20159 l Autor Dzieki, probowałem tak ale chyba szkoda mi było tej odrobiny z prawej strony :) Pozdrawiam !
Napisano 24 Lipiec 20159 l Szkoda, że brandy na pudełkach nie są polskie np "Fabryka Gwoździ Jaworzno". Poza tym super. (piszę z chińskiego komputera a mam polskiej znaki, hmm)
Napisano 4 Sierpień 20159 l Autor Dla zainteresowanych making of : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=2056#.VcBy7fntlBc
Napisano 16 Sierpień 20159 l Dzięki za making of, mam pytanie dot. fusion 360. W jakim formacie eksportowałeś obiekt? Z tego co widzę, to za dużo F360 formatów nie obsługuje, żeby móc model wrzucić do jakiejś klasycznej aplikacji 3D.
Napisano 16 Sierpień 20159 l bez problemu :D ja exportuje do STL.. i importuje to w blenderze i taki jest efekt. https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/wip/source/8430072216273.55adf9c510770.jpg