Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym zaprezentować Wam mój ostatni projekt - Miecz świetlny.

 

 

Powstał on by zwrócić uwagę na problem naszego społeczeństwa a mianowicie zanikania wyobraźni u małych dzieci które potrafią teraz siedzieć tylko przed konsolą. Za moich czasów wystarczyła, rurka (tu symbol miecza świetlnego), patyk czy kamień aby na podwórku bawić się z rówieśnikami.

 

 

Jest to pierwsza praca z cyklu trzech mówiąca o tym problemie.

 

 

Co do technicznych aspektów, wszystko powstało w 3ds max i renderowane było w Vrayu. Posługiwałem się również Mudboxem podczas tworzenia tekstur.

 

 

 

 

 

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.PNG

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie rewelacja! W koncu cos nowego, niz wizki i auta :)

Rewelacyjna dbalosc o szczegoly.

 

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z niemieckiego kompa...

Napisano

Nie dosc ze jest przeslanie, to jeszcze render wymiata.

 

Jedyne co mi nie pasuje to przepalenie na gorze rekojesci miecza - ale skoro jest bialy to ciezko tego uniknac.

Napisano

Suuuuper. Jedynie co mnie drażni na fullscrenie to nie przepalenie miecza tylko to coś dziwnego co się nad nim dzieje , to denko od puszki - strasznie uwagę odwraca - czy cokolwiek to jest.

Napisano
  • Autor

Dzieki panowie ! A to cos dziwnego to dof z nuke'a , jeszcze nad tym nie zapanowalem :)

Napisano

jak się robi taki materiał, płótno, to takie filcowate?

To po części tekstura, czy cały jest w particlach jakichś, że wygląda na na prawdę włóknisty?

Napisano

Trochę za dużo filozofowania, którego moim zdaniem nie widać na obrazku. Skadinąd bardzo dobrym, światło i shadery są świetne. Kompozycja zdaje się być nieco wymuszona, te stosy pudełek i drobiazgów, aby utrzymać rękojeść miecza (?), ale to drobiazg.

Napisano
  • Autor

Dzieki, tak, ogolnie moglbym ta prace piescic i piescic , co do filozofowania - no coz, taki byl pomysl :) Dzieki !

 

Co do szmatek - cloth w marvelous , na to teksturki z mumpem i minimalnym displace, 2sided material, troche fallofa na kolorze i na to wszystko włoski.

 

Pozdrawiam !

Napisano

Jest super. Bardzo przyjemna ilustracja. Osobiście trochę inaczej bym to skadrował, ale i tak jest dobrze.

Napisano

Głównie zrezygnowałbym z szerokiego kadru, bardziej w tym kierunku - http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2015-06-25_1028.png . Próbując złapać także ten metalowy element po lewej, może dając go jeszcze bliżej, świetnie łapie światło. Ale to tylko taka drobna sugestia, po Twoich pracach widać, że wiesz co robisz :).

 

Pozdrawiam,

Tomek

Edytowane przez MF

Napisano
  • Autor

Dzieki, probowałem tak ale chyba szkoda mi było tej odrobiny z prawej strony :)

 

Pozdrawiam !

Napisano

Szkoda, że brandy na pudełkach nie są polskie np "Fabryka Gwoździ Jaworzno". Poza tym super.

 

(piszę z chińskiego komputera a mam polskiej znaki, hmm)

Napisano

Dzięki za making of, mam pytanie dot. fusion 360. W jakim formacie eksportowałeś obiekt? Z tego co widzę, to za dużo F360 formatów nie obsługuje, żeby móc model wrzucić do jakiejś klasycznej aplikacji 3D.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności