Ranking
-
SebastianSz
Members170Punkty1 126Liczba zawartości -
Destroyer
Members168Punkty9 476Liczba zawartości -
kengi
Members84Punkty1 671Liczba zawartości -
Nezumi
Members76Punkty7 832Liczba zawartości
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.03.2025 w Odpowiedzi
-
Summer is coming!
20 punktów20 punktów
-
Teczka kitu i shI†u
13 punktów
-
Xerxès likeness
11 punktów
-
Teczka 3d - Letadla
11 punktówTrochę update'u: Obraz dla Muzeum w Waddington UK Boxarty Okładka magazynu Iron Cross Obraz Bucket of Bolts II z breakdown'em, poniżej Bombowiec Short Stirling w drodze nad cel - stacja rozrządowa w Modane (Francja) Kilka shotów z krótkometrażowego filmu nt. nalotu na wiadukt w Arnsberg, dla muzeum Boscombe Down (UK)11 punktów
-
Nevermore
10 punktówPrywatna ilustracja inspirowana wierszem "The Raven" Edgara Allana Poe. Zaczęłam w Blenderze raczej w ramach treningu 3d, bo tak naprawdę większość detalu zamalowałam :D Zależało mi na malarskim efekcie, ale chcę też wprowadzić więcej 3d dla przyspieszenia szczególnie etapu kompozycji i oświetlenia, więc to nie to, że miotam się i najpierw robię detal, a potem go niszczę :p W tym szaleństwie jest metoda :D Jesli chcecie prześledzić etapy pracy i poprawki, to zapraszam do mojej teczki wip. Dostałam dużo świetnych uwag i komentarzy i dzięki wszystkim za pomoc :) https://max3d.pl/forums/topic/56923-jameli/page/8/ Wiem, że kompozycja ma swoje wady i dałoby się z tej ilustracji wyciągnąć więcej, ale nie mam aż tyle wolnego czasu i wolę zacząć coś następnego ale wszelkie uwagi zostały zapamiętane i wyryte w kamieniu :p10 punktów
-
Into the Godsgrave ilustracje
10 punktówWyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D @kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :) Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p Pathfinding Glimmer of Hope Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D Slip Out Unnoticed Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!10 punktów
-
teczka3d: klicek art dump
9 punktów9 punktów
- Teczka 3D: Mortom
9 punktówSczelam! Taka Dioramka dla odpoczynku od nowoczesnych form o których nie mogę nic mówić :) A przy okazji dla nowego klienta jako zachęta, znaczy mam nadzieję, że zachęta xD9 punktów- Rock city
9 punktów9 punktów- Sebastian Szmyd
8 punktówStanęło na tym, że komiks robię digitalowo. Wrzucę pierwsze strony niedługo, żeby zebrać cięgi celne uwagi. Będę sobie dłubał gwasze żeby z wprawy nie wyjść i może do jakiegoś artbook to potem zbiorę, albo okładkę zrobię malowaną, ale skupiam się teraz na digitalu. Anyway, historia zaczyna się od kilku flisaków więc takich oto zadesignowałem: Założenie (wizualnie) jest takie, że to kilku chłopów we względnie realnych chłopskich ciuchach, bez jakiegoś przegięcia fantasy. Byłem dość zachowawczy z shape designem, bo jednak nie chcę takiego bardzo stylizowanego wyglądu, ale staralem się, żeby każdy był inny i miał jakąś swoją osobowość po samym wyglądzie. Retman i Jaromir są inspirowani obrazem Flisacy, W. Stryowskiego. Finalnie w komiksie będzie jeszcze lineart na postaciach, tutaj chciałem mieć pełniejszy, realistyczny obraz postaci, żeby lepiej je sobie zwizualizować.8 punktów- Elders
8 punktówIlustracja osadzona w świecie Nelbarth – autorskim uniwersum typu gas-electric punk, łączącym elementy klasycznego science fiction, postapokalipsy oraz rytualnej symboliki. To rzeczywistość kształtowana przez nanotechnologiczną czarną krew, symbiotyczne systemy i pozostałości wyższych cywilizacji, w której społeczeństwa funkcjonują w oparciu o archaiczne rytuały, biologiczne modyfikacje i technologię o nieznanym już pochodzeniu. Opis Ilustracji: W ukrytej dolinie, pośród bezdeszczowej, wiecznej burzy, stoi ich sanktuarium. Trójca Starszych – Tytani, którzy przybyli z innego świata i pozostawili w Nelbarth technologię, której nikt już w pełni nie rozumie. Nie są milczącymi obserwatorami. Mają cel, zadanie, misję – i nie przyjmą pustych rąk. Na dole ilustracji widać postać – protagonistę – który podchodzi z ofiarą. Niesie coś, czego Tytani zażądali. Może to artefakt, może coś bardziej… żywego. To scena spoza czasu – moment przed sądem, wymianą, przekroczeniem granicy. „Nie przemawiają. Oni rezonują.” Ale tylko z tymi, którzy przynoszą to, co już zostało utracone.8 punktów- "Władca Pierścieni" w stylu Studia Ghibli - nowy model graficzny OpenAI: GPT-4o
Nie przesadzajmy z tą "wizją"... Teraz każda lafirynda na IG z AI-filtrem powiększającym dupę też będzie mieć wizję? Przecież to jest to samo. Ten slop trzyma się kupy tylko dlatego, że ktoś utalentowany napisał powieść, która zachwyciła kilka pokoleń czytelników, ktoś utalentowany zrobił filmowe kadry, które typ wrzucił do AI i ktoś utalentowany wymyslił fajną estetykę, ktorą ten random zerżnął. I teraz kolejny AI bro próbuje wypromować swój żałosny kanał na YT czy X na czyichś plecach i czyjejś pracy, nie dodając nawet nic od siebie, a masy to oklaskują. Co się dzieje z tym światem?8 punktów- Discovery / Enviro sketches
8 punktówEksperymenty z Blender workbench - czarno białe szkice. Na bazie procesu, który pokazuje Daniel McGarry w tym video: https://www.youtube.com/watch?v=hbvKSY0Ooj8 Później photobashing i malowanko w PS.8 punktów- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
8 punktówJeszcze dziadek3D powinien powrocic na forum i uzywajac Blendera z AI zrobic mega ambitny film o latajacych krzeslach, wrzucajac siebie ze skrzypcami siedzacego przed wiejska chalupa. Wtedy by mi pekla na pewno.8 punktów- Time. Animacja 3D.
7 punktówSerwus, wrzucam krótką animację. Mały tribute dla pewnego, 9 letniego etapu, który 2 tygodnie temu się zakończył :) Soft użyty przy produkcji: 3dsmax Vray 7 RizomUV Substance 3D Painter Blackmagic Fusion Studio Blackmagic DaVinci Resolve Pozdrówki!7 punktów- E to tha C
7 punktówJako zawzięty kaligraf od jakichś ośmiu lat, miałem okazję w pracy wykonać kilka czcionek. Po zapoznaniu się z procedurą i zrobieniu czterech czcionek do pracy przyszedł czas podłubać trochę prywaty. Całość ogarnąłem najpierw w szkicowniku: a potem wsadziłem to do Krity, przerobiłem na krzywe w Inkscape, potem krzywe do FontForge i potem to już z górki. No prawie. Trzeba się tam trochę naklikać. Noale koniec końców czcionka została skończona. Na koniec poskładałem prostą scenkę z darmowych assetów z www.polyhaven.com w Blenderze, z teksturą papieru z www.texturelabs.org i tak to wygląda:7 punktów- ZiN
7 punktówBardzo ostatnio rezonuje mi w głowie to zdanie. Mam wrażenie, że nigdy zbyt dużej wagi nie przywiązywałem do światła odbitego. Postanowiłem się tym nieco pobawić. Będę robił jeszcze oczywiście studium i to o czym pisaliście, aby potrenować, jednak ostatnich kilka dni postanowiłem poświęcić na wyrenderowaniu jednego z composów, które tu wcześniej wrzucałem. Jestem już tym totalnie przetyrany i wpadłem trochę w pętlę niekończących się poprawek. Postanowiłem jednak dziś to już opublikować i wrócić na dniach do czegoś lżejszego.7 punktów- AI i technologie przyszłości
7 punktówno bez kitu, to nawet nie jest żart, jest obraźliwy nie tylko dla Chrześcijan, taki jest denny. Już ja potrafię lepiej, paczcie: Dlaczego Muhammad nie mógł grać w koszykówkę? Bo zawsze siedział w kozie! XD7 punktów- Teczka 2D Kalberos
7 punktówmały update bo moge już :D to pomęczę was moimi bazgrołami ponownie link do giereczki https://store.steampowered.com/app/1579340/Survive_the_Fall/ i trailerek https://www.youtube.com/watch?v=r31H5QThxxs7 punktów- Discovery / Enviro sketches
7 punktów@ropuch81 Zajebiste szkice, naprawdę fajnie to wygląda. Ale chyba trochę ta skala się zgubiła na ostatnim wykończonym. Można trochę podkręcić kolory i walor, żeby wzmocnić to uczucie wielkości i skali i pokombinować z ziemią na pierwszym planie, żeby lepiej współgrała z tłem. Odsunąłbym też trochę od prawej krawędzi, żeby zasugerować, że tam jeszcze coś z tyłu jest, powinno dodać odległości i skali. Tak przykładowo co mam na myśli:7 punktów- Maksym Jankowski
7 punktówHej @Maksym_j, fajna postać, z potencjałem :) Pobawiłem się trochę Twoją pracą, i taki efekty: Nawet nagrałem speedpainta: StreamableWatch 2025-03-18 13-06-03 - Copy(1) (online-video-cutter...Trochę eksperymentowałem bo nie miałem jakiegoś pomysłu na efekt, więc jest sporo takiego randomowego dłubania i próbowania. Ale tak często wygląda to w praktyce w digitalu, gdzie tego efektu się trochę po drodze szuka. Generalnie to głowę tylko malowałem, plus te gluty i światełka na reszcie. Głowę malowałem w większości hard round bez opacity, ale potem już normalnie bo mi się nie chciało ;P Co mógłbyś poprawić: design głowy. To jest focal point siłą rzeczy, więc fajnie jakby była jakoś bardzo cool i ciekawa. Czacha to zawsze bezpieczne wyjście, zresztą tematycznie tutaj pasuje. kolory. Nawet jako zwolennik mało nasyconych kolorów i szarości to tutaj za bardzo tak jest, jednak musi to być czymś uzasadnione. Tutaj IMO nie pasuje, te kolory są bardzo wyblakłe i takie zlewające się w bloby. Mamy tutaj radioaktywnego, toksycznego glutostwora, może mieć spokojnie więcej powera w kolorach. Dodaj jakieś color dodge, nasycone światła itp. jak to roztapiający się glutostwór to niech się roztapia z przytupem :) Wincyj ściekającego gluta color scheme. Jakiś ogólny pomysł na kolorystykę. Finalnie dałem fioletowe tło z zielonym stworem, bo to dośc kontrastujące kolory, plus akcenty czerwone na głowie. Można to podkręcić jeszcze. A i jeszcze jedno - "loose" to "luźny", tracić/przegrywać to "lose", przez jedno "o" :) Różnią się też wymowa: loose - lus, lose - lu:z7 punktów- Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Jak kolega na jakimś games arena czy czymś takim, podchodzi do stoiska jakiegoś deva i pierwsze zdanie: (chyba 8) - 8 tys. na rękę, da radę? :D - nie rozmawiamy tu o pieniądzach - to o czym rozmawiacie - o wszystkim innym - wszystko inne to wiem nie wiem ile płacicie :D i tak trzeba rozmawiać a nie się bać i być wystraszoną pizdą którą można zastraszyć i dymać :) Bądź twardym chujem w negocjacjach a jak już masz być chujem to bądź całym chujem a nie tylko połową :) w myśl zasady "Aj, Mopsik malusi! Skoro szczeka na słonia, Jak silny być musi." :D Trochę zmieniając to urzekające powiedzenie6 punktów- Teczka kitu i shI†u
6 punktów- Teczka 3D: Mortom
6 punktówPo Piotrkowym wsadzie to wstyd coś tu dodawać, no ale... najwyraźniej jestem bezwstydnikiem :P Jako ciekawostkę dodam, że ten model SPADa miał w wale silnika przeciągniętą lufę od działka kalibru 37mm. Efekt była taki, że aby celnie strzelić z takiego kalibru, należało przycelować KMem. Działko po każdym strzale trzeba było ręcznie przeładować a zaraz po wystrzale z działka w kabinie pojawiało się masę dymu. Więc jak sie domyślacie nie był to najbardziej popularny samolot na froncie. Zrobili ich na sztuki i latali nimi tylko ASi. SPAD XII v26 punktów- Nevermore
6 punktówOczywiście rano wstałam i zmieniłam zdanie co do paru rzeczy jeśli chodzi o wykończenie. Wywaliłam w większości chromatic aberration i parę innych filtrów końcowych, które jak dla mnie zbyt zamazywały brushwork. Sorry, miał być final, a wyszlo jak zwykle :p Ale na pewno część z was rozumie moje rozterki z serii "final, final1, final2, finalfinal, finalfuckinfinalforsure" XD6 punktów- Yarosh
6 punktów6 punktów- Maksym Jankowski
6 punktów- ZiN
5 punktówDzięki za wskazówki. Robiłem tu bardzo dużo analizy, mam wiele notatek i przemyśleń. W pewnym momencie zapędziłem się już w kozi róg i doszedłem do wniosku, że jest to wszystko nadmiarowe. W sumie to nie ma żadnych absolutnych wartości a wszystko jest względne - to znaczy dana rzecz może przybrać różne wartości zależnie od kontekstu. Dlatego uznałem, że trochę poprawię jeszcze walory w tej scenie na niektórych elementach. Trochę zmniejszyłem nasyceniena bruku, bo dzięki temu, z tego co zauważyłem im mniej nasycony jest kolor obiektu, tym chętniej przyjmuje barwę światła - w tym przypadku nieba. A że słońce jest raczej gdzieś tak koło południa a nie koło zachodu, to nie rzuca tak żółtego światła. No i tyle, uważam obrazek za skończony. Jeszcze raz dziękuję za sugestie poprawek. A teraz zupełnie nowe speedowe główki. Mój nowy cel, to tak renderować, żeby wyglądało na lekkie i niezamęczone. Wrócę pewnie na chwilę jeszcze do szybkich szkiców, żeby poćwiczyć design i konstrukcję, bo za mało są zróżnicowane pod tym względem.5 punktów- Survive the Fall_Loading screen_Biom_01
5 punktów5 punktów- AI i technologie przyszłości
5 punktówIdealne zwieńczenie tego trendu :D Autor: Sylvain Runberg https://www.instagram.com/sylvain_runberg/5 punktów- Teczka 3D: Lookas
5 punktówDzień dobry! Po ponad dziesięciu latach rozbratu z grafiką, przyszedł czas by wrócić na "stare śmieci". Sporo się tu pozmieniało i nie jestem pewien, czy wrzucam post w dobrej lokalizacji :) Zasadniczo zajmuję się wizualizacjami technologii i procesów - mało ciekawa nisza w światku 3D. A ponieważ przez ostatnią dekadę zarówno soft jak i hardware poczynił kosmiczny progres, czuję się trochę z moim oldshool`owym warsztatem jak stary szewc w fabryce gumowych kaloszy :) Pozdrawiam znajomych ze starych czasów i nową ekipę!5 punktów- W jakie gry gracie i jakie polecacie?? 2022 edition
Nowy trailer Marathon. Dla mnie art directing to mistrzostwo świata. Stronka też mi się już podobała od jakiegoś czasu. Ostatnio dostała refresh... poprzednia jakoś bardziej do mnie trafiała, ale ta też jest gitna bardzo: https://www.marathonthegame.com/announcement Wreszcie świeży pomysł na stylówkę, a nie tylko hipper real do zarzygania. I jeszcze ta typografia, mistrzostwo. Edit: Alberto Mielgo...no tak, nie jestem zaskoczony.5 punktów- Xerxès rendered
5 punktówThe purpose of this portrait was to push the realism as much as I could with all the pieces of jewelry modeled but still keeping the polycount as low as possible. The low poly has 103k tris including the eyelashes and HD eyes from 3D Scan Store (87k without).5 punktów- Faun Barberini Watch Concept - animacja produktowa
Cześć! Faun Barberini Watch Concept Animation on Vimeo Całość dostępna na ArtStation: ArtStation - Faun Barberini Watch Concept, Andrzej Deja Więcej na moim IG: Andrzej Deja (@andrzej.deja_3d_studio) • Zdjęcia i filmy na Instagramie Dawno mnie tu nie było, cieszę się, że max3d dalej działa i mogę zademonstrować swoją najnowszą pracę. Jest to projekt koncepcyjny luksusowego zegarka z tourbillonem. Inspiracją była statua Śpiącego Satyra. Całość została wykonana od zera w Blenderze, DaVinci Resolve oraz Affinity Photo. Muzyka do animacji robiona na zamówienie, voice over to ElevenLabs. Sama statua Śpiącego Satyra zakupiona na marketplace ArtStation (chyba skan 3D) i odpowiednio zoptymalizowana pod animacje. Wrzucam w załączniku kilka stop klatek. Pozdrawiam!5 punktów- "Władca Pierścieni" w stylu Studia Ghibli - nowy model graficzny OpenAI: GPT-4o
Ok, no ale tamten komentarz to taki słabo ukrywany przytyk do krytyków slopu pod płaszyczkiem rzekomej głębi intelektualnej. Zerknąłem na jego profil na reddicie i próżno szukać jakiejś jego twórczości. Ja też mogę napisać, że jestem samym Donaldem Trumpem. I? (wiem, że to tłumaczenie z reddita, ale już do polskiej wersji się odniosę) Co to niby znaczy, że może w końcu żyć w jego świecie? Nie wiedział, że może film sobie włączyć na Netflixie? Ta paplanina o byciu bogiem, wizją, klatką z życia itd. to grafomania, przecież dodajesz tylko filtr do zdjęcia, a kolo pisze jakby mu się Matka Boska na zacieku w wannie objawiła. I niby jak AI jest narzędziem dla Miyazakiego kiedy ktoś wrzuca mem z Makłowiczem w wersji Ghibli? Co to za głupoty? Nie wiem o co chodzi z tym tsunami, autor pewnie też nie. Czekaj, czyli skoro żaden pisarz nie wymyslił używanych słów (no poza Szekspirem i Gałczyńskim chyba) to znaczy, że wszystkie książki i teksty pisane są darmowe? Wow, nie wpadłem na to! Co jeszcze koleś wymyśli, że pojęcie własności jest abstrakcyjne i tak naprawdę żadna rzecz nie jest do Ciebie przypisana, jak do konta w WoWie, więc kradzież nie istnieje? Co za głęboki tekst, jak patrzenie na dziecko robiące swoją pierwszą wyklejankę z makaronu. Whataboutism. Strawman. Bo filmy Miyazakiego nie były zjawiskiem kulturowym dotychczas, w ogóle powinni być wdzięczni, że dostąpili zaszczytu bycia viralowym memem spamowanym przez boty, przecież to największy zaszczyt dziejszych czasów. Mojemu pradziakowi komuniści też zdemokratyzowali dom dla dobra ogółu. Dziękuję bardzo.5 punktów- Teczka 3D: Mortom
5 punktówKrótka historia lotnictwa: Zanim całe te piękne kółeczka przymocowali na ogonach samolotów. Iskały Płozy w takiej postaci jak na filmiku poniżej. Płoza to kawałek metalu lub z początku kawałek drewna wyprofilowany tak aby podczas lądowania zminimalizować tracie. W czasach 1 Wojny i niemal do poczatku drugiej istniały tylko lotniska gruntowe więc kółeczka były zbędnym ciężarem... bo musiały by być z metalu. Oto jak działała każda płoza w tym czasie: 2025-04-09_08-14-56.mp4 W Spadzie zachodzi takie same zjawisko, tylko punkt obrotu jest na "styku" poszycia z płozą. Jak dla mnie jest dość mocno pionowo ta płoza... ale tak sobie wymyślili inżynierowie i skoro tak jest to może służyło to jako hamulec... Przy pewnej prędkości podczas startu ogon się dźwiga wiec nie hamował by zbyt długo start. Potem robiono je na zasadzie resora samochodowego np. RWD 5 - tutaj jest juz model odchudzony do minimum. Bo maszyna była dość lekka @Destroyer Te dodatkowe kółeczka z reguły były używane do "przenoszenia" maszyny w różne części lotniska lub gdy wprowadzano/wprowadzano samoloty do hangarów z betonową podłogą. Istniały tez takie wózeczki do startu... ale bardzo rzadko się ich używało choć np. startowali z nimi piloci którzy chcieli pobić jakiś rekord - z racji że taki samolot był znacznie cięższy niż jego wersja seryjna i aby zminimalizować tarcie jak i skrócić start takie kółeczka "odpadały" zaraz po starcie Start z pełnym bakiem jest jednym z najniebezpieczniejszych momentów w pilotażu, bo masa samolotu jest wtedy największa. Wiec nawet "pierdnięcie komara" może zaważyć nad startem. Dlatego rzadko w mniejszych maszynach tankuje się do pełna. To niebezpieczne i niepotrzebne, każdy pilot liczy ile paliwa zużyje z pewnym marginesem błędu i leje do baku tyle ile musi. W rejsowych chyba jest podobnie... ale szczerze nie pytałem jak to tam jest.... choć być może podobnie.5 punktów- ZiN
5 punktówDzięki @SebastianSz , o taki efekt też mi trochę chodziło, ale brakuje mi jeszcze tej odwagi z kolorami. Jakoś w tych zdechłych kolorach czuję się zbyt bezpiecznie, albo ja po prostu widzę świat w szarych barwach i coś mnie hamuje, że "nie nie rób tego, zrobi się zbyt bajkowo/mniej realistycznie" 😂5 punktów- Teczka 2D Kalberos
5 punktów- Teczka 2D Kalberos
5 punktów- ZiN
5 punktówA masz na względzie jakiś plan dalej idący, w jaki sposób takie analizowanie pomoże Ci w robieniu lepszych obrazków? I czy jest to w ogóle po drodze? Może się okazać, że gra jest nie warta świeczki, albo że to jest w ogóle na innym "drzewku technologicznym". Ja też kiedyś myślałem, że jako krok pierwszy to rozwinę sobie w głowie umiejętność konstruowania wszystkiego z głowy, perspektywa, walor, kolor, a potem dam wreszcie upust swojek reatywności, jak już warsztat będzie. W niektórych aspektach takie podejście było bardzo pomocne, bo nie do wszystkiego w życiu się da znaleźć refkę, ale w innych aspektach potrafi też opóźnić rozwój i ograniczyć. Na przykład usiłując malować postacie z wyobraźni zawsze wychodziły mi gorzej niż za pomocą refek, nawet jeśli musiałem dużo do tej refki dokombinować z wyobraźni, gdy nie zgadzała się z wizją. Jak czytam te Twoje wzory na kolor, to wydaje mi się, że to już nie jest pomoc naukowa, ale jakaś totalnie poboczna misja, która pewnie stanowi ciekawe wyzwanie i intelektualną stymulację, ale może mówienie, że to pomoże w malowaniu to tylko taka racjonalizacja? Może po prostu Cię to kręci? Nie ma w tym nic złego, ale chodzi o to, żebyś nie był jak dzieciak, który chce się nauczyć jeździć na rowerze, i zamiast na niego wsiadać i starać się jeździć, to czyta podręczniki pilotarzu do wszystkich pojazdów, od traktora po helikopter, żeby "wszystko dokładnie przeanalizować i zrozumieć fundamentalne zagadnienia prowadzenia pojazdów", a tu nagle się okazuje, że dzieciństwo minęło, on ma już 40 lat, z przeanalizowaniem podręczników nie może nadążyć bo wciąż wychodzą nowe, a na rowerze dalej nie umie jeździć.5 punktów- jameli
5 punktów- jameli
5 punktów- jameli
5 punktówMoja propozycja. To nie jest jakaś korekta czy coś, po prostu pogdybałem sobie co by tu mozna inaczej ugryźć wg mnie ja bym zrobił bardziej pionowy kadr. Coś nad kolesiem góruje, więc zwiększmy to wrażenie górowania właśnie dalej idąc tym tokiem, to ten ptak trochę ginie, a jednak ważny jest. Niech będzie wielki i straszny, i swoimi skrzydłami zagarnia wręcz naszego ziomka. więcej dramy? Może jak pojawił się ze ściany wielki, czarny ptak (xD) to może przy okazji ogień buchnął z kominka, firanka się zajęła, iskry latają i dywan też już się tli? Będzie też pretekst do rimlightów na postaci. Postać trochę znika, może pokombinować z tym, żeby wymachiwała rencyma i się zasłaniała przed wielkim, czarnym ptakiem? Wtedy więcej akcji będzie i może uda się ta postać wyciągnąć z fotela. mocniejsze kolory można dać trochę mi wadzi ta ostra trójzbiegowa perspektywa, bym ją nieco złagodził odwróciłbym kadr. Jakoś bardziej mi gra to, że ptaszor stoi nam na drodze (czytając od lewej do prawej) i uniemożliwia wyjście.5 punktów- ZiN
5 punktów5 punktów- Rjab
5 punktówPrace nad obrazem są dokumentowane fotograficznie. zamieszczam fragmenty rysunku. Obecny stan obrazu.5 punktów- Pixar prezentuje nowy film – „Elio”
5 punktówJuz sie zmienilem w 100% w starego zgreda bo nie widze NIC w tym ciekawego, fajnego, smiesznego... Nastepny film z tasmociagu. Brakuje mi tylko scen jak najpierw sie nasmiewaja z niego w szkole a potem ci sami co sie nasmiewali boja sie ufoka. I ten tam dzieciak pojawia sie, wita sie z ufokiem i wszyscy rozdziawiaja japy jaki to on odwazny i wspanialy ze ma kumpla z innej planety. I juz nikt go w szkole nie meczy tylko jest traktowany z najwyzszym uznaniem. Ufok odlatuje na swoja planete ale dzieciak zostaje bo "odkryl siebie" i juz wie ze jego miejsce jest na Ziemi. Na koncu spoglada w niebo i jedna z gwiazd rozjasnia sie bardziej a on sie usmiecha i wraca do wesolej zabawy ze swoimi nowymi przyjaciolmi. Koooonieeeec.5 punktów- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
5 punktówBlender łączy siły z AI. Cel misji: żeby Nezumiemu żyłka na czole pękła XD5 punktów- Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Co do stawek to tak jak nie wiedzialem dwadziescia lat temu ile brac za robote tak nie wiem do dzis :D Cale zycie pracuje tak zeby mnie sie mniej wiecej oplacilo zrobic, "na oko" wyceniam bez ogladania sie na innych. Bo i tak zwykle widze jakies sumy ktorych ni chu-chu nie wyciagne od klienta wiec po co mi to? Niedawno widzialem ze jacys tam wymiatacze zarabiaja niby w duzych studiach w DZIEN tyle co ja w miesiac... No i na co mi ta wiedza? Ani nie jestem takim wymiataczem ani nie pracuje w tym studio, ani nie wiem czy to w ogole jest prawda 🤣. Trzeba samemu dojsc do tego co nam sie oplaca i tyle. To wieczne ogladanie sie na innych najwyzej cie skonfunduje bo albo bedziesz sie scigal w dol do Hindusow i ejaja albo bedziesz chcial zarabiac jak jakis celebrity o ktorym cos przeczytales w necie i w ogole nie zarobisz nic. Zona pracuje jako dentystka u nas na zadupiu i w pobliskiej stolicy. Za te same rzeczy pobiera wieksza oplate w stolicy - bo mozna, bo sa ludzie z kasa i nie plakusiaja o kazde peso. U nas jest inaczej, nie schodzi ponizej pewnej kwoty ale nie moze zaspiewac tego samego co w stolicy bo ludzi nie stac by bylo na to. Z grafa to samo - patrzysz na ile moze byc kogos stac i zastanawiasz sie czy ci sie to oplaci. Nie dajesz sie dymac byle kolesiowi ktory zaczyna rozmowe od tego jak mu ciezko i jak to nie ma kasy, ale "cos sprobuje wykombinowac" na ten projekt, ale tez nie strzelasz z Grubej Berty cena jakbys byl art directorem w Hollywood. Delikatna rownowaga, taniec na linie, gra pozorow, walka z cieniem, negocjacje...4 punkty- AI i technologie przyszłości
4 punktyStan pacjenta się ustabilizował. Zmarł. No ale narzędzie fajne, dzięki temu można tektst wygenerowany z AI, do filmiku z AI, bez problemu przetłumaczyć. Automatyzujemy całość i siup mamy kontent na milionowe konto ze slopem na FB i YT. Chef's kiss, muah :D4 punkty- jameli
4 punktyKolejny wip. Najbardziej spodobały mi się refki, ktore podesłał Sebastian i chciałam pójść w bardziej gotyckim, niedopowiedzianym kierunku. Trochę też zaczerpnęłam z tej pełnej dynamiki podmalówki :p Wywaliłam ten halogen znad drzwi, wiem, że to światło z lampy tak rzucające cień kruka, to nie ma sensu kompletnie, ale to jest demon pod postacią kruka więc może trochę zakrzywić reguły świata rzeczywistego XD Spodobał mi się też dym Kalberosa, ale użyłam go inaczej, jako pasma mgły :D4 punktyTen Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00 - Teczka 3D: Mortom
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności