Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 25.10.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
    Servus :]
  2. Hej, wrzucam model, który miałem okazję stworzyć w ramach pracy przy "Cronos: The New Dawn" dla Bloober Team'u. O ile pierwotny zamysł/koncept na tego potworka pochodził od Iwo WIdulińskiego, to moim zadaniem było jego totalne przeprojektowanie, uczynienie bardziej "ludzkim" a niżeli "mutantowym", poszukanie bardziej złożonych form plus cała zabawa z optymalizacją, teksturami i imprlementacją do silniczka.Więcej screenów jak zawsze w moim folio: https://www.artstation.com/artwork/NqPv8z Lead Character Artist: Sander Flisijn
  3. Uwaga, zalecany nadzór rodzicielski XD Wpadł mi w oko ostatnio fajny koncept ArtStation - Watch yo' back., Adan Vazquez Miał być do speedów ale postanowiłem trochę więcej nad tym posiedzieć i w ramach wolnego czasu udało mi się ją ukończyć. Nadaje się takie coś do galerii?
  4. 9 punktów
    Witam witam, aż mi się wierzyć nie chcę że takie skarby się w tym wątku uchowały :) Aby uczcić ten fakt, zrobiłem reinterpretacje dwóch prac jakie tu znalazłem, już 10 lat minęło od ich powstania, na ich podstawie lub w ich klimacie (w przypadku orientalnego bazaru) mam w planach całą serię. Do ich stworzenia użyłem programu Photoshop i Rebelle. Najpierw szkic w walorze w ps, potem kolor w Reb i na koniec poprawki w PS Malowanie cyfrową akwarelą przywołało nawet wspomnienia z liceum i gimnazjum, w których dużo w tym medium działałem próbując wyartykułować, połączone z zapachem taniej farby na mokrym papierze, ciekawe przeżycie. Dajcie znać co myślicie :)
  5. 9 punktów
  6. 9 punktów
    Kontynuuję trend 🧐 pracowity dzień w piekle
  7. 9 punktów
    Fajny rysunek, łączy moje dwie ulubione rzeczy... łuk i strzałę :D -edit a dobra to speedpaint, to żeby nie łamać regulaminu wątku wrzucam swój autoportret gdy mam lepszy humor bo tuż przed fryzjerem :)
  8. 8 punktów
  9. Dzieki. Dla mnie piękne nawiązanie do klasycznej motoryzacji w nowoczesnym wydaniu. Ten nowy grill w GLC EV wygląda jak doklejony w PS, a tu pięknie się komponuje. Zorientowałem się, że w tym roku minęło 20 lat od kiedy się zarejestrowałem na forum, z tej okazji wypadało by się wykazać jakąś aktywnością ;) Dzięki. Staram się, ale niestety musiałem zagęścić miejscami, więc już nie jest tak równomierna. Za to odbicia się tak nie krzywią wokół linii podziałów i detali jak np. tylne lampy. Dzięki, Tak, zdecydowanie to auto ma coś w sobie, a modelowanie go to przyjemność (ostatnio trochę do modelowania podchodziłem jak do zwykłej roboty, którą trzeba wykonać. a modelowanie tego auta to przyjemność jak za dawnych czasów ;)) Camera match za pomocą Image Modelera (stary program) a potem ręczne poprawki już w 3ds max. Kolejne etapy: Lampa, niby prosta ale kilka razy wracałem do wcześniejszych etapów: Wyodrębnianie paneli, detale itp:
  10. Dzięki, Modeluje dalej, zderzak z atrapą gotowy:
  11. 8 punktów
    kilka minut z pędzlami we kritA,
  12. 8 punktów
  13. Dzięki za odpowiedzi i reakcje. Kolejne etapy. Dziwne elementy składające się na deskę rozdzielczą. Coś nowego, ale całkiem przyjemnie się modeluje. Cos jak żyroskop (?) ale to chyba prędkościomierz: To nie wiem, chyba nawigacja ;)zegarki, logo, procesor (?)boczne ozdoby/oświetlenie i widok na kompletną deskę rozdzielczą:
  14. 7 punktów
    Cześć, jest to jedna z 2 postaci i environmentów, które dłubię w wolnej chwili do projektu cinematika. Myślę, że wygląda już całkiem ok, więc wrzucam do galerii :) 2 wersje włosów, jeszcze nie wiem, czy w finalnej animacji nie będą inne :) Screen z Unreal Engine, postać Metahuman, użyty soft: Blender, Zbrush, Marvelous Designer, Substance Painter i sporo kupionych assetów do wypełnienia sceny. Zajęło kilka miesięcy, od czasu do czasu. Pozdrawiam :) druga wersja włosów:
  15. 7 punktów
    Dzisiaj coś z innej beczki, byłem w kuźni na kursie robienia noża. Zajebista sprawa. Kształtowanie młotkiem i prasą hydrauliczną pięknie świecącego metalu, który ma świetną, satysfakcjonującą konsystencję to świetne wrażenia, no i fajnie się chodzi po Londynie z własnoręcznie wykonanym nożem w kieszeni, człowiek się czuje bezpiecznie, równocześnie jak gangsta, ale również bardzo classy XD
  16. 7 punktów
    Chłopaki. Mogę się już i tu oficjalnie chwalić :D wer ytobowa https://www.youtube.com/watch?v=BJePZ8z0VWg w kinach od 6 lutego. Trema malutka jest.
  17. Dzięki. Lubię jak się nic nie gnie na połączeniach i przy detalach, dlatego wycinam po zagęszczeniu. Co prawda NURBSy to nie są ale i tak cieszy oko :) Faktycznie, ciężko było złapać kształty, bo mało było "punktów zaczepienia" a i cała bryła jest praktycznie jednolita, ale sam concept ma mało detali, więc dosyć szybko i przyjemnie się modelowało. Z zewnątrz praktycznie skończony, brakuje mi tu lusterek chyba jakieś dorobię: Felga: tylna lampa i dyfuzor/dół zderzaka detale wokół szyb: i całość:
  18. 7 punktów
  19. Gotowy base mesh. Skupiłem się tu na wygładzeniu powierzchni. Specjalnie pominąłem główne wycięcia, bo na takiej lekkiej siatce powodowałyby zniekształcenia. Zachowałem jedynie linie z poprzedniego basemesha, żeby nadal wszystkie główne elementy były na swoim miejscu. Te linie pomogą mi później w wycinaniu już na gęstszej siatce (po mesh smooth x1).
  20. 7 punktów
    kolejne 2 sketche z wczoraj i dzisiaj
  21. 7 punktów
    pięknie działacie, wstyd wrzucać
  22. 7 punktów
    Gdy pomysłu nie ma, a rysować trzeba coby z rutyny nie wylecieć vol.50
  23. 7 punktów
  24. 7 punktów
    Seigneur du Vallon Chciałem wycisnąć pozę z bani, z 2h męczarni... ale nogi niestety mi się ugięły i musiałem się wspomóc jeżeli chodzi o nogi właśnie pewnym wymarszem.🦿 Chyba siadło całkiem dobrze? Lewa ręka jeszcze do poprawy, ale to jak już będę kolejną iterację robił.
  25. 7 punktów
    rezyser odrzucil szkic... to leci teczki.
  26. 7 punktów
    @Zurluk Fajnie fajnie, widać postępy ale tu i tam mi nie styka. Szczególnie jeśli chodzi o uczucie skali i przestrzeni. Według mnie jest to wypadkowa kilku rzeczy: 1. Perspektywy - budynki bardzo rozciągnięte, podobna sytuacja co wcześniej, odwołam się więc do tego co napisałem we wczesniejszym poście w tym wątku: 2. Perspektywa atmosferyczna - zarówno budynki, postać jak i robot mają podobny walor, przez co wydają się dość blisko siebie. 3. Robot jest przed budynkami. Gdyby dać go za nimi to wydawałby się znacznie większy. Połączmy więc to co napisałem w praktyce: 4. Robot jest ogólnie dość mały. To, co bardzo wzmaga wrażenie skali to wyłażenie obiektów poza kadr, tak, że widać tylko ich część. Powiększy więc robota, tak, żeby się nie mieścił w całości: Od razu gróźniejszy :) 6. Brakuje detalu na robocie. Tutaj jest to trochę problematyczne, bo im dalej obiekt jest tym mniej tego detalu widać, ale powinno być trochę takiego greeblingu (https://en.wikipedia.org/wiki/Greeble) czyli takich detali, które dodają złudzenia złożoności obiektu i przez to jego rozmiarów. Dajmu więc trochę takiego srutututu, szczególnie na obrysie 7. Postać. Jest ucięta w kadrze i nie wygląda, jakby była w środku sceny. Brakuje jej też jakiegoś, nazwijmy to tak technicznie, pierdolnięcia :) Jakiejś historii, czegoś, co by sugerowało jej zamiary czy przeszłość. Dajmy jej jakieś turbo-anime mieczoramię, ciągnące klingę po ulicy, drugą rękę urwaną i dramatycznie powiewającą podartą pelerynę. Teraz lepiej widać jakąś dramaturgię i determinację postaci idącej bez strachu wprost na gigarobota. Jeszcze jakiś dramatyczny chór żeński przyśpiewuje w tle i pyk, mamy scenę :) Gif porównawczy: To tyle ode mnie :) Pozdro!
  27. Cześć, Jak tylko pokazali ten concept, od razu zachciało mi się modelować (co rzadko się zdarza przy nowych autach ;). Niestety jak przy większości aut, nie ma blueprintów, więc robię z camera match. Wstępne dopasowanie do zdjęć i złapanie głównych krzywizn za pomocą spline: I pierwszy szkic basemesha, na razie z wycięciami szyb i lamp, żeby upewnić się, że wszystko jest na swoim miejscu:
  28. 6 punktów
  29. 6 punktów
    dziubię sobie kiedy mogę
  30. Zrobiłem 7, ale w razie czego łatwo dwie szprychy usunąć bo poszedłem na łatwiznę i nie połączyłem ze środkiem ;) Nie jestem fanem tego wnętrza, projektanci chyba za mocno odlecieli, raczej nie ma szans, żeby w podobnej formie wystąpiło w jakimś produkcyjnym modelu, ale działam dalej. Pierwsze przymiarki, proste formy, żeby rozmieścić elementy i złapać proporcje. i kierownica gotowa:
  31. 6 punktów
    nowy sketch jeszcze mysle co tu mozna dodac
  32. 6 punktów
    zrobiłem 10 pod rząd, ale jeszcze nie jestem na 100% zadowolony z jakości, więc będzie więcej ćwiczeń przed final bossem
  33. 6 punktów
    powoli odrdzewiam się z malowaniem
  34. Dlaczego w ogole gramy? Czy to tylko trywialny eskapizm od ciezaru fenomenologicznej egzystencji, czy moze ucielesnienie glebszego, niemal platonskiego imperatywu powrotu do pierwotnej Agory symbolicznych interakcji? Osmielam sie twierdzic, ze motywacja do zanurzenia sie w cyfrowy paradygmat jest znacznie bardziej zniuansowana niz proste "chce sie rozerwac". W grze wideo, w tym syntetycznym horyzoncie zdarzen, odnajdujemy nie tyle ucieczke, co potwierdzenie naszej mocy sprawczej, ktorej chronicznie brakuje w zdekonstruowanym, post-nowoczesnym dyskursie rzeczywistosci. Gra staje sie Heideggerowskim Dasein w najczystszej postaci – byciem-w-swiecie, ale takim, w ktorym logika przyczynowo-skutkowa nie jest zamglona przez kaprysy chaosu i biurokracji, lecz jest doskonale transparentna. Kiedy klikamy, nastepuje reakcja. To strukturalne sprzezenie zwrotne jest fetyszyzmem kontroli, ktory rekompensuje nam ontologiczna niepewnosc. Ponadto, nie mozemy ignorowac socjologicznego wymiaru hiper-rzeczywistosci. Multiplayer to nie tylko "ludzie grajacy razem". To efemeryczna konwergencja swiadomosci w wirtualnym plenum, gdzie hierarchie spoleczne sa redefiniowane nie poprzez dziedziczny kapital kulturowy, lecz przez plynna kompetencje algorytmiczna. Jest to powrot do Levi-Straussowskiego mitu pierwotnego, z ta roznica, ze zamiast opowiesci o stworzeniu, mamy protokol TCP/IP. Podsumowujac, gra nie jest przerwa w zyciu, lecz metaforyczna kondensacja zycia do jego esencjalnych, mierzalnych parametrow. Jest to nasz wspolczesny sposob na reifikacje Eudajmonii – osiagniecie samorealizacji poprzez tymczasowe zawieszenie nieprzejrzystosci swiata i zastapienie go interaktywna, kognitywna symulacja doskonalosci. Ktos by rzekl, ze to tylko zabawa. Ja pytam: co tak naprawde jest tylko zabawa, jesli ostatecznie kazde dzialanie jest jedynie hermeneutyczna proba interpretacji nieuchwytnego sensu?
  35. 6 punktów
    srebrny na potwory :)
  36. Jak ktoś trafnie powiedział "Najgłupszy człowiek jakiego znasz właśnie usłyszał od chataGPT, że ma absolutną rację" :) Jakiś czas temu idę sobie po Nowej Hucie, bo jak masz maczetę to jesteś swój i nic ci nie będzie, chyba, że wieczorem łazisz przy kurczakach z rożna albo "domu cudów", i jakaś baba taka podstarzała już dość mocno, ze 30 lat już pewnie prawie miała i mówi "no ja tak pomyślałam i nawet czatgpt to potwierdził" i to ucina dyskusję i ostateczny argument w dyskusji :) Czyli jesteśmy zgubieni, tzn nie my, my akurat intelektuyalisty i mondre człowieki ale oni są skończeni a siłą rzeczy my razem z nimi bo ich jest więcej i z taką masą jak z tym świadkiem koronnym z pruszkowa o tej samej nazwie to nie pogadasz chyba, żę jesteś sędziom i masz dobrą ofertę ochrony przed mafią klasyczną w mafji developerskiej i polityce :) No a z nowszych newsów to w biedronce już ogłoszenia wykrzykuje upośledzone i skrzeczące ai starego ochrypłego dziada a i muzyczka taka gówniasta, nijaka papka więc pewnie też ai żeby żadnych licencji nie musieli płacić złodzieje. Z pozytywnych spraw to mają mołdawskie winogrona na promocji, w smaku takie se ale taniej i jak o 6 poszedłem to nie były jeszcze tak obmacane, że nie brzydziłem się dotknąć :) Może ktoś pomyślo łoooo o 6 w sklepie, tak wcześnie wstaje jak te milionery z jutuba co mówią co robić żeby być milionerem z jutuba i kurs za 19,99 sprzedajom... nie, jeszcze nie poszedłem spać :D Śniadanie, kawa, odcinek z nowej serii bogdana bonera od walszka na netflixie o wampiorzu z krakowa do jedzenia, spacer, w przyjemnych chłodzie poranka i nieprzyjemnym smogu krakowa i nieprzyjemnych hałasie, do domu tj mieszkania w wielkiej płycie z lat 60tych albo i lepiej i do spania :) Czuję, że mózg mi nie pracuje i właśnie w takich chwilach jestem najszczęśliwszy, zapraszam i polecam Piotr Fronczewski :)
  37. 6 punktów
  38. 6 punktów
    silly grotesque
  39. 6 punktów
    dorzucam pare nowych sketchy nie dokonczone bo malo czasu ostatnio studia i silownia i czasami wieczorami juz nie mam sily.
  40. Niekanoniczny Janosik czyli ヤノシーク.
  41. Cześć! Dzisiaj przedstawiam Wam projekt - budynek mieszkalnegy położony w Sharjah, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Z technikaliów - projekt w całości zrobiony w 3dsmax, wyrenderowany w V-ray, postprodukcja w Affinity Photo V2. C&C mile widziane :)pełna rozdzielczość tutaj - https://www.behance.net/gallery/237200103/Crystal-Residence-Sharjah-UAE
  42. 6 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.