Ranking
-
Destroyer
Members1 604Punkty9 745Liczba zawartości -
EthicallyChallenged
Members1 364Punkty3 505Liczba zawartości -
SebastianSz
Members1 355Punkty1 261Liczba zawartości -
kengi
Members1 270Punkty1 874Liczba zawartości
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 23.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Speedpaint 2025
23 punktówTak jak za dobrych starych czasów na sijun forums. Zasady: Nie ma postowania bez swojego obrazka. Mogą być szkice, bazgroły, kolor, czarnobiałe, tradycyjne i cyfrowe. Raczej te szybkie, ale nie będziemy radykalni Za małe na osobny wątek, czy nawet do teczki? Wrzuć tu. Ciekawe czy tak niszowe forum jak max3d pociągnie. Zapraszam. Pozwolę sobie zacząć z grubej rury.23 punktów
-
Sebastian Szmyd
23 punktówUpdate Zorzowy - napisałem od nowa zupełnie nowy scenariusz bo pierwszy mi nie leżał, ale żeby iść do przodu z projektem to w miedzyczasie malowałem kolejną postać - wstępnie jako Herr Mannelig, (ta piosenka w wykonaniu Garmarna to spora inspiracja do ogólnego vibe), ale nie wiem czy finalnie przy takim imieniu go zostawię. Najpewniej będzie miał wiele imion bo: Koncept jest taki, że jest to wędrowny zakonnik, ale będący pewną mieszanką różnych pochodzeń - trochę krzyżacki, trochę bizantyński, trochę wschodni. Taki wędrowny apostoł zewsząd i znikąd, skrywający pewną tajemnicę. Przybywa na Mazowsze gdzie jego uwagę przykuwa pewna młoda rusałka Wilżanka... Final: Wejście trochę inspirowane zamkiem w Liwie. Dodałem też trochę niebieskiego na niebie, tak dla odmiany, i trochę żółcieni kadmowej na metalowych elementach, żeby trochę podbić nasycenie. Ale ciągle staram się trzymać Zorna i w miarę możliwości malować ograniczoną paletą. Koncept: Zrezygnowałem na razie z dymiącej peleryny, ale może wykorzystam później. Kompozycja: Perspektywa: Tutaj rozkmniniałem jak pada cień bo za cholerę nie mogłem znaleźć dokładnie wyjaśnionego wykreślania cienia pod łukiem. W kilku różnych książkach/tutorialach niby jest, ale zwykle sprowadzające się do "tutaj wykreślamy bardzo precyzyjnie o tak, a resztę to se narysuj na oko panie co mie dupe zawracasz". Dokopałem się do ultra starych rycin (te, o których wspomniałem) i na ich podstawie jakoś to wykminiłem. Dalej nie jestem pewien czy to jest poprawne, ale zgadzało się w miarę z profesjonalnym modelem z przeciętej rolki po srajtasmie jaki zbudowałem i oświetliłem 😛 Tak, wiem, można to w 3D ogarnąć... nawet już się poddałem i Blendera otworzyłem, ale potem odechciało mi się bo nic z niego nie pamiętam xD Samo tło do wydrukowania i przekalkowania: Postać nieco rozrzeźbiona i też do przekalkowania: Odrysowane na kalce i naniesione na papier. Zrobiłem oddzielnie, żeby w razie czego móc spokojnie perspektywę tła sobie nałozyć jak zamaluję już wszystko. Rysu rysu... I pyk, 5 minut i ołówek gotowy (tak naprawdę to nie było wcale 5 minut, ani nawet 6): Podmalówka: Wrzuciłem do PSa i zrobiłem mały color study, żeby mniej musieć myśleć przy malowaniu: Malu malu... I gotowe. Zdjęcie gówniane bo jeszcze nie mam nowego skanera, ale wrzucam już teraz bo niecierpliwy jestem 😛 Ogólnie to jest rozwinięcie postaci, która już się pojawiała jako pomysł: ArtStation - Bratnie Dusze/Kindred Spirits ArtStation - What's Ahead of Us Ale chcę ją jakoś ustabilizować pod względem historii i designu postaci. Zrezygnowałem z wojownika, bo nie chcę trubokillerowych postaci, które każdego posiekają, tylko inaczej rozwiązujące problemy. Nie wszystko mi leży na tej pracy, ale ogólnie jestem zadowolony. Zbroję mógłbym nieco dokładniej i cierpliwiej, plus też popracować na metalicznością metali bo to trudne w gwaszu. I myślę też, że mogę nieco luźniejszy szkic robić, bo te cegły w ołówku zajęły mi sporo czasu (choć były całkiem relaksujące). Ale traktuję podrys ołówkiem też jako trening samego rysowania, nawet jeśli finalnie to zamalowuję. No i to tyle, smesz dat lajk button, sabscrajb, liv a koment, buy my merch, take a shit, gib me monies and stay hydrated. Howgh!23 punktów
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
21 punktówSiema, wrzucam kolejnego potworka z "The Witcher: Monster Slayer". Praca oparta na modelu Marcina Klickiego :) więcej screenów i obrotówki na moim AS: https://www.artstation.com/artwork/XJE0AD Art Supervisor: @KLICEK Lead Character Artist: @JackTheRippy Concept Art: Kacper Madejak21 punktów
-
Speedpaint 2025
21 punktów
-
Summer is coming!
20 punktów20 punktów
-
Porsche 911 Sunny Yellow
20 punktówWitam wrzucam swoje ostatnie zabawy w grafika Tym razem padło na Porsche 911 Model zrobiony przez Jakuba Przybolewskiego znanego tutaj jako Reflect Vision z kilkoma drobnymi moimi poprawkami. Do kupienia na jego ArtStation Zrobione w 3ds max i Render w Coronie20 punktów
-
Zasadzka na nadbużańskich moczarach
20 punktówWoj Jegiel, rusałka Wilżanka i pogodowy skrzat Płanetniczek w tarapatach na nadbużańskich bagnach 🙂 Etapy: Szkic w digitalu: Przekalkowany, poprawiony szkic: Ołówek przed podmalunkiem: Podmalunek: No i malowanie do końca. Tutaj kolczuga w połowie malowania: Malowane gwaszami na papierze A3, bo nie dodałem, a ktoś może ciekawy 🙂20 punktów
-
Speedpaint 2025
19 punktów
-
Ilustracja prasowa Newsweek
19 punktówSeria ilustracji tworzonych dla Newsweek Polska od 2015r Cintiq+Krita, Photoshop Art Directing: Magda Mamajek-Mich (Newsweek)19 punktów
-
Lilith
19 punktów19 punktów
- Speedpaint 2025
18 punktów- Creature
17 punktówSiemanko, Kope lat nic tutaj nie wrzucałem. Model powstał w ramach workshopu "Creature for Games" u Glauco Longhi (Character Director @ Santa Monica Studio). Design jest mój. Wszystkie rendery są z Unreal Engine 5. Sculp w Zbrushu, textury w Substance painter, groom w Xgen. Textury jak i detal są robione w 100% ręcznie. Z racji słabego laptopa na którym pracuje nie mam możliwości włączenia ray tracingu. Więcej obrazków możecie znaleźc na moim Artstation: https://www.artstation.com/artwork/zxoZAm17 punktów- Sebastian Szmyd
17 punktówZabrałem farby (gwasze) na miesięczny urlop i to jeden z efektów. Poskanuję jeszcze mini-plenery i robię kolejną, zaczętą ilustrację. Standardowo przez pierwszy tydzień jojczyłem żonie, że ja to rzucam w cholerę i nie maluję, przekwailifikowuję się na spawacza albo pustelnika czy coś innego, ale potem i tak usiadłem i malowałem. Oryginalny skan (tak se wyszedł, oczywiście na żywo lepiej się prezentuje 😛 ) Format A3 Luźne poprawki w PS, żeby podciągnąć go bardziej do tego co sobie wyobrażałem. Widzę postęp, więc nie jest tak źle, chociaż daleko jej do ideału. Ale cieszę się, że w ogóle ją skończyłem.17 punktów- Speedpaint 2025
16 punktówOhh kurcze Nezumi yeah. Niezla robota! To ja wrzucam, pewnie pójdzie do galerii w trochę zmienionej formie, dzisiejsza prackę. Kolejna figureczka do Tlaismana, jeszcze bedzie w teksturce, bo to ma być niecałkiem przemieniony w golema gość.. Moze nie do koncaq speed, ale -usiadłem, zaczałęm, skończyłem, wstałem.. w parę ładnych godzinek. Poszło szybko16 punktów- Speedpaint 2025
16 punktówDzis geralt wpadl na rynek zywiecki. @EthicallyChallenged dziekowa za kompresje Btw prawie mi sie ipad zapalil;D strasznie grzeje w okolicy Golebnik_wiesiu_sm.mp4 Pzdr16 punktów- Speedpaint 2025
16 punktów- Speedpaint 2025
16 punktówWitam wszystkich serdecznie, mam nadzieję że mail jak i mnie, zastał Was w zdrowiu. Świetne prace! :) Szkic ode mnie: Kąpiele są ważne, byle nie za częste.16 punktów- Speedpaint 2025
16 punktów16 punktów- Teczka 3D: Mortom
16 punktówNo dobra kolejna paczka śmigiełek 🙂 No. 1 Fokker D VI - Niemiecka niszowa maszyna z okresu pierwszej wojny światowej. Samolocik ma silnik Oberursel Ur.II - jest to silnik rotacyjny, czyli kręci sie cały ze śmigłem. Tego typu silniki gwiazdowe miały wiele mankamentów i jedną wielką wadę. Otóż siła coriolisa bardzo utrudniała skręcanie w lewo (w tym przypadku). Do tego Ten model Fokkera był bardzo kruciutko produkowany bo na horyzoncie majaczył już Fokker D VII który znacznie lepiej sobie radził w powietrzu i miał zdecydowanie mniej awaryjny rzędowy silnik. Ten render to czysta fikcja "napisana" przeze mnie 🙂 Walnołem sobie Fokkerka z Motorem brytyjskiej produkcji podczas niskiego lotu nad terenem "walk". Ot coś dla Funu 🙂 https://www.artstation.com/artwork/rl9zKe Tu mamy już Niemca przemalowanego na Węgra 🙂 Za to mam nadzieje dostać wypłatę 😄 https://www.artstation.com/artwork/Ovm3Bb CD. Następnie mamy DSF 230 - niemiecki szybowiec desantowo-zaopatrzeniowy 🙂 Jako ciekawostę powiem, że Niemcy desantowali rzołnierzy do ratowania Musoliniego. Po za tym podczas bitwy o Wrocław DFSy dostarczały zaopatrzenie chłopcom z czarnym połamanym krzyżem w czerwonym kółeczku na mundurkach 🙂 https://www.artstation.com/artwork/x3YdLr Kolejny na palniku to słynne Mitsubishi A6M2 Zero. Obrazki zrobione do historyczno-fikcyjnej książki "Aviation Girls". Zlecenie jak zlecenie ale samolocik mam nadzieje wyszedł przyzwoicie 🙂 https://www.artstation.com/artwork/XJ1aWn Ostatnie 2 to również ilustracje do książki "Aviation Girls" lecz tym razem to czysto fikcyjne zdążenie gdzie Rzymski Garnizon jest atakowany przez Balony z helem 😄 Cena nie była jakoś tam wysoka i nie było za wiele czasu na produkcję ale coś tam chyba widać 🙂 https://www.artstation.com/artwork/bg50vr No dobra Koniec. A TERAZ PASTWCIE SIE! 😉 P.S. Wybaczcie tą autopromocje z linkami... ale bogacz ze mnie żaden, a każda forma reklamy (darmowa przede wszystkim) jest dla mnie na wagę złota 🙂16 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktówo to ja też pokażę, bo mi też się czasem rzuca haha, kupiłem sobie najgrubsze markery, jakie miałem w życiu i bazgrolę po wszystkim, co pod ręką15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktówSpeedpaint i jednocześnie korekta dla @HollyMolly , proces i dodatkowe info w jej teczce: HollyMolly - Teczka 2D - Work in progress (WIP) - Max3D.pl15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktówHej, podczas robienia takiego studium walorowego skup się bardziej na plamach waloru niż granicach obiektów, zignoruj tekstury i faktury, podejmuj decyzję o dużych płaszczyznach, co jest w świetle co w cieniu, nie śpiesz się. Zwracaj większą uwagę na rysunek, krowa która powinna być bohaterem tego szkicu ma bardzo ciekawe kanciaste formy. Jeśli coś ma ten sam walor to nie oddzielaj tego liną, spróbuj opisać to poprzez kontrast, zmianę ustawienia plam waloru. Lub też pozwól krawędzi nie zaistnieć, mamy wtedy przypadek "lost edge"15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów- Speedpaint 2025
15 punktów15 punktów- Teczka kitu i shI†u
15 punktów- Falcon - Yeti Peregrine Labs
15 punktówCzesc, dawno mnie tu nie bylo (kajam sie i sypie glowe popiolem) ale teraz mam wiecej wolnego czasu i postanowilem sprawdzic jak dziala max3d w nowej odslonie. Na poczatek wrzuce artykul i makingofa z sokolem do reklamy GMC z 2019 roku. Pozdrawiam wszystkich J. Falcon GMC15 punktów- SW x Alien
15 punktów15 punktów- Teczka 3D: Mortom
15 punktówSkończyłem wreszcie tego czerwonego samolocika! 😄 Savoia S.21 t - dlaczemu "t"? Z próżności chciałem zaznaczyć, że modyfikacje wprowadziłem JA! Tomasz ! 😉 W "budowie" postanowiłem iść drogą: A co gdyby ten samolot faktycznie był zbudowany? Jakie modyfikacje musiałby się znaleźć aby to mogło faktycznie latać? Moja skromna znajomość aerodynamiki i z grubsza pojęcia o konstrukcjach lotniczych połączone z prostym chłopskim rozumkiem, doprowadziły mnie to rezultatu jaki prezentuje nie poniżej 😄 Przy okazji wynalazłem filtr dodający motion blur bezpośrednio na mapie HDRI - dlaczemu może być użyteczny? A no właśnie, odbicia mają też motion blur! 🙂 (nie chciałem też wydawać fury kasy na HDR Studio! 😄) A efekt można w vieporcie regulować na bieżąco! 🤯 Mam plan, że zrobię Addona za 5$ (może zarobię całe 5$ 🤑) na Blender Market - ale jak ktoś będzie w potrzebie to udostępnię w ramach koleżeńskiej pomocy 🙂 ALE od razu uprzedzam - NIEWEIM dokładnie dlaczego efekt działa! (mam tylko łopatologiczne domysły!) Zaobserwowałem efekt całkiem przypadkiem i postanowiłem opanować go w nodach, bo w ustawieniach domyślnych ten pseudo MB dziwnie się zachowuje 🙂15 punktów- teczka3d: klicek art dump
15 punktów15 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów14 punktów- Złotowłosa Mary
14 punktówZłotowłosa księżniczka Mary, w towarzystwie swoich wiernych kotków, gotowa skopać tyłek każdemu, kto stanie jej na drodze. Nie daj się zwieść jej przyjaznemu wyglądowi – za tą uroczą buzią kryje się wojowniczka z krwi i kości. Chroniona przez gęsto tkaną kolczugę, uzbrojona w potężny miecz, czuwa nieustannie. Podniesiesz na nią rękę? Lepiej miej oczy dookoła głowy – sztylet może znaleźć drogę szybciej, niż się spodziewasz. Postać powstała dla mojej córki. Docelowo miniaturka do gry Talisman, jej customowa postać, więc jeszcze trochę ulegnie modyfikacjom pod skalę i druk. Tutaj normalne proporcje. W planach więcej takich postaci - dla syna i dla mnie więc stay tuned :) Sculpt zbrush, render w toolbag + trochę postpro w photo. Generalnie nie miałem tego kolorować. Też nie chciałem wrzucać za dużo detali, które są niepotrzebne do tak małej skali.. całość z podstawką będzie miała ze 40mm, więc malutko. Praca powstała w weekend, więc w sumie bardzo szybko - parę h. rano, parę wieczorem. Sporo skrótów, np. koty nie są zbyt dokładnie wyrzeźbione. Pomysł oryginalnie był całkiem inny, mroczniejszy, groteskowy. Z niego zostały tylko koty. Jakoś to samo powędrowało w tą stronę. Oboje jesteśmy zadowoleni więc chyba jest git.14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- The Vertex Podcast: Marcin Klicki o digital sculptingu i karierze w CD Projekt Red
Pojawił się ciekawy wywiad z Marcinem Klickim, Senior Character Artist w CD Projekt Red, znanym ze swojej pracy nad Cyberpunk 2077 i Wiedźminem. W podcaście The Vertex Podcast, Klicki opowiada o swojej drodze od samouka do profesjonalisty w branży. W tym odcinku dowiecie się: Jak Marcin odkrył swoją pasję do digital sculpting i projektowania postaci. Kluczowe elementy, które odróżniają "dobry" sculpt od "świetnego". Jak efektywnie korzystać z referencji, nie tracąc oryginalności. Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących artystów i jak ich unikać. Obowiązkowy dla character artistów, pełen praktycznych porad i kreatywnych spostrzeżeń.14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktówDziekuje @Kengi za mile powitanie. 😊 Fajne te brushe Wojtka, szkoda, ze na Krite. Szukam wlasnie fajnych teksturek. Poranny rysunek. Zabawa z mixer brushami.14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktówRzułty yautjacz sundajski: "Co tam somsiedzie, łokręt komsmiczny nie odpala? Chyba polowanka nie byndzie dzisiej hłe hłe" 1.5 godzinki malowania14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- Speedpaint 2025
14 punktów- Teczka kitu i shI†u
14 punktówWrzucę parę staroci, a co mi tam... jak kiedyś (wczesne lata czterdzieste dwudziestego wieku) próbowałem być didżital painterem, ale nie wyjszło 🤷♀️🥲14 punktów- Postać 3D: Nanami
14 punktówDobra, zrobiłem jeszcze kilka mniejszych poprawek w animacji, ale nie chce mi się znowu całości renderować od nowa, więc tylko wylistuję co zostało zrobione. - w ujęciu 20 nieco przesunąłem tancerki zgodnie z sugestią. Ale tylko trochę. Na tyle, żeby odsłonić Courtney i nic więcej. Nie wiem jak u innych osób, ale moja uwaga zawsze w tym ujęciu leci na tę tancerkę najbliżej kamery na środku. Jak próbowałem ustawić tancerki w taki sposób, żeby całkowicie odsłoniły Courtney, to łapałem się na tym, że uwaga mi się trochę gubiła. Nie było tej jednej postaci na środku, na którą mógłbym patrzeć, a sama Courtney też w centrum uwagi w tym ujęciu nie jest. Więc koniec końców przesunąłem te postacie, ale tylko trochę. - w ujęciu 19 poprawiłem trochę animację z palcem wskazującym - zrobiłem w końcu symulacje włosów. Łącznie śmiga to na 2 addonach, mojej własnej symulacji i momentami ręcznych poprawkach ._. Kolizje w Blenderze są okropne, muszę to przyznać. Już nie mam głowy dalej walczyć z tymi włosami, więc po prostu wybejczyłem kilka symulacji na różnych ustawieniach i się przełączam między nimi w zależności od tego co w danym ujęciu wygląda i działa lepiej. A jeśli symulacje nie dają rady, to po prostu wchodzi ręczna animacja i heja. Można to było zrobić lepiej? Można było. Czy mi się jeszcze chce z tymi włosami nadal walczyć? Można było zrobić lepiej. Tak czy inaczej wielkie dzięki za addona @JoseConseco Mam nadzieję jeszcze wrzucić tutaj ostatni render z viewportu już z działającymi symulacjami. Wydaje mi się, że coś jeszcze robiłem, ale już do końca nie pamiętam co. I tak nie ważne. W tej wrzutce chciałbym się skupić na czymś innym. Mój odwieczny nemezis i coś o czym nadal nie mam niestety zielonego pojęcia i co spędza mi sen z powiek - światło. Powiem tak - jakieś tam oświetlenie jest i to w sumie tyle. Pewnie takie zostanie, bo lepszego po prostu nie potrafię zrobić. Ale jestem jak najbardziej otwarty na feedback, w zasadzie po cichu liczę na to, że ktoś mi tutaj coś doradzi. No więc, czy takie światło jest do zaakceptowania? Może powinienem świecić jakoś inaczej, może kolory inne, może coś w postpro? A może olać i jest ok tak jak jest? Sam już nie wiem, głowa pusta. W każdym razie poniżej wyrywkowo kilka ujęć z pierwszej połowy animacji - druga wygląda tak samo, chodzi mi tylko o pokazanie jak oświetlenie aktualnie działa na różnych planach i ujęciach.14 punktówTen Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności
- Speedpaint 2025