Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 27.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 23 punktów
    Tak jak za dobrych starych czasów na sijun forums. Zasady: Nie ma postowania bez swojego obrazka. Mogą być szkice, bazgroły, kolor, czarnobiałe, tradycyjne i cyfrowe. Raczej te szybkie, ale nie będziemy radykalni Za małe na osobny wątek, czy nawet do teczki? Wrzuć tu. Ciekawe czy tak niszowe forum jak max3d pociągnie. Zapraszam. Pozwolę sobie zacząć z grubej rury.
  2. 23 punktów
    Update Zorzowy - napisałem od nowa zupełnie nowy scenariusz bo pierwszy mi nie leżał, ale żeby iść do przodu z projektem to w miedzyczasie malowałem kolejną postać - wstępnie jako Herr Mannelig, (ta piosenka w wykonaniu Garmarna to spora inspiracja do ogólnego vibe), ale nie wiem czy finalnie przy takim imieniu go zostawię. Najpewniej będzie miał wiele imion bo: Koncept jest taki, że jest to wędrowny zakonnik, ale będący pewną mieszanką różnych pochodzeń - trochę krzyżacki, trochę bizantyński, trochę wschodni. Taki wędrowny apostoł zewsząd i znikąd, skrywający pewną tajemnicę. Przybywa na Mazowsze gdzie jego uwagę przykuwa pewna młoda rusałka Wilżanka... Final: Wejście trochę inspirowane zamkiem w Liwie. Dodałem też trochę niebieskiego na niebie, tak dla odmiany, i trochę żółcieni kadmowej na metalowych elementach, żeby trochę podbić nasycenie. Ale ciągle staram się trzymać Zorna i w miarę możliwości malować ograniczoną paletą. Koncept: Zrezygnowałem na razie z dymiącej peleryny, ale może wykorzystam później. Kompozycja: Perspektywa: Tutaj rozkmniniałem jak pada cień bo za cholerę nie mogłem znaleźć dokładnie wyjaśnionego wykreślania cienia pod łukiem. W kilku różnych książkach/tutorialach niby jest, ale zwykle sprowadzające się do "tutaj wykreślamy bardzo precyzyjnie o tak, a resztę to se narysuj na oko panie co mie dupe zawracasz". Dokopałem się do ultra starych rycin (te, o których wspomniałem) i na ich podstawie jakoś to wykminiłem. Dalej nie jestem pewien czy to jest poprawne, ale zgadzało się w miarę z profesjonalnym modelem z przeciętej rolki po srajtasmie jaki zbudowałem i oświetliłem 😛 Tak, wiem, można to w 3D ogarnąć... nawet już się poddałem i Blendera otworzyłem, ale potem odechciało mi się bo nic z niego nie pamiętam xD Samo tło do wydrukowania i przekalkowania: Postać nieco rozrzeźbiona i też do przekalkowania: Odrysowane na kalce i naniesione na papier. Zrobiłem oddzielnie, żeby w razie czego móc spokojnie perspektywę tła sobie nałozyć jak zamaluję już wszystko. Rysu rysu... I pyk, 5 minut i ołówek gotowy (tak naprawdę to nie było wcale 5 minut, ani nawet 6): Podmalówka: Wrzuciłem do PSa i zrobiłem mały color study, żeby mniej musieć myśleć przy malowaniu: Malu malu... I gotowe. Zdjęcie gówniane bo jeszcze nie mam nowego skanera, ale wrzucam już teraz bo niecierpliwy jestem 😛 Ogólnie to jest rozwinięcie postaci, która już się pojawiała jako pomysł: ArtStation - Bratnie Dusze/Kindred Spirits ArtStation - What's Ahead of Us Ale chcę ją jakoś ustabilizować pod względem historii i designu postaci. Zrezygnowałem z wojownika, bo nie chcę trubokillerowych postaci, które każdego posiekają, tylko inaczej rozwiązujące problemy. Nie wszystko mi leży na tej pracy, ale ogólnie jestem zadowolony. Zbroję mógłbym nieco dokładniej i cierpliwiej, plus też popracować na metalicznością metali bo to trudne w gwaszu. I myślę też, że mogę nieco luźniejszy szkic robić, bo te cegły w ołówku zajęły mi sporo czasu (choć były całkiem relaksujące). Ale traktuję podrys ołówkiem też jako trening samego rysowania, nawet jeśli finalnie to zamalowuję. No i to tyle, smesz dat lajk button, sabscrajb, liv a koment, buy my merch, take a shit, gib me monies and stay hydrated. Howgh!
  3. Siema, wrzucam kolejnego potworka z "The Witcher: Monster Slayer". Praca oparta na modelu Marcina Klickiego :) więcej screenów i obrotówki na moim AS: https://www.artstation.com/artwork/XJE0AD Art Supervisor: @KLICEK Lead Character Artist: @JackTheRippy Concept Art: Kacper Madejak
  4. 21 punktów
    Na dobry start
  5. 20 punktów
    Kolejny render for fun Corona i 3ds max Modelka to prawie Cheiracanthium punctorium
  6. Witam wrzucam swoje ostatnie zabawy w grafika Tym razem padło na Porsche 911 Model zrobiony przez Jakuba Przybolewskiego znanego tutaj jako Reflect Vision z kilkoma drobnymi moimi poprawkami. Do kupienia na jego ArtStation Zrobione w 3ds max i Render w Coronie
  7. Woj Jegiel, rusałka Wilżanka i pogodowy skrzat Płanetniczek w tarapatach na nadbużańskich bagnach 🙂 Etapy: Szkic w digitalu: Przekalkowany, poprawiony szkic: Ołówek przed podmalunkiem: Podmalunek: No i malowanie do końca. Tutaj kolczuga w połowie malowania: Malowane gwaszami na papierze A3, bo nie dodałem, a ktoś może ciekawy 🙂
  8. 19 punktów
    smug_cat.mp4
  9. 19 punktów
  10. Seria ilustracji tworzonych dla Newsweek Polska od 2015r Cintiq+Krita, Photoshop Art Directing: Magda Mamajek-Mich (Newsweek)
  11. 18 punktów
    hee no nieźle, magz3d 👻 hejcia
  12. 17 punktów
    Siemanko, Kope lat nic tutaj nie wrzucałem. Model powstał w ramach workshopu "Creature for Games" u Glauco Longhi (Character Director @ Santa Monica Studio). Design jest mój. Wszystkie rendery są z Unreal Engine 5. Sculp w Zbrushu, textury w Substance painter, groom w Xgen. Textury jak i detal są robione w 100% ręcznie. Z racji słabego laptopa na którym pracuje nie mam możliwości włączenia ray tracingu. Więcej obrazków możecie znaleźc na moim Artstation: https://www.artstation.com/artwork/zxoZAm
  13. 16 punktów
    Ohh kurcze Nezumi yeah. Niezla robota! To ja wrzucam, pewnie pójdzie do galerii w trochę zmienionej formie, dzisiejsza prackę. Kolejna figureczka do Tlaismana, jeszcze bedzie w teksturce, bo to ma być niecałkiem przemieniony w golema gość.. Moze nie do koncaq speed, ale -usiadłem, zaczałęm, skończyłem, wstałem.. w parę ładnych godzinek. Poszło szybko
  14. 16 punktów
    Dzis geralt wpadl na rynek zywiecki. @EthicallyChallenged dziekowa za kompresje Btw prawie mi sie ipad zapalil;D strasznie grzeje w okolicy Golebnik_wiesiu_sm.mp4 Pzdr
  15. 16 punktów
    to tez wrzuce ;d jak czytam to raczej sie nadaje ;D
  16. 16 punktów
    Witam wszystkich serdecznie, mam nadzieję że mail jak i mnie, zastał Was w zdrowiu. Świetne prace! :) Szkic ode mnie: Kąpiele są ważne, byle nie za częste.
  17. 16 punktów
  18. 15 punktów
    rybozaby
  19. 15 punktów
    widok u szwagierki
  20. 15 punktów
    nie speedzik bo zeszlo mi ze 2 dni ale moja pierwsza skonczona pracka 2d
  21. 15 punktów
    Nie taki speed bo 4h się zeszło, ale spoko się robiło
  22. 15 punktów
    o to ja też pokażę, bo mi też się czasem rzuca haha, kupiłem sobie najgrubsze markery, jakie miałem w życiu i bazgrolę po wszystkim, co pod ręką
  23. 15 punktów
    Speedpaint i jednocześnie korekta dla @HollyMolly , proces i dodatkowe info w jej teczce: HollyMolly - Teczka 2D - Work in progress (WIP) - Max3D.pl
  24. 15 punktów
    Hej, podczas robienia takiego studium walorowego skup się bardziej na plamach waloru niż granicach obiektów, zignoruj tekstury i faktury, podejmuj decyzję o dużych płaszczyznach, co jest w świetle co w cieniu, nie śpiesz się. Zwracaj większą uwagę na rysunek, krowa która powinna być bohaterem tego szkicu ma bardzo ciekawe kanciaste formy. Jeśli coś ma ten sam walor to nie oddzielaj tego liną, spróbuj opisać to poprzez kontrast, zmianę ustawienia plam waloru. Lub też pozwól krawędzi nie zaistnieć, mamy wtedy przypadek "lost edge"
  25. Pojawił się ciekawy wywiad z Marcinem Klickim, Senior Character Artist w CD Projekt Red, znanym ze swojej pracy nad Cyberpunk 2077 i Wiedźminem. W podcaście The Vertex Podcast, Klicki opowiada o swojej drodze od samouka do profesjonalisty w branży. W tym odcinku dowiecie się: Jak Marcin odkrył swoją pasję do digital sculpting i projektowania postaci. Kluczowe elementy, które odróżniają "dobry" sculpt od "świetnego". Jak efektywnie korzystać z referencji, nie tracąc oryginalności. Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących artystów i jak ich unikać. Obowiązkowy dla character artistów, pełen praktycznych porad i kreatywnych spostrzeżeń.
  26. 15 punktów
    Master
  27. 15 punktów
    poyślałem, że mogę wrzucać co popadnie nawet jakieś bazgrołki i to jest fajne :)
  28. 15 punktów
    No to BADABOOM! :D Grafika_bez_nazwy 3.MP4
  29. 15 punktów
  30. 15 punktów
    Digital. Kolejne podejście.
  31. Czesc, dawno mnie tu nie bylo (kajam sie i sypie glowe popiolem) ale teraz mam wiecej wolnego czasu i postanowilem sprawdzic jak dziala max3d w nowej odslonie. Na poczatek wrzuce artykul i makingofa z sokolem do reklamy GMC z 2019 roku. Pozdrawiam wszystkich J. Falcon GMC
  32. 15 punktów
  33. 15 punktów
    Skończyłem wreszcie tego czerwonego samolocika! 😄 Savoia S.21 t - dlaczemu "t"? Z próżności chciałem zaznaczyć, że modyfikacje wprowadziłem JA! Tomasz ! 😉 W "budowie" postanowiłem iść drogą: A co gdyby ten samolot faktycznie był zbudowany? Jakie modyfikacje musiałby się znaleźć aby to mogło faktycznie latać? Moja skromna znajomość aerodynamiki i z grubsza pojęcia o konstrukcjach lotniczych połączone z prostym chłopskim rozumkiem, doprowadziły mnie to rezultatu jaki prezentuje nie poniżej 😄 Przy okazji wynalazłem filtr dodający motion blur bezpośrednio na mapie HDRI - dlaczemu może być użyteczny? A no właśnie, odbicia mają też motion blur! 🙂 (nie chciałem też wydawać fury kasy na HDR Studio! 😄) A efekt można w vieporcie regulować na bieżąco! 🤯 Mam plan, że zrobię Addona za 5$ (może zarobię całe 5$ 🤑) na Blender Market - ale jak ktoś będzie w potrzebie to udostępnię w ramach koleżeńskiej pomocy 🙂 ALE od razu uprzedzam - NIEWEIM dokładnie dlaczego efekt działa! (mam tylko łopatologiczne domysły!) Zaobserwowałem efekt całkiem przypadkiem i postanowiłem opanować go w nodach, bo w ustawieniach domyślnych ten pseudo MB dziwnie się zachowuje 🙂
  34. 14 punktów
  35. 14 punktów
    jakies dziwne rzeczy
  36. 14 punktów
  37. 14 punktów
  38. 14 punktów
    Latajaca glowa. Demko Nomada na desktop, z wyobrazni, clay brush + move brush bo wiecej w demku nie ma.
  39. 14 punktów
  40. 14 punktów
    a ok już wiem od kogo był mail, też dostałem
  41. 14 punktów
    Dzisiejszy rozgrzewkowy
  42. 14 punktów
    Dziekuje @Kengi za mile powitanie. 😊 Fajne te brushe Wojtka, szkoda, ze na Krite. Szukam wlasnie fajnych teksturek. Poranny rysunek. Zabawa z mixer brushami.
  43. 14 punktów
    No to i ja się dorzucę szybciorem z kuleczki. Miała być łądna buźka, potem ładna buźka elfki (oczywiście). Jednak wszystko poleciało tak samo w dziwne rejony ;) Od pyska do 3 par cycków. Antropomorficzna babeczka. @Nezumi wyzywam cię do jakiegokolwiek sculpcika/
  44. 14 punktów
    Rzułty yautjacz sundajski: "Co tam somsiedzie, łokręt komsmiczny nie odpala? Chyba polowanka nie byndzie dzisiej hłe hłe" 1.5 godzinki malowania
  45. 14 punktów
    Stary rysunek tradycyjnie, karta + ołówek :D
  46. 14 punktów
    no to jedziem. W prawdzie szkic stary ale kolorek połozony dzis. Przydałby sie jakis temat jak to było dawniej
  47. 14 punktów
    Wrzucam zeskanowane poprzednie prace. Teraz dużo lepiej widać prawdziwe kolory
  48. 14 punktów
    Wrzucę parę staroci, a co mi tam... jak kiedyś (wczesne lata czterdzieste dwudziestego wieku) próbowałem być didżital painterem, ale nie wyjszło 🤷‍♀️🥲
  49. Cześć wszystkim! Nie byłem pewien czy to odpowiedni dział na taką wrzutkę, ale chciałbym się tutaj podzielić swoim najnowszym demoreelem. Mam nadzieję, że oglądanie filmiku będzie równie przyjemne co praca nad projektami, w których miałem przyjemność brać udział 🙂 Przy okazji szukam obecnie nowej pozycji jako Senior Character Modeler/Artist także byłbym wdzięczny za polecajkę! #OpenToWork Dzięki serdeczne i pozdrawiam!
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.