Jump to content
  • Featured graphics

  • New Images

    • behance_14.jpg
    • legenda + render
    • orienteering4cut.jpg
    • nb 574
    • Abboud
    • futuRE_ZANITOR_CONCEPT _REDESIGN_ FLAT COLOR.jpg
    • mateusz-michalski-time-travel-x.jpg
    • Z deszczu pod rynnę
    • design asset
    • witch5.jpg
    • marcin-klicki-as-02.jpg
    • Zgredek
    • Shy Girl.jpg
    • 1-1.jpg
    • Audi RS7 City
    • milek-jakubiec-20180823-145835.jpg
    • milek-jakubiec-lizardmen014.jpg
    • jingle_man_render_01_final_COLOR_HALF.jpg
    • smoothie_11.jpg
    • Chillujący się dziadek_pilot_mecha po robocie.
    • render5.jpg
    • wandering_knight_sheet_h_up.jpg
    • Balcor
    • konrx-krolikowski-buttefly-all-front-master-1-highres.jpg
    • cyber-mech-9.jpg
    • workshop.png
    • Lumberjack's Hut lvl2
    • Hubble1.jpg
    • cover2.jpg
    • SCR_07.jpg
  • Work in progress

  • News (społeczność)



  • Join Max3D.pl

    Create account to join discussions and upload graphics.

  • Ostatnie posty

    • Witajcie. Bardzo się ciesze że znalazłem to forum.  Mam konta na kilku angielskojęzycznych forach jednak zawsze brakowało mi polskojęzycznego forum o tworzeniu gier. Dlatego gdy dziś znalazłem jeden watek na tym forum byłem wniebowzięty że ktoś jeszcze w Polsce interesuje się czymś podobnym i że jest możliwość i miejsce gdzie można porozmawiać na ten temat. Tworzę silnik graficzny. Wszystko co w nim istnieje podporządkowałem szybkości działania. I działa naprawdę szybko. Niestety zauważyłem że niezbyt dobrze mi wyświetla przezroczystą wodę. Tzn obiekty które są dodawane w locie za wodą nie są wyświetlane. Tylko te które są dodawane przed wodą.  Oczywiście założyłem wątek na forum khronos i wiem że rozwiązaniem jest depth peeling. Przejrzałem kod kilku rozwiązań, poczytałem kilka książek które mam i nic to nie dało. Gapie się w kod jak sroka w gnat i nie rozumiem idei. Nie wiem jak ten  depth peeling działa. Pisanie shaderów mam opanowane na średnim poziomie (jak do tej pory sobie radziłem) jednak to dla mnie nowość. Czy ktoś mógłby tak jak krowie na rowie wytłumaczyć mi jak to działa? Chce po prostu zaskoczyć, potem sobie już poradzę. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
    • no i lecimy dalej, tym razem mega proste modelowanie wieży (WIP - Part 2) skończe w kolejnych filmikach    
    • hyde_02_com.mp4 progresik ze starszego spida 🙂 
    • Powaznie, zrob troche tych glow Asaro. Zmarszczona babcia zmaiesza Ci w glowie zmarszczkami bo nie masz jeszcze praktyki w upraszczaniu malych ksztaltow (zmarszczki) i patrzeniu na duze (plany glowy ktorych uczy glowa Asaro wlasnie) natomiast mlode ladne kobiety to jeden z najtrudniejszych tematow portretowych, kazdy blad od razu sie rzuca w oczy.
    • Lepiej wylozyc kase na cos takiego jesli sie powaznie mysli pracy, zamiast jakis kursikow-dupslikow prowadzonych lokalnie przez pana Mieczyslawa znanego z tego ze... ten kurs prowadzi. Albo jakiejs "szkoly", co sobie dodala to do programu nauczania bo wypadalo "no i ludzie sie pytali" - ale tak na prawde maja zerowe pojecie i ucza "historii silnikow czasu rzeczywistego" albo jakichs innych, niepotrzebnych bzdetow jak to na naszych wspanialych studiach teoretycznych. Ale rozumiem tez ze jak ktos nie jest juz w wieku szczeniecym, ma prace i rodzine to nie bardzo jest czas na siedzenie przed kompem o narzuconej porze... No i kasy tez jakby mniej jest jak sie ma na co wydawac 🙂 Powodzenia w kazdym razie!  
  • Member Statistics

    • Total Members
      29,539
    • Most Online
      1,338

    Newest Member
    Qjr
    Joined
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy