Skocz do zawartości

Postac3d : Ball Alien


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

 

po pracy w wolnych chwilach dlubie sobie takiego miska, w sumie nic specjalnego ale chcialbym zrobic z tego cos wiekszego :)

 

concept znalazlem na googlach i od razu chcialem go zrobic, poczatkowo byl to sam model, z ktorego chcialem zrobic videotutoriala niestety po kilku godzinach nagrywania plik osiagnal rozmiar 4 giga i przestalo sie nagrywac, a plik zostal uszkodzony :|

 

Teraz troszke dobudowalem do niego w swojej glowie koncept

 

concept(Bjorn Hurri), dosc luzno sie go trzymalem i troszke go przerobilem a szkoda. Czekam kilka dni na potwierdzenie czy moge go uzyc, niestety autor nie odpisuje, wiec tak troszke niepewnie wrzucam to na forum.

 

ball_alien.jpg

 

baza :

 

ball_alien_baza.jpg

ball_alien_shade.jpg

 

 

Model w aktualnym stadium, prace nad brylo nadal trwaja (1 mln poly docelowo chcialbym zrobic okolo 10, jezeli sily starczy)

 

ball_alien7.jpg

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam!!

fajnie, ze wrzucasz modeliki :)

baza csuper, troche nie podoba mi sie siatka w kilku miejscach ale co ja tam wiem :)

jesli chodzi o sculpt to super jedna rzecz--> piersi ta czesc blizej reki za bardzo wystaje przez co wyglada plasko na koncepcie to widac tzw. na koncepcie ladnie wchodzi w "glab" ciala a u Ciebie plasko :)

taka mala rzecz... niewazna :)

 

super

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajniusi :) Czemu baza ma trojkaty? Lewa noga jakby poprawiona a prawa jeszcze z trojaktem. Czy w polowie nog jest podzielony model? Chyba ze to "element" nie oddzielony zeby poligrupy miec ale wlasnie nie wiem czy ZB to odczytuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny ten koncept, ale model jeszcze lepszy wyszedl :) Tylko w koncepcie twarz jest lepiej rozwiazana. Stanowi ewidentnie akcent, gdzie kumuluje sie napiecie, rysy sie "zasysaja", "sciągają" do srodka. U Ciebie charakteru tego zjawiska nie widac. Zmarszczki sa tylko. Zroznicowanie wielkosci oczu chyba tez nie dziala na plus, bo te gorne giną i twarz nabiera ludzkich cech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leander -> fantastyczny komentarz! Patrzyłem na ten model od pierwszego boxa i dopiero po Twoim spostrzeżeniu widzę, że rzeczywiście oczy są prawie równe na koncepcie!

 

Ale żebyście widzieli jak KLICEK się tym modele jara :D

 

A jak ja się jaram ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

model jest spoko, ale lepiej wyglada w zetce jak go sobie mozna poobracac, i inna wersja oswietlenia bardziej mi sie podobała, wiesz, ta z czerwienia od dołu. ogólnie trzy na szynach ;)

 

aaaa. i genialny pomysl z płodami w bańkach!!! Strzał w samo sedno tarczy!

Edytowane przez _Kreska_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

nie chce wyjsc na jakiegos chama i wogole ale fronta ? chybal lekka przesada fajne to jest ale odrazu fronta ? hmmmm

no trudno wy tu jestescie modkami :)

 

pozdro Klicek to nie do Ciebie bo sam sobie fronta nie dales ;) wiesz ze mistrzem dla mnie jestes :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumoterstwo na tym forum się szerzy! Kumoterstwo! Kirian i nielot chodźcie weźmiemy widły i grabie i to moderatorstwo obalymy bo to przechodzi już ludzkie pojęcie!

 

Jestem oburzony tak samo jak Wy, a nawet bardziej! Oh!

 

No brak mi słów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumoterstwo na tym forum się szerzy! Kumoterstwo! Kirian i nielot chodźcie weźmiemy widły i grabie i to moderatorstwo obalymy bo to przechodzi już ludzkie pojęcie!

 

Jestem oburzony tak samo jak Wy, a nawet bardziej! Oh!

 

No brak mi słów....

 

hehe skad ten sarkazm w twoich slowach panie Leru :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej dzieki za komentarze :)

 

zeet - dzieki, tak baza w wingsie :)

nielot007 - dzieki, no z baza to dziwna akcja byla, chcialem sobie przetestowac jak to wyglada na tym skulptowanie i tak juz zostalo :)

d00b- dzieki cos bede kombinowal :)

MF - dzieki

Gomez - dzieki ;) z ta baza to tak troche rzeczywiscie dziwnie, ale w sumie dzieki niej znalazlem fajny sposob na pozbywanie sie bombli ;) co do podzialow, to super sprawa jest z polygrupami w zbrushu, dzieki nim wypluwa mi czesci modeli takimi jakie sa w zb, latwo sie nadaje materialy np. na bomble :) pozatym modelik ma 1 mln po ts dziwne bo ma 8 mln, ale hula wiec jest git :)

Leander - dzieki wielkie, spoko jeszcze cos z tym podzialam tak jak mowilem to na razie powiedzy ze jest taka rozszerzona baza i troche walcze z bryla i proporcjami caly czas cos mi jeszcze srednio siedzi ustawienie modeliku :) dzieki wielkie za cenny komentarz :)

 

Leru -hie hie :p

 

_Kreska_ - a dzinkui za zaopiniowanie mnie modelu ;)

 

mayk - dzieki mejki :)

 

rosikowski - dzieki i pozdrowka ;)

 

Ex3 - hmm mi nie odpisuje, zagadam jeszcze na pmka do niego a jak nie to bede mial do Ciebie prosbe :)

 

hcpiter - dzieki :)

 

RK - dzieki stary :)

 

tweety - dzieki dzieki ;)

SUPER_OkO - dzieki dzieki, mam taki pomysl zeby to wygladalo jednak troche inaczej, zobaczymy czy uda mi sie to dociagnac do konca mam nadzieje ze tak :)

 

Kirian - dzieki ;)

 

Reanimator - hehe ;)

 

Cruzh3r - dzieki :D dem mi niech mnie ;)

 

carlosss - dzieki stary :)

 

Reanimator - bedzie jeszcze odrobina czulosci nawet wiecej niz odrobina, z poza troche sie martwie, bo juz probowalem cos z niego wykombinowac i z tymi lapami ciezko cos zrobic, ale bede sie staral

 

wizz - a dziekuje mistrzu :)

 

thirdeye - dzieki wielkie :)

 

Iker Eastern - dzieki :D postaram sie go nie skaszanic :)

 

JunioR - dzieki stary :)

 

mant-raz - dzieki wielkie, wlasnie to zrobilem czekam na odpowiedz :) popracuje popracuje, ale chwilo mam pomysl na stilka i niechcialbym wlasnie zeby postac byla zbyt potforniasta dlatego z tymi oczami sie jeszcze zastanawiam, zrobilem wersje z czysto czerwonymi oczkami i wygladaly super, ale nie mialy duszy, ze tak to ujme ;)

 

Morbid Karbid- wielkie dzieki za komentarz, wiesz ze dla mnie jak zawsze bardzo cenny !

 

nielot007 - spoko Nielot, juz sie przyzwyczailem ze zaraz, ktos wrzuci mi tego typu komentarze, a ludziki szybko to podchwyca :)

 

Kirian - dziwne masz podejscie do warsztatu, nie twierdzac wcale ze mam dobry, ale powiedzmy ze zgoda, zebys dales nie drazyl tematu ;)

 

Leru - ;) zostaw to

 

thirdeye - dobre dobre ;)

 

hcpiter - dokladnie, ehhh te frony za nic

 

 

Dzieki wielkie za komentarze, normalnie czuje moc zeby to jakos pociagnac dalej, zobaczymy jak wyjdzie, niechcialbym przegiac, dlatego bede podrzucal co jakis czas progresik i mam nadzieje ze mnie bedziecie opiniowac tak jak do tej pory dzieki wielkie :*

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samo modeling extra pod względem technicznym nie mam uwag natomiast mi osobiscie nie podobają się proporcje rąk (wprawdzie to juz bardziej do autora konceptu powinno byc skierowane a nie do Ciebie) -przedramiona są za długie w stosunku do ramion które też powinny być bardziej umięśnione od dźwigania takich łap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

nie chce wyjsc na jakiegos chama i wogole ale fronta ? chybal lekka przesada fajne to jest ale odrazu fronta ? hmmmm

no trudno wy tu jestescie modkami :)

 

pozdro Klicek to nie do Ciebie bo sam sobie fronta nie dales ;) wiesz ze mistrzem dla mnie jestes :)

 

pozdro

ja uważam, że słusznie- nie widziałem tu tego typu modelu, wg. tak dobrego konceptu (w jego znalezieniu też sztuka) są głowy staruszków i inne podobne (nie umniejszając ich Twórcom) front choćby za oryginalność bo to jest moim zdaniem model klasy ILM z drobnymi może niedociągnięciami. Może nie widziałem bo ostatni żadko zaglądam ale fronty widuję bo choć raz na kilka dni patrzę na główną. Takie moje SKROMNE zdanie nie-modelarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się znowu klickowego fronta, mało postaci w 3D pojawia się na frontach, lecą same wizki i samochody nonstop. Uważam, że model jest na tyle dobry, żeby na froncie chwilkę powisiec..

 

Ale Klicek, mistrzuniu, te bańki po bokach i oczka to bez rewelki na renderze wyszły..

Model i światełko cool!

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klicek wez w zb pod koniec nacisnij ta literke x i nie rob takie 1:1 symetryczne modeliki, jakby to jedno jajo nad glowa mial wieksze albo jakies na srodku, mogles mu tez fleksa dorobic, a nie w takich slipach jest, wiem, ze kumasz baze, co do technicznej strony to ci nie bede lizal bizonow, wiadomo, ze znasz sie na tym ziom, ogolnie sama postac koncepcyjnei nie do konca mi lezy, ale to juz sprawa gustu, dobrze ze nie nasrales detaliku jak dziki, jest umiar i robi git wrazenie, fajniutkie ma nozki i raczki, ale klata zdeczko zdupy, ogolnei troszke moim zdaniem mu brakuje miesa i luzu, ale calosc pozytywnie oprocz tego renderka ze srednio utrafionym szejderkiem i te oczka jak u krecika.. o ja j...e ale sie rozpisalem...

 

aha, a pani porucznik sie podobal? bedzie podwyzka? :D:D:D:D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wyjść całkiem wajnie jeśli planujesz tutaj jakiś fajny detalik. Poza zwróceniem szczególnej uwagi na twarz, ja bym się pokusił o dodanie detali, które wychodzą trochę poza koncept... a jak :) W sensie wiesz - żeby te 10mln nie poszło na zmarchy i pory tylko żeby faktycznie coś fajnego wnosiły.. jakieś narośla, wypustki.. coś, co jeszcze ubogaci ten model strukturalnie a nie tylko faktyralnie... ju noł łot aj min ;) POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności