hcpiter Napisano 25 Sierpień 2017 Napisano 25 Sierpień 2017 Witam ! Już trochę czasu minęło od ostatnich moich postów, wiec postanowiłem to zmienić i wolnym czasie wykonałem kilka renderingów w Fstorm. Głównym założeniem było uzyskać efekt obrazu martwej natury :) Przy okazji chciałbym podziękować Tomkowi Wyszołmirskiemu (MF) za użyczenie świetnej jakości textury drewna. Soft: 3ds max, Fstorm, Photoshop i Marvelous Designer, Substance Painter, których używałem po raz pierwszy. Pozdrawiam !
Araiel Napisano 25 Sierpień 2017 Napisano 25 Sierpień 2017 Ja tak samo jak i poprzednicy jestem zachwycony finalnym efektem. Genialnie to wyszło! Też jestem ciekaw tego ile z tego to skany i jak były przetwarzane? - sam obecnie staram się coś tam działać z fotogrametrią więc wszelkie porady od profesjonalistów są dla mnie na wagę złota :) Do tego te obiekty to ręcznie były rozkładane? Czy też może masz jakiś magiczny sposób na rozrzucenie ich w scenie/połączenie w takie naturalnie wyglądające zbiory?
hcpiter Napisano 27 Sierpień 2017 Autor Napisano 27 Sierpień 2017 Dziękuję za wszystkie komentarze ! Jeżeli chodzi o skanowanie modeli/ fotogeometrię to nie używałem tej techniki. Jedyne skany to textury :) Jeżeli zaś chodzi o rozkładanie map to niestety nie mam magicznego sposobu. Na szczęście obiekty, które rozkładałem nie są skomplikowane i poszło to dość szybko tym bardziej, że nie rozkładałem wszystkich modeli tylko kilka :) Przy okazji dodaję siatkę dla zainteresowanych. Pozdrawiam!
michalo Napisano 31 Sierpień 2017 Napisano 31 Sierpień 2017 Piękny render! Aż nie można się napatrzeć.
boni0 Napisano 4 Wrzesień 2017 Napisano 4 Wrzesień 2017 Widzę, że martwa natura w modzie. Świetna praca :)
olaf Napisano 4 Wrzesień 2017 Napisano 4 Wrzesień 2017 o szacun, piekne. Mozesz podac jakies liczby? Jak z renderingiem i le czasu zjadlo szykowanie modeli i tekstur, dane karty kredytowej itp ;)
hcpiter Napisano 4 Wrzesień 2017 Autor Napisano 4 Wrzesień 2017 Dzięki Panowie ! Cieszę się, że przypadło do gustu :) Jeżeli chodzi o czasy to najdłużej zeszło mi nad materiałami- rozkładanie map pod Substance Painter`a i jego ogarnięcie, ponieważ pierwszy raz w życiu tego programu używałem.Modele są dosyć proste, więc nie trwało to długo. Ogólnie pracowałem nad scenką kilka weekendów, bo nie zawsze miałem wolny czas i ochotę by po godzinach siedzieć przy kompie :) Karty kredytowej niestety nie posiadam, więc numerów nie podam, ale za to mogę podać pin do telefonu ;) Pozdrawiam !
MaxymilianMax Napisano 16 Wrzesień 2017 Napisano 16 Wrzesień 2017 mysle ze render Coroną nie wyszedłby tak ładnie ;) juz bardziej jakość Mental Ray mi to przypomina. Super kompozycja i kolorki :) Fajnie bylo by zobaczyc RAW render bez PSa :)
hcpiter Napisano 20 Wrzesień 2017 Autor Napisano 20 Wrzesień 2017 Dziękuję ślicznie za fronta i komentarze ! :) Raw render praktycznie identyczny, ponieważ używając Fstorm`a staram się ustawiać wszystko za pomocą "tone mapped" i dobieraniem odpowiednich LUT`ów aby postpro było jak najmniej. Ogień i pył dodany został w PSie bo łatwiej i szybciej :) Pozdrawiam
ezils Napisano 21 Wrzesień 2017 Napisano 21 Wrzesień 2017 Naprawdę to jest mega kozackie. Nie siedzę w 3D, ale potrafię docenić :) Gratulacje!
Mirkowaty Napisano 25 Wrzesień 2017 Napisano 25 Wrzesień 2017 Witam, można się spytać o czasy renderingów i na jakim sprzęcie było liczone?
Pawelkos Napisano 25 Wrzesień 2017 Napisano 25 Wrzesień 2017 Kompozycja, kolorki bardzo ladnie, plastycznie swietnie i milo sie na to patrzy:). Wszyscy tu zachwalaja(i slusznie ;)) to ja sie tylko przyczepie do shaderow cytryn, brak tam widocznego SSS i wyszly dosc plastikowo ;P. Ale tak poza tym to super:)
hcpiter Napisano 2 Październik 2017 Autor Napisano 2 Październik 2017 Dziękuję za komentarze ! Czas renderingu głównego ujęcia to 15-25 min w rozdzielczości 2000px. Obrazki z dof`em były w mniejszej rozdziałce dla tego tez czas był krótszy tak z 10-15 min. Renderenowane na dwóch Titan x pascal. Jeżeli chodzi o materiał cytryn to trafna uwaga ! Również uważam, że trochę średnio wyszły :) Pozdrawiam
pionix Napisano 2 Październik 2017 Napisano 2 Październik 2017 Piękny klimat. Normalnie czuć gęstość powietrza:)
Mirkowaty Napisano 5 Październik 2017 Napisano 5 Październik 2017 dziękuję za odpowiedź, no i zazdroszczę tych dwóch Titanów :) Szkoda, że Fstrorm ma ostatnio jakieś kłopoty z prawami autorskimi i nie ma jak nabyć licencji. Ale może gość się z tego wykaraska jakoś, choć czuję, że jako były pracownik i twórca renderera Octane jednak trochę z niego zaczerpną i może być z tego większy smród. Oby nie bo to naprawdę tania i dobra alternatywa dla Octane, który już zbliża się do granicy 1000$ powoli. Pozdrawiam i gratuluję pracy.
Akierek Napisano 16 Październik 2017 Napisano 16 Październik 2017 O kurde :O Przeciez to jest rewelacyjne! Swietnie sie na ta martwa nature patrzy :)
Rekomendowane odpowiedzi