KLICEK Napisano 24 Listopad 2020 Autor Napisano 24 Listopad 2020 Dobra cena, jest kilka sztuk wiec... https://www.komputronik.pl/product/694112/amd-ryzen-7-3800xt.html?utm_source=convertiser&cvrid=CVR.1570.0o004n8e5ut5.2788.content.direct.386c61b746df27025391d4215301bc4f
Destroyer Napisano 30 Listopad 2020 Napisano 30 Listopad 2020 Fajne to, widziałem już efekt z szybkim breakdownem ale tutaj to jest pięknie wyjaśnione i wszystko rozumiem 🙂 poza tym starzeję się, pora umierać, no nareszcie ile można 🙂
michalo Napisano 10 Grudzień 2020 Napisano 10 Grudzień 2020 Zbrush próbuje wygryźć Cyberpunka i wczoraj wyszła nowa wersja wprowadzająca kilka naprawdę fajnych usprawnień 🙂 https://pixologic.com/features/ jak zwykle wszystko jest wepchnięte pomiędzy inne opcje więc ciężko się na początku odnaleźć i jeżeli ktoś tak ja ja woli przeczytać niż oglądać to jest wszystko czarno na białym w dokumentacji http://docs.pixologic.com/features/whats-new-in-zbrush-2021-5/ Należy updatować ZUpgrader'em 3
Destroyer Napisano 10 Grudzień 2020 Napisano 10 Grudzień 2020 No widać że gonią blendera jak mogą 😛 dobrze konkurencja się przyda, czuję że to tak zmotywuje autodesk że jak dadzą upadte do mudboxa to wyrwie nas z kapci 🙂 strzelam że to będzie najlepsza technologia tj EOL 🙂 1 3
Arturborubar Napisano 10 Grudzień 2020 Napisano 10 Grudzień 2020 (edytowane) AO i poprawki w sculptris spoko, reszta totalne pierdoły 😉 Edytowane 10 Grudzień 2020 przez Arturborubar
Nezumi Napisano 10 Grudzień 2020 Napisano 10 Grudzień 2020 "Totalne pierdoly"? Akurat w tym updacie praktycznie wszystko mi sie przyda. Moze poza obsluga dziwnej myszki 3d 😄 Jak dla mnie wlasnie spoko update bo w zasadzie nie ma rzeczy, ktorych nie uzyje. Ciezko nazwac knife w Zmodelerze za "pierdole" - zajebisty dodatek. "Pfff kto uzywa zmodelera w ogole?! Ja to odpalam Maye, Blendera/cos tam..." A ja nie odpalam, bo mnie szlag trafia jak musze z jakas glupotka skakac po softach, przerzucac pliki itd. Podobnie z zamiana Z-kulek na krzywe - uzywalem caly czas tego skryptu, super ze jest to w waniliowym ZB teraz i mozna "loose ends" tez robic na raz a skryptem musialbym pojedynczo bo sobie nie radzil. Itd itp. Fakt, ze ja czegos nie uzyje zaraz w pierwszym modelu po updacie nie znaczy ze to cos jest niepotrzebna duperela 😉 Co do zabawnej kwestii "Blender kontra reszta swiata". Blenderowi fani powinni obejrzec kilka streamow takiego Michaela Pavlovicha zeby miec chociaz blade pojecie o tym co mozna i na ile sposobow zrobic w ZBrushu. Ze nowy brush w blenderowym Sculpt Mode tak na prawde nie oznacza, ze Blender stanowi jakas konkurencje... No, ale to temat juz oklepany wiec zamilkne. Prawdziwego fana Blendera i tak NIC nie jest w stanie przekonac 😄
Arturborubar Napisano 10 Grudzień 2020 Napisano 10 Grudzień 2020 Kontrat spoko, chociaz troche zanojsowane wygląda na filmiku. Dobra, DLA MNIE pierdoły:P Zmodeler mnie przerasta, zbyt skomplikowane na mój prosty umysł:) 1
michalo Napisano 11 Grudzień 2020 Napisano 11 Grudzień 2020 To że sculptris pro działa na częściowo ukryte meshe jest po prostu.. oczywiste! Ale wspaniałe! 1
mielnicki Napisano 17 Grudzień 2020 Napisano 17 Grudzień 2020 Mam taką ciekawostkę, nietypowy crowdfund w naszej branży. Tworzymy serial animowany dla dzieci pt. Detektyw Basia. Jest to historia małej detektywki, która dzięki okularom dziadka potrafi przesłuchiwać przedmioty i zwierzęta. Pomysł na sfinansowanie to książka. Płyniemy po nieznanych wodach, ale jest fun:) 2
Sebazx6r Napisano 17 Grudzień 2020 Napisano 17 Grudzień 2020 (edytowane) Nezumi sory ale te wszystkie instancje i chadzanie w Zbrushu na około to jest g... chyba ze ktos stilki robi i tak soft w ktorym musze zaplaci za durny bridge i kupic do tegodrogi silnik rednerujacy. Po uj mi to skoor elpiej rozsiac to wszysko instancjami w mashu lub yetim by bylo funkcjonalne. Z obecnych featerow tochyba ten thick sking z tymi cloth brushami moze sie przydac lub do hardsurfacew. Co mam sie jarac jakims knife toolem jak dalej nie obsluguje ngonow i porzadnie trojkatow. Urok do zbrusha mi minal w momencie jak zobaczylem ze zle smoothuje meshe i kurczy zerwoy level. Do tego rozpie... uv . obj kurczy je non stop bo ich import export jest dokladny do 4 liczb po przecinku. W momemcie jak wrzuci mesh ktory wyglada tak samo ale ma inny vertex order rozp.. uv.. W dupie mam te dodatki neich naprawia reszte bo qrwa szok. Edytowane 17 Grudzień 2020 przez Sebazx6r
Destroyer Napisano 17 Grudzień 2020 Napisano 17 Grudzień 2020 Vray puszcza wersje PLE dla mayi, V5 dla hudego i Vantage https://www.chaosgroup.com/vantage https://www.chaosgroup.com/vray/houdini https://www.chaosgroup.com/vray/maya/personal-learning-edition 1
makak Napisano 17 Grudzień 2020 Napisano 17 Grudzień 2020 THE RIZOM 2020 WINTER UPDATEWhat's new in the Rizom 2020 Winter Update | Rizom-Lab (rizom-lab.com) 2
Destroyer Napisano 8 Styczeń 2021 Napisano 8 Styczeń 2021 beeple wczoraj dobił 5000 dni z rzędu robiąc każdego dnia nową grafikę, w większości dość niepokojąca ale czemu się dziwić po 5 tys dni ciągłej pracy 😄 https://www.beeple-crap.com/everydays 3 3
Maciek Jutrzenka Napisano 9 Styczeń 2021 Napisano 9 Styczeń 2021 no tytan pracy 🙂 Ale fajnie że jego prace są satyrą.. fajnie że to załapał.. bo pisałem mu kilka razy kilka lat temu.. żeby był jakiś background za tymi pracami i pewnie sam też do tego doszedł że w ten sposób nada temu wartość.
Destroyer Napisano 18 Styczeń 2021 Napisano 18 Styczeń 2021 Huion wprowadził właśnie coś takiego, fajna sprawa Ja swego czasu kupiłem one hand keyboard na ali bo tylko tam znalażłme bezprzewodową i pyk 2 stówek nie ma a z kompem za pomocą dongla nie dałem rady połączyć 😕 Mam też taką z pokrętełm https://www.amazon.com/J-Tech-Digital-Mechanical-Designer-Keyboard/dp/B07Y8T4N6V, guziczki spoko ale na kabel i pokrętło nieprzyjemne w używaniu, takie paździeżowate, ciekawe jak w huionie 🙂 Fajnie gdyby zbroili taki bezprzewodowy pilot/ klawiaturę ale bez tabletu to każdy by mógł takie coś kupić 🙂 2
michalo Napisano 18 Styczeń 2021 Napisano 18 Styczeń 2021 Już miałem powiedzieć - nie ma B, nie nadaje się do zbrusha, ale ma 😉 Więcej chyba bym nie potrzebował klawiatury. Rzeczywiście spoko
gryzon Napisano 22 Styczeń 2021 Napisano 22 Styczeń 2021 (edytowane) Interesujący sprzęt. Jednakże brakowało by mi szybkiego skakania po pędzlach stosując skróty z ZBrusha. Coś za coś. To co mnie natomiast bardziej zainteresowało to pokrętło. Zastanawiałem się czy dało by się je spiąć z funkcją ZBrusha See-through. Czyli tego slidera do powodowania przeźroczystości canvasu ZBrushowego. Jak pracuję z facjatami to bardzo dużo używam tej opcji i ciągle ręka idzie na ekranowcu do górnego rogu i nie zawsze trafiam ręką. Takie kalkowanie na pokrętle było by cudownym usprawnieniem i skróceniem czasu u mnie. Są momenty że używam tego nagminnie, tak jak animator przewracający kartki na swoim pulpicie rysując between pomiędzy kluczami. A może jestem w stanie kupić inny hardware gdzie jest samo takie pokrętło, które zepnę z taką funkcją. Macie jakieś pomysły? Edytowane 22 Styczeń 2021 przez gryzon
gryzon Napisano 22 Styczeń 2021 Napisano 22 Styczeń 2021 (edytowane) Kurde balans, no jest to wyjście! Na ten czas zrobię sobie coś takiego. Jednakże posiadania tego pod palcem w płynny sposób było by królewskim rozwiązaniem 😄 Edytowane 22 Styczeń 2021 przez gryzon
michalo Napisano 22 Styczeń 2021 Napisano 22 Styczeń 2021 Myślę, że można by pokrętłem, ale to już trzeba by było skrypt do tego pewnie napisać - do kontrolowania tego slidera w zbrushu. Tak jak jest to kółeczko na wacomie - można mu przypisać różne funkcje, ale są wbudowane.
Destroyer Napisano 22 Styczeń 2021 Napisano 22 Styczeń 2021 (edytowane) Są jeszcze pokrętła na tabletach z wyświetlaczem xp pen i np na klawiaturze logitech craft ale pewnie trzeba by było posiedzieć chwilę żeby to sobie podpiąć gdzie się chce. Jest masa kontrolerów z pokrętłami jak 3Dconnexion czy kontrolki do montażu video/ audio, pilot do tabletu wacoma lub samych pokręteł standalone, jest w czym przebierać tylko potem niekoniecznie da się łatwo to podpiąć do konkretnej funkcji w programie bez grzebania https://www.amazon.com/Entweg-Controller-Turntable-Assistant-Compatible/dp/B08BC5TV16 Edytowane 22 Styczeń 2021 przez Destroyer 1
Destroyer Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 W końcu, po tylu latach jest coś na kształt ukrywania geometrii przy malowaniu, nadal trochę pokrętna logika działania tej funkcji ale zawsze to jakiś progres 🙂 1
gryzon Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 Ho ho wreszcie! Z tego co pisali wcześniej zaimplementowanie jakiegoś ukrywania geometrii było dla nich problemem sporym. (o ile dobrze pamiętam) 1
Destroyer Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 Musiało być sporym problemem skoro zajęło im to 10 lat 🙂 tak jak "prawdziwa" kamera, gizmo czy bieda foldery w zbrushu 🙂 jak się nie pomyśli za wczasu o takich wyszukanych funkcjach to potem trzeba pół programu przepisywać 🙂 Cały problem wynika zapewne z tego, że sp "nagrywa" ruch pędzlem przez co malując w 512px można sobie na koniec podbić do 4k i przepalić mapki a takie pokazywanie i ukrywanie geometrii tworzy masę problemów under the hood które trzeba by było nagrywać dodatkowo żeby się kaszanka nie robiła dlatego też jak na koniec prezentacji dodał główną część wiatraka to malowany brud przeszedł na niego a centralna część pewnie ten detal straciła. No ale krok w dobrą stronę, teraz mogli by się wziąć za gówniasty viewport 🙂 2
makak Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Stadia bez własnych gier. Google zamyka studia i zmienia kierunek działalności - PPE.pl 1
Destroyer Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Czy ktokolwiek jest tym zdziwiony? to było martwe już na starcie. Ale google słynie z tego, że często rzuca jakiś szkielet czegoś nowego po taniości zrobiony i może jak bóg da to siądzie a jak nie to na cmentarzysko 🙂 https://gcemetery.co/ Podobnie jak ebay wchodził na polski rynek dali szczątkową funkcjonalność a potem zdziwienie że Polacy się nie rzucili jak łysy na grzebień 🙂 Microsoft z gamepassem robi piękną robotę i promocje po 4zł co chwilę były i widać, że bardzo się starają a stadia przy tym to wyglądała tak jak robota pana Wieśka u kogoś czyli na odpier*l i do kasy 🙂
KLICEK Napisano 1 Luty 2021 Autor Napisano 1 Luty 2021 a ja sie nie zgodze 🙂 imo moze nie stadia, moze nie geforce now, ale cloud gaming stanie sie faktem tak jak steam 20 lat temu pokazal ze mozna sprzedawac gry przez neta. Przeciez jak gejb wypuscil steama, ja sie we leb pukalem i mowilem panie, kto to bedzie kupowal? no wlasnie kilka osob sie znalazlo 😉 teraz wlasnie, czekam na HL3 i Valve ktory zrobi swoj cloud gaming 🙂
Destroyer Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Pewnie, że będzie i to jest pewne ale nie w takiej postaci na pół czy ćwierć gwizdka. Jak stadia wypada w porównaniu z xboxem? xboxa możesz kupić na abonament gdzie dostajesz samą konsole która po 2 latach przechodzi na włąsność + gamepassa z masą gier w tym takie na premierę a w stadii kupujesz abonament za dostęp do raptem 30 gier nie pierwszej świeżości i potem wybierasz sobie jeszcze grę z bazy garstki dostępnych i też kupujesz. Sprawdziłbym stadię z ciekawości w trialu ale połowę gier już ograłem a z drugiej połowy to są tam ze 4 czy 5 gierki które mógłbym przetestować ale nie w sytuacji gdzie w gamepassie mam jeszcze ciepłe medium, desperados 3 i control do ogrania a co tydzień epic rozdaje gry które też czasami potrafią być naprawdę dobre. 1
KLICEK Napisano 1 Luty 2021 Autor Napisano 1 Luty 2021 ta dlatego mi geforce now odrobine bardziej siada. Niestety nadal, nie wszystkie gry ruszaja po mimo ze mozesz puszczac gry ze steama i innych platform 🙂 Imo Google moglo zabic konkurencje (strzelam ze przy okazji zabili by czesc devow) jakby zrobili cloud gaming + biblioteka jak w netflixie. No ale wiadomo, jak nie wiadomo o co poszlo, to poszlo o piniondze 🙂 1
Destroyer Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Pewnie, od samego początku było widać że google chciało łatwe pieniądze zarobić na giereczkach a taki microsoft czy epic pompują dużą kasę żeby coś ugrać na rynku a google pewnie chciało polecieć na efekcie aureoli, używacie chome, gmaila, google, androida to i stadia sama się sprzeda ale nie poszło tak po taniości 🙂 1
KLICEK Napisano 1 Luty 2021 Autor Napisano 1 Luty 2021 no i wlasnie o to chodzi, google mialo plan ze zrobi "swoje" gierki. Niestety nie da sie produkowac hiciorow, bez zgranego teamu + wieloletniego doswiadczenia. Wiec zrobienie takiego studia od zera, to bardzo zly pomysl 🙂 nie mowie ze sie nie da, ale zanim to studio zacznie robic spoko gry mienie 10 lat. Kupno gierki na wlasnosc, strzelam ze kosztuje krocie i ile takich gier musialbys kupic? 10?, 20?, 100 rocznie? Kupno studia tak jak to robi sony to jedyne wyjscie. 🙂
Destroyer Napisano 2 Luty 2021 Napisano 2 Luty 2021 (edytowane) Jak zwykle wszystko rozbija się o pieniądze, żeby wyjąć trzeba najpierw włożyć i to dużo, albo na nowe studio z weteranami którzy to złapią za mordę, albo zamawiając gry na wyłączność albo kupując całe studia a bez tego to oferta musiała by być bardzo atrakcyjna a taka też nie jest więc jak to ma szybko rosnąć i zarabiać? No nie może, a jak nie rośnie to trzeba obcinać koszty i na końcu zabić bo z samym zarządem bez pracowników firma jakoś nie pnie się do góry 🙂 Edytowane 2 Luty 2021 przez Destroyer
michalo Napisano 4 Luty 2021 Napisano 4 Luty 2021 Aplikacje Affinity dostają update 1.9 https://affinity.serif.com/en-us/1-9/?utm_medium=email&utm_source=serifemail&utm_campaign=19_Launch_2021&mc=19LAUNCHE01 2
Destroyer Napisano 4 Luty 2021 Napisano 4 Luty 2021 @michalo daj to jako nowy wątek bo na główną mogłoby trafić, fajny update 1
michalo Napisano 4 Luty 2021 Napisano 4 Luty 2021 3 godziny temu, Destroyer napisał: @michalo daj to jako nowy wątek bo na główną mogłoby trafić, fajny update Done! 1
michalo Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 Kajko i Kokosz wkracza na Netflix już 28 lutego Zwiastun bardzo mnie rozbawił, choć nie do końca mój ulubiony styl animacji. Z przyjemnością popatrzę bo jako dziecko czytałem komiks 🙂 1
michalo Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 Epic znowu daje czaduhttps://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-sneak-peek-at-metahuman-creator-high-fidelity-digital-humans-made-easy a tutaj można sample pobrać https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/learn/metahumans 4
KLICEK Napisano 10 Luty 2021 Autor Napisano 10 Luty 2021 shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet 🙂 teraz wszyscy beda robic juz monstery i stylizowane modele XD 1
Destroyer Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 God damn, niezłe. Już teraz bardzo często i tak się robi postacie ludzkie z np iclone chracter creator czy coś, nie trzeba być wymiataczem i od razu jest szkielet, ubrania, i cały system, taniej wychodzi niż niezły postaciowiec a indyczne gry też trzeba ludziami zapełnić 🙂 No ale to jest jednak troszeczkę lepsze 🙂
gryzon Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 To było do przewidzenia, że to w końcu będzie robota dla generatorów. Dzieje się Panowie. Dzięki za newsa. 1
dm_ Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 Do randomowych postaci jak znalazł. Te główne i tak pewnie będą trzaskane ręcznie ale poza tym wydaje się być ten MetaHuman niezłym skrótem i ułatwieniem. Ciekawe czy dadzą tam poziom szczegółowości czy też ten silnik tylko jeden będzie obsługiwał.
gryzon Napisano 12 Luty 2021 Napisano 12 Luty 2021 Randomowe charactersy c.d. 🙂 Powinni zrobić plugin który wyklepie wszystkie krancze 🙂 Interfejs mógłby być jakiś taki nowoczesny jak w Maya jako wyskakujące okienko i w środku byłby guzik czerwony z napisem FIX. Klikasz i wszystko się samo naprawia.
KLICEK Napisano 12 Luty 2021 Autor Napisano 12 Luty 2021 zajebiaszczy tech 🙂 bez kitu 😄 Szkoda mi kolesi co wrzucili caly swoj czas w nauke modelowania twarzy 😄 no ale zawsze beda mogli przerzucic sie i nauczyc obslugi tego kreatora 1 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się