Destroyer Napisano 1 Październik 2020 Napisano 1 Październik 2020 Na razie Sneak Peek, więcej 15tego a 28 event HIVE z pokazówką nowej wersji 5 1
Maciek Jutrzenka Napisano 2 Październik 2020 Napisano 2 Październik 2020 kiedy myślisz że dobrze oganriasz Houdiniego a tu znowu sidefx ci robi prace domowa na 5 lat xD
michalo Napisano 2 Październik 2020 Napisano 2 Październik 2020 To chyba jakaś technologia obcych.. Ciekawe czy umiał bym zrobić coś poza instalacją.. W czym to jest renderowane? W Houdini COre? A te clothy... MD może się schować i nie wychodzić przez kilka następnych lat.. Chyba znowu ściągnę PLE, nagram odpalę i wyłączę 😉 1
RaVirr Napisano 2 Październik 2020 Napisano 2 Październik 2020 Moja przygoda z Hudym zaczęła się z 3 lata temu. Zainstalowałem, włączyłem i wyłączyłem. W międzyczasie podrapałem się po głowie i miałem podobną reakcję do tego gościa: 2 4
Nezumi Napisano 2 Październik 2020 Napisano 2 Październik 2020 Za kazdym razem jaram sie jak to fajnie wyglada a zaraz potem mysle sobie jakim jestem magikiem jak idzie o nody i... nawet nie instaluje. Ale zawsze mnie korci. Ale nie instaluje. Ale... Moze tym razem? 1
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Październik 2020 Napisano 3 Październik 2020 spoko nie martwcie się xD ludzie którzy ogarniają Houdiniego przez kilka lat.. po wydaniu nowej wersji czuja sie tak samo xD
Sebazx6r Napisano 3 Październik 2020 Napisano 3 Październik 2020 (edytowane) Stąd chyba dobrą jednak opcją są wąskie specjalizacje. Najlepiej ogarnać xD ze dwie xD. Edytowane 3 Październik 2020 przez Sebazx6r
ArnoldSzczesliwy Napisano 3 Październik 2020 Napisano 3 Październik 2020 (edytowane) pane po co Ci ten hołdini w blenderze to samo i za darmo Edytowane 3 Październik 2020 przez ArnoldSzczesliwy
Destroyer Napisano 3 Październik 2020 Autor Napisano 3 Październik 2020 2 minutes ago, ArnoldSzczesliwy said: pane po co Ci ten hołdini w blenderze to samo i za darmo ano co racja to racja ale za skilla w hudym lepiej płacą i bardzo mała szansa że ktoś cię zastąpi 😛 1
Maciek Jutrzenka Napisano 4 Październik 2020 Napisano 4 Październik 2020 swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. tzn jest tak 50/50... trzy pracki z Houdini + Clarisse.. miały ponad tysiąc wyświetleń etc... Natomiast Blenderowe projekty mają poniżej tysiaka... Ale teraz niedawno w ciągu 2 tygodni wrzuciłem nowy projekt czysto z Houdiniego który pod względem technicznego skomplikowania był jednym z najbardziej skomplikowanych... i dostał najbardziej zawansowany breakdown jaki zrobiłem.. no i efekt jest taki że ma mniej lików... niż dwie animacje które zrobiłem na kolanie swojego czasu w blenderze.
RaVirr Napisano 4 Październik 2020 Napisano 4 Październik 2020 Nie sugerowałbym się specjalnie lajkami jako wyznacznikiem czy praca jest dobra czy nie... To już chyba kwestia odbiorców- za tą samą pracę w jednej grupie dostałem 37 lajków, w drugiej 340 mimo zbliżonej ilości członków 😮 W zasadzie tak samo sprawa się ma z np. artstation- kompletna loteria czy ktoś zauważy Twoją pracę czy nie.
Destroyer Napisano 4 Październik 2020 Autor Napisano 4 Październik 2020 Nie ma się czemu dziwić bledner ma nieporównywalnie większe grono użytkowników które jest też bardziej aktywne w social mediach, jak niedawno byłem gościnnie w Krakowskiej akademii filmowej to jedna osoba i to jeszcze kobieta na planie sobie coś w blednerku renderowała w międzyczasie, przy rozmowie z ludźmi z reżyserii to też blender padał od nich kilka razy tak jakby grafika 3D = blender 🙂 Aż vfx supervisor się zdenerwował i powiedział bledner, maya jeden uj program do 3d ogólnie 🙂 Ale mają tam macki w pracowni więc wiadomo, że nie 3ds max 🙂
Pawelkos Napisano 7 Październik 2020 Napisano 7 Październik 2020 On 10/4/2020 at 2:51 PM, Maciek Jutrzenka said: swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. (...) Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜 2
Maciek Jutrzenka Napisano 7 Październik 2020 Napisano 7 Październik 2020 (edytowane) wiecie co.. nie no to nawet nie chodzi o skilla.. tylko po prostu.. Blender pozwala na szybsze iteracje. Wczoraj w nocy stwierdziłem że sobie wyrenderuje Koło które wymodelowałem.. i siedziałem nad tym z 4H + Render Man.. i no jako tako wyszedł mi nawet fajny render... Po czym stwierdziłem że teraz spróbuje w Blenderze.. i dosłownie.. w 18 minut zrobiłem fajne ujęcie ( a tam tylko stilla) z mega fajnymi refleksami i wzsystkim dużo fajniejszym materiałem etc... Więc po prostu... o ile Houdini jest super... do robienia skomplikowanych spraw. gdzie coś względem czegoś ma się dziać czy skomplikowanych FX'ów... Tak w Łapaniu fajnegoo moodu fajnego oświetlenia jest tragedią... niby nowy system LOP ma to zmienić i jest dużo usprawnień ale jeszcze tego nie testowałem. CAM1 0001-0120.mp4 Edytowane 7 Październik 2020 przez Maciek Jutrzenka 1
EthicallyChallenged Napisano 7 Październik 2020 Napisano 7 Październik 2020 @Maciek Jutrzenka Fajne kolo, to w EEVEE, czy Cycles?
Maciek Jutrzenka Napisano 7 Październik 2020 Napisano 7 Październik 2020 10 minut temu, EthicallyChallenged napisał: @Maciek Jutrzenka Fajne kolo, to w EEVEE, czy Cycles? cycles 1-2 minuty GTX 1070 w laptopie z i7 7700HQ. bez denoisingu bo jednak takie szczotkowane aluminium w denoisie ginie troche
Destroyer Napisano 14 Październik 2020 Autor Napisano 14 Październik 2020 Dzisiaj o 18:00 Houdini 18.5 Launch 3
dynamonowy Napisano 20 Październik 2020 Napisano 20 Październik 2020 Ja już się pogodziłem z tym, że tego programu nigdy nie ogarnę, za głupi jestem 😄 1
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Październik 2020 Napisano 20 Październik 2020 owszem w houdinim dłużej się cos ustawia.. ale jest dużo łatwiej to art directować no i zrobisz raz... i potem już zajmuje to kilka sekund. zrobisz typ eksplozji.. zapisujesz sobie ją jako nowego toola... i pajdu.. potem jest tylko.. dobra to dajcie tą i ta eksplozje tu i tam.. i gotowe..
Destroyer Napisano 20 Październik 2020 Autor Napisano 20 Październik 2020 (edytowane) Można już ściągać nową wersje jest też strona z nowościami 18,5 https://www.sidefx.com/products/whats-new-18-5/ https://entagma.com/new-in-houdini-18-5/?fbclid=IwAR0Mf70wvk_6ENcYPJEgdV9ir71v-Lb-YlerxmUiIUbewxiNCn_0V28-I3Y Edytowane 20 Październik 2020 przez Destroyer 2
alex3d Napisano 20 Październik 2020 Napisano 20 Październik 2020 @Destroyerświetne wieści. Są też świeżutkie tutoriale: https://www.sidefx.com/tutorials/houdini-185-quickstart-kinefx-motion-retargeting/ 1
Destroyer Napisano 20 Październik 2020 Autor Napisano 20 Październik 2020 Teraz wystarczy tylko jakimś cudem znaleźć czas i czegokolwiek nowego się choć trochę pouczyć do końca roku 🙂 2
Destroyer Napisano 27 Październik 2020 Autor Napisano 27 Październik 2020 Zaledwie kilka godzin temu w końcu obejrzałem prezentację keynote a już za chwilę będzie hive, ale te updajty houdienigo są dobreńkie, prawie tak dobre jak blenderowe 😛
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się