Skocz do zawartości

Featured Replies

  • KLICEK featured this temat
  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Moja przygoda z Hudym zaczęła się z 3 lata temu. Zainstalowałem, włączyłem i wyłączyłem. W międzyczasie podrapałem się po głowie i miałem podobną reakcję do tego gościa:   

  • Dzisiaj o 18:00 Houdini 18.5 Launch  

  • Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜

Posted Images

Napisano

To chyba jakaś technologia obcych.. Ciekawe czy umiał bym zrobić coś poza instalacją..

W czym to jest renderowane? W Houdini COre?

 

A te clothy... MD może się schować i nie wychodzić przez kilka następnych lat..

 

Chyba znowu ściągnę PLE, nagram odpalę i wyłączę 😉

Napisano

Moja przygoda z Hudym zaczęła się z 3 lata temu. Zainstalowałem, włączyłem i wyłączyłem. W międzyczasie podrapałem się po głowie i miałem podobną reakcję do tego gościa: 

 

Napisano

Za kazdym razem jaram sie jak to fajnie wyglada a zaraz potem mysle sobie jakim jestem magikiem jak idzie o nody i... nawet nie instaluje.
Ale zawsze mnie korci.
Ale nie instaluje.
Ale... Moze tym razem?

Napisano
  • Autor
2 minutes ago, ArnoldSzczesliwy said:

pane po co Ci ten hołdini w blenderze to samo i za darmo 

ano co racja to racja ale za skilla w hudym lepiej płacą i bardzo mała szansa że ktoś cię zastąpi 😛

Napisano

swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. tzn jest tak 50/50... trzy pracki z Houdini + Clarisse.. miały ponad tysiąc wyświetleń etc... Natomiast Blenderowe projekty mają poniżej tysiaka... Ale teraz niedawno w ciągu 2 tygodni wrzuciłem nowy projekt czysto z Houdiniego który pod względem technicznego skomplikowania był jednym z najbardziej skomplikowanych... i dostał najbardziej zawansowany breakdown jaki zrobiłem.. no i efekt jest taki że ma mniej lików... niż dwie animacje które zrobiłem na kolanie swojego czasu w blenderze.

Napisano

Nie sugerowałbym się specjalnie lajkami jako wyznacznikiem czy praca jest dobra czy nie... To już chyba kwestia odbiorców- za tą samą pracę w jednej grupie dostałem 37 lajków, w drugiej 340 mimo zbliżonej ilości członków 😮 W zasadzie tak samo sprawa się ma z np. artstation- kompletna loteria czy ktoś zauważy Twoją pracę czy nie.

Napisano
  • Autor

Nie ma się czemu dziwić bledner ma nieporównywalnie większe grono użytkowników które jest też bardziej aktywne w social mediach, jak niedawno byłem gościnnie w Krakowskiej akademii filmowej to jedna osoba i to jeszcze kobieta na planie sobie coś w blednerku renderowała w międzyczasie, przy rozmowie z ludźmi z reżyserii to też blender padał od nich kilka razy tak jakby grafika 3D = blender 🙂 Aż vfx supervisor się zdenerwował i powiedział bledner, maya jeden uj program do 3d ogólnie 🙂 Ale mają tam macki w pracowni więc wiadomo, że nie 3ds max 🙂

Napisano
On 10/4/2020 at 2:51 PM, Maciek Jutrzenka said:

swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. (...)

Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜

Napisano

wiecie co.. nie no to nawet nie chodzi o skilla.. tylko po prostu.. Blender pozwala na szybsze iteracje. Wczoraj w nocy stwierdziłem że sobie wyrenderuje Koło które wymodelowałem.. i siedziałem nad tym z 4H + Render Man.. i no jako tako wyszedł mi nawet fajny render... Po czym stwierdziłem że teraz spróbuje  w Blenderze.. i dosłownie.. w 18 minut zrobiłem fajne ujęcie ( a tam tylko stilla) z mega fajnymi refleksami i wzsystkim dużo fajniejszym materiałem etc... Więc po prostu... o ile Houdini jest super... do robienia skomplikowanych spraw. gdzie coś względem czegoś ma się dziać czy skomplikowanych FX'ów... Tak w Łapaniu fajnegoo moodu fajnego oświetlenia jest tragedią...

niby nowy system LOP ma to zmienić i jest dużo usprawnień ale jeszcze tego nie testowałem.

Edytowane przez Maciek Jutrzenka

Napisano

owszem w houdinim dłużej się cos ustawia.. ale jest dużo łatwiej to art directować no i zrobisz raz... i potem już zajmuje to kilka sekund. 

zrobisz typ eksplozji.. zapisujesz sobie ją jako nowego toola... i pajdu.. potem jest tylko.. dobra to dajcie tą i ta eksplozje tu i tam.. i gotowe.. 

Napisano
  • Autor

Zaledwie kilka godzin temu w końcu obejrzałem prezentację keynote a już za chwilę będzie hive, ale te updajty houdienigo są dobreńkie, prawie tak dobre jak blenderowe 😛

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności