Napisano 1 Październik 20204 l Na razie Sneak Peek, więcej 15tego a 28 event HIVE z pokazówką nowej wersji
Napisano 2 Październik 20204 l kiedy myślisz że dobrze oganriasz Houdiniego a tu znowu sidefx ci robi prace domowa na 5 lat xD
Napisano 2 Październik 20204 l To chyba jakaś technologia obcych.. Ciekawe czy umiał bym zrobić coś poza instalacją.. W czym to jest renderowane? W Houdini COre? A te clothy... MD może się schować i nie wychodzić przez kilka następnych lat.. Chyba znowu ściągnę PLE, nagram odpalę i wyłączę 😉
Napisano 2 Październik 20204 l Moja przygoda z Hudym zaczęła się z 3 lata temu. Zainstalowałem, włączyłem i wyłączyłem. W międzyczasie podrapałem się po głowie i miałem podobną reakcję do tego gościa:
Napisano 2 Październik 20204 l Za kazdym razem jaram sie jak to fajnie wyglada a zaraz potem mysle sobie jakim jestem magikiem jak idzie o nody i... nawet nie instaluje. Ale zawsze mnie korci. Ale nie instaluje. Ale... Moze tym razem?
Napisano 3 Październik 20204 l spoko nie martwcie się xD ludzie którzy ogarniają Houdiniego przez kilka lat.. po wydaniu nowej wersji czuja sie tak samo xD
Napisano 3 Październik 20204 l Stąd chyba dobrą jednak opcją są wąskie specjalizacje. Najlepiej ogarnać xD ze dwie xD. Edytowane 3 Październik 20204 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Październik 20204 l pane po co Ci ten hołdini w blenderze to samo i za darmo Edytowane 3 Październik 20204 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 3 Październik 20204 l Autor 2 minutes ago, ArnoldSzczesliwy said: pane po co Ci ten hołdini w blenderze to samo i za darmo ano co racja to racja ale za skilla w hudym lepiej płacą i bardzo mała szansa że ktoś cię zastąpi 😛
Napisano 4 Październik 20204 l swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. tzn jest tak 50/50... trzy pracki z Houdini + Clarisse.. miały ponad tysiąc wyświetleń etc... Natomiast Blenderowe projekty mają poniżej tysiaka... Ale teraz niedawno w ciągu 2 tygodni wrzuciłem nowy projekt czysto z Houdiniego który pod względem technicznego skomplikowania był jednym z najbardziej skomplikowanych... i dostał najbardziej zawansowany breakdown jaki zrobiłem.. no i efekt jest taki że ma mniej lików... niż dwie animacje które zrobiłem na kolanie swojego czasu w blenderze.
Napisano 4 Październik 20204 l Nie sugerowałbym się specjalnie lajkami jako wyznacznikiem czy praca jest dobra czy nie... To już chyba kwestia odbiorców- za tą samą pracę w jednej grupie dostałem 37 lajków, w drugiej 340 mimo zbliżonej ilości członków 😮 W zasadzie tak samo sprawa się ma z np. artstation- kompletna loteria czy ktoś zauważy Twoją pracę czy nie.
Napisano 4 Październik 20204 l Autor Nie ma się czemu dziwić bledner ma nieporównywalnie większe grono użytkowników które jest też bardziej aktywne w social mediach, jak niedawno byłem gościnnie w Krakowskiej akademii filmowej to jedna osoba i to jeszcze kobieta na planie sobie coś w blednerku renderowała w międzyczasie, przy rozmowie z ludźmi z reżyserii to też blender padał od nich kilka razy tak jakby grafika 3D = blender 🙂 Aż vfx supervisor się zdenerwował i powiedział bledner, maya jeden uj program do 3d ogólnie 🙂 Ale mają tam macki w pracowni więc wiadomo, że nie 3ds max 🙂
Napisano 7 Październik 20204 l On 10/4/2020 at 2:51 PM, Maciek Jutrzenka said: swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. (...) Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜
Napisano 7 Październik 20204 l wiecie co.. nie no to nawet nie chodzi o skilla.. tylko po prostu.. Blender pozwala na szybsze iteracje. Wczoraj w nocy stwierdziłem że sobie wyrenderuje Koło które wymodelowałem.. i siedziałem nad tym z 4H + Render Man.. i no jako tako wyszedł mi nawet fajny render... Po czym stwierdziłem że teraz spróbuje w Blenderze.. i dosłownie.. w 18 minut zrobiłem fajne ujęcie ( a tam tylko stilla) z mega fajnymi refleksami i wzsystkim dużo fajniejszym materiałem etc... Więc po prostu... o ile Houdini jest super... do robienia skomplikowanych spraw. gdzie coś względem czegoś ma się dziać czy skomplikowanych FX'ów... Tak w Łapaniu fajnegoo moodu fajnego oświetlenia jest tragedią... niby nowy system LOP ma to zmienić i jest dużo usprawnień ale jeszcze tego nie testowałem. CAM1 0001-0120.mp4 Edytowane 7 Październik 20204 l przez Maciek Jutrzenka
Napisano 7 Październik 20204 l 10 minut temu, EthicallyChallenged napisał: @Maciek Jutrzenka Fajne kolo, to w EEVEE, czy Cycles? cycles 1-2 minuty GTX 1070 w laptopie z i7 7700HQ. bez denoisingu bo jednak takie szczotkowane aluminium w denoisie ginie troche
Napisano 20 Październik 20204 l Ja już się pogodziłem z tym, że tego programu nigdy nie ogarnę, za głupi jestem 😄
Napisano 20 Październik 20204 l owszem w houdinim dłużej się cos ustawia.. ale jest dużo łatwiej to art directować no i zrobisz raz... i potem już zajmuje to kilka sekund. zrobisz typ eksplozji.. zapisujesz sobie ją jako nowego toola... i pajdu.. potem jest tylko.. dobra to dajcie tą i ta eksplozje tu i tam.. i gotowe..
Napisano 20 Październik 20204 l Autor Można już ściągać nową wersje jest też strona z nowościami 18,5 https://www.sidefx.com/products/whats-new-18-5/ https://entagma.com/new-in-houdini-18-5/?fbclid=IwAR0Mf70wvk_6ENcYPJEgdV9ir71v-Lb-YlerxmUiIUbewxiNCn_0V28-I3Y Edytowane 20 Październik 20204 l przez Destroyer
Napisano 20 Październik 20204 l @Destroyerświetne wieści. Są też świeżutkie tutoriale: https://www.sidefx.com/tutorials/houdini-185-quickstart-kinefx-motion-retargeting/
Napisano 20 Październik 20204 l Autor Teraz wystarczy tylko jakimś cudem znaleźć czas i czegokolwiek nowego się choć trochę pouczyć do końca roku 🙂
Napisano 27 Październik 20204 l Autor Zaledwie kilka godzin temu w końcu obejrzałem prezentację keynote a już za chwilę będzie hive, ale te updajty houdienigo są dobreńkie, prawie tak dobre jak blenderowe 😛
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto