Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
4 minuty temu, ZiN napisał(a):

Też nie mam czasu na granie. Kolega z krakowa pożyczył, popatrzę jak przyroda zrobiona, może dojdę do tego araba i wyślę go 72 dziewic.

Ja pięć lat siedziałem na takim i to bez beki było wygodne. Największy plus, to że nie miało kólek i nie odbijałem się bebzonem od blatu.

image.jpeg.3dc37e755126b9eea580882d1e7eca30.jpeg

Po przeprowadzce kupiłem sobie z ikei takie na kółkach, ale cały czas ciepło wspominam poprzednie 😛

O, też mam 4070, a na poprzedniej nie chciał pójść Diablo 2 Resurrected, z nowszych gier to wykorzystałem tylko do Baldura 3, a no i Civka IV, szybciej się ładuje.

Ja teraz rowazam zakup fotele z firmy secretlab. Tylko kurde szkoda ojro tracic, jednak patrzac na opinie i recenzje tego krzesla chyba warte ceny. Wiek już taki, ze plecy daje sie we znak 😄 

  • Odpowiedzi 738
  • Wyświetleń 27,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Wlasnie skonczylem Cannon Fodder na Amidze 😛 Nie bylo latwo - normalne savy nie jakis tam save state'y 😄 (Tak NA PRAWDE wyglada screen po skonczeniu giery 😄 WARTO BYLO katowac sie przez 24 misje.

  • Nie mogłem wytrzymać i muszę polecić tą produkcję 😄 głównie dlatego że robiłem tam enviro przez 2 lata, ale tak serio to całkiem porządna gra wyszła    

  • Pograłem trochę w Scorn, boże jakie to jest niemożebnie nudne, pół godziny robienia puzelków, łażenia bez celu nudzenia się i mam dość. Grafika taka trochę przestarzałą, wszystko organiczne ale suche

Posted Images

Napisano

Wracając na temat gierek, trochę gram w stare street fightery i inne mordobicia z Capcom Fighting Bundle.

Jest tam tyle perełek, ale nie to jest największym skarbem. Ten pixelart, aj cię kręce, dla samych animacji i designu postaci warto to zobaczyć.

Plus jak ktoś się lubuje w ilustracjach, koncept artach z gier to też jest tego pełno do zobaczenia, czasem z notatkami dla artystów. Super.

 

Jest coś w tych grach że mnie do nich ciągnie i chętnie do nich wracam.. 

image.jpeg.deaa02d4aaab186bbb24ee48b5d9578b.jpeg

Napisano
7 minutes ago, Kalberos said:

Nie ma gry z takimi widokami. Nawet Saracen mi tego nie zepsuje:D

Super wyglada. Saracen tego nie zepsuje ale juz glitche na budynkach, znikajace cienie i screen tearing czy co tam sie dzieje z teksturami jak biegnie po drodze a droga plywa to juz troszke psuja 😉
Moze tworca filmiku przesadzil z tym nikomu niepotrzebnym 8K i super technologia przyszlosci ejaj pomagajaca generujac klatki...

Ale ladnie jest, to prawda.

Napisano
Godzinę temu, Nezumi napisał(a):

Super wyglada. Saracen tego nie zepsuje ale juz glitche na budynkach, znikajace cienie i screen tearing czy co tam sie dzieje z teksturami jak biegnie po drodze a droga plywa to juz troszke psuja 😉
Moze tworca filmiku przesadzil z tym nikomu niepotrzebnym 8K i super technologia przyszlosci ejaj pomagajaca generujac klatki...

Ale ladnie jest, to prawda.

w jedynce mi to nie zepsulo widokow a tam zasieg rysowania był mniejszy i dosc czesto pojawiały sie migotania na horyzoncie. W tych lasach mozna siedziec i sluchac jak plynie woda i spiewaja ptaki. Bo niestety w prawdziwym swiecie ptakow dookoła nas coraz mniej.

 

Edytowane przez Kalberos

Napisano

No i okazji do podziwiania tych widoków będziesz miał chyba sporo, bo w grze się niewiele dzieje, większość to słuchanie dialogów, teraz już wiem gdzie te 2 miliardy stron zostały upchane.

A gdyby ktoś bardzo chciał pograć, a ma słabszego kompa, to wyszedł zabawny mod, który drastycznie zmniejsza detale w grze 😛

 

 

Edytowane przez ZiN

Napisano
  • Autor
12 minutes ago, ZiN said:

teraz już wiem gdzie te 2 miliardy stron zostały upchane.

Kiedy było powiedziane, że dla porządku płatne od strony.

Adam z teamu writerów przy wypłacie, circa 2024, colorized 

 

Napisano
  • Autor

@Kalberos a to tak artyści 34 pozyskują tak "podobne" modele postaci do swoich dzieł 😛 

ale spoko opcja żeby zobaczyć jaka jest szczegółowość modeli albo czy włosy albo trawa są "prawdziwe" czy alpha na plejnach 🙂 

A jak się już jest w Czechach to można pomóc kobiecie w potrzebie 🙂 myślę że ten mem i powyższy filmik nie są przypadkowe 🙂 

a-ZZndd-X-460swp.jpg

Napisano
9 minut temu, Destroyer napisał(a):

@Kalberos a to tak artyści 34 pozyskują tak "podobne" modele postaci do swoich dzieł 😛 

ale spoko opcja żeby zobaczyć jaka jest szczegółowość modeli albo czy włosy albo trawa są "prawdziwe" czy alpha na plejnach 🙂 

A jak się już jest w Czechach to można pomóc kobiecie w potrzebie 🙂 myślę że ten mem i powyższy filmik nie są przypadkowe 🙂 

a-ZZndd-X-460swp.jpg

najważniejsze że jest na czym oko zawiesic 😄 mam na myśli widoczki w grze

Napisano
  • Autor
1 hour ago, Kalberos said:

najważniejsze że jest na czym oko zawiesic 😄 mam na myśli widoczki w grze

No jasna sprawa 😉 

chłopy w środku rozróby gdy "widoczek" przechodzi obok 😉

 FM5-pl-Vc-AELFDV.jpg

Napisano
26 minut temu, Destroyer napisał(a):

No jasna sprawa 😉 

chłopy w środku rozróby gdy "widoczek" przechodzi obok 😉

 FM5-pl-Vc-AELFDV.jpg

zberezniku, miałem te widoki na mysli 

 

Napisano
W dniu 13.02.2025 o 01:20, Destroyer napisał:

@Kalberos a to tak artyści 34 pozyskują tak "podobne" modele postaci do swoich dzieł 😛 

ale spoko opcja żeby zobaczyć jaka jest szczegółowość modeli albo czy włosy albo trawa są "prawdziwe" czy alpha na plejnach 🙂 

A jak się już jest w Czechach to można pomóc kobiecie w potrzebie 🙂 myślę że ten mem i powyższy filmik nie są przypadkowe 🙂 

a-ZZndd-X-460swp.jpg

Fiona w polowie transformacji...

Napisano

Chyba jestem jedynym kolesiem, którego stylówka HOMM odrzuca na tyle, że nie grałem prawie wcale w tą grę, bo jest brzydka IMHO. Rozgrywka ok, ale stylizacyjnie, mam odruch wymiotny... wiem no one cares... ale co ważne... wygląda na to, że w nowej wersji utrzymali ducha poprzedniczek, bo mnie odrzuca jak stare... więc konserwatyści i fani powinni być zadowoleni 🤣

Napisano
4 hours ago, kengi said:

Chyba jestem jedynym kolesiem, którego stylówka HOMM odrzuca na tyle, że nie grałem prawie wcale w tą grę, bo jest brzydka IMHO. Rozgrywka ok, ale stylizacyjnie, mam odruch wymiotny... wiem no one cares... ale co ważne... wygląda na to, że w nowej wersji utrzymali ducha poprzedniczek, bo mnie odrzuca jak stare... więc konserwatyści i fani powinni być zadowoleni 🤣

Nie jesteś do końca sam, aczkolwiek mi HoMM3 aż tak nie podszedł bo wolałem pikselowate HoMM2 i do dzisiaj dwójka bardziej mi się podoba wizualnie. Natomiast widzę, że za muzykę odpowiada Paul Romero, czyli oryginalny kompozytor do hirołsów i do "normalnych" Might and Magiców od 6 w górę. Soundtrack do MM6 to absolutne złoto, szczególnie muzyka w miastach.

Szkoda, że nikt nie robi czegoś retro w stylu MM6/MM7, jak już to jakieś grid-based dungeon crawlery, a to nie to samo. Jedyne co to Call of Saregnar ale to jednosobowy projekt i idzie baaaaaaaardzo powoli... Ale te lowres sprite'y są tak zajebiste, jak się może to nie podobać xD

ss_04ac5f88903338366f08c2f3c52750fbcf875a62.1920x1080.jpg

Napisano
51 minut temu, SebastianSz napisał:

Nie jesteś do końca sam, aczkolwiek mi HoMM3 aż tak nie podszedł bo wolałem pikselowate HoMM2 i do dzisiaj dwójka bardziej mi się podoba wizualnie. Natomiast widzę, że za muzykę odpowiada Paul Romero, czyli oryginalny kompozytor do hirołsów i do "normalnych" Might and Magiców od 6 w górę. Soundtrack do MM6 to absolutne złoto, szczególnie muzyka w miastach.

Szkoda, że nikt nie robi czegoś retro w stylu MM6/MM7, jak już to jakieś grid-based dungeon crawlery, a to nie to samo. Jedyne co to Call of Saregnar ale to jednosobowy projekt i idzie baaaaaaaardzo powoli... Ale te lowres sprite'y są tak zajebiste, jak się może to nie podobać xD

ss_04ac5f88903338366f08c2f3c52750fbcf875a62.1920x1080.jpg

MM6 jest nadal na mojej bucket liście... Już kilka razy zaszedłem daleko, ale nie udało mi się przejść. Może kiedyś... Na emeryturze...

Napisano
41 minutes ago, wujek_kane said:

MM6 jest nadal na mojej bucket liście... Już kilka razy zaszedłem daleko, ale nie udało mi się przejść. Może kiedyś... Na emeryturze...

Mi się jakiś czas temu w końcu udało, po 20+ latach grania! Jeszcze tylko kompa an Average pokonać w Master of Orion 2 i życie całkiem spełnione :P

Napisano
Godzinę temu, Destroyer napisał(a):

Ja dalej klepie Henryczkiem złoli:D ale ostatnio pojawił sie ciekawy tytul w gej passie

Napisano

Miałem wrzucić do rzeczy interesujących, ale nie chciałem psuć dyskusji o muzyce ;)

Edytowane przez wujek_kane

Napisano
  • Autor
1 hour ago, wujek_kane said:

Edit: kurka, jak się wrzuca film z YT? :/

dziwnie to działa bo linki konwertuje na ładniejsze i youtube nie chce się zagnieżdża, spróbuj ctrl+shift+v i powinno pójść ale to też nie zawsze działa, nie wiem od czego to zależy, czasem trzeba kilak razy przerzucić i zaskoczy

Napisano

Ostatnio byłem chory przez ponad 2 tygodnie, leżałem w łóżku z laptopem i miałem czas na granie.

Najpierw Ghost Recon: Breakpoint skusił mnie dużą liczbą broni i różnych ubranek, ale sama gra okazała się taka sobie, klasyczny Ubisoft, wielka mapa pełna nudy.

Potem spróbowałem Noity, powiew świeżości, super pomysł, grało się świetnie bawiąc się fizyką i poznawaniem nowych substancji i zaklęć, zajebista giera.

Na koniec kompletnie wsiąkłem w Ready or Not, zrobiła na mnie takie wrażenie, jakby David Fincher zrobił grę zamiast filmu, klimat niesamowity. Od rozgrywki otrzymałem to, czego nie dało rady dowieźć Ghost Recon - dużo broni i zabawek, zwłaszcza podobają mi się tam strzelby, które wreszcie nie są bezużyteczne na dystansie powyżej 10 metrów. Takie strzelby miał swego czasu Quake 2 i cieszy mnie, że w nowych grach też czasami są. Rozgrywka to jak taka łamigłówka, coś jak w Door Kickers, ale w FPP i trzeba w czasie rzeczywistym kombinować, jak oczyścić cały poziom. Fabuła jest świetnie podana, wygląda to tak jak moim zdaniem powinno wyglądać w grach - grasz sobie w grę i jak jesteś spostrzegawczy i uważny, to sobie odkrywasz fabułę. Jak masz ją w nosie i chcesz tylko grać, to sobie grasz i nie musisz oglądać jakichś tam scenek. Polecam gorąco.

Napisano
2 godziny temu, EthicallyChallenged napisał(a):

Ostatnio byłem chory przez ponad 2 tygodnie, leżałem w łóżku z laptopem i miałem czas na granie.

Najpierw Ghost Recon: Breakpoint skusił mnie dużą liczbą broni i różnych ubranek, ale sama gra okazała się taka sobie, klasyczny Ubisoft, wielka mapa pełna nudy.

Potem spróbowałem Noity, powiew świeżości, super pomysł, grało się świetnie bawiąc się fizyką i poznawaniem nowych substancji i zaklęć, zajebista giera.

Na koniec kompletnie wsiąkłem w Ready or Not, zrobiła na mnie takie wrażenie, jakby David Fincher zrobił grę zamiast filmu, klimat niesamowity. Od rozgrywki otrzymałem to, czego nie dało rady dowieźć Ghost Recon - dużo broni i zabawek, zwłaszcza podobają mi się tam strzelby, które wreszcie nie są bezużyteczne na dystansie powyżej 10 metrów. Takie strzelby miał swego czasu Quake 2 i cieszy mnie, że w nowych grach też czasami są. Rozgrywka to jak taka łamigłówka, coś jak w Door Kickers, ale w FPP i trzeba w czasie rzeczywistym kombinować, jak oczyścić cały poziom. Fabuła jest świetnie podana, wygląda to tak jak moim zdaniem powinno wyglądać w grach - grasz sobie w grę i jak jesteś spostrzegawczy i uważny, to sobie odkrywasz fabułę. Jak masz ją w nosie i chcesz tylko grać, to sobie grasz i nie musisz oglądać jakichś tam scenek. Polecam gorąco.

Mowilem Ci ze nowy Ghost Recon to gowno jako singiel. Ta gra tylko na coopa. Wroc sobie do starego Fear-a oraz Crysisa teraz po tych gniotach, to jeszcze bardziej docenisz te stare tytuly. Teraz gry sa cukierkowe i traktuja cie jak niedojeba

Napisano
1 minutę temu, Kalberos napisał:

Mowilem Ci ze nowy Ghost Recon to gowno jako singiel. Ta gra tylko na coopa. Wroc sobie do starego Fear-a oraz Crysisa teraz po tych gniotach, to jeszcze bardziej docenisz te stare tytuly. Teraz gry sa cukierkowe i traktuja cie jak niedojeba

fakt, mówiłeś, ale ja już wtedy byłem po zakupie. W coopa nie grałem, jak już bym miał czas, to wolałbym go spędzić na coopie właśnie w Ready or Not, bo tam rozgrywka jest o wiele bardziej złożona i większy nacisk na koordynację działań.

Napisano
45 minut temu, EthicallyChallenged napisał(a):

fakt, mówiłeś, ale ja już wtedy byłem po zakupie. W coopa nie grałem, jak już bym miał czas, to wolałbym go spędzić na coopie właśnie w Ready or Not, bo tam rozgrywka jest o wiele bardziej złożona i większy nacisk na koordynację działań.

no mowiłem:D ARMa jest dużo lepsza. https://www.youtube.com/watch?v=oWrf4Wsdct4&t=19s

Napisano

Nowy trailer Marathon. Dla mnie art directing to mistrzostwo świata. Stronka też mi się już podobała od jakiegoś czasu. Ostatnio dostała refresh... poprzednia jakoś bardziej do mnie trafiała, ale ta też jest gitna bardzo: https://www.marathonthegame.com/announcement

Wreszcie świeży pomysł na stylówkę, a nie tylko hipper real do zarzygania. I jeszcze ta typografia, mistrzostwo.

Edit: Alberto Mielgo...no tak, nie jestem zaskoczony.

image.png

Edytowane przez kengi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności