Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 346
  • Wyświetleń 29,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zresztą linie służa po to aby coś "powiedzieć", więc powinny być takie "oczojebne" :D

uncle: mam nadzieję że nie zapomnisz o magicznych plamach po oleju na betonie??

Napisano
  • Autor

narazie musze sie dowiedziec co zrobic zeby poprawic sampling w vrayu :\ bo im dlaej tym bardziej rozmyte i mnie krew zalewa;p

Napisano

jak najbardziej trafiona textura, może ta zółć taka za mocna ale to kw. gustu, a może skoro pojazd taki ciężki to moze jakies przetrcia na betonie , odrapania, niewiem cosik takiego :D pozdro. ps powiedz mi uncle czu powrócisz do tej sceny z dokiem ?;)

Napisano
  • Autor

qrde przyznam ze sie duzo nauczylem robiac tego apc.. a nie spodziewalem sie:)

apc70.jpg

Napisano

ja też uncle ;] siateczka dała do myślenia, no i te teksturki :)

ja i tak chcę tapetkę 1024 z moim widokiem ;]

Napisano

ten napis U.N.C MARINES to skrót od UNCLE :D ? nie a tak serio to naprawde swietnie zresztą jak zwykle..

Napisano

Hmmm... piknie... szkoda tylko, ze bez tła i większej ilości badziewstwa w scenie nie widać monumentalności pojazdu :( Ale czakem na finał :)

Napisano
  • Autor

spoko spoko;) powoli dostawiam elementy

wole renderowac po kawalku :P

apc71.jpg

Napisano

poprostu zaje... oj no fajnie wszystko jest, bardzo mi sie podoba, czekam na reszte

 

POZDRO...

Napisano

juz wczesniej chwalilem ze jest super w tymujeciu niepodobaja mi sie rury chyba ich material za bardzo podobny jest do podloza ?:) pozatym swietnie to wyglada.

Napisano

bardzo fajnie to wygląda (to tak zebyś w samozachwyt nie popadł ;)) oczywiscie te rury będą poprawione bo widze...co widze...no texturka na sciane przednia - a powiedz mi która to jest sciana (ni ta z wiatrakiem nie ?)? aha prosze zastanów sie nad zółcią tych pasów - moze troche za intensywna ?

Napisano

A ja znalazlem "blad":) Wiem ze to jest pojazd fikcyjny i ta kwestia bylaby sporna ale ten pojazd nie zostalby dopuszczony do ruchu bo nie ma chlapaczy z tylu:P:)

 

Dzieki za tutka:) Takie proste a nie wpadlem na to:) Zawsze robilem splajnami z wlaczonym snapem:)

Napisano
specjalnie dla klicka z dedykacja;)

Dzieki bardzo :)) chodzilo mi zebys pokazal ile scenka ma poly bez dodatkowych rarytasow takich jak kratkowana podloga itp :)

Ale za tutka dzieki , ze Ci sie chcialo ;)

 

Jezeli chodzi o tylna sciane to widze ze totalki poszly w ruch ;) jest fajnie , ale czekam na reszte texturek :D a i obowiazkowo jakis brud tam na dole ^^ na laczeniu scian.

Napisano
  • Autor

blood_brother:

splainy tez sa dobre ale jak potrzebujesz bardziej skomplikowane krztalty kratek:)

ok mam nagryware dvd to troche miejsca nadysku sie zrobi:)

ide meczyc texturki dalej

Napisano
  • Autor

troche skopalem textury gdzieniegdzie, ale dzis juz nie mam sily tego poprawiac,

apc75.jpg

Napisano

opad szczeny normalnie!!! :-0

tylko nie przedobrzyj bo ci ktos zarzuci że wżuciłeś fotke ;)

Napisano

No sam nie wiem, musze przyznać że mi się podoba, nawet bardzo ale nic pozatym. Praca jak praca, co innego jakby tam walczył jakiś alien z predatorem oraz ludzmi :). Wtedy była by praca zdumiewająca. Odemnie masz + :). I życze powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

na ostatnim troche za ciemno... ale i tak masz juz odemnie wielki szacunek.. za sama scene nie mowiac o pojezdzie ;)

 

pozdro i powodzeinia ;)

Napisano
  • Autor

swiatlo jest tymczasowe;) dopuki nie skoncze textur takie bedzie;)

Napisano

a nie podzielilbys sie lub podal linka do textury tych poprzecznych belek?! nad pojazdem??

Napisano

niezłe :) powodzenia w dalszej pracy...

Napisano

jak dla mnie zapowiada sie super pracka, tylko oswietlenie mi sie nie podoba ale skoro jest jeszcze w fazie rozwoju to sie nie bede czepial. aha nie za bradzo podoba mi sie textura rur pod podloga (takie trchoche za mocno przezarte), ale zrobisz jak uwazasz

 

pozdro 4 all

Napisano
  • Autor

wlasnie renderuje na nowych ustawieniach swiatla.. i za 3h pewnie skonczy:)

ta texture juz jej niem am, wywalilem bo mi siie nie podobala, ale jeszcze sprawdze

Napisano

no coz jak nie znajdziesz texturki jakos przezyje:)

a krzywo stoi bo ripley sie spieszyla na randke z obcym i nie miala czasu na dokladne parkowanie :D

Napisano
  • Autor

hehe

cos zrobalem bo ten beznadziejny render robil sie przez cala noc ... 10h ogolem.. kto mi wytlumaczy ten fenomen? ustawilem vray lighty ani maxowe.. chyba wroce do maxowych swiatelek bo to porazka, i przy okazji ajkies smieszne artefakty wyszly przy vray light..

 

apc77.jpg

Napisano

Tam w tle to ciemno jak nie powiem gdzie u murzyna.....A mam takie pytanko. Czy renderujesz całą scene, czy moze layers i w czymś tam do kupy sklejasz ??

Napisano

a jakie dales ustawienia w indirect'ie? ciemno to moze color mapping daj na exponental i pokombinuj ze wskaznikiem dark multiplier

 

pozdro

Napisano
  • Autor

narazie to zmieniam oswietlenie na omni ;) bo 10h to za duzo jak dla mnie

Napisano

nie no super!

tylko dałbyś za tymi wiatrakami volume light bo jakoś tak mi nie pasujom same taki na białym

Napisano

nie własnie fajnie to wygląda tylk opowinna byc wiazka swiatła przechodząca przez kurz...

Napisano

Whoa! Wygląda wspaniale. Bateria z 2 minigunami z przodu pojazdu - Najfajniejsza część obrazka, naprawdę świetnie wyszła, jest wręcz powalająca na tym renderze! :)

 

Jedyne co psuje obrazek to lewy górny róg i ta wyżarta przez światło teksturka. Strasznie to odciąga oko. No i jeszcze cień z siatkowanego pomostu troszkę nienaturalny jest, ale z tym nie popadajmy w skrajności.

 

Piękne!

Napisano
  • Autor

poprawione swiatelka i pare pierdol , teraz musze zrobic pomniejsze oswietlenia, jakies self illuminationy itepe, i poprawic tego bumpa na filarze bo jest tragiczny;o

render time: 53min33sec.

apc82.jpg

Napisano

jak dla mnie oswietlenie skopane, z przodu pojazdu jasno jak w poludnie na pustynia a za nim ciemno jak w Rumunii ;). Za tymi wentylatorami dalbym volume light zeby bylo widac fajnie przechodzace przez te kratki, pewnie cie nie namowie, ale please zmien ten zolty kolor linii. Pracuje dalej a bedzie to swietna pracka

 

3m sie i pozdro 4 all

Napisano

Jak pewnie sam widzisz skopales oswietlenie ale to jest przeciez WIP wiec nie ma czym sie martwic:)

Mam taka mala sugestie aby dac leciutki molszyn blur na wiatrak.

Napisano
  • Autor

wiem jestem beznadziejny ehh :\ zmienilem kompletnie swiatlo, tylko troche niedoswietlone jest chyba

apc84.jpg

Napisano

poprzeni chyba ciekawszy. turbiny w tle troche za bardzo odciagaja uwage od pojazdu, moze jakis dalszy plan z przedluzeniem kladki i skylightrm od tylu w tunelu a z przodu ze swiatlem sztucznym jak na przedostatnim renderku. ta barierka z przodu tez chyba zbedna.

ale chyba to tylko moje takie odczucie :)

Napisano

eeee... wiesz co? ja tez bym chcial byc tak "beznadziejny" jak Ty :P

Napisano
  • Autor

nieuimem swiatla w prostej scenie ustawic, zaraz sie centralnie wqrze to skasuje to wszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności