Napisano 12 Grudzień 200420 l zresztą linie służa po to aby coś "powiedzieć", więc powinny być takie "oczojebne" :D uncle: mam nadzieję że nie zapomnisz o magicznych plamach po oleju na betonie??
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor narazie musze sie dowiedziec co zrobic zeby poprawic sampling w vrayu :\ bo im dlaej tym bardziej rozmyte i mnie krew zalewa;p
Napisano 12 Grudzień 200420 l jak najbardziej trafiona textura, może ta zółć taka za mocna ale to kw. gustu, a może skoro pojazd taki ciężki to moze jakies przetrcia na betonie , odrapania, niewiem cosik takiego :D pozdro. ps powiedz mi uncle czu powrócisz do tej sceny z dokiem ?;)
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor qrde przyznam ze sie duzo nauczylem robiac tego apc.. a nie spodziewalem sie:)
Napisano 12 Grudzień 200420 l ja też uncle ;] siateczka dała do myślenia, no i te teksturki :) ja i tak chcę tapetkę 1024 z moim widokiem ;]
Napisano 12 Grudzień 200420 l ten napis U.N.C MARINES to skrót od UNCLE :D ? nie a tak serio to naprawde swietnie zresztą jak zwykle..
Napisano 12 Grudzień 200420 l Hmmm... piknie... szkoda tylko, ze bez tła i większej ilości badziewstwa w scenie nie widać monumentalności pojazdu :( Ale czakem na finał :)
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor spoko spoko;) powoli dostawiam elementy wole renderowac po kawalku :P
Napisano 13 Grudzień 200420 l poprostu zaje... oj no fajnie wszystko jest, bardzo mi sie podoba, czekam na reszte POZDRO...
Napisano 13 Grudzień 200420 l juz wczesniej chwalilem ze jest super w tymujeciu niepodobaja mi sie rury chyba ich material za bardzo podobny jest do podloza ?:) pozatym swietnie to wyglada.
Napisano 13 Grudzień 200420 l bardzo fajnie to wygląda (to tak zebyś w samozachwyt nie popadł ;)) oczywiscie te rury będą poprawione bo widze...co widze...no texturka na sciane przednia - a powiedz mi która to jest sciana (ni ta z wiatrakiem nie ?)? aha prosze zastanów sie nad zółcią tych pasów - moze troche za intensywna ?
Napisano 13 Grudzień 200420 l A ja znalazlem "blad":) Wiem ze to jest pojazd fikcyjny i ta kwestia bylaby sporna ale ten pojazd nie zostalby dopuszczony do ruchu bo nie ma chlapaczy z tylu:P:) Dzieki za tutka:) Takie proste a nie wpadlem na to:) Zawsze robilem splajnami z wlaczonym snapem:)
Napisano 13 Grudzień 200420 l specjalnie dla klicka z dedykacja;) Dzieki bardzo :)) chodzilo mi zebys pokazal ile scenka ma poly bez dodatkowych rarytasow takich jak kratkowana podloga itp :) Ale za tutka dzieki , ze Ci sie chcialo ;) Jezeli chodzi o tylna sciane to widze ze totalki poszly w ruch ;) jest fajnie , ale czekam na reszte texturek :D a i obowiazkowo jakis brud tam na dole ^^ na laczeniu scian.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor blood_brother: splainy tez sa dobre ale jak potrzebujesz bardziej skomplikowane krztalty kratek:) ok mam nagryware dvd to troche miejsca nadysku sie zrobi:) ide meczyc texturki dalej
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor troche skopalem textury gdzieniegdzie, ale dzis juz nie mam sily tego poprawiac,
Napisano 13 Grudzień 200420 l opad szczeny normalnie!!! :-0 tylko nie przedobrzyj bo ci ktos zarzuci że wżuciłeś fotke ;)
Napisano 14 Grudzień 200420 l No sam nie wiem, musze przyznać że mi się podoba, nawet bardzo ale nic pozatym. Praca jak praca, co innego jakby tam walczył jakiś alien z predatorem oraz ludzmi :). Wtedy była by praca zdumiewająca. Odemnie masz + :). I życze powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 14 Grudzień 200420 l na ostatnim troche za ciemno... ale i tak masz juz odemnie wielki szacunek.. za sama scene nie mowiac o pojezdzie ;) pozdro i powodzeinia ;)
Napisano 14 Grudzień 200420 l jak dla mnie troche za ciemno i cienie za ostre, ale to tylko moje zdanie :)
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor swiatlo jest tymczasowe;) dopuki nie skoncze textur takie bedzie;)
Napisano 14 Grudzień 200420 l a nie podzielilbys sie lub podal linka do textury tych poprzecznych belek?! nad pojazdem??
Napisano 14 Grudzień 200420 l jak dla mnie zapowiada sie super pracka, tylko oswietlenie mi sie nie podoba ale skoro jest jeszcze w fazie rozwoju to sie nie bede czepial. aha nie za bradzo podoba mi sie textura rur pod podloga (takie trchoche za mocno przezarte), ale zrobisz jak uwazasz pozdro 4 all
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor wlasnie renderuje na nowych ustawieniach swiatla.. i za 3h pewnie skonczy:) ta texture juz jej niem am, wywalilem bo mi siie nie podobala, ale jeszcze sprawdze
Napisano 14 Grudzień 200420 l no coz jak nie znajdziesz texturki jakos przezyje:) a krzywo stoi bo ripley sie spieszyla na randke z obcym i nie miala czasu na dokladne parkowanie :D
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor hehe cos zrobalem bo ten beznadziejny render robil sie przez cala noc ... 10h ogolem.. kto mi wytlumaczy ten fenomen? ustawilem vray lighty ani maxowe.. chyba wroce do maxowych swiatelek bo to porazka, i przy okazji ajkies smieszne artefakty wyszly przy vray light..
Napisano 15 Grudzień 200420 l Tam w tle to ciemno jak nie powiem gdzie u murzyna.....A mam takie pytanko. Czy renderujesz całą scene, czy moze layers i w czymś tam do kupy sklejasz ??
Napisano 15 Grudzień 200420 l a jakie dales ustawienia w indirect'ie? ciemno to moze color mapping daj na exponental i pokombinuj ze wskaznikiem dark multiplier pozdro
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor narazie to zmieniam oswietlenie na omni ;) bo 10h to za duzo jak dla mnie
Napisano 15 Grudzień 200420 l nie no super! tylko dałbyś za tymi wiatrakami volume light bo jakoś tak mi nie pasujom same taki na białym
Napisano 15 Grudzień 200420 l nie własnie fajnie to wygląda tylk opowinna byc wiazka swiatła przechodząca przez kurz...
Napisano 15 Grudzień 200420 l Whoa! Wygląda wspaniale. Bateria z 2 minigunami z przodu pojazdu - Najfajniejsza część obrazka, naprawdę świetnie wyszła, jest wręcz powalająca na tym renderze! :) Jedyne co psuje obrazek to lewy górny róg i ta wyżarta przez światło teksturka. Strasznie to odciąga oko. No i jeszcze cień z siatkowanego pomostu troszkę nienaturalny jest, ale z tym nie popadajmy w skrajności. Piękne!
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor poprawione swiatelka i pare pierdol , teraz musze zrobic pomniejsze oswietlenia, jakies self illuminationy itepe, i poprawic tego bumpa na filarze bo jest tragiczny;o render time: 53min33sec.
Napisano 15 Grudzień 200420 l jak dla mnie oswietlenie skopane, z przodu pojazdu jasno jak w poludnie na pustynia a za nim ciemno jak w Rumunii ;). Za tymi wentylatorami dalbym volume light zeby bylo widac fajnie przechodzace przez te kratki, pewnie cie nie namowie, ale please zmien ten zolty kolor linii. Pracuje dalej a bedzie to swietna pracka 3m sie i pozdro 4 all
Napisano 15 Grudzień 200420 l Jak pewnie sam widzisz skopales oswietlenie ale to jest przeciez WIP wiec nie ma czym sie martwic:) Mam taka mala sugestie aby dac leciutki molszyn blur na wiatrak.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor wiem jestem beznadziejny ehh :\ zmienilem kompletnie swiatlo, tylko troche niedoswietlone jest chyba
Napisano 15 Grudzień 200420 l poprzeni chyba ciekawszy. turbiny w tle troche za bardzo odciagaja uwage od pojazdu, moze jakis dalszy plan z przedluzeniem kladki i skylightrm od tylu w tunelu a z przodu ze swiatlem sztucznym jak na przedostatnim renderku. ta barierka z przodu tez chyba zbedna. ale chyba to tylko moje takie odczucie :)
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor nieuimem swiatla w prostej scenie ustawic, zaraz sie centralnie wqrze to skasuje to wszystko
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto