Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 248
  • Wyświetleń 115,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeszcze jedna glówka: 512x512 niestety bump zamiast normala :/ :d

speed3dq.png

model jest z polycountu

muaahaha pozdro :D

Napisano

Wrzucam kontener 132trisy na potrzeby Unbound Forces do CoD2. Kolega potrzebuje kilku elementów do doków, zrobiłem więc szybki model i popracowałem nad teksturą. Użyłem 1024 diffuse i normal. Poniżej render i screeny z gry.

 

ostrh6.jpg

 

clipboard01oz5.jpg

Napisano

Super, ingame sprawdza się świetnie. Choć chyba wymiary są trochę niestandardowe ;) ale mogę się mylić.

Napisano

Hehe dzięki. Co do rozmiaru - można go zmieniać bezpośrednio w Radiancie za pomocą jednego parametru - modelscale - także nie ma potrzeby eksportowania w rozmiarze docelowym. Tutaj warunki lokalowe zmusiły mnie do pokazania modelu w mniejszym formacie - nie chciałem już przesuwać ścian ani windy. Z resztą model jest do zupełnie innej mapy ;)

Napisano

chciałem wstawić szybki BARDZO LP modelik młotka i kilofu , ale .. lol :( , wywaliłem się na UV'kach. Idę podciągnąć skill i na pewno będę stałym bywalcem tego wątku :]

Napisano

Por@szek, spoko wysepka:)

 

I mnie coś tchnęło na ultra low poly;p

 

max+ tex na zbrushu:D

razem z texem około godziny to robiłem więc wygląda jak wygląda.

Nigdy wcześniej nie probowałem takich protych modeli..

potworgn0.jpg

Napisano

modelowanie w mayi 4h(pierwszy modelik w Mayce dlatego długo) zibrasz 3 może 4h i dif w 1h. dla mnie to speed :P

nyrrb4.jpg

E: aha screen z maxa bo w majce seamy strasznie wyłaziły

Napisano

Modelowales w majce i pokazujesz z maxowego viewporta? Jaki sens?

Zastanawia mnie skad masz koncept :] Jezeli z tego zrodla co sie domyslam, to niezle przegiales z poli :] Przynajmniej polowa tego by wystarczyla.

Diff blaga o wiecej milosci. Jakies miesko, miesnie, troche serca.

Napisano

Koncept dał mi kilstar bo nie miałem pomysłu co robić;) w zasadzie to tylko nauka modelowania i zbrusha wiec nawet nie oszczedzałem. za twoją radą troche obciełem ale ja jestem taki tępy w Mayi że nie wiem gdzie to okienko z polycountem właczyc i nie mam pojęcia ile to teraz ma. może faktycznie 2x mniej :P no i zastanawia mnie dlaczego tak ciemne to wszystko w mayi :(

nyrmayadw8.jpg

Napisano

Bo maja sucks. Jak chcesz zobaczyc aktualny polycount to -> Display->Head up display-> i tamsobie poklikaj :) A ciemne bo pewnie musialbys sobie wygladzanie ustawic. Teraz texta o wiele lepsza ;)

A co do konceptu to wiedzialem ze killstara tylko myslalem ze moze UoU ozylo ;)

Napisano

bardzo fajna glista :)

Napisano

bo nie było pomysłu na nic ambitniejszego ;]

 

textura 512x512 (diffuse, normal, specular) tris: bodaj 224

 

75234874xj6.jpg

Napisano

Eee, mi się podoba ta szczelba:) Duże gnaty to dobre gnaty:)

 

A tu moje wypociny, wrzucam do speeda bo szkoda wątku na takie badziewia niedorobione. W sumie myślę, że pod speed pochodzi trochę, robione ciurkiem przez dzień na model, z przerwami na głupoty...

max, zbrush+zapplink, ps

3eb128925b4548f5m.jpg 76b1fe27328eb215m.jpg

Napisano

stormwind jak na pierwszy model git tak trzymaj,

Lewus shotgunik całkiem ok gdyby nie rozjechana uv, w sumie to dziwne skoro kozystałes z zapplinka bo to zdaje sie dziala podobnie jak projection paint w body paint lub deep paint, druga giwera faktycznie słabsza,

Napisano

Mario, mazałem te textury byle szybciej na kilka różnych sposobów, aby w miare było, więc efekt jaki jest taki jest:/

Napisano

philky8.jpg

500 tris 256 diffuse

pomyślałem ze spróbuje sie zmierzyć z czasem zeby sprawdzić jak szybko potrafie zrobić model od podstaw... zeszło z 2,5 godzinki, to dużo ? :D:D

 

ps. w zadnym wypadku to nie mial byc don vito (kolega mi sugeruje ze wcale nie jest podobny :D)

BTW. mam ogromny problem ze wszelkim owłosieniem na teksturach, ma ktos moze jakis tutek czy porady, byłbym wdzieczny

Napisano

Ledyr przede wszystkim kup tablet nawet volito, do włosów jak znalazł i nie tylko, otwórz sobie jakąs dobrą fote jako refkę i polukaj jak te włosy wyglądają i tak sobie zerkajac maluj, a tu tutek bobo the seal'a wedłu mnie bardzo dobry http://rapidshare.com/files/36094972/BoBo_Hair_Demo.zip.html otworzysz to przez np.IrfanView jesli przegladarka nie będzie chciała

Napisano

Nielot - za słaby jeszcze jestem i robie mase błedów pozatym na moim sprzecie nagranie videotutka z włąćzonym PSem to śmierc dla komputera :D

 

Mario - Dzieki za tutka a co do tabletu to bede musiał poczekac jeszcze bo mam rozwalone kontrolery USB na płycie głównej czy coś takiego

Napisano

Fajna główka, taki przyjemny kreskówkowy styl. A jeśli już chodzi o malowanie twarzy - bardzo fajne są obrazki krok po kroku na stronie Benoit Regimbala.

http://www.benregimbal.com/

Pewnie wszyscy znają tą stronę, ale zdaje się, że dopiero od niedawna wszystkie linki działają poprawnie.

Napisano

j.w. jest chociaż z 10 osób które mają taki poziom? :D

a ja dalej sobie paćkam, do póki nie bede mial nowego PC bede robił łysoli :D Wąsy są ze zdjęcia

facest7.jpg

Napisano

Klicek - hehe daleko mi do ostrego skillowania, nie dorastam do pięt niektórym panom z tego subforum ;D

 

a pozatym jakos nikt mi roboty nie chce dać :D :P

 

rzeczywiście zapomniałem o cieniu pod nosem

 

Nielot - kurcze nie pamietam, ale raczej tutków nie używałem aż w takim stopniu bardziej staram sie samemu domysleć jak malują ci np. z linku powyżej.

to wygląda tak:

- robie czarno-białe cienie - te ogólnie na oczy i takie tam potem na tym robie tez ogólniejszy zarys oczu, ust, nosa..

- blenduje z tym czarno-białym jakiś kolor skóry

- dorabiam inne ciekawe kolory na na innych layerach i szczegóły i w tym etapie pracy patrze jak to robią inni, gdzie i jakich kolorów używają

mam nadzieje ze pomogłem :)

Napisano

Ledyr, Ty wreszcie przestań jęczeć, że jesteś za słaby to Ci dadzą robotę od razu:p

Napisano

to właściwie taki speed

ogólnie może z 2godziny pracy może trochę więcej

 

kanciakprzod.jpg

kanciaktyl.jpg

Napisano

ale co to jest?? wyglada jak nieskonczone lamborhini halardo :)

 

poka siate - dobrze chyba idzie - wiec moze warto byloby skonczyc :)

 

ledyr - ja nie wiedzialem... :D

Napisano

to jest lambo countach lp400

nie wiem jakim cudem Ci to przypomina galardo :/

a teoretycznie to jest skończone tylko otexturować i koła zrobić

784poly

kanciatyprzod.JPG

kanciatytyl.JPG

Napisano

usun edgesa na srodku i z tylu troche powelduj bo chyba jest tam prosto, a bedzie jeszcze mnie tri ;)

Napisano

thunder - sorki - nie znam sie :D

 

ale jak juz wpisalem do gugla lp400 tam troche inaczej wyglada (nie wiem moze sa jeszcze jakies inne modele...)

 

pozdrawiamas

Napisano

ło kej dawno nic LP nie robiłem więc wrzucam taką lale :) dziś robioną...

 

girl.jpg

Napisano
  • Autor

Ej, podoba mi się, ma harakter :)

 

będziesz robił text? imo warto :)

Napisano

laska ma problemy z nadwagą, a w sumie to nie kojarzę "otyłych" modeli.

Jedziesz dalej

Napisano

wizz bardzo fajny model, prosto ale tresciwie i o to chodzi warto by bylo jej pyknąc jakas texturke

Napisano

Pani przypomina mi trochę Lucy z Q3, bardzo fajnie :)

Napisano

Witaka szperałem sobie na dysku i znalazłem sobie starą pozę starego modelu... nazwałem ja Polska Gola :P

polskagolazx8.jpg

Napisano

szczerze ?

ma fajne motywy ale przewaznie slabo (animatorzy by sie mogli co do pozy ustosunkowac)

podoba mi sie ulozenie lewej dloni

nie podoba mi sie ulozenie ciala nie naturalne zle wygiete :)

ale pewno to byla taka zabawa wiec sie nie czepiam :)

pozdro

Napisano

nielot007 tak właśnie to tylko zabawa :) sprawdzałem czy siatka dobrze sie wygina i tyle. Miałem pokazać czy mechanika siaty nie ma błędów i jak widac nie ma :) nie przykładałem sie szczególnie to realności pozy bo to nie było moim celem :)

 

I dzięki za komenta.... pochwała od samego nielota007 to coś :)

Pozdro

Napisano

A ja se też zrobiłem speed modeling. Całość wzięła mniej niż 1h, ale w drodze jeszcze musiałem sprawdzać w necie siostrze dwa razy autobus, odpowiadać na pytania kolegów itd. To moja pierwsza praca, jaką w ogóle publikuję na tym forum, więc prosiłbym o ee.... delikatniejsze komentarze. No, chyba że ktoś tak nie umie, to niech mnie zjedzie.

http://img93.imageshack.us/img93/1725/1godzinavy5.png

 

@edit1+2:

no to będzie UP. to już prawie finalny model. mój pierwszy skończony game artowy model, pierwsza broń :) . 1 h i 30 minut.

1i30godzinyfu3.png

1i30godziny2ki8.png

Edytowane przez Bielo^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności