Napisano 22 Styczeń 200718 l LOL rzeczywiscie, haha, dobre. Ale w zyciu bym nie wpadl ze to krol czekolady.
Napisano 23 Styczeń 200718 l jeszcze jedna glówka: 512x512 niestety bump zamiast normala :/ :d model jest z polycountu muaahaha pozdro :D
Napisano 2 Luty 200718 l 64 tri txt 32x32, startowac w bitwie ?? ( musze jeszcze troche przyspieszyc animacje :P )
Napisano 3 Marzec 200718 l Wrzucam kontener 132trisy na potrzeby Unbound Forces do CoD2. Kolega potrzebuje kilku elementów do doków, zrobiłem więc szybki model i popracowałem nad teksturą. Użyłem 1024 diffuse i normal. Poniżej render i screeny z gry.
Napisano 3 Marzec 200718 l Super, ingame sprawdza się świetnie. Choć chyba wymiary są trochę niestandardowe ;) ale mogę się mylić.
Napisano 3 Marzec 200718 l Hehe dzięki. Co do rozmiaru - można go zmieniać bezpośrednio w Radiancie za pomocą jednego parametru - modelscale - także nie ma potrzeby eksportowania w rozmiarze docelowym. Tutaj warunki lokalowe zmusiły mnie do pokazania modelu w mniejszym formacie - nie chciałem już przesuwać ścian ani windy. Z resztą model jest do zupełnie innej mapy ;)
Napisano 25 Marzec 200717 l chciałem wstawić szybki BARDZO LP modelik młotka i kilofu , ale .. lol :( , wywaliłem się na UV'kach. Idę podciągnąć skill i na pewno będę stałym bywalcem tego wątku :]
Napisano 4 Kwiecień 200717 l Por@szek, spoko wysepka:) I mnie coś tchnęło na ultra low poly;p max+ tex na zbrushu:D razem z texem około godziny to robiłem więc wygląda jak wygląda. Nigdy wcześniej nie probowałem takich protych modeli..
Napisano 22 Kwiecień 200717 l modelowanie w mayi 4h(pierwszy modelik w Mayce dlatego długo) zibrasz 3 może 4h i dif w 1h. dla mnie to speed :P E: aha screen z maxa bo w majce seamy strasznie wyłaziły
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Modelowales w majce i pokazujesz z maxowego viewporta? Jaki sens? Zastanawia mnie skad masz koncept :] Jezeli z tego zrodla co sie domyslam, to niezle przegiales z poli :] Przynajmniej polowa tego by wystarczyla. Diff blaga o wiecej milosci. Jakies miesko, miesnie, troche serca.
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Koncept dał mi kilstar bo nie miałem pomysłu co robić;) w zasadzie to tylko nauka modelowania i zbrusha wiec nawet nie oszczedzałem. za twoją radą troche obciełem ale ja jestem taki tępy w Mayi że nie wiem gdzie to okienko z polycountem właczyc i nie mam pojęcia ile to teraz ma. może faktycznie 2x mniej :P no i zastanawia mnie dlaczego tak ciemne to wszystko w mayi :(
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Bo maja sucks. Jak chcesz zobaczyc aktualny polycount to -> Display->Head up display-> i tamsobie poklikaj :) A ciemne bo pewnie musialbys sobie wygladzanie ustawic. Teraz texta o wiele lepsza ;) A co do konceptu to wiedzialem ze killstara tylko myslalem ze moze UoU ozylo ;)
Napisano 5 Maj 200717 l bo nie było pomysłu na nic ambitniejszego ;] textura 512x512 (diffuse, normal, specular) tris: bodaj 224
Napisano 19 Maj 200717 l Mój pierwszy pełny model low poly, inspirowany plakatem filmu Strzelec, w ramach odstresowywania sie. CheyTac M200, 1 godzina, 1334 trisów
Napisano 19 Maj 200717 l Eee, mi się podoba ta szczelba:) Duże gnaty to dobre gnaty:) A tu moje wypociny, wrzucam do speeda bo szkoda wątku na takie badziewia niedorobione. W sumie myślę, że pod speed pochodzi trochę, robione ciurkiem przez dzień na model, z przerwami na głupoty... max, zbrush+zapplink, ps
Napisano 20 Maj 200717 l stormwind jak na pierwszy model git tak trzymaj, Lewus shotgunik całkiem ok gdyby nie rozjechana uv, w sumie to dziwne skoro kozystałes z zapplinka bo to zdaje sie dziala podobnie jak projection paint w body paint lub deep paint, druga giwera faktycznie słabsza,
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Mario, mazałem te textury byle szybciej na kilka różnych sposobów, aby w miare było, więc efekt jaki jest taki jest:/
Napisano 8 Czerwiec 200717 l 500 tris 256 diffuse pomyślałem ze spróbuje sie zmierzyć z czasem zeby sprawdzić jak szybko potrafie zrobić model od podstaw... zeszło z 2,5 godzinki, to dużo ? :D:D ps. w zadnym wypadku to nie mial byc don vito (kolega mi sugeruje ze wcale nie jest podobny :D) BTW. mam ogromny problem ze wszelkim owłosieniem na teksturach, ma ktos moze jakis tutek czy porady, byłbym wdzieczny
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Ledyr przede wszystkim kup tablet nawet volito, do włosów jak znalazł i nie tylko, otwórz sobie jakąs dobrą fote jako refkę i polukaj jak te włosy wyglądają i tak sobie zerkajac maluj, a tu tutek bobo the seal'a wedłu mnie bardzo dobry http://rapidshare.com/files/36094972/BoBo_Hair_Demo.zip.html otworzysz to przez np.IrfanView jesli przegladarka nie będzie chciała
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Nielot - za słaby jeszcze jestem i robie mase błedów pozatym na moim sprzecie nagranie videotutka z włąćzonym PSem to śmierc dla komputera :D Mario - Dzieki za tutka a co do tabletu to bede musiał poczekac jeszcze bo mam rozwalone kontrolery USB na płycie głównej czy coś takiego
Napisano 10 Czerwiec 200717 l Fajna główka, taki przyjemny kreskówkowy styl. A jeśli już chodzi o malowanie twarzy - bardzo fajne są obrazki krok po kroku na stronie Benoit Regimbala. http://www.benregimbal.com/ Pewnie wszyscy znają tą stronę, ale zdaje się, że dopiero od niedawna wszystkie linki działają poprawnie.
Napisano 10 Czerwiec 200717 l j.w. jest chociaż z 10 osób które mają taki poziom? :D a ja dalej sobie paćkam, do póki nie bede mial nowego PC bede robił łysoli :D Wąsy są ze zdjęcia
Napisano 10 Czerwiec 200717 l spoko Ledyr Ty juz tu ostro skillujesz :) hmm 10 osob ? nie przychodzi mi do glowy ;) edit : btw ten misiu ma za jasno podnosem mmmkay?
Napisano 10 Czerwiec 200717 l kurde swietne ledyr :) powiedz z jakich tutkow uczyles sie texturowac ? :)
Napisano 10 Czerwiec 200717 l Klicek - hehe daleko mi do ostrego skillowania, nie dorastam do pięt niektórym panom z tego subforum ;D a pozatym jakos nikt mi roboty nie chce dać :D :P rzeczywiście zapomniałem o cieniu pod nosem Nielot - kurcze nie pamietam, ale raczej tutków nie używałem aż w takim stopniu bardziej staram sie samemu domysleć jak malują ci np. z linku powyżej. to wygląda tak: - robie czarno-białe cienie - te ogólnie na oczy i takie tam potem na tym robie tez ogólniejszy zarys oczu, ust, nosa.. - blenduje z tym czarno-białym jakiś kolor skóry - dorabiam inne ciekawe kolory na na innych layerach i szczegóły i w tym etapie pracy patrze jak to robią inni, gdzie i jakich kolorów używają mam nadzieje ze pomogłem :)
Napisano 10 Czerwiec 200717 l Ledyr, Ty wreszcie przestań jęczeć, że jesteś za słaby to Ci dadzą robotę od razu:p
Napisano 28 Wrzesień 200717 l to właściwie taki speed ogólnie może z 2godziny pracy może trochę więcej
Napisano 28 Wrzesień 200717 l ale co to jest?? wyglada jak nieskonczone lamborhini halardo :) poka siate - dobrze chyba idzie - wiec moze warto byloby skonczyc :) ledyr - ja nie wiedzialem... :D
Napisano 28 Wrzesień 200717 l to jest lambo countach lp400 nie wiem jakim cudem Ci to przypomina galardo :/ a teoretycznie to jest skończone tylko otexturować i koła zrobić 784poly
Napisano 28 Wrzesień 200717 l usun edgesa na srodku i z tylu troche powelduj bo chyba jest tam prosto, a bedzie jeszcze mnie tri ;)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l thunder - sorki - nie znam sie :D ale jak juz wpisalem do gugla lp400 tam troche inaczej wyglada (nie wiem moze sa jeszcze jakies inne modele...) pozdrawiamas
Napisano 2 Październik 200717 l ło kej dawno nic LP nie robiłem więc wrzucam taką lale :) dziś robioną...
Napisano 2 Październik 200717 l Autor Ej, podoba mi się, ma harakter :) będziesz robił text? imo warto :)
Napisano 2 Październik 200717 l laska ma problemy z nadwagą, a w sumie to nie kojarzę "otyłych" modeli. Jedziesz dalej
Napisano 3 Październik 200717 l wizz bardzo fajny model, prosto ale tresciwie i o to chodzi warto by bylo jej pyknąc jakas texturke
Napisano 30 Październik 200717 l Witaka szperałem sobie na dysku i znalazłem sobie starą pozę starego modelu... nazwałem ja Polska Gola :P
Napisano 30 Październik 200717 l szczerze ? ma fajne motywy ale przewaznie slabo (animatorzy by sie mogli co do pozy ustosunkowac) podoba mi sie ulozenie lewej dloni nie podoba mi sie ulozenie ciala nie naturalne zle wygiete :) ale pewno to byla taka zabawa wiec sie nie czepiam :) pozdro
Napisano 5 Listopad 200717 l nielot007 tak właśnie to tylko zabawa :) sprawdzałem czy siatka dobrze sie wygina i tyle. Miałem pokazać czy mechanika siaty nie ma błędów i jak widac nie ma :) nie przykładałem sie szczególnie to realności pozy bo to nie było moim celem :) I dzięki za komenta.... pochwała od samego nielota007 to coś :) Pozdro
Napisano 16 Sierpień 200816 l A ja se też zrobiłem speed modeling. Całość wzięła mniej niż 1h, ale w drodze jeszcze musiałem sprawdzać w necie siostrze dwa razy autobus, odpowiadać na pytania kolegów itd. To moja pierwsza praca, jaką w ogóle publikuję na tym forum, więc prosiłbym o ee.... delikatniejsze komentarze. No, chyba że ktoś tak nie umie, to niech mnie zjedzie. http://img93.imageshack.us/img93/1725/1godzinavy5.png @edit1+2: no to będzie UP. to już prawie finalny model. mój pierwszy skończony game artowy model, pierwsza broń :) . 1 h i 30 minut. Edytowane 16 Sierpień 200816 l przez Bielo^
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto