Skocz do zawartości

Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy


arcade

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wrzucam kontener 132trisy na potrzeby Unbound Forces do CoD2. Kolega potrzebuje kilku elementów do doków, zrobiłem więc szybki model i popracowałem nad teksturą. Użyłem 1024 diffuse i normal. Poniżej render i screeny z gry.

 

ostrh6.jpg

 

clipboard01oz5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dzięki. Co do rozmiaru - można go zmieniać bezpośrednio w Radiancie za pomocą jednego parametru - modelscale - także nie ma potrzeby eksportowania w rozmiarze docelowym. Tutaj warunki lokalowe zmusiły mnie do pokazania modelu w mniejszym formacie - nie chciałem już przesuwać ścian ani windy. Z resztą model jest do zupełnie innej mapy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelowales w majce i pokazujesz z maxowego viewporta? Jaki sens?

Zastanawia mnie skad masz koncept :] Jezeli z tego zrodla co sie domyslam, to niezle przegiales z poli :] Przynajmniej polowa tego by wystarczyla.

Diff blaga o wiecej milosci. Jakies miesko, miesnie, troche serca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncept dał mi kilstar bo nie miałem pomysłu co robić;) w zasadzie to tylko nauka modelowania i zbrusha wiec nawet nie oszczedzałem. za twoją radą troche obciełem ale ja jestem taki tępy w Mayi że nie wiem gdzie to okienko z polycountem właczyc i nie mam pojęcia ile to teraz ma. może faktycznie 2x mniej :P no i zastanawia mnie dlaczego tak ciemne to wszystko w mayi :(

nyrmayadw8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo maja sucks. Jak chcesz zobaczyc aktualny polycount to -> Display->Head up display-> i tamsobie poklikaj :) A ciemne bo pewnie musialbys sobie wygladzanie ustawic. Teraz texta o wiele lepsza ;)

A co do konceptu to wiedzialem ze killstara tylko myslalem ze moze UoU ozylo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, mi się podoba ta szczelba:) Duże gnaty to dobre gnaty:)

 

A tu moje wypociny, wrzucam do speeda bo szkoda wątku na takie badziewia niedorobione. W sumie myślę, że pod speed pochodzi trochę, robione ciurkiem przez dzień na model, z przerwami na głupoty...

max, zbrush+zapplink, ps

3eb128925b4548f5m.jpg 76b1fe27328eb215m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

stormwind jak na pierwszy model git tak trzymaj,

Lewus shotgunik całkiem ok gdyby nie rozjechana uv, w sumie to dziwne skoro kozystałes z zapplinka bo to zdaje sie dziala podobnie jak projection paint w body paint lub deep paint, druga giwera faktycznie słabsza,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

philky8.jpg

500 tris 256 diffuse

pomyślałem ze spróbuje sie zmierzyć z czasem zeby sprawdzić jak szybko potrafie zrobić model od podstaw... zeszło z 2,5 godzinki, to dużo ? :D:D

 

ps. w zadnym wypadku to nie mial byc don vito (kolega mi sugeruje ze wcale nie jest podobny :D)

BTW. mam ogromny problem ze wszelkim owłosieniem na teksturach, ma ktos moze jakis tutek czy porady, byłbym wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Ledyr przede wszystkim kup tablet nawet volito, do włosów jak znalazł i nie tylko, otwórz sobie jakąs dobrą fote jako refkę i polukaj jak te włosy wyglądają i tak sobie zerkajac maluj, a tu tutek bobo the seal'a wedłu mnie bardzo dobry http://rapidshare.com/files/36094972/BoBo_Hair_Demo.zip.html otworzysz to przez np.IrfanView jesli przegladarka nie będzie chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nielot - za słaby jeszcze jestem i robie mase błedów pozatym na moim sprzecie nagranie videotutka z włąćzonym PSem to śmierc dla komputera :D

 

Mario - Dzieki za tutka a co do tabletu to bede musiał poczekac jeszcze bo mam rozwalone kontrolery USB na płycie głównej czy coś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek - hehe daleko mi do ostrego skillowania, nie dorastam do pięt niektórym panom z tego subforum ;D

 

a pozatym jakos nikt mi roboty nie chce dać :D :P

 

rzeczywiście zapomniałem o cieniu pod nosem

 

Nielot - kurcze nie pamietam, ale raczej tutków nie używałem aż w takim stopniu bardziej staram sie samemu domysleć jak malują ci np. z linku powyżej.

to wygląda tak:

- robie czarno-białe cienie - te ogólnie na oczy i takie tam potem na tym robie tez ogólniejszy zarys oczu, ust, nosa..

- blenduje z tym czarno-białym jakiś kolor skóry

- dorabiam inne ciekawe kolory na na innych layerach i szczegóły i w tym etapie pracy patrze jak to robią inni, gdzie i jakich kolorów używają

mam nadzieje ze pomogłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007 tak właśnie to tylko zabawa :) sprawdzałem czy siatka dobrze sie wygina i tyle. Miałem pokazać czy mechanika siaty nie ma błędów i jak widac nie ma :) nie przykładałem sie szczególnie to realności pozy bo to nie było moim celem :)

 

I dzięki za komenta.... pochwała od samego nielota007 to coś :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja se też zrobiłem speed modeling. Całość wzięła mniej niż 1h, ale w drodze jeszcze musiałem sprawdzać w necie siostrze dwa razy autobus, odpowiadać na pytania kolegów itd. To moja pierwsza praca, jaką w ogóle publikuję na tym forum, więc prosiłbym o ee.... delikatniejsze komentarze. No, chyba że ktoś tak nie umie, to niech mnie zjedzie.

http://img93.imageshack.us/img93/1725/1godzinavy5.png

 

@edit1+2:

no to będzie UP. to już prawie finalny model. mój pierwszy skończony game artowy model, pierwsza broń :) . 1 h i 30 minut.

1i30godzinyfu3.png

1i30godziny2ki8.png

Edytowane przez Bielo^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności