Por@szek Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 LOL rzeczywiscie, haha, dobre. Ale w zyciu bym nie wpadl ze to krol czekolady.
ledyr Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 jeszcze jedna glówka: 512x512 niestety bump zamiast normala :/ :d model jest z polycountu muaahaha pozdro :D
Por@szek Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 64 tri txt 32x32, startowac w bitwie ?? ( musze jeszcze troche przyspieszyc animacje :P )
Kuba Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 Wrzucam kontener 132trisy na potrzeby Unbound Forces do CoD2. Kolega potrzebuje kilku elementów do doków, zrobiłem więc szybki model i popracowałem nad teksturą. Użyłem 1024 diffuse i normal. Poniżej render i screeny z gry.
_michal Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 Super, ingame sprawdza się świetnie. Choć chyba wymiary są trochę niestandardowe ;) ale mogę się mylić.
Kuba Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 Hehe dzięki. Co do rozmiaru - można go zmieniać bezpośrednio w Radiancie za pomocą jednego parametru - modelscale - także nie ma potrzeby eksportowania w rozmiarze docelowym. Tutaj warunki lokalowe zmusiły mnie do pokazania modelu w mniejszym formacie - nie chciałem już przesuwać ścian ani windy. Z resztą model jest do zupełnie innej mapy ;)
Jim mee Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 chciałem wstawić szybki BARDZO LP modelik młotka i kilofu , ale .. lol :( , wywaliłem się na UV'kach. Idę podciągnąć skill i na pewno będę stałym bywalcem tego wątku :]
Levus Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Por@szek, spoko wysepka:) I mnie coś tchnęło na ultra low poly;p max+ tex na zbrushu:D razem z texem około godziny to robiłem więc wygląda jak wygląda. Nigdy wcześniej nie probowałem takich protych modeli..
Eric_Draven Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 modelowanie w mayi 4h(pierwszy modelik w Mayce dlatego długo) zibrasz 3 może 4h i dif w 1h. dla mnie to speed :P E: aha screen z maxa bo w majce seamy strasznie wyłaziły
Por@szek Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Modelowales w majce i pokazujesz z maxowego viewporta? Jaki sens? Zastanawia mnie skad masz koncept :] Jezeli z tego zrodla co sie domyslam, to niezle przegiales z poli :] Przynajmniej polowa tego by wystarczyla. Diff blaga o wiecej milosci. Jakies miesko, miesnie, troche serca.
Eric_Draven Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Koncept dał mi kilstar bo nie miałem pomysłu co robić;) w zasadzie to tylko nauka modelowania i zbrusha wiec nawet nie oszczedzałem. za twoją radą troche obciełem ale ja jestem taki tępy w Mayi że nie wiem gdzie to okienko z polycountem właczyc i nie mam pojęcia ile to teraz ma. może faktycznie 2x mniej :P no i zastanawia mnie dlaczego tak ciemne to wszystko w mayi :(
Por@szek Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Bo maja sucks. Jak chcesz zobaczyc aktualny polycount to -> Display->Head up display-> i tamsobie poklikaj :) A ciemne bo pewnie musialbys sobie wygladzanie ustawic. Teraz texta o wiele lepsza ;) A co do konceptu to wiedzialem ze killstara tylko myslalem ze moze UoU ozylo ;)
latarnik Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 bo nie było pomysłu na nic ambitniejszego ;] textura 512x512 (diffuse, normal, specular) tris: bodaj 224
stormwind Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Mój pierwszy pełny model low poly, inspirowany plakatem filmu Strzelec, w ramach odstresowywania sie. CheyTac M200, 1 godzina, 1334 trisów
Levus Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Eee, mi się podoba ta szczelba:) Duże gnaty to dobre gnaty:) A tu moje wypociny, wrzucam do speeda bo szkoda wątku na takie badziewia niedorobione. W sumie myślę, że pod speed pochodzi trochę, robione ciurkiem przez dzień na model, z przerwami na głupoty... max, zbrush+zapplink, ps
Gość Marioza Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 stormwind jak na pierwszy model git tak trzymaj, Lewus shotgunik całkiem ok gdyby nie rozjechana uv, w sumie to dziwne skoro kozystałes z zapplinka bo to zdaje sie dziala podobnie jak projection paint w body paint lub deep paint, druga giwera faktycznie słabsza,
Levus Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Mario, mazałem te textury byle szybciej na kilka różnych sposobów, aby w miare było, więc efekt jaki jest taki jest:/
ledyr Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 500 tris 256 diffuse pomyślałem ze spróbuje sie zmierzyć z czasem zeby sprawdzić jak szybko potrafie zrobić model od podstaw... zeszło z 2,5 godzinki, to dużo ? :D:D ps. w zadnym wypadku to nie mial byc don vito (kolega mi sugeruje ze wcale nie jest podobny :D) BTW. mam ogromny problem ze wszelkim owłosieniem na teksturach, ma ktos moze jakis tutek czy porady, byłbym wdzieczny
nielot007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 kurde nakec tutka jak robisz takiego speeda :)
Gość Marioza Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Ledyr przede wszystkim kup tablet nawet volito, do włosów jak znalazł i nie tylko, otwórz sobie jakąs dobrą fote jako refkę i polukaj jak te włosy wyglądają i tak sobie zerkajac maluj, a tu tutek bobo the seal'a wedłu mnie bardzo dobry http://rapidshare.com/files/36094972/BoBo_Hair_Demo.zip.html otworzysz to przez np.IrfanView jesli przegladarka nie będzie chciała
ledyr Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Nielot - za słaby jeszcze jestem i robie mase błedów pozatym na moim sprzecie nagranie videotutka z włąćzonym PSem to śmierc dla komputera :D Mario - Dzieki za tutka a co do tabletu to bede musiał poczekac jeszcze bo mam rozwalone kontrolery USB na płycie głównej czy coś takiego
Kuba Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Fajna główka, taki przyjemny kreskówkowy styl. A jeśli już chodzi o malowanie twarzy - bardzo fajne są obrazki krok po kroku na stronie Benoit Regimbala. http://www.benregimbal.com/ Pewnie wszyscy znają tą stronę, ale zdaje się, że dopiero od niedawna wszystkie linki działają poprawnie.
ledyr Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 j.w. jest chociaż z 10 osób które mają taki poziom? :D a ja dalej sobie paćkam, do póki nie bede mial nowego PC bede robił łysoli :D Wąsy są ze zdjęcia
KLICEK Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 spoko Ledyr Ty juz tu ostro skillujesz :) hmm 10 osob ? nie przychodzi mi do glowy ;) edit : btw ten misiu ma za jasno podnosem mmmkay?
nielot007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 kurde swietne ledyr :) powiedz z jakich tutkow uczyles sie texturowac ? :)
ledyr Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Klicek - hehe daleko mi do ostrego skillowania, nie dorastam do pięt niektórym panom z tego subforum ;D a pozatym jakos nikt mi roboty nie chce dać :D :P rzeczywiście zapomniałem o cieniu pod nosem Nielot - kurcze nie pamietam, ale raczej tutków nie używałem aż w takim stopniu bardziej staram sie samemu domysleć jak malują ci np. z linku powyżej. to wygląda tak: - robie czarno-białe cienie - te ogólnie na oczy i takie tam potem na tym robie tez ogólniejszy zarys oczu, ust, nosa.. - blenduje z tym czarno-białym jakiś kolor skóry - dorabiam inne ciekawe kolory na na innych layerach i szczegóły i w tym etapie pracy patrze jak to robią inni, gdzie i jakich kolorów używają mam nadzieje ze pomogłem :)
Levus Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Ledyr, Ty wreszcie przestań jęczeć, że jesteś za słaby to Ci dadzą robotę od razu:p
Thunder Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 to właściwie taki speed ogólnie może z 2godziny pracy może trochę więcej
ftorek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 ale co to jest?? wyglada jak nieskonczone lamborhini halardo :) poka siate - dobrze chyba idzie - wiec moze warto byloby skonczyc :) ledyr - ja nie wiedzialem... :D
Thunder Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 to jest lambo countach lp400 nie wiem jakim cudem Ci to przypomina galardo :/ a teoretycznie to jest skończone tylko otexturować i koła zrobić 784poly
nielot007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 usun edgesa na srodku i z tylu troche powelduj bo chyba jest tam prosto, a bedzie jeszcze mnie tri ;)
ftorek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 thunder - sorki - nie znam sie :D ale jak juz wpisalem do gugla lp400 tam troche inaczej wyglada (nie wiem moze sa jeszcze jakies inne modele...) pozdrawiamas
wizz Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 ło kej dawno nic LP nie robiłem więc wrzucam taką lale :) dziś robioną...
arcade Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 Ej, podoba mi się, ma harakter :) będziesz robił text? imo warto :)
ledyr Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 nazwij ją helga wtedy wszystko bedzie cacy ;P
Tony M. Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 laska ma problemy z nadwagą, a w sumie to nie kojarzę "otyłych" modeli. Jedziesz dalej
Gość Marioza Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 wizz bardzo fajny model, prosto ale tresciwie i o to chodzi warto by bylo jej pyknąc jakas texturke
Kuba Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 Pani przypomina mi trochę Lucy z Q3, bardzo fajnie :)
Mortom Napisano 30 Październik 2007 Napisano 30 Październik 2007 Witaka szperałem sobie na dysku i znalazłem sobie starą pozę starego modelu... nazwałem ja Polska Gola :P
nielot007 Napisano 30 Październik 2007 Napisano 30 Październik 2007 szczerze ? ma fajne motywy ale przewaznie slabo (animatorzy by sie mogli co do pozy ustosunkowac) podoba mi sie ulozenie lewej dloni nie podoba mi sie ulozenie ciala nie naturalne zle wygiete :) ale pewno to byla taka zabawa wiec sie nie czepiam :) pozdro
Mortom Napisano 5 Listopad 2007 Napisano 5 Listopad 2007 nielot007 tak właśnie to tylko zabawa :) sprawdzałem czy siatka dobrze sie wygina i tyle. Miałem pokazać czy mechanika siaty nie ma błędów i jak widac nie ma :) nie przykładałem sie szczególnie to realności pozy bo to nie było moim celem :) I dzięki za komenta.... pochwała od samego nielota007 to coś :) Pozdro
Bielo^ Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 (edytowane) A ja se też zrobiłem speed modeling. Całość wzięła mniej niż 1h, ale w drodze jeszcze musiałem sprawdzać w necie siostrze dwa razy autobus, odpowiadać na pytania kolegów itd. To moja pierwsza praca, jaką w ogóle publikuję na tym forum, więc prosiłbym o ee.... delikatniejsze komentarze. No, chyba że ktoś tak nie umie, to niech mnie zjedzie. http://img93.imageshack.us/img93/1725/1godzinavy5.png @edit1+2: no to będzie UP. to już prawie finalny model. mój pierwszy skończony game artowy model, pierwsza broń :) . 1 h i 30 minut. Edytowane 16 Sierpień 2008 przez Bielo^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się