ArTooRo Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Witam wszystkich! Zacznę od tego, że postaram się tym razem nie popełnić błędu z ostatniej bitwy, mianowicie - poległem (zdecydowałem się nie kończyć pracy i zrezygnować), ponieważ w zasadzie sam nie wiedziałem czego w szczegółach chcę na swojej pracy mieć. Owszem, ogólny pomysł był, ale właśnie tu znane przysłowie z diabłem i szczegółami sprawdziło się nader doskonale. Skoro przebrnęliście przez ten nudny wstęp to przejdę do rzeczy - mam zamiar "utrójwymiarowić" znany obraz Borisa Vallejo o tytule "Vampire's Kiss". I w tym momencie wyjaśnia się wstęp - projekt jest gotowy, ja niestety zauważyłem, że jestem bardziej rzemieślinikiem niż artystą :), więc być może realizacja gotowego pomysłu pójdzie mi lepiej. Mam nadzieję, że nie uznacie tego za pójście na łatwiznę (o ile pamięć mnie nie myli to przynajmniej jedna ze zwycięskich prac w historii bitwy na pewno była także realizacją gotowego projektu) Mam zamiar zacząć zapewne najwcześniej w styczniu z racji paru wcześniejszych spraw wymagających dokończenia :) Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w bitwie! Boris Vallejo's "Vampire's Kiss" Celem tej pracy było stworzenie trójwymiarowej wizualizacji jednego z obrazów Borisa Vallejo zatytułowanego "Vampire's Kiss" (Pocałunek Wampira). Wiele lat temu mój ojciec wykonał reprodukcję tegoż obrazu - ja chciałem zrobić krok na przód i wprowadzić ten obraz w trzeci wymiar starając się zachować wszystkie jego elementy jak najbliżej oryginału. Praca została wykonana w technice 3d z niewielką postprodukcją na samym końcu projektu. The purpose of this work was to create a kind of threedimensional visualization of one of Boris Vallejo's paintings titled "Vampire's Kiss". While my father made a reproduction of this painting a long time ago - I wanted to make a step forward getting it into the third dimension trying to keep all the elements as close as possible to the original painting. The whole image is made with 3d techniques with some postproduction at the end of work. Tutaj znajduje się oryginalny obraz Borisa Vallejo "Vampire's Kiss"
arturros Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 no to zycze powodzenie;) bo sam uwielbaim ten obraz:)
Dahaka Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 fajny obraz wybrałeś. Spróbój coś w nim zmienić żeby nie wyglądał identycznie (żeby był lepszy ;) ).
Tomasz S. Kruk Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 ooo, no powodzenia jak najbardziej, bardzo fajna koncepcja, taka standardowa a jednak :]
Leru Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 ArTooRo -> no i super, pomysł zamieszczony, komp rozgrzany :D Powodzenia :) Dahaka -> racja racja :) coś od siebie warto tez dorzucić. Witamy na forum :)
Vorek Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Rewleka, koncept masz piękny. Może spróbuj w swojej realizacji pokazać inne ujęcie, bardziej nadające głębi. Powodzenia :)
Siegmar Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 o jaki Z-Brush bedzie grany ! juz to widze ... powodzenia !
bojar Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 No no ta praca moze być dobra tka zakazana miłość jest najlepsza i najsilniejsza i jakże diabelska :) powodzenia
Simple_man Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Artooro tylko tym razem dociągnij to do końca. Wiemy fszyscy, że talent masz więc o efekt kńcowy już można być spokojnym. Pozdro i do roboty.
Simple_man Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 ArtooRo do boju !!!!!!!!!!!!! HURA!!!!!!!!!!!!!
kliment woroszyłow Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Piękna z konceptu jest wyjatkowo apetyczna...podoba mi sie. Będę zaglądał, rób rób!:) POWODZENIA!
ArTooRo Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 Kurcze, dzięki za wsparcie chłopaki! :) Niestety tak jak napisałem na wstępie, zacznę hołdować panu Borisowi dopiero od stycznia - niewesołe opóźnienie zważywszy na to jak pozostali uczestnicy dają czadu :)
giorgione Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 no chłopie - niezłe wyzwanie - chętnie zobaczę tą pracę w 3d :) powodzenia
ArTooRo Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 No z kopyta to jeszcze ruszyć nie mogę, bo wciąż jedna rzecz "wisi mi u nogi", ale na dobry początek główka - tak żeby nie było, że nic nie robię :)
giorgione Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 coś niedobrego dzieje sie z małzowiną uszną - dloną częścią - i ołaczeniem ucha z głową - oprócz twego piknie wygląda :D
FireHunter Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 nie bardzo rozumiem po co ci ta twarz (zakladajac ze jest to twarz kobiety) na concepcie jej nie widac, co nie zmienia jednak faktu ze jest bardzo dobra, no ale pytanie pozostaje??
ArTooRo Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 Nielot007 - dzięki :) siatkę dam później Giorgione - z uchem jeszcze poprawię, wiem że jest tam be :) mam zawsze problemy z tymi uchami :) FireHunter - a widzisz, powodów jest kilka: zawsze będę mógł zmienić ujęcie, jeśli przyjdzie mi na to ochota (mam zamiar wymodelować także tył wampira), ale co ważniejsze to fakt, że przy okazji tej pracy, będę miał model kobiety na stanie, który będę mógł wykorzystywać przy wielu innych pracach po odpowiednim remodelingu - po co za każdym razem robić postać kobiety od nowa? Czyli krótko mówiąc - inwestycja na przyszłość ;)
mt Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 model pyszny:) bardzo mnie ciekawi jak Ci to wszystko wyjdzie:) powodzenia!
Leru Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 No w zasadzie też pierwsza myśl jaka mnie naszła to właśnie "po co twarz?". Ale jeśli zostawiasz sobie taką furtkę to na pewno to nie zaszkodzi :). Twarz bardzo ładna. pracuj dalej, jest ok
arcade Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 bardzo fajnie dawaj dalej :) będę zaglądał - spoko Ci to idzie :)
Busiu Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Ciężka sprawa.. trudna praca.. ale oglądając poprzednie to sie rozumie :) zycze powodzenia
Simple_man Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Fajna twarza, ale czy mogło być inaczej, czekam na więcej. Pozdro
Shogun 3D Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Hmmm... mnie zastanawia tylko to, czemu tyle osób się wzoruje na cudzych pracach zamiast stworzyć własną, oryginalną?
Leru Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Shogun 3D -> czasami są kłopoty ze skrystalisowaniem pomysłu. Lepiej tak, niż wcale albo błądzić szukając pomysłu w pracy, którą się robi ;)
KLICEK Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 koncept boski ;) glowka tez ale pierwsze co mi sie rzucilo w oczeta to uszka cos z nimi jest chyba nie teges ale moge sie mylic pzdr i powodzenia w dalszej pracy
FireHunter Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 ok rozumiem chciales sie pochwalic ;P (no przynajmniej masz czym!!) bede kibicowal powodzenia :)
mrkrzysiek Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 no ładny model tylko jakoś tak okolice oczu mi nie podchodzą jakieś dziwne ale może się mylę
ArTooRo Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 Thx! W zasadzie to nie chciałem tego poniższego zamieszczać, nie krytykujcie tego update'u, bo to nie ma sensu - jest to bryła podstawowa i jej szczegóły ulegną zmianie o 180 stopni (główne proporcje raczej nie). Czemu więc to zamieszczam? Po to, by update'y były w miarę częste, żeby nikt nie mówił, że nagle z kosmosu wziąłem cały model, a poprzednio była tylko głowa :) Dlatego nie miejcie za złe tej pokrace, że nie jest jeszcze tytułową "piękną" :D ... a i zapomniałem: poprawiłem uszy, ale tego nie widać z takiego dalekiego renderu :)
nielot007 Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 w takim razie nie pisze co mi nie pasi :) tylko powiem ze i tak super musze sie wkoncu wziasc za moja babke i tez zrobic :Dale brak umiejetnosci.... czesto tu zagladam gdyz pobudza (lol) mnie to do pracy :D a i takie pytanko bedziesz robil w zbrushu jakies detale na postac/ach ?? pozdro
ArTooRo Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 Dzięki! Raczej nie będę robił nic w Z-brushu - zbyt wiele czasu zajęła by mi nauka, jakoś sobie chyba poradzę bez Z-brusha :) (mam nadzieję) - hehe w końcu mamy tylko 2 miesiące :) A sorki nielot007 zapomniałem dać siatkę... mea culpa :(
JmTm00 Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 kurde....co sie napracowales to Twoje ale wlasnie wróciłem z basenu i mialem okazje przed paroma chwilami ogladac płec przeciwna praawie w pelnej okazalosci :D i szczerze Ci powiem ze podobienstwo (no to w sumie zalezy od kobity, aale) podobienstwo bardziej do wychudzonego kolesia....nie no sory ale ja chce dobrze. Pozdrawiam
KoMic Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 mi sie wydaje ze jest ok.: ], choc jesczze bym popracowal nad jej figura: ] pozdro
jaras Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Hmmm... mnie zastanawia tylko to, czemu tyle osób się wzoruje na cudzych pracach zamiast stworzyć własną, oryginalną? prawie każdy korzysta z jakichś referek albo inspiruje się czymś gdzieś obejrzanym. Zrobisz swoją dżunglę, lwa i gazelę całkiem z głowy ? ;) Artooro - nie czytałem całego wątku i nie wiem jaki masz plan , w/g konceptu Valejo to raczej twarzy tej pani nie będzie widać - bo właśnie ja bym się do tego doczepił ;) zbyt męskie rysy twarzy moim zdaniem. pozdrawiam
ArTooRo Napisano 6 Styczeń 2006 Autor Napisano 6 Styczeń 2006 Hehe, panowie wszyscy macie rację co do jej wyglądu :D Jaras - odnośnie celowości twarzy to odsyłam do postu #22 No to pod nóż poszły nogi (od pasa do stóp - nie włączając stóp), teraz już nie wygląda jak wychudzony koleś (czyli jak ja :D) ...i siateczka dla nielota007, przypominam, że nie dokończona.
max_1989 Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Postać wedlug mnie postać wygląda "tak sobie". Według konceptu najbardziej będzie widoczny tył kobiety więc proponuje głównie na nim się skupić. Póki co jest to bardzo niedopracowane, proponowalbym na nowo rozplanować siatke w niektórych miejscach. Poniżej daje kilka referek które być może ci pomogą.
giorgione Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 no i moze to sie przyda :D http://features.cgsociety.org/gallerycrits/137808/137808_1136563696.jpg
Chalek Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 uda wydaja mi sie za bardzo kwadratowe i nie wiem czy kregoslup nie jest za mocno zaznaczony, ale ogolnie moim zdaniem bardzo dobra robota.
ArTooRo Napisano 8 Styczeń 2006 Autor Napisano 8 Styczeń 2006 Dzięki za krytykę i pomocne obrazki - nie omieszkam z nich skorzystać. Mam jednakże małą prośbę do wszystkich tak na zaś (kierowaną postem kolegi maxa_1989), mianowicie proszę Was o czytanie moich postów przed udzieleniem Waszej jakże cennej krytyki. "...proponowalbym na nowo rozplanować siatke w niektórych miejscach..." - pisze max_1989 i ma całkowitą rację, jednakże ja także pisałem o tym, że "...pod nóż poszły nogi (od pasa do stóp - nie włączając stóp)..." co oznacza, że ruszyłem gruntownie jak na razie tylko to, ponieważ pozostałe "...jej szczegóły ulegną zmianie o 180 stopni..." Jeszcze raz dzięki za pomoc!
ArTooRo Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 Powolne i żmudne poprawianie elementów postaci... Do poprawienia pozostały: stopy, całe ręce, pachwina i szyja oraz pewne elementy głowy. Zawsze jak natrafę na jakiś drażniący szczegół również staram się go poprawić, także i to co jest, jak mi się wydaje dokończone, i tak może ulec drobnym zmianom.
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 z apdejtu na apdejt jest coraz coraz lepiej ale ja chyba zafundowal bym jej wiecej kraglosci bardzo ale to bardzo podoba mi sie od pasa w dol ;)
eco Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 ...nie wiem dlaczego tak zaciekle modelujesz ja z przodu ( a moze wiem :) ) bo w sumie i tak pokazesz plecy i to one zasluguja na wieksza uwage...tak sadze - no chyba ze ujecie finalne nie bedzie takie jak na obrazie :)
ArTooRo Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 Klicek - dzięki, cieszę się, sam nie wiem jak Ty możesz tak speedować ze swoimi modelami - ja to zawsze to dłubię i dłubię eco - pisałem o tym wcześniej: ...powodów jest kilka: zawsze będę mógł zmienić ujęcie, jeśli przyjdzie mi na to ochota (mam zamiar wymodelować także tył wampira), ale co ważniejsze to fakt, że przy okazji tej pracy, będę miał model kobiety na stanie, który będę mógł wykorzystywać przy wielu innych pracach po odpowiednim remodelingu - po co za każdym razem robić postać kobiety od nowa? Czyli krótko mówiąc - inwestycja na przyszłość ;)
ArTooRo Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Skończyłem wszystko oprócz dłoni, tak wiem, wciąż jest sporo błędów, ale już się zmęczyłem panią "piękną" :) postaram się aby przy ostatecznym ujęciu wszystko skorygować. I tak będę musiał sporo przemodelować po ustwieniu jej w odpowiedniej pozie (wszystkie zagniecenia skóry spowodowane ruchem ciała). Mam nadzieję, że Was nie męczą tak nieznaczne różnice w update'ach.
kliment woroszyłow Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 zdaje sie ze wczesniej była smuklejsza ..wolisz duze?:D
ArTooRo Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Hehe... kobieta musi mieć trochę ciałka tu i tam :) Wampiry nie lubią anorektyczek :D A tak poważnie, to może małe odchudzanie się odbędzie, ale to przy okazji ustawiania proporcji obrazu. Mam nadzieję, że Was nie męczą tak nieznaczne różnice w update'ach. Widzę, że chyba jednak męczą :)
Rekomendowane odpowiedzi