Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Zacznę od tego, że postaram się tym razem nie popełnić błędu z ostatniej bitwy, mianowicie - poległem (zdecydowałem się nie kończyć pracy i zrezygnować), ponieważ w zasadzie sam nie wiedziałem czego w szczegółach chcę na swojej pracy mieć. Owszem, ogólny pomysł był, ale właśnie tu znane przysłowie z diabłem i szczegółami sprawdziło się nader doskonale.

 

Skoro przebrnęliście przez ten nudny wstęp to przejdę do rzeczy - mam zamiar "utrójwymiarowić" znany obraz Borisa Vallejo o tytule "Vampire's Kiss". I w tym momencie wyjaśnia się wstęp - projekt jest gotowy, ja niestety zauważyłem, że jestem bardziej rzemieślinikiem niż artystą :), więc być może realizacja gotowego pomysłu pójdzie mi lepiej.

 

Mam nadzieję, że nie uznacie tego za pójście na łatwiznę (o ile pamięć mnie nie myli to przynajmniej jedna ze zwycięskich prac w historii bitwy na pewno była także realizacją gotowego projektu)

 

Mam zamiar zacząć zapewne najwcześniej w styczniu z racji paru wcześniejszych spraw wymagających dokończenia :)

 

Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w bitwie!

 

 

Boris Vallejo's "Vampire's Kiss"

 

Celem tej pracy było stworzenie trójwymiarowej wizualizacji jednego z obrazów Borisa Vallejo zatytułowanego "Vampire's Kiss" (Pocałunek Wampira). Wiele lat temu mój ojciec wykonał reprodukcję tegoż obrazu - ja chciałem zrobić krok na przód i wprowadzić ten obraz w trzeci wymiar starając się zachować wszystkie jego elementy jak najbliżej oryginału. Praca została wykonana w technice 3d z niewielką postprodukcją na samym końcu projektu.

 

The purpose of this work was to create a kind of threedimensional visualization of one of Boris Vallejo's paintings titled "Vampire's Kiss". While my father made a reproduction of this painting a long time ago - I wanted to make a step forward getting it into the third dimension trying to keep all the elements as close as possible to the original painting. The whole image is made with 3d techniques with some postproduction at the end of work.

 

0701gv.jpg

 

Tutaj znajduje się oryginalny obraz Borisa Vallejo "Vampire's Kiss"

  • Odpowiedzi 224
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ArTooRo -> no i super, pomysł zamieszczony, komp rozgrzany :D Powodzenia :)

Dahaka -> racja racja :) coś od siebie warto tez dorzucić. Witamy na forum :)

Napisano

Kurcze, dzięki za wsparcie chłopaki! :)

Niestety tak jak napisałem na wstępie, zacznę hołdować panu Borisowi dopiero od stycznia - niewesołe opóźnienie zważywszy na to jak pozostali uczestnicy dają czadu :)

Napisano

No z kopyta to jeszcze ruszyć nie mogę, bo wciąż jedna rzecz "wisi mi u nogi", ale na dobry początek główka - tak żeby nie było, że nic nie robię :)

Napisano

nie bardzo rozumiem po co ci ta twarz (zakladajac ze jest to twarz kobiety) na concepcie jej nie widac, co nie zmienia jednak faktu ze jest bardzo dobra, no ale pytanie pozostaje??

Napisano

Nielot007 - dzięki :) siatkę dam później

Giorgione - z uchem jeszcze poprawię, wiem że jest tam be :) mam zawsze problemy z tymi uchami :)

FireHunter - a widzisz, powodów jest kilka: zawsze będę mógł zmienić ujęcie, jeśli przyjdzie mi na to ochota (mam zamiar wymodelować także tył wampira), ale co ważniejsze to fakt, że przy okazji tej pracy, będę miał model kobiety na stanie, który będę mógł wykorzystywać przy wielu innych pracach po odpowiednim remodelingu - po co za każdym razem robić postać kobiety od nowa?

Czyli krótko mówiąc - inwestycja na przyszłość ;)

Napisano

No w zasadzie też pierwsza myśl jaka mnie naszła to właśnie "po co twarz?". Ale jeśli zostawiasz sobie taką furtkę to na pewno to nie zaszkodzi :).

Twarz bardzo ładna.

 

pracuj dalej, jest ok

Napisano

Shogun 3D -> czasami są kłopoty ze skrystalisowaniem pomysłu. Lepiej tak, niż wcale albo błądzić szukając pomysłu w pracy, którą się robi ;)

Napisano

koncept boski ;) glowka tez ale pierwsze co mi sie rzucilo w oczeta to uszka cos z nimi jest chyba nie teges ale moge sie mylic

 

pzdr i powodzenia w dalszej pracy

Napisano

Thx!

W zasadzie to nie chciałem tego poniższego zamieszczać, nie krytykujcie tego update'u, bo to nie ma sensu - jest to bryła podstawowa i jej szczegóły ulegną zmianie o 180 stopni (główne proporcje raczej nie). Czemu więc to zamieszczam? Po to, by update'y były w miarę częste, żeby nikt nie mówił, że nagle z kosmosu wziąłem cały model, a poprzednio była tylko głowa :)

Dlatego nie miejcie za złe tej pokrace, że nie jest jeszcze tytułową "piękną" :D

 

... a i zapomniałem: poprawiłem uszy, ale tego nie widać z takiego dalekiego renderu :)

Napisano

w takim razie nie pisze co mi nie pasi :)

tylko powiem ze i tak super

musze sie wkoncu wziasc za moja babke i tez zrobic :Dale brak umiejetnosci....

czesto tu zagladam gdyz pobudza (lol) mnie to do pracy :D

a i takie pytanko bedziesz robil w zbrushu jakies detale na postac/ach ??

pozdro

Napisano

Dzięki! Raczej nie będę robił nic w Z-brushu - zbyt wiele czasu zajęła by mi nauka, jakoś sobie chyba poradzę bez Z-brusha :) (mam nadzieję) - hehe w końcu mamy tylko 2 miesiące :)

A sorki nielot007 zapomniałem dać siatkę... mea culpa :(

Napisano

kurde....co sie napracowales to Twoje ale wlasnie wróciłem z basenu i mialem okazje przed paroma chwilami ogladac płec przeciwna praawie w pelnej okazalosci :D i szczerze Ci powiem ze podobienstwo (no to w sumie zalezy od kobity, aale) podobienstwo bardziej do wychudzonego kolesia....nie no sory ale ja chce dobrze. Pozdrawiam

Napisano
Hmmm... mnie zastanawia tylko to, czemu tyle osób się wzoruje na cudzych pracach zamiast stworzyć własną, oryginalną?

prawie każdy korzysta z jakichś referek albo inspiruje się czymś gdzieś obejrzanym. Zrobisz swoją dżunglę, lwa i gazelę całkiem z głowy ? ;)

Artooro - nie czytałem całego wątku i nie wiem jaki masz plan , w/g konceptu Valejo to raczej twarzy tej pani nie będzie widać - bo właśnie ja bym się do tego doczepił ;) zbyt męskie rysy twarzy moim zdaniem. pozdrawiam

Napisano

Hehe, panowie wszyscy macie rację co do jej wyglądu :D

Jaras - odnośnie celowości twarzy to odsyłam do postu #22

 

No to pod nóż poszły nogi (od pasa do stóp - nie włączając stóp), teraz już nie wygląda jak wychudzony koleś (czyli jak ja :D)

...i siateczka dla nielota007, przypominam, że nie dokończona.

Napisano

Postać wedlug mnie postać wygląda "tak sobie". Według konceptu najbardziej będzie widoczny tył kobiety więc proponuje głównie na nim się skupić. Póki co jest to bardzo niedopracowane, proponowalbym na nowo rozplanować siatke w niektórych miejscach. Poniżej daje kilka referek które być może ci pomogą.

 

 

oldnew99yg.th.jpg femmequad1nu.th.jpg

Napisano

Dzięki za krytykę i pomocne obrazki - nie omieszkam z nich skorzystać.

Mam jednakże małą prośbę do wszystkich tak na zaś (kierowaną postem kolegi maxa_1989), mianowicie proszę Was o czytanie moich postów przed udzieleniem Waszej jakże cennej krytyki. "...proponowalbym na nowo rozplanować siatke w niektórych miejscach..." - pisze max_1989 i ma całkowitą rację, jednakże ja także pisałem o tym, że "...pod nóż poszły nogi (od pasa do stóp - nie włączając stóp)..." co oznacza, że ruszyłem gruntownie jak na razie tylko to, ponieważ pozostałe "...jej szczegóły ulegną zmianie o 180 stopni..."

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc!

Napisano

Powolne i żmudne poprawianie elementów postaci...

Do poprawienia pozostały: stopy, całe ręce, pachwina i szyja oraz pewne elementy głowy. Zawsze jak natrafę na jakiś drażniący szczegół również staram się go poprawić, także i to co jest, jak mi się wydaje dokończone, i tak może ulec drobnym zmianom.

Napisano

...nie wiem dlaczego tak zaciekle modelujesz ja z przodu ( a moze wiem :) ) bo w sumie i tak pokazesz plecy i to one zasluguja na wieksza uwage...tak sadze - no chyba ze ujecie finalne nie bedzie takie jak na obrazie :)

Napisano

Klicek - dzięki, cieszę się, sam nie wiem jak Ty możesz tak speedować ze swoimi modelami - ja to zawsze to dłubię i dłubię

 

eco - pisałem o tym wcześniej:

...powodów jest kilka: zawsze będę mógł zmienić ujęcie, jeśli przyjdzie mi na to ochota (mam zamiar wymodelować także tył wampira), ale co ważniejsze to fakt, że przy okazji tej pracy, będę miał model kobiety na stanie, który będę mógł wykorzystywać przy wielu innych pracach po odpowiednim remodelingu - po co za każdym razem robić postać kobiety od nowa?

Czyli krótko mówiąc - inwestycja na przyszłość ;)

Napisano

Skończyłem wszystko oprócz dłoni, tak wiem, wciąż jest sporo błędów, ale już się zmęczyłem panią "piękną" :) postaram się aby przy ostatecznym ujęciu wszystko skorygować. I tak będę musiał sporo przemodelować po ustwieniu jej w odpowiedniej pozie (wszystkie zagniecenia skóry spowodowane ruchem ciała). Mam nadzieję, że Was nie męczą tak nieznaczne różnice w update'ach.

Napisano

Hehe... kobieta musi mieć trochę ciałka tu i tam :)

Wampiry nie lubią anorektyczek :D

A tak poważnie, to może małe odchudzanie się odbędzie, ale to przy okazji ustawiania proporcji obrazu.

 

Mam nadzieję, że Was nie męczą tak nieznaczne różnice w update'ach.

Widzę, że chyba jednak męczą :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności