Simple_man Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 Tak to jest panowie, jak ktoś jest dobry to bez głupiego Z-brusha sobie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OMAM Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 Ja tak się wtrące z historyjką o detalu.Pan Bogusław Polch tworząc rysunki do "Funki Kovala" miał do zrealizowania w jednym z ujęć, monetę.Tak ją nasz komiksiarz wypieścił pod względem detalu, że co poniektórzy dziwili się wielce -poco to tak, skoro w druku zaledwie połowa ów detalu będzie widoczna? A pan Bogusław na to-że on już tak ma poprostu lubi robić dokładnie. A co do pracy panów, to czapki z głów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 Simple_man - ja też nie korzystam z Z-Brusha i jak bym miał wybierać między Klickową metodą a zbrushową to wolałbym robić jak Klicek. OMAM - Wszystko jasne, ale mi chodzi o formę zachowania detalu - nie mówię o rezygnacji z rzeczonych szczegółów, ale prostszej, szybszej, efektywniejszej i bardziej eknomicznej metodzie ich wytworzenia. Nie twierdzę, że ta metoda jest zła, ale pod koniec może się zemścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2006 Artooro - odpowiem w imieniu Klickensa - takie modele on umieszcze sobie na swojej stronie w kategorii Hi Poly i jego klienci (np. z Hollywood ;) ) mają pełną wiedzę o jego umiejętnościach, poza tym kocha tą robotę i chyba inaczej nie potrafi :) 3 sprawa łapa poczwary będzie dosyć dobrze widoczna - będzie to obiekt 1 planowy wręcz - a ten sposób modelowania i tak jest o wiele bardziej oszczędny niż zbrush - co zresztą i tak jest bez znaczenia bo mój komputer łyknie taki model bez problemu do końcowego renderingu i nie widzę powodu żeby oszczędzać na poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekhc Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 ladny model IMO te pazury stworek ma beznadziejne w oryginale, wygaldaja jak takie beznadziejne lanserskie nakladki co to szatanowcy sobie wrzucaja, moja luzna sugestia to zebyscie sobie zmienili je na jakies normalne szpony wychodzace z ciala a nie nakladajace sie na nie chyba ze chcecie sie w 100% trzymac orygianlnej pracki http://quidnunc.net/~garyi/dealbhan_eile/91-komodoclaw.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 Misiekhc na wstepie dzieki za refke. Nie mamy zamiaru sie trzymac konceptu w 100% nie udalo nam sie skontaktowac z Anry'm wiec concept bedzie tylko pokazowy nic wiecej, postac na koncepcie ma 2 rozne łapy , lewa z krotkimi palcami zakonczona zelaznymi pazurami i 2ga normalna, a w zaleznosci od tego jak Jarek zadecyduje ja tak zrobie ;) Co do ilosci detali na lapie to dostalem odpowiednie zarzadzenie od Art Dajrektora ze ma byc detali jak g**na na polu ;) to tak tez robie. _Kreska_ @ ciezko powiedziec ile spedzilem nad sama lapa mysle ze popoludnie sobotnie minelo milo i przyjemnie Co do zbrusza to mysle ze bumbpy w nim wlasnie powstana. "Że tak razem pracujecie, a może to coś więcej, hmm ?" hmm zabrzmialo to conajmniej dziwnie :D pracujemy razem bo wydaje mi sie ze dobrze sie dogadujemy i uzupelniamy sie po trochu :) Jarek nie lubi spedzac czasu na modelowaniu ja nie lubie spedzac czasu na texturowaniu ;) i ogolnie jest fajnie bez zadnych ogorodek mowimy sobie co jest do poprawki i to jest chyba w tym wszystkim najelpsze ;) DZieki wszystkim za komentsy znikam do pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 Czesc, no ja też nie lecę na żadne nagrody. Traktuję to bardziej jako przygodę i zarazem doświadczenie. No to życzę wam powodzenia :) Trzymajcie się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2006 Klicek skończył łapę ze szponami a ja się powoli biorę za textury - wrzucam na razie wstępne próbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekhc Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 no to jest wypas! no klasa, tylko za mokra chyba ta lapa co do teksturek nie? ale jak wstepne proby to ok..:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2006 misiekhc- zapomniałem napisać że te pazurki to Twój udział :) dzięki ! textura poczwary będzie "na mokro" bo scena "walki" odbywa się w wodzie a ta textura jest bardzo wstępna żeby określić mniej więcej kolorystykę poczwary edit : przy okazji wrzucam jeszcze jedną próbkę i w załączniku obrazek po korekcji na monitorze crt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 tylko cimno - ledwo co widac tą teksturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2006 no właśnie tu mam problem - na moim lcd obraz jest jaśniejszy i widac wszystko pięknie a na monitorze crt jest ciemno :( podbiłem jasność 0 25 % i kontrast troszkę i wygląda teraz podobnie jak na lcd (zamieściłem w poprzednim poście poprawiony obrazek ) - może ktoś poradzi coś ? jak to skalibrować żeby i tu i tu wyglądało tak samo. Mam monitor 19" Hyundai B 90A ) kolorki i kontrast (są bardzo fajne ale te rozbierzności w jasności obrazu mnie irytują podaję jego dane * Pole widzenia 19 cali SXGA (1280x1024) * Jasność 300 cd/m2 * Kontrast 700 : 1 (Typical) * Czas reakcji 8ms * Wysokiej jakości system przeskalowywania * Analogowy interfejs * Zewnętrzny zasilacz * Zarządzanie energią (VESA DPMS) * Plug-and-Play (VESA DDC1/2B Compatibility) * TCO'99(Option) * Support VESA Physical Mounting Interface Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 znalazłem coś takiego :(.....temperatura kolorów równa 5000 K, gamma równa 2.2 oraz jasność jak najbardziej zbliżona do 110 cd/m². Ta ostatnia wartość może być zaskakująca, kiedy weźmie się pod uwagę, że producenci niektórych modeli deklarują jasność nawet do 700 cd/m², zaś minimalna wartość tego parametru nigdy nie jest mniejsza niż 220 cd/m². Tak, macie rację - te wszystkie monitory są zbyt jasne. Jeśli monitor nie jest przeznaczony jako publiczny wyświetlacz, konieczne jest zmniejszenie poziomu jasności, aby uzyskać mniej krzykliwy i przyjaźniejszy dla oka obraz. Gwoli przypomnienia - idealnym poziomem jasności dla konwencjonalnego monitora (CRT) jest wartość ok. 85 cd/m²......) A SZUKAŁEŚ CZEGOŚ NA TEN TEMAT W GOOGLACH....jest troche na temat kalibracji ale w większości dotyczy to wydruków i drukarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 klicku jestes the best reka super ale jak pisal AG masochosta jestes ile ja robiles??(h) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 Dzieki Nielo007 nie wiem ile czasu bez pospiechu przy kawie i gg z 2 wieczorki zeszly ale nie na sama dlon dlatego mowie ze zabardzo nie wiem ile na nia poswiecilem czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drakula Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 jaras, ja na swoim samsungu SN710N (17' lcd) mam bodajze 300cd/m2 (glowy nie dam) i brightness na 35%, bo jak jest na 80, czy 100% to tak, jakby patrzec sie w halogen. Zmniejsz sobie % brightnessu i bedzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 hehe na tych parametrach sie za bardzo nie znam, ale ja juz dawno zrezygnowalem z czarnego tla, moim ulubionym jest taki lekko niebieskawo szary, jest bardzo dobry bo niewplywa znaczaco na kolory obiektu a pozatym nie jest przytlaczajacy. imho powinno to wystarczyc, sprubuj renderowac z jasniejszymi tlami, a bedzie naprawde duzo lepiej, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 kliment - przeglądałem , przeglądałem i robiłem różne próby kalibracji ale ciągle jest różnica :( Deus- zmniejszyłem jeszcze bardziej kontrast i bright ,dzięki Komic- no na tym niebieskawym tle rzeczywiście jakoś lepiej wyglądają rendery - dzięki skończyłem texturkę twarzy , wrzucam próbny render (mental) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 niajs :) podoba mi sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Bardzo ladnie sie prezentuje twrzyczka , texa jest lux elegancior !!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Jarek dal czadu hoho :) plz Jarek daj probe z lodowatymi oczkami plz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 ale super material skóry wam wyszedł! no masakra! Pieknie tam światło przy uszach pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Materiał skóry świetny, ale chyba warto zmniejszyć speculara, bo trochę wygląda jak naoliwiona, jak ci kolesie na zawodach muscle fitness. Jak się w mentalu zmniejszy o połowę około to jest dobrze wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 hehehe świetba glówka, tak w ogole to fajną mam minke:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 kurcze to co zrobiles jest naprawde na wysokim poziomie ale do mnie nie przemawia. zawsze wyobrazalem sobie twarz elficka jako smukla, delikatna z widocznymi rysami twarzy ale nie az tak...(mimo iz jest to wojowniczka). prosze nie gniewaj sie na mnie. mam swiadomosc tego ze krytykuje cos naprawde dobrego mimo wszystko staram sie patrzec na to troche z przesadnym subiektywizmem, ale robie to jednak w dobrrej wierze. obiektywnie ujmujac poweidzial bym ze jest dobrze, powodzenia ale to chyba rola Leru ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 zajebi*** glowka jaras!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OMAM Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Twarz prawdziwej wojowniczki a tekstura no no, pełen zachwyt z mojej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grudzien Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 o kó*czę naprawde zajebiście wymodelowana glowa... jezeli reszta pracy bedzie choć na podobnym poziomie to naprawde praca bedzie BaJeR :] ... morowo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 ...no nie wiem artooro czy masz racje z tym "blyszczeniem sie" skory -za duzo widzisz twarzyczek wypurdowanych jak na okladkach czasopism ;) - mi sie wtydaje ze nie jest zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 pierwsza klasa panie jaras, bardzo ładna buźka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 teksturki i render wypaz ale ta buźka nie jest zbyt piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meetal Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Świetne respect =) jednak jak juz ktoś wspomniał twarz jakby nie elficka. tzn jak na elfa za ciemna karnacja(wystarczy spojrzeć na prace Amruna ;]) no i za malo pociągła.. Co do błyszczenia -> jak dlamnie wyglada normalnie i nic bym nie zmieniał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drakula Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 twarz pani z pracy Anryego jest biala raczej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 kurcze to co zrobiles jest naprawde na wysokim poziomie ale do mnie nie przemawia. zawsze wyobrazalem sobie twarz elficka jako smukla, delikatna z widocznymi rysami twarzy ale nie az tak...(mimo iz jest to wojowniczka). prosze nie gniewaj sie na mnie. mam swiadomosc tego ze krytykuje cos naprawde dobrego mimo wszystko staram sie patrzec na to troche z przesadnym subiektywizmem, ale robie to jednak w dobrrej wierze. obiektywnie ujmujac poweidzial bym ze jest dobrze, powodzenia ale to chyba rola Leru ;) Kazdy ma inna interpetacje , jeden widzi twarz elfa tak, drugi tak, przeciez niema zadnego wzorca. A jak czasem czlowiek za duzo sie filmow naoglada to mu i wyobraznia zanika :). Zaprezentowa twarz mi sie podoba i widze ja w roli elfa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 tak jak juz wspominalem z Jarekim nie bedzie to identyczna praca z praca Anrjego nie udalo nam sie z nim skataktowac a zrzynac w takim razie nie ma sensu wiec robimy prace po swojemu z tym ze nasza inspiracja jest praca Anrjego to wszystko :) Nie wynika to tez z tego ze nie dalo by rady zrobic takich postaci jak na koncepcie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 będzie to zmierzało bardziej w tym kierunku kolorystycznym, dzięki za komentarze - na razie włosy i opaska są wklejone ale będą 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 texturki bardzo fajne ale nie leza mi usta (zwlaszcza gorna warga) i oczy tej pani (cos jest nie tak z nimi), jak wam sie chce to moze warto by jeszcze nad tym popracowac, ..chociaz z drugiej strony wiekszosc osob uwaza ze jest ok :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekhc Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 kurcze techncznie super, ale ona jest powornie brzydka! moze by jej usta jakis ladniejsze zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 przeciez ona jest piekna :) przynajmniej mi sie barzdo podoba a co do usteczek to chyba troszeczke texturka tam zle zadzialala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 ładna- brzydka ; niektórym może się podobać. jak powiedział Borch Trzy Kawki jedni lubią blondyniki drudzy brunetki a jeszcze inni owce. (Borch był smokiem to wiele tłumaczy) Jest bardzo fajnie shedet skóry bardzo ładny, może miejscami się za bardzo świeci ale jest OK. Najlepiej zobaczyć jak twarz wygląda w wielkości w jakiej będzie w ogólnej scenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 hehe - to kwestia gustu :) ta twarz będzie jeszcze zmieniana ale będzie ją widać w podobnym ujęciu bo myślimy nad zmianą całej sceny, dzisiaj wrzucę propozycję nowego kadru. Twarz będzie chyba troszkę bardziej pociągła + troszkę bardziej zarysowane kości policzkowe - będzie celowała z łuku z przymróżonym okiem i odciśniętą cięciwą w policzku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 moim zdaniem ta twarz jest piekna. ale to rzecz gustu. przez chwile zastanawiałem sie jak by wygladała do tych jasnych prawie białych włosów z podobnymi oczami, moze z obwódka wokół tęczówki niczym u haskiego psa...wiesz co mam jaras na mysli? Śliczna robota...Jaras....zaadoptuj mnie! :D P.S. Opaska i motyw na niej przypomina mi korone króla z 3 cz. Tolkienowskiej trylogii...myle sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 kliment - pomysł b.dobry z tymi oczami :) dzięki . Niestety nie mogę Ci zaadoptować bo mam już 1 dziecko swoje i niedawno zaadoptowałem Klicusia - nie wyrobię się finansowo na utrzymanie tylu dzieci ;) co do "korony" to jest to mały mix z jakiegoś zdjęcia hełmu rycerskiego (ale chyba nie z Tolkiena choć przyznaję że zalatuje nim - ale to chyba dobrze ? ) Szukam innego kadru (tzw. plan"B" w razie gdybyśmy się nie wyrabiali i chciałbym zasygnalizować "bestię" tylko fragmentem cielska - może macie jakieś inne sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 Bardzo przyjemne. Ale włosy chyba coś pokantowane? ;). A bestie bardzo poprosze w całości w finale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 myślę, że drobne uchybienia o których mówią koledzy nie zemszczą się na Was w przyszłości. Jedziecie dalej, ew jak czasu zostanie pod koniec to przecież zawsze można tą jedną rzecz (czy dwie ;) ) poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 Ej, chłopaki, ja wiem, coście tu kopali anatomicznie: ona ma uszy za szeroko rozstawione: tak, jakby wam się symetrycznie czaszka na boki rozjechała, ciągnięta za te uszy. Same uszy sa ok, ale ich podstawa powinna byc zbliżona do czaszki o jakieś... 40% szerokości widoku ucha z kazdej strony...? Zwęźcie ją i będzie ok. No, chyba, że ta deformacja jest celowa... ale to już wówczas faktycznie kwestia gustu... A co do reszty buzi i tekstury: naprawdę świetna robota. No, może to podświetlenie nosa na niebiesko nie wyszło korzystnie, ale - jak to śpiewał Kaczmarski - "to tylko kwestia światła" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekhc Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 tam do postu powyzej, do bron boze nie uwydatniaj jej kosci policzkowych bardziej, juz nie mowie ze sa one torche jakby za blisko siebie, ale juz sa za bardzo uwydatnione, ata twarz ma charakter ale moim zdaniem jest brzydka, tak mnie sie kojarzy troche z angelina jolie ta twarz http://www.cse.psu.edu/~ernits/cse486/project3/jolie.jpg tylko ma odstajace uszy i potwornie niemily wyraz twarzy, i jest starsza, jedyen co w niej mnie sie podoba to oczy sa ladne, a najgorsze sa wargi a jezeli moj gust tutaj to imo ladna buzia: http://www5f.biglobe.ne.jp/~ana/shannyn_sossamon.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 Ja tą ładną buzię gdzieś na filmie widzialem, tylko nie pamiętam, którym...? EDIT: Juz wiem w którym: w "Obłędnym Rycerzu" grała księzniczkę vel Foxy Lady... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 2 Luty 2006 Autor Share Napisano 2 Luty 2006 Shogun - thx , walczę z tą łepetynką misiekhc- dzięki za referki - wydaje mi się że już się zbliżam do tego co chciałbym osiągnąć - poprawiłem usta, oczy i kształt czaszki jak teraz ? jest ładniejsza ? nie wiem co by tu poprawić żeby była młodsza :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 więcej pulchnosci w twarzy, napięta skóra ja postarza. cofnij kości policzkowe. usta sa za duże, za bardzo murzyńskie. murzyni mają inną budowę czaszki. Zaokrąglij jej linię szczęki. Wygładź jej tą buzię, (skronie, szyja, rynienka pod nosem, fałdki wokoł ust), teraz wygląda na 35, moze nawet 40 lat. Przyjrzyj sie reklamom kosmetykow i modelkom na nich: zero zmarszczek, skóra jest gładka, rysy regularne i subtelne. jak robisz młoda ładna kobietę, to możesz spokojnie uzywać symmetry i nie musisz dawać deformacji połówek twarzy, a przynajmniej baaaaaardzo niewielkie, bo sekretem urody jest m. in. symetria. Ok, to tyle uwag na raz... :D Milego przerabianka, trzymam kciuki. Ja sam teraz męczę model twarzy, a potem calego czlowieka, więc nie ma, że ja się wymądrzam a sam nic nie robię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi