Skocz do zawartości

Silver Award : Zły w kolorze


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oj fajnie to wyglada :]

jak juz mialbym sie czepiac: nie wiem dlaczego, ale mam wrazenie, ze tekstury sa w niskiej rozdzielczosci, albo to efekt renderu, kompresji obrazkow, nie wiem, jakos tak to dziwnie miejscami wyglada, a nie wydaje mi sie zebys robil lowres textury. Momentami jest tez troche monotonne, ale rozumiem, ze to taka stylistyka. Nie wiem tez czy calosc nie za bardzo sie swieci.

Ogolnie podobuje mnie siem.

Miśko: eee?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model w Silo, render w XSI.

 

Normalnie dola przyjalem jak AGmakonts zauwazyl tutaj te czarne kolce. Nie wiem jakim cudem nie zauwazylem tego ale musialem na szybko o 2 w nocy poprawiac. A jedno ujecie to 30 min renderowania. MR demonem szybkosci nie jest. Ze 100 razy renderowalem i ani razu nie widzialem tego...

 

Tekstury niskie hmm. Na cialo jest 4096 na inne rzeczy po 2048. Ogolnie kilka tekstur jest. Akurat na styk sa, ze sie tak wyraze biorac pod uwage wysoka rozdzielczosc rendera.

 

Fajniej by to wygladalo jak bym dal zamiast bumpa teksture na displace. No ale do tego potrzeba wiecej wegla. Przy 2gb ramu nie bylem w stanie wrzucic na wszystko 3 sds, niektore czesci maja 2. O displace w takiej sytuacji mozna zapomniec.

 

A poly to ma z 1,5 miliona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No świetnie, świetnie. Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że ZBrusha obskoczył ten modelik, ale skoro poźniej rozwiałeś moje przypuszczenia, to świadczy tylko o twoich umiejętnościach. Jak już inni zauwazyli, materiał skóry troche za bardzo świecący. Rzeczywiście z mapą displeace modelik dopiero nabrałby mocy urzędowej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super.

UV Mapy na wysokim poziomie, textury też.

Gdyby dołożyć jakiś backgrund w stylu średniowiecza (lochy?) to wtedy szok.

Dla mnie max ocena...... (doskonały)

Pozdr.

Podaj czas robienia i renderingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raminez

choc wydaje mi sie plastkikowy to i tak nieprzeszkadza mi to zbytnio ...kocham fantasy ...i to jest to ..zakochalem sie w nim ..wybacz ale ci go odbije:)..pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model mnie powalił, ale nie podoba mi się to, że odbicie światła jest takie samo, na gatkach (które jakby nie patrzeć są z jakiegos metalu) jak i na skórze pacjenta. Tyle z uwag :) Sam bym nie zrobił nic co by było podobne :D

Poważna pracka

 

Można wiedzieć, w czym Pan Kolega tworzy te cudeńka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie dobra pracka jak na początek , daję 4/6 jednak wiele rzeczy mozna by poprawić

 

- cała postać się praktycznie tak samo jednakowo błyszczy - jesli twoim zamierzeniem było wymodelowanie cynowej figurki to spox ;-) ale jesli to ma być coś źywego to jeszcze sporo do poprawki (cała skóra do poprawki i jakies porządne specular mapy na elementach zbroi zeby sie całe tak jednakowo nie błyszczały -miejsca gdzie jest brudno nie powinny tak swiatła odbijać mocno)

 

tu masz dobrą skórę

 

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=282203

 

 

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=282375

 

- jesli chodzi o modelowanie to cała postac jest zbyt "kluchowata" wygląda jak ulepiona z jakiegoś ciasta a nie żywa istota , w wielu miejscach wszystko jest zbyt pozlewane np łączenie dłoni z przedramieniem, oczywiscie wiem ze dobrze wymodelować (jak na powyższym linku) to nie takie proste i żeby osiągnąć naprawdę dobry efekt trzeba korzystac często ze specjalistycznych narzędzi (Z-Brush)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokłony bije :o

Nie znam sie za bardzo, ale twoj koles podoba mi sie duzo bardziej niz te pracki, do ktorych link podeslal Azakiel ;) Moze i są fajnie zrobione, ale jakos mnie rozsmieszają :). A tego kolesia nie chcialbym spotkac, budzi respekt ;o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelowo całkiem fajnie, moze same miesnie troche zbyt napompowane , ale spoko taka konwencja.. osobiście moim ulubionym fragmentem jest głowa.. świetnie zrobiona..prawdziwy modelowy majstersztyk.. uvw bardzo pro.. ale sam material , wlasciwosci shadera cieniutko. jednakowe dla wszystekiego , taki sam poziom glossy na całym ciele .. i speculara brakuje jak nic.. a i bump we wszystkich miejscach wydaje sie mechanicznie zbyt podobny...i o tej samej głębokośc, to samo tyczy sie elementów metalowychi...praca jest na bardzo wysokim poziomie i warto by ją było dopieścic... co do prezentacji bardziej niz tła brakuje mi pożądnego rigu i pozy, gestu...

 

pozdrawiam

 

 

bardzo milo popatrzec na takie wątki.. byle więcej takich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności