General Straw Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Jak ktos chce sam model, albo bumpa to na mojej stronie (www.piotronline.com) sa dodatkowe rendery. Nie wrzucam tutaj bo ktos na modemie wejdzie i bedzie tragedia. hi res : http://www.icpnet.pl/~swoma/pictures/zly1.jpg http://www.icpnet.pl/~swoma/pictures/zly2.jpg http://www.icpnet.pl/~swoma/pictures/zly3.jpg
krzemian Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Wow, robi wrażenie:) Tylko czekać, aż ut 2007 wyjdzie;) PS - ile to ma poly?
Gizmo74 Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Chciałbym kiedyś tak modelować i mapować jak ty :) Świetna robota. P.S. Do modelowania miałeś blueprinty z Pudzianowskim ? ;)))))))))
MaGuu Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Jezusicku...... BRAWO ! (sorry ale nic konstruktywniejszego nie jestem w stanie napisac ;) )
mrkrzysiek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 brak słów sam model już powalał a teraz z teksturami to już po prostu jest super
Miśko Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 yyy.. huh? ale na drugi rzut oka widać że palce ma pokopiowane ale czepiam się;]
Chalek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 oj fajnie to wyglada :] jak juz mialbym sie czepiac: nie wiem dlaczego, ale mam wrazenie, ze tekstury sa w niskiej rozdzielczosci, albo to efekt renderu, kompresji obrazkow, nie wiem, jakos tak to dziwnie miejscami wyglada, a nie wydaje mi sie zebys robil lowres textury. Momentami jest tez troche monotonne, ale rozumiem, ze to taka stylistyka. Nie wiem tez czy calosc nie za bardzo sie swieci. Ogolnie podobuje mnie siem. Miśko: eee?
Koniu_PL Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Chalek -> aaa? :D Jejku co do pracy to jest to piękne po prostu!! :D Już mam ją jako tapetkę ustawioną!! NO śliczne :) chociaż nie wiem, jak może taka paskuda rodem z dooma 3 być piękna... ;)
AGmakonts Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 rewelka tylko czemu kolce na armorze ogonowym sa bez texturki?
miwt Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 jak nie lubie organiki to naprawde mi sie podoba..super:)
maras Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 no megasupercool, jest już w rekomendacjach? Świetne!
Mrw1980 Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 no normalnie MIODZIO,aż sie głupio przyczepić ale skóra chyba mu się za bardzo świeci no i nie ma różnicy w materiale miedzy skóra a zbroją.No ale czepiam sie:)
Remedy Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Fantastyczna praca i brawa za myślenie o biednych modemowcach (znam ten ból bo przez6 lat nim byłem i czasami kłąłem jak szewc podczas ładowania wątków np. speed painting).
General Straw Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Model w Silo, render w XSI. Normalnie dola przyjalem jak AGmakonts zauwazyl tutaj te czarne kolce. Nie wiem jakim cudem nie zauwazylem tego ale musialem na szybko o 2 w nocy poprawiac. A jedno ujecie to 30 min renderowania. MR demonem szybkosci nie jest. Ze 100 razy renderowalem i ani razu nie widzialem tego... Tekstury niskie hmm. Na cialo jest 4096 na inne rzeczy po 2048. Ogolnie kilka tekstur jest. Akurat na styk sa, ze sie tak wyraze biorac pod uwage wysoka rozdzielczosc rendera. Fajniej by to wygladalo jak bym dal zamiast bumpa teksture na displace. No ale do tego potrzeba wiecej wegla. Przy 2gb ramu nie bylem w stanie wrzucic na wszystko 3 sds, niektore czesci maja 2. O displace w takiej sytuacji mozna zapomniec. A poly to ma z 1,5 miliona.
DraB Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Hmm. Gdzie moje szczena? Jeszcze jakies proste tło i złota galeria w kieszeni :)
sammael_at Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 o moj boze, toz to powala na kolana :-)) jest gr8, jest wypas, jestes super ;DD
candyman11 Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 No świetnie, świetnie. Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że ZBrusha obskoczył ten modelik, ale skoro poźniej rozwiałeś moje przypuszczenia, to świadczy tylko o twoich umiejętnościach. Jak już inni zauwazyli, materiał skóry troche za bardzo świecący. Rzeczywiście z mapą displeace modelik dopiero nabrałby mocy urzędowej. Pozdrawiam
Gość Savoy Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Super. UV Mapy na wysokim poziomie, textury też. Gdyby dołożyć jakiś backgrund w stylu średniowiecza (lochy?) to wtedy szok. Dla mnie max ocena...... (doskonały) Pozdr. Podaj czas robienia i renderingu.
Gość Thyrrun Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 WOW to dopiero poziom .Na 10 pkt daje 20 :D pozdro. OBY TAK DALEJ..i jeszcze lepiej.
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 o fuck :D Wyczesana pracka, dawno nie widziałem tak dobrej organiki na tym forum :) pozdrawiam
Gość raminez Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 choc wydaje mi sie plastkikowy to i tak nieprzeszkadza mi to zbytnio ...kocham fantasy ...i to jest to ..zakochalem sie w nim ..wybacz ale ci go odbije:)..pozdro
Simplex Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Model mnie powalił, ale nie podoba mi się to, że odbicie światła jest takie samo, na gatkach (które jakby nie patrzeć są z jakiegos metalu) jak i na skórze pacjenta. Tyle z uwag :) Sam bym nie zrobił nic co by było podobne :D Poważna pracka Można wiedzieć, w czym Pan Kolega tworzy te cudeńka ?
PasQd Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 no i chyba wszystko co miało być powiedziane zostało powiedziane
mrkrzysiek Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 ja to bym chciał jeszcze ta dziewczynę zobaczyć w tekturkach co żeś zrobił:)
Azakiel Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Generalnie dobra pracka jak na początek , daję 4/6 jednak wiele rzeczy mozna by poprawić - cała postać się praktycznie tak samo jednakowo błyszczy - jesli twoim zamierzeniem było wymodelowanie cynowej figurki to spox ;-) ale jesli to ma być coś źywego to jeszcze sporo do poprawki (cała skóra do poprawki i jakies porządne specular mapy na elementach zbroi zeby sie całe tak jednakowo nie błyszczały -miejsca gdzie jest brudno nie powinny tak swiatła odbijać mocno) tu masz dobrą skórę http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=282203 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=282375 - jesli chodzi o modelowanie to cała postac jest zbyt "kluchowata" wygląda jak ulepiona z jakiegoś ciasta a nie żywa istota , w wielu miejscach wszystko jest zbyt pozlewane np łączenie dłoni z przedramieniem, oczywiscie wiem ze dobrze wymodelować (jak na powyższym linku) to nie takie proste i żeby osiągnąć naprawdę dobry efekt trzeba korzystac często ze specjalistycznych narzędzi (Z-Brush)
jaras Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 naprawdę wypasiony model - gratulacje (jedynie co to troszkę zbyt się błyszczy ale to pryszcz) - jakbyś dał jakieś fajne tło to juz by była pełnia szczęścia pozdrawiam
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Genialna praca :O ja jestem w szoku i sie zastanawiam czy tak dobra praca jest jeszcze legalna ^^
Vorek Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Ujdzie w tłoku ;) Nie no na serio to piękna robota. Gratuluje :)
Huan Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Spas pracka, model wypas, textury wyczesane, ogolnie praca na 5 gwiazdek :) BraVo
WWWoj Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Pokłony bije :o Nie znam sie za bardzo, ale twoj koles podoba mi sie duzo bardziej niz te pracki, do ktorych link podeslal Azakiel ;) Moze i są fajnie zrobione, ale jakos mnie rozsmieszają :). A tego kolesia nie chcialbym spotkac, budzi respekt ;o.
DarCon Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 General Straw piękna robota,robi mocne wrażenie.Brawo
Knysha Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Hehe swinka wrocila :D i na dodatek z fajnymi teksturami :>. Bardzo mi sie podoba :>!
sith_LORD Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 modelowo całkiem fajnie, moze same miesnie troche zbyt napompowane , ale spoko taka konwencja.. osobiście moim ulubionym fragmentem jest głowa.. świetnie zrobiona..prawdziwy modelowy majstersztyk.. uvw bardzo pro.. ale sam material , wlasciwosci shadera cieniutko. jednakowe dla wszystekiego , taki sam poziom glossy na całym ciele .. i speculara brakuje jak nic.. a i bump we wszystkich miejscach wydaje sie mechanicznie zbyt podobny...i o tej samej głębokośc, to samo tyczy sie elementów metalowychi...praca jest na bardzo wysokim poziomie i warto by ją było dopieścic... co do prezentacji bardziej niz tła brakuje mi pożądnego rigu i pozy, gestu... pozdrawiam bardzo milo popatrzec na takie wątki.. byle więcej takich
Mati_666 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 O_O WOW O_O WYPAS.. Ja też tak chce!!!! Ps: ile siedzisz w maxie??? i ile zajeło renderowanie?
Rekomendowane odpowiedzi