staszek Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg Czesc! To moja nowa pracka 3d - Cyberfighter Pomysl narodzil sie od tak :) pracowalem nad tym z tygodniowymi przerwami ale jakbym podliczyl to ok 5 dni to robilem. Oryginal jest w 3600x2700 Robilem 3d w maxie i sama twarz w zbrushu, skure renderowalem na 2 razy - raz zwyklym rendererem i zblendowalem w photoshpie z renderem mentala z materialem fastskin. Wosy renderowalem osobno w przynajmniej 3 wariantach i to na rozne czesci - np irok na 3 osobno zarost i te minimalne wloski i brwi itd.. w efekcie wszystko w dosc przyzwoitym czasie sie generowalo. Pozniej wszystko zmixowalem w ps i podkolorowalem itd.. Pracka tak dla siebie i was:) na trialowych softach. Pozdro! http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg
KLICEK Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Swietna robota bardzo podoba mi sie szaderek skorki, ucho troche mniej ale ogolnie jest naprawde bardzo ladnie :) ale jezeli uzywales zb mogles kolo blaszki zrobic takie faldki skorki chyba ciut lepiej by wygladalo :)
Hynol Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 To ją wydrukuj porządnie i opraw - będzie na urodziny małej pamiątka w jakim byłeś nastroju ;)
Vorek Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Zazcne, zacne. Bardzo fajnie wyszedł blend fastskina, shader skóry jest świetny, włoski dopełniają całośći :) Świetne kolorki i niebanalny tatuaż ;] Gratki, pozdrawiam
Czorny Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 łoł wszystko pieknie :D to samo co pzredmowcy :D tylko nie wiem dlaczemu ustasa takie jakies jakby sklejone ale tak czy siak praca swietna :D
dariusz Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 właśnie miałem pisać że powinieneś dostać rekomendacje, ale właśnie ją dostałeś:) i słusznie, piękna robota. (widać że Krakowianin:D)
JohnZi Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 oz ty pierunie:P, normalnie skorka jest piekna:) no i kolorystyka tez robi swoje:] pozdro
tweety Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 nice very nice :) render w mentalu? bardzo ładnie, SSS też jest czy tylko feakowałeś rozjaśnienie w nozdrzach? Pozdrawiam
Hindus Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 więcej niż zacne - wszystk extra, łączenie technik, modeling, rendering etc tylko w okolicach nosa wygląda jak podmalówka - nie wiem może to zamierzony efekt - mimo to bardzo fajnie - molestowałes go zbrushem ?
mrkrzysiek Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 bardzo ładna praca świetny render myśle że złota galeria powina być
giorgione Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 praca robi wrażenie - fany wyraz twarzy, cierkawa kolorystyka i zacne swiatło. Dla mnie na plus :D pozdr giorgione
buczer Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Ulala, wyraz twarzy najlepszy przypomina Druga :D ładny obrazek
Marcin Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 przypomina Druga :D ładny obrazek haha :D Doktór jak nic ;] naprawde ładna praca z masą szczegółów oby tak dalej
Shogun 3D Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Rządzisz... Te mikroprzewody przypominają mi troszeczkę film "TRON"... :)
Eyescream Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Świetna robota dawno tu nie było tak dobrej pracy.Jedyne do czego mógłbym się doczepić to do ucha moim zdaniem się trochę zabardzo świeci(chodzi o połysk na zewnętrznej powierzchni)
staszek Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 "tweety: ... SSS też jest czy tylko feakowałeś rozjaśnienie w nozdrzach?" nie feakowalem za wiele - raczej polaczalem warstwy renderingu i pozniej podolorowalem i kontrasty, kolorki , itd.. - rozjasnienia na nozdzach i uszach sa na dobrze ustawionym fast skinie zrobione w mentalu i drugi rendering na zwyklym rendererze z illuminacja w rozjasnionych miejscach i polaczylem w photoshopie. "hindus: ... molestowałes go zbrushem ?" tylko organika :) - nie jakos bardzo szczegolowo - siatka ma wyciete nie widoczne powierzchnie - ma ok 400 000 faceow bez metalowego implantu. generalnie uzylem zdjecia na podkladke do texur skury ale nie wiele ze zdjecia zostalo:) - reszta jest rysowana - bampy itd.. texturki w 6000 :) i pozniej jeszce zmixowane z cameramap w rozdzielczosci docelowej czyli 3600x2700. efekt nie jest jeszce taki jak powinien i jest troche bledow ale spoko ucze sie :) 1
Knysha Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Ooooo kurde oO. Wgniotlo mnie w fotel oO. Chyle czola... *uklon*
Master Kiełbaster Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 andrzej goło-ta goło-ta goło-ta goło-ta... trochę za bardzo cię zawzina :P
jaras Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 bardzo charakterny typek :) podoba mi się ale 2 rzeczy bym poprawił - usta są zbyt matowe - jakiś lekki specularek by się przydał (tyci tyci) no i włosy przy samym implancie jakoś mi nie leżą (na samej granicy z implantem - jakoś nienaturalnie wyglądają - poza tym WYPAS - czym robiłeś włosy ? acha no i jakieś pory na nosie by sie przydały ;)
Georgas Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Co tu dużo mówić piękne choć mi na nosie czegoś brakuje :P
staszek Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 wlosy robilemw maxie8 - bardzo cienkie i wbrew poszorom nie tak duzo ich jest - ze wzgledu na czas renderingu podzielilem je na kilka wariantow ktore pozniej zmixowalem w photoshopie. Co do nosa to najlepsze ze mial pory i jakis taki oblesny wtedy byl:) i zmniejszalem je az w koncu znikly za bardzo faktycznie - nastepny bedzie mial porki ze hej :) - z tego co patrze tak na swierzo to jakbym mial takie najglowniejsze bledy sobie wytknac to tak : -zabardzo wygiete oko do gory - to jest tak naprawde blad w kadrze - jest troche za plasko jak na ujecie minimalnie od dolu. -za malo speculara na skorze -za malo przebarwien skory, porkow itd.. -kilka bledow w montowaniu - np przez przypadek jakas warstwa wloskow wytknela mi sie za wyskoko - widac przy kolnierzu -za malo zywe oko - pewnie przez cienkie ustawienia studia do odbic itd.. -dolna powieka wyglada troche bulowato - malzowina uszna jest troche zle przy laczeniu -za duzy specular na krawedziach ucha -zle zintegowane wlosy kolo implantu i czola -za malo naciagnieta skora na czole - mozna powiedzec ze troche odleglosci oko-ucho sa zle - ale tu nie ma zasady - kazdy jest inny :) teraz wsumie troche bym zmniejszyl odleglosc -usta sa za malo zywe - kolor i specular zle. -integracja implantu z glowa tez mogla by byc lepsza. - wlosy sa troche za bardzo futrzane jakbym tak sie ostro uparl to moglbym tak bez konca :)
jaras Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 hehe - to się nazywa konstruktywna krytyka własnej pracy :) LOL
SoAd Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 No no Jak dla mnie to wypas jedyne, do czego bym się przyczepil to ksztalt galki ocznej, sama zrenica za bardzo wystaje. mam dwa pytania 1 Jak robiles wlosy? 2 jak zrobiles tego glow'a przy tatuazu (te swiecące kropki)? Szacuneczek.
staszek Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 o wlosach troche wiecej: Wlosy robilem z produkcji z objektu - nie z textury na oczywiscie mniej szczegolowej siatce - wycinalem nie uzywane powiezchnie - np irokez: facy sa tylko tam gdzie wlosy teraz widzicie, osobny objekt na zaroscik itd.. pozniej wylaczalem w propertis objektu - visible to camera i cast and resive shadows, dlaczego nie z textury produkowalem wlosy ? czas renderingu tu mial znaczenie - robilem to po godzinach i zalezalo mi zeby nie tracic zbyt wiele czasu a jednoczesnie chcialem miec szybko efffekt koncowy. Glow na tatuazu: sa zrobione na illuminacji ale nie obylo sie bez photoshopa z colour dodge. dolecelowo jakbym to robil do jakiejs produkcji z animacja to pewnie uzylbym video posta do tego - glowy na osobny material w materiale typu blend z maska tam gdzie ma sie swiecic - to jeden ze sposobow. 1
uncle Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 caloksztalt swietny:) jak na totalny czas pracy 5 dni (okolo) to naprawde robi wrazenie, i na pierwszy rzut oka nie ma sie do czego doczepic:) ale jedyne co mi sie rzucilo w oczy to model ucha, taki jakis malo uchowaty, no niby jest ucho ale wyglada jak doklejone z plateliny:) no ale to szczegol w samym srodku wiec sie nie bede czepial:)
ZiBi_PL Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 mi sie najbardziej podoba wyraz twarzy. Tak widac ta zlosc ;] swietnie
kengi Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 bardzo fajna pracka, ale jak dla mnie troche za sterylna. postprodukcja rulezi. moze dodaj jakiegos dofa, chocby uzywajac zwyklej mgly i lens blura z szopa? bo wloski sa takie sztuczne przez to ze sie ze soba nigdzie nie zlewaja, moze jakis jeszcze filmgrain i ogolny blur... moze jeszcze desaturacja malutka? moze troche oswietlenie skierowac na oczy i twarz tylko? wyszedl by z tego kadr filmowy, niczym z jakiegos cyberpunka. szkoda ze tak malo postprodukcji. czyzby kompleks czystosci w renderingu? a szkoda, bo o ile model ma charakter to juz obrazek nie bardzo.
staszek Napisano 7 Marzec 2006 Autor Napisano 7 Marzec 2006 tak masz troche racji - tez nie jestem zadowolony z postprodukcji - tak naprawde to moja najslabsza strona- ale ucze sie - w wolnej chwili porpubuje co moge z tym zrobic :)
Conrad Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Niektórych błędów, które sam wymieniłeś nie mogłem się odrazu dopatrzeć, może dlatego że chory jestem i jakoś źle widzę albo coś z monitorem i pewnie się powtórzę ale moim zdaniem: - napisałeś, że każdy jest inny, ale odległość ucha od oka troche mi nie pasi, jakby głowa za duża tutaj czy coś - ucho jest jakby za czyste, zbyt gumowe , takie "nowe" - nos wydaje mi się za bardzo namalowany - czoło właśnie sądzę jest zbyt łądne, zbyt naciągnięte :-)
Rekomendowane odpowiedzi