Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg

Czesc!

To moja nowa pracka 3d - Cyberfighter

Pomysl narodzil sie od tak :) pracowalem nad tym z tygodniowymi przerwami ale jakbym podliczyl to ok 5 dni to robilem.

Oryginal jest w 3600x2700

Robilem 3d w maxie i sama twarz w zbrushu,

skure renderowalem na 2 razy - raz zwyklym rendererem i zblendowalem w photoshpie z renderem mentala z materialem fastskin.

Wosy renderowalem osobno w przynajmniej 3 wariantach i to na rozne czesci - np irok na 3 osobno zarost i te minimalne wloski i brwi itd..

w efekcie wszystko w dosc przyzwoitym czasie sie generowalo.

Pozniej wszystko zmixowalem w ps i podkolorowalem itd..

Pracka tak dla siebie i was:) na trialowych softach.

 

Pozdro!

 

 

 

http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Swietna robota bardzo podoba mi sie szaderek skorki, ucho troche mniej ale ogolnie jest naprawde bardzo ladnie :)

 

ale jezeli uzywales zb mogles kolo blaszki zrobic takie faldki skorki chyba ciut lepiej by wygladalo :)

Napisano

Zazcne, zacne. Bardzo fajnie wyszedł blend fastskina, shader skóry jest świetny, włoski dopełniają całośći :) Świetne kolorki i niebanalny tatuaż ;]

 

Gratki, pozdrawiam

Napisano

łoł wszystko pieknie :D to samo co pzredmowcy :D tylko nie wiem dlaczemu ustasa takie jakies jakby sklejone ale tak czy siak praca swietna :D

Napisano

właśnie miałem pisać że powinieneś dostać rekomendacje, ale właśnie ją dostałeś:) i słusznie, piękna robota. (widać że Krakowianin:D)

Napisano

więcej niż zacne - wszystk extra, łączenie technik, modeling, rendering etc tylko w okolicach nosa wygląda jak podmalówka - nie wiem może to zamierzony efekt - mimo to bardzo fajnie - molestowałes go zbrushem ?

Napisano

Świetna robota dawno tu nie było tak dobrej pracy.Jedyne do czego mógłbym się doczepić to do ucha moim zdaniem się trochę zabardzo świeci(chodzi o połysk na zewnętrznej powierzchni)

Napisano

"tweety: ... SSS też jest czy tylko feakowałeś rozjaśnienie w nozdrzach?"

 

nie feakowalem za wiele - raczej polaczalem warstwy renderingu i pozniej podolorowalem i kontrasty, kolorki , itd.. - rozjasnienia na nozdzach i uszach sa na dobrze ustawionym fast skinie zrobione w mentalu i drugi rendering na zwyklym rendererze z illuminacja w rozjasnionych miejscach i polaczylem w photoshopie.

 

"hindus: ... molestowałes go zbrushem ?"

 

tylko organika :) - nie jakos bardzo szczegolowo - siatka ma wyciete nie widoczne powierzchnie - ma ok 400 000 faceow bez metalowego implantu.

 

 

generalnie uzylem zdjecia na podkladke do texur skury ale nie wiele ze zdjecia zostalo:) - reszta jest rysowana - bampy itd.. texturki w 6000 :) i pozniej jeszce zmixowane z cameramap w rozdzielczosci docelowej czyli 3600x2700.

 

efekt nie jest jeszce taki jak powinien i jest troche bledow ale spoko ucze sie :)

  • Like 1
Napisano

bardzo charakterny typek :) podoba mi się ale 2 rzeczy bym poprawił - usta są zbyt matowe - jakiś lekki specularek by się przydał (tyci tyci) no i włosy przy samym implancie jakoś mi nie leżą (na samej granicy z implantem - jakoś nienaturalnie wyglądają - poza tym WYPAS - czym robiłeś włosy ? acha no i jakieś pory na nosie by sie przydały ;)

Napisano

wlosy robilemw maxie8 - bardzo cienkie i wbrew poszorom nie tak duzo ich jest - ze wzgledu na czas renderingu podzielilem je na kilka wariantow ktore pozniej zmixowalem w photoshopie.

Co do nosa to najlepsze ze mial pory i jakis taki oblesny wtedy byl:) i zmniejszalem je az w koncu znikly za bardzo faktycznie - nastepny bedzie mial porki ze hej :)

 

- z tego co patrze tak na swierzo to jakbym mial takie najglowniejsze bledy sobie wytknac to tak :

 

-zabardzo wygiete oko do gory - to jest tak naprawde blad w kadrze - jest troche za plasko jak na ujecie minimalnie od dolu.

-za malo speculara na skorze

-za malo przebarwien skory, porkow itd..

-kilka bledow w montowaniu - np przez przypadek jakas warstwa wloskow wytknela mi sie za wyskoko - widac przy kolnierzu

-za malo zywe oko - pewnie przez cienkie ustawienia studia do odbic itd..

-dolna powieka wyglada troche bulowato

- malzowina uszna jest troche zle przy laczeniu

-za duzy specular na krawedziach ucha

-zle zintegowane wlosy kolo implantu i czola

-za malo naciagnieta skora na czole

- mozna powiedzec ze troche odleglosci oko-ucho sa zle - ale tu nie ma zasady - kazdy jest inny :) teraz wsumie troche bym zmniejszyl odleglosc

-usta sa za malo zywe - kolor i specular zle.

-integracja implantu z glowa tez mogla by byc lepsza.

- wlosy sa troche za bardzo futrzane

 

jakbym tak sie ostro uparl to moglbym tak bez konca :)

Napisano

No no Jak dla mnie to wypas jedyne, do czego bym się przyczepil to ksztalt galki ocznej, sama zrenica za bardzo wystaje.

mam dwa pytania

1 Jak robiles wlosy?

2 jak zrobiles tego glow'a przy tatuazu (te swiecące kropki)?

Szacuneczek.

Napisano

o wlosach troche wiecej:

 

Wlosy robilem z produkcji z objektu - nie z textury na oczywiscie mniej szczegolowej siatce - wycinalem nie uzywane powiezchnie - np

irokez: facy sa tylko tam gdzie wlosy teraz widzicie,

osobny objekt na zaroscik itd..

pozniej wylaczalem w propertis objektu - visible to camera i cast and resive shadows,

 

dlaczego nie z textury produkowalem wlosy ?

czas renderingu tu mial znaczenie - robilem to po godzinach i zalezalo mi zeby nie tracic zbyt wiele czasu a jednoczesnie chcialem miec szybko efffekt koncowy.

 

Glow na tatuazu:

sa zrobione na illuminacji ale nie obylo sie bez photoshopa z colour dodge.

dolecelowo jakbym to robil do jakiejs produkcji z animacja to pewnie uzylbym video posta do tego - glowy na osobny material w materiale typu blend z maska tam gdzie ma sie swiecic - to jeden ze sposobow.

  • Like 1
Napisano

caloksztalt swietny:) jak na totalny czas pracy 5 dni (okolo) to naprawde robi wrazenie, i na pierwszy rzut oka nie ma sie do czego doczepic:)

 

ale jedyne co mi sie rzucilo w oczy to model ucha, taki jakis malo uchowaty, no niby jest ucho ale wyglada jak doklejone z plateliny:) no ale to szczegol w samym srodku wiec sie nie bede czepial:)

Napisano

bardzo fajna pracka, ale jak dla mnie troche za sterylna. postprodukcja rulezi.

moze dodaj jakiegos dofa, chocby uzywajac zwyklej mgly i lens blura z szopa?

bo wloski sa takie sztuczne przez to ze sie ze soba nigdzie nie zlewaja, moze jakis jeszcze filmgrain i ogolny blur... moze jeszcze desaturacja malutka? moze troche oswietlenie skierowac na oczy i twarz tylko? wyszedl by z tego kadr filmowy, niczym z jakiegos cyberpunka. szkoda ze tak malo postprodukcji. czyzby kompleks czystosci w renderingu? a szkoda, bo o ile model ma charakter to juz obrazek nie bardzo.

Napisano

tak masz troche racji - tez nie jestem zadowolony z postprodukcji - tak naprawde to moja najslabsza strona- ale ucze sie - w wolnej chwili porpubuje co moge z tym zrobic :)

Napisano

Niektórych błędów, które sam wymieniłeś nie mogłem się odrazu dopatrzeć, może dlatego że chory jestem i jakoś źle widzę albo coś z monitorem i pewnie się powtórzę ale moim zdaniem:

 

- napisałeś, że każdy jest inny, ale odległość ucha od oka troche mi nie pasi, jakby głowa za duża tutaj czy coś

- ucho jest jakby za czyste, zbyt gumowe , takie "nowe"

- nos wydaje mi się za bardzo namalowany

- czoło właśnie sądzę jest zbyt łądne, zbyt naciągnięte :-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności