Skocz do zawartości

Scena 3D: Cyberfighter


Rekomendowane odpowiedzi

http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg

Czesc!

To moja nowa pracka 3d - Cyberfighter

Pomysl narodzil sie od tak :) pracowalem nad tym z tygodniowymi przerwami ale jakbym podliczyl to ok 5 dni to robilem.

Oryginal jest w 3600x2700

Robilem 3d w maxie i sama twarz w zbrushu,

skure renderowalem na 2 razy - raz zwyklym rendererem i zblendowalem w photoshpie z renderem mentala z materialem fastskin.

Wosy renderowalem osobno w przynajmniej 3 wariantach i to na rozne czesci - np irok na 3 osobno zarost i te minimalne wloski i brwi itd..

w efekcie wszystko w dosc przyzwoitym czasie sie generowalo.

Pozniej wszystko zmixowalem w ps i podkolorowalem itd..

Pracka tak dla siebie i was:) na trialowych softach.

 

Pozdro!

 

 

 

http://img152.imageshack.us/my.php?image=cyberfightersmall4mc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Swietna robota bardzo podoba mi sie szaderek skorki, ucho troche mniej ale ogolnie jest naprawde bardzo ladnie :)

 

ale jezeli uzywales zb mogles kolo blaszki zrobic takie faldki skorki chyba ciut lepiej by wygladalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więcej niż zacne - wszystk extra, łączenie technik, modeling, rendering etc tylko w okolicach nosa wygląda jak podmalówka - nie wiem może to zamierzony efekt - mimo to bardzo fajnie - molestowałes go zbrushem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"tweety: ... SSS też jest czy tylko feakowałeś rozjaśnienie w nozdrzach?"

 

nie feakowalem za wiele - raczej polaczalem warstwy renderingu i pozniej podolorowalem i kontrasty, kolorki , itd.. - rozjasnienia na nozdzach i uszach sa na dobrze ustawionym fast skinie zrobione w mentalu i drugi rendering na zwyklym rendererze z illuminacja w rozjasnionych miejscach i polaczylem w photoshopie.

 

"hindus: ... molestowałes go zbrushem ?"

 

tylko organika :) - nie jakos bardzo szczegolowo - siatka ma wyciete nie widoczne powierzchnie - ma ok 400 000 faceow bez metalowego implantu.

 

 

generalnie uzylem zdjecia na podkladke do texur skury ale nie wiele ze zdjecia zostalo:) - reszta jest rysowana - bampy itd.. texturki w 6000 :) i pozniej jeszce zmixowane z cameramap w rozdzielczosci docelowej czyli 3600x2700.

 

efekt nie jest jeszce taki jak powinien i jest troche bledow ale spoko ucze sie :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo charakterny typek :) podoba mi się ale 2 rzeczy bym poprawił - usta są zbyt matowe - jakiś lekki specularek by się przydał (tyci tyci) no i włosy przy samym implancie jakoś mi nie leżą (na samej granicy z implantem - jakoś nienaturalnie wyglądają - poza tym WYPAS - czym robiłeś włosy ? acha no i jakieś pory na nosie by sie przydały ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlosy robilemw maxie8 - bardzo cienkie i wbrew poszorom nie tak duzo ich jest - ze wzgledu na czas renderingu podzielilem je na kilka wariantow ktore pozniej zmixowalem w photoshopie.

Co do nosa to najlepsze ze mial pory i jakis taki oblesny wtedy byl:) i zmniejszalem je az w koncu znikly za bardzo faktycznie - nastepny bedzie mial porki ze hej :)

 

- z tego co patrze tak na swierzo to jakbym mial takie najglowniejsze bledy sobie wytknac to tak :

 

-zabardzo wygiete oko do gory - to jest tak naprawde blad w kadrze - jest troche za plasko jak na ujecie minimalnie od dolu.

-za malo speculara na skorze

-za malo przebarwien skory, porkow itd..

-kilka bledow w montowaniu - np przez przypadek jakas warstwa wloskow wytknela mi sie za wyskoko - widac przy kolnierzu

-za malo zywe oko - pewnie przez cienkie ustawienia studia do odbic itd..

-dolna powieka wyglada troche bulowato

- malzowina uszna jest troche zle przy laczeniu

-za duzy specular na krawedziach ucha

-zle zintegowane wlosy kolo implantu i czola

-za malo naciagnieta skora na czole

- mozna powiedzec ze troche odleglosci oko-ucho sa zle - ale tu nie ma zasady - kazdy jest inny :) teraz wsumie troche bym zmniejszyl odleglosc

-usta sa za malo zywe - kolor i specular zle.

-integracja implantu z glowa tez mogla by byc lepsza.

- wlosy sa troche za bardzo futrzane

 

jakbym tak sie ostro uparl to moglbym tak bez konca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no Jak dla mnie to wypas jedyne, do czego bym się przyczepil to ksztalt galki ocznej, sama zrenica za bardzo wystaje.

mam dwa pytania

1 Jak robiles wlosy?

2 jak zrobiles tego glow'a przy tatuazu (te swiecące kropki)?

Szacuneczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wlosach troche wiecej:

 

Wlosy robilem z produkcji z objektu - nie z textury na oczywiscie mniej szczegolowej siatce - wycinalem nie uzywane powiezchnie - np

irokez: facy sa tylko tam gdzie wlosy teraz widzicie,

osobny objekt na zaroscik itd..

pozniej wylaczalem w propertis objektu - visible to camera i cast and resive shadows,

 

dlaczego nie z textury produkowalem wlosy ?

czas renderingu tu mial znaczenie - robilem to po godzinach i zalezalo mi zeby nie tracic zbyt wiele czasu a jednoczesnie chcialem miec szybko efffekt koncowy.

 

Glow na tatuazu:

sa zrobione na illuminacji ale nie obylo sie bez photoshopa z colour dodge.

dolecelowo jakbym to robil do jakiejs produkcji z animacja to pewnie uzylbym video posta do tego - glowy na osobny material w materiale typu blend z maska tam gdzie ma sie swiecic - to jeden ze sposobow.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caloksztalt swietny:) jak na totalny czas pracy 5 dni (okolo) to naprawde robi wrazenie, i na pierwszy rzut oka nie ma sie do czego doczepic:)

 

ale jedyne co mi sie rzucilo w oczy to model ucha, taki jakis malo uchowaty, no niby jest ucho ale wyglada jak doklejone z plateliny:) no ale to szczegol w samym srodku wiec sie nie bede czepial:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna pracka, ale jak dla mnie troche za sterylna. postprodukcja rulezi.

moze dodaj jakiegos dofa, chocby uzywajac zwyklej mgly i lens blura z szopa?

bo wloski sa takie sztuczne przez to ze sie ze soba nigdzie nie zlewaja, moze jakis jeszcze filmgrain i ogolny blur... moze jeszcze desaturacja malutka? moze troche oswietlenie skierowac na oczy i twarz tylko? wyszedl by z tego kadr filmowy, niczym z jakiegos cyberpunka. szkoda ze tak malo postprodukcji. czyzby kompleks czystosci w renderingu? a szkoda, bo o ile model ma charakter to juz obrazek nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórych błędów, które sam wymieniłeś nie mogłem się odrazu dopatrzeć, może dlatego że chory jestem i jakoś źle widzę albo coś z monitorem i pewnie się powtórzę ale moim zdaniem:

 

- napisałeś, że każdy jest inny, ale odległość ucha od oka troche mi nie pasi, jakby głowa za duża tutaj czy coś

- ucho jest jakby za czyste, zbyt gumowe , takie "nowe"

- nos wydaje mi się za bardzo namalowany

- czoło właśnie sądzę jest zbyt łądne, zbyt naciągnięte :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności