Skocz do zawartości

Scena 3D: Szklane rzeźby


Rekomendowane odpowiedzi

Już sporo czasu minęło odkąd obroniłem dyplomik i nie wiem dlaczego nie umieściłem tego wcześniej w galerii na forum :) Kilka osób już widziało, a nawet pomagało w tworzeniu (za czasów cgLore :) )

 

Pracki powstały do dyplomu o wdzięcznym tytule "fotorealistyczny rendering w programie 3ds max" :) Renderowałem w mentalu. Teraz pewnie sam bym masę rzeczy zmienił ale niech już zostanie tak jak jest.

 

rzezba_koniec_34104.jpg

 

final.jpg

 

puzle_kompozycja.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja mam temat licencjata "Techniki modelowania obiektów 3D w programie 3D Studio MAX" i choć moje prace są bardzo amatorskie to najlepsze jest, że profesorom, którzy nie wiele o tym wiedzą, się podobają.

Drugie foto jest naprawdę śliczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

widzialem to wieki temu :)

nawet sam sie ciebie pytalem jak robiles pierwszy model :) a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :)

 

vorku zajebis** robota mimo ze minal szmat czasu mnie to nadal zachwyca :D

moze moglbys zdradzic rabek tajemnicy nad oswietleniem :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim, później umieszczę trochę screenów.

 

a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :)

 

nie dokładnie :) tzn. można tak, ale łatwiej jest zaznaczyć polygony których się NIE chce i je skasować, tak szybciej, reszta się zgadza

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować dziękować za wszystkie komentarze :)

 

A mi sie podoba 1 render :) tak swoją drogą to ja się niczego zlego tutaj nie dopatrzylem, ale co sie stalo z GI na podlodze 1st renderka?

 

Jeżeli chodzi Ci o ziarno to nie GI tylko kaustyka, za mało fotonków, taka jak pisałem ,teraz bym parę rzeczy poprawił, na pierwszym miejscu właśnie te kaustyki :) GI nie ma na żadnym renderze wogóle, nie było takiej potrzeby a i czasu na rendery nie miałem za wiele.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee... nic specjalnego. kaustyki za mocne, brak jakiegoś ciekawego oświetlenia. wszystko takie sztuczne, na pewno scanline a nie Mental...

 

 

 

 

 

 

 

 

hehe. no dobra żartowałem. wreszcie dałes tą prackę na forum. good work zią :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety - jak przeczytalem twoj post to na początku myslalem że cie zjade ;P nieno, ale spoko, pracki bardzo ładne, dość pomysłowe no i ładne, bardzo podoba mi się szkło :)) do czego moge się doczepić to... w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :)) no ale nic pozdrawiam :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :))

wtrące swoje 3 grosze: prawdziwe szkło bardzo rzadko puszcza idealnie gładkie kaustyki. szko jako powierzchnia krystaliczna puszcza miliardy takich "sampli", często zostawiając nawet większe ziarno niż tutaj.

tutaj te sample podkreślają (symulują) nawet lekki bump na podłożu co dodatkowo podkreśla realizm renderu.

 

moderatorres: na rekomkę to! :]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności