Vorek Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 Już sporo czasu minęło odkąd obroniłem dyplomik i nie wiem dlaczego nie umieściłem tego wcześniej w galerii na forum :) Kilka osób już widziało, a nawet pomagało w tworzeniu (za czasów cgLore :) ) Pracki powstały do dyplomu o wdzięcznym tytule "fotorealistyczny rendering w programie 3ds max" :) Renderowałem w mentalu. Teraz pewnie sam bym masę rzeczy zmienił ale niech już zostanie tak jak jest. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 2gi najbardziej mi sie podoba zreszta wyszystkie sa fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 eee ja to widzialem juz :) bardzo ladne pracki dzieki vorek ze mi o dyplomie przypomniales :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czorny Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 niiice :D bardzo mi sie podoba ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DesignStudio Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 2 wymiata. W jaki sposob modelowałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 2 wymiata. W jaki sposob modelowałeś Extrudami i cutem, wyszedłem z boxa albo cylindra, już nie pamiętam :) Dzięki za posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Ja mam temat licencjata "Techniki modelowania obiektów 3D w programie 3D Studio MAX" i choć moje prace są bardzo amatorskie to najlepsze jest, że profesorom, którzy nie wiele o tym wiedzą, się podobają. Drugie foto jest naprawdę śliczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Świetnie to wyszło :) pierwsza klasa :] Najbardziej mi przypadła do gustu pierwsza figurka :) Drugie foto jest naprawdę śliczne... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Bardzo ładne rendery pierwszy i drugi super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Mi się także podoba najbardziej 2 render :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Bardzo fajne wszystkie są :) super wygląda 2gi bo jest kolorowe szkło, wogole moze podasz przepis na takie szkiełko ?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 pierwszy najlepszy :) .. extra figurant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Piękne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Widziało się, widziało, ale w przeciwieństwie do sytuacji przedstawionej w Ferdydurke ciągle zachwyca. :) Jedynka najlepsza imo. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 piekne, piekne :] haha chyba jak połowie 2gi mi sie podoba, dlaczego? bo jest tak kolorowo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Witam!! widzialem to wieki temu :) nawet sam sie ciebie pytalem jak robiles pierwszy model :) a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :) vorku zajebis** robota mimo ze minal szmat czasu mnie to nadal zachwyca :D moze moglbys zdradzic rabek tajemnicy nad oswietleniem :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 dzięki wszystkim, później umieszczę trochę screenów. a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :) nie dokładnie :) tzn. można tak, ale łatwiej jest zaznaczyć polygony których się NIE chce i je skasować, tak szybciej, reszta się zgadza Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 pierwszy render rzondzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 trzeci śliczny, pozdrawiam reszta też super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 z tego wszystkiego materiał szkła wypadł najgorzej :P ale jak na mentala to super (prawie jak vray) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 na CGLore widziałem ; ] Ładne...ale tylko 1 i 3 ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WWWoj Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 1 najbardziej przypadła mi do gustu, ale wszystkie fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 A mi sie podoba 1 render :) tak swoją drogą to ja się niczego zlego tutaj nie dopatrzylem, ale co sie stalo z GI na podlodze 1st renderka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 cudowne to mało powiedziane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 Dziękować dziękować za wszystkie komentarze :) A mi sie podoba 1 render :) tak swoją drogą to ja się niczego zlego tutaj nie dopatrzylem, ale co sie stalo z GI na podlodze 1st renderka? Jeżeli chodzi Ci o ziarno to nie GI tylko kaustyka, za mało fotonków, taka jak pisałem ,teraz bym parę rzeczy poprawił, na pierwszym miejscu właśnie te kaustyki :) GI nie ma na żadnym renderze wogóle, nie było takiej potrzeby a i czasu na rendery nie miałem za wiele. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 1 i 2 wymiatają - forma rzeźb bardzo interesująca - kolorystycznie też ciekawie dobrane - i te odblaski :D Bardzo fajne pozdr giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 eee... nic specjalnego. kaustyki za mocne, brak jakiegoś ciekawego oświetlenia. wszystko takie sztuczne, na pewno scanline a nie Mental... hehe. no dobra żartowałem. wreszcie dałes tą prackę na forum. good work zią :D Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 tweety - jak przeczytalem twoj post to na początku myslalem że cie zjade ;P nieno, ale spoko, pracki bardzo ładne, dość pomysłowe no i ładne, bardzo podoba mi się szkło :)) do czego moge się doczepić to... w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :)) no ale nic pozdrawiam :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 2 i 3 render - cudowne. 1 tez fajny ale troche za wysoki, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :)) wtrące swoje 3 grosze: prawdziwe szkło bardzo rzadko puszcza idealnie gładkie kaustyki. szko jako powierzchnia krystaliczna puszcza miliardy takich "sampli", często zostawiając nawet większe ziarno niż tutaj. tutaj te sample podkreślają (symulują) nawet lekki bump na podłożu co dodatkowo podkreśla realizm renderu. moderatorres: na rekomkę to! :] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 Lubię... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 supa:D 2 najlepsza imho, masz tego wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 Moim zdaniem wszystkie są wyje fajne :D ja teŻ tak chce!!!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 18 Czerwiec 2006 Share Napisano 18 Czerwiec 2006 jak zrobiles material podstaw ty ch pussli w 3 renderku? 1 wymiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jesus Napisano 19 Czerwiec 2006 Share Napisano 19 Czerwiec 2006 3 najbardziej przypadła mi do gustu, ale wszystkie świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi