Napisano 4 Maj 200618 l Już sporo czasu minęło odkąd obroniłem dyplomik i nie wiem dlaczego nie umieściłem tego wcześniej w galerii na forum :) Kilka osób już widziało, a nawet pomagało w tworzeniu (za czasów cgLore :) ) Pracki powstały do dyplomu o wdzięcznym tytule "fotorealistyczny rendering w programie 3ds max" :) Renderowałem w mentalu. Teraz pewnie sam bym masę rzeczy zmienił ale niech już zostanie tak jak jest. Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200618 l eee ja to widzialem juz :) bardzo ladne pracki dzieki vorek ze mi o dyplomie przypomniales :D
Napisano 5 Maj 200618 l Autor 2 wymiata. W jaki sposob modelowałeś Extrudami i cutem, wyszedłem z boxa albo cylindra, już nie pamiętam :) Dzięki za posty
Napisano 5 Maj 200618 l Ja mam temat licencjata "Techniki modelowania obiektów 3D w programie 3D Studio MAX" i choć moje prace są bardzo amatorskie to najlepsze jest, że profesorom, którzy nie wiele o tym wiedzą, się podobają. Drugie foto jest naprawdę śliczne...
Napisano 5 Maj 200618 l Świetnie to wyszło :) pierwsza klasa :] Najbardziej mi przypadła do gustu pierwsza figurka :) Drugie foto jest naprawdę śliczne... ;)
Napisano 5 Maj 200618 l Bardzo fajne wszystkie są :) super wygląda 2gi bo jest kolorowe szkło, wogole moze podasz przepis na takie szkiełko ?:>
Napisano 5 Maj 200618 l Widziało się, widziało, ale w przeciwieństwie do sytuacji przedstawionej w Ferdydurke ciągle zachwyca. :) Jedynka najlepsza imo. pozdrawiam
Napisano 5 Maj 200618 l piekne, piekne :] haha chyba jak połowie 2gi mi sie podoba, dlaczego? bo jest tak kolorowo :]
Napisano 5 Maj 200618 l Witam!! widzialem to wieki temu :) nawet sam sie ciebie pytalem jak robiles pierwszy model :) a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :) vorku zajebis** robota mimo ze minal szmat czasu mnie to nadal zachwyca :D moze moglbys zdradzic rabek tajemnicy nad oswietleniem :) pozdro
Napisano 5 Maj 200618 l Autor dzięki wszystkim, później umieszczę trochę screenów. a bylo to tak--> sphere zaznacza sie polygony jakie sie chce daje detach daje shell'a ms'a i gotowe :) nie dokładnie :) tzn. można tak, ale łatwiej jest zaznaczyć polygony których się NIE chce i je skasować, tak szybciej, reszta się zgadza Pozdrawiam
Napisano 5 Maj 200618 l z tego wszystkiego materiał szkła wypadł najgorzej :P ale jak na mentala to super (prawie jak vray) :P
Napisano 5 Maj 200618 l A mi sie podoba 1 render :) tak swoją drogą to ja się niczego zlego tutaj nie dopatrzylem, ale co sie stalo z GI na podlodze 1st renderka?
Napisano 5 Maj 200618 l Autor Dziękować dziękować za wszystkie komentarze :) A mi sie podoba 1 render :) tak swoją drogą to ja się niczego zlego tutaj nie dopatrzylem, ale co sie stalo z GI na podlodze 1st renderka? Jeżeli chodzi Ci o ziarno to nie GI tylko kaustyka, za mało fotonków, taka jak pisałem ,teraz bym parę rzeczy poprawił, na pierwszym miejscu właśnie te kaustyki :) GI nie ma na żadnym renderze wogóle, nie było takiej potrzeby a i czasu na rendery nie miałem za wiele. Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200618 l 1 i 2 wymiatają - forma rzeźb bardzo interesująca - kolorystycznie też ciekawie dobrane - i te odblaski :D Bardzo fajne pozdr giorgione
Napisano 6 Maj 200618 l eee... nic specjalnego. kaustyki za mocne, brak jakiegoś ciekawego oświetlenia. wszystko takie sztuczne, na pewno scanline a nie Mental... hehe. no dobra żartowałem. wreszcie dałes tą prackę na forum. good work zią :D Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200618 l tweety - jak przeczytalem twoj post to na początku myslalem że cie zjade ;P nieno, ale spoko, pracki bardzo ładne, dość pomysłowe no i ładne, bardzo podoba mi się szkło :)) do czego moge się doczepić to... w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :)) no ale nic pozdrawiam :))
Napisano 6 Maj 200618 l w caustyce na 1 renderze widać sample, co nie wyglada suepr ale wiem wiem, tam jest duzo caustyki i dlugo by się robiło :)) wtrące swoje 3 grosze: prawdziwe szkło bardzo rzadko puszcza idealnie gładkie kaustyki. szko jako powierzchnia krystaliczna puszcza miliardy takich "sampli", często zostawiając nawet większe ziarno niż tutaj. tutaj te sample podkreślają (symulują) nawet lekki bump na podłożu co dodatkowo podkreśla realizm renderu. moderatorres: na rekomkę to! :] Pozdrawiam