Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie.

 

...,bardzo krótko.

 

 

Widać zrazu, co robione pod kontrolą zleceniodawcy - czyli te zalizane gnioty, a co z wolnej ręki. Wolałbym inaczej, wiadomo. I tak to. Dziś nie mam siły pisać więcej, za co przepraszam.

 

Next time-please.

 

Cheers,

  • Odpowiedzi 381
  • Wyświetleń 61,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dużo, dobre, szkoda że nikt się jeszcze nie zorientował i nie dał rekomendacji na głównej, łatwo przegapić update'y w długich threadach.

Napisano

piekne obrazki , szkoda ze w dziale 2d teraz same teczki:/ gdyby nie rekomendacja to bym pewnie sie do tych prac nie dokopal,,pozdro i gratuluje talentu

Napisano

Po tych czterech czy pięciu postach nic innego do głowy mi nie przychodzi jak... MATKO BOSKA !!!

 

btw. Technike uzyskiwania metalowych powierzchni masz opanowaną na 6+

Napisano

Masz bardzo charakterystyczne to swoje malarstwo - takie "lejące się", mokre, cos w tym stylu. Podziwiam Cie, ze jeszcze nie przejadl Ci sie temat zolnierzykow;) Szczerze mowiac to wczesniejsze pracki mi sie bardziej podobaly. Jednak nadal jest sie od kogo uczyc:) pozdrawiam.

 

edit: Juz wiem za mocno zblurowane sa te pracki jak dla mnie. Ale oczywiscie to moja niewiele znaczaca opinia.

Edytowane przez dyb3k

Napisano

miażdżysz. jestem pod wrażeniem zarówno tych dopieszczonych prac, jak i trafności i malarskości szkiców. super

Napisano

Jako że jestem fanem i miłośnikiem TW - znam Twoje prace nie od dziś i nie od dziś je podziwiam... Obłędne prace jak dla mnie. Super!

Napisano

Trzymasz poziom :) Wiekszosc naprawde dobra robota, no ale zeby nie bylo za slodko, elementy ktore mnie zrazily to: obraz z lucznikami, lucznik z lewej strony pierwsza klasa, ten po prawej lekki dramat :) Jezeli w pierwszym udalo ci sie idealnie zrobic skrot perspektywiczny, tak w panu po prawej stronie reka wyglada na bardzo krotka, rowniez broda okazuje sie bardzo mala, pomyslalem przez chwile, ze moze to byc kobieta, ale to raczej nie to. Nastepna uwaga w pracy, gdzie zolnierze rzucaja wloczniami, lecaca wlocznia stanowczo za ostra, przydal by sie jednak blur, a poza tym kat jej lotu nie pasuje do zadnego z zolnierzy. Te elementy rzucily mi sie najbardziej w oczy, a tak wogole to zloty medal za taka ilosc porterow :) Pozdrawiam

Napisano

Niezwykłe prace , obejrzałem cała teczkę i to był wręcz trans . Jesteś wielki Lacedemon . Pozdrawiam .

Napisano

Wszystkie bitewne ilustracje robią wrażenie!

Fajnie gdyby były mniej wykończone :) ale rozumiem że tak miało być wyśmigane jak jest.

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Nie odpisywałem, bo dopadła mnie grypka i ciężko było podnieść łapy do klawiatury.

 

Dzięki serdeczne Wszystkim za tak obszerny komentarz.

 

ad. Krzysiek_gfx:

 

Ten łucznik, to niby miał być synek tego gościa na 1 planie. Robiony całkowicie z wyobraźni i widać, że kuleje moja znajomość anatomii. Jeśli mam modela, albo referkę, to nie mam żadnego problemu. No, ale jak przychodzi moment, że trzeba anatomię z pamięci..., no to schodki.

 

Niektórym z Was zazdroszczę tej anatomicznej pamięci (pamięci do formy). Możliwe, że przyczyną moich trudności jest to, że na akademii zamiast chodzić na rysunek i piłować akty, to ja zająłem się robieniem wystaw ( sztuka współczesna). Żałuję teraz bardzo i muszę nadrabiać pracowitością, szukaniem formy. Po czasie oczywiście widzę wszystkie błędy i chętnie bym poprawiał, ale tak można w nieskończoność.

 

ad.Morbid Karbid:

 

Miniaturki są szybkimi szkicami robionymi z pomysłem i dla rozgrzewki.

Oj!.., jak bardzo chciałbym tylko tak rysować. Sami wiecie, jak zleceniodawcy podchodzą do takich realizacji, więc nie będę się wam starał wyjaśniać. Może kiedyś, jak wyrobię sobie markę, to wrócę do świeżości. Mnie już męczą te wylizane formy.

 

ad. Dyb3k:

 

cyt."lejące się", mokre,- zawsze chciałem aby, to co robię na komputerze choć trochę przypominało malarstwo ( z całą jego istotą). Ten mój sposób chyba najbardziej przypomina mi oleje. Czuję się w tym najlepiej, bo pozostawiają jakieś emocje itp. Ciężko mi- wierzcie-wykorzystywać efekty specjalne photoshopa. Wydają mi się sztuczne...Możecie polemizować, ale pamiętajcie, że ja malowałem olejami jakieś 18 lat i ciągnie się to za mną. Ciężko jest się przestawić. :D

 

Co do hełmów, blachy, etc. ;D Nie dziwcie się, bo jak prawie 24 h na dobę machacie tych blaszaków przez 2 lata, to byłoby conajmniej dziwne, gdybym nadal nie potrafił dobrze oddać stali.

 

Reasumując. Cieszę się, że niemal każdemu z Was podoba się inna praca.

 

Dzięki za trafne komentarze. Bardzo wiele wnoszą i cenię sobie te wnikliwe uwagi.

Napisano

genialne, szczególnie sposób ukazania dynamiki, i pancerze mi się podobają, a o kolorkach nie wspomnę. Pozwól ze cie o coś spytam ile ci przeciętnie zajmuje zrobienie takiej pracki ?

Napisano

czy mógłbym niektóre twoje prace wydrukować i powiesić na ścianie mają świetny klimat

Napisano

Szczerze powiedziawszy, dawno (rok, może dwa) nie widziałem takich dobrych, prac. Dziwi mnie tylko fakt, że nie znalazłem Twoich prac wcześniej.

Nie wiem jak Ty to robisz, ale powinieneś dostać jakieś możliwości wystaw.

Super kolorystyka, dynamika. Widać że to nie jest o tak o, tylko dopracowane.

Mi najbardziej do gustu przypadł assasin, ze względu na takie przejście barw (zakładam że to miało symbolizować że tam gdzieś się pali pochodnia, jeżeli tak, to odddałeś ten efekt, idealnie, perfekcyjnie).

 

Oby tak dalej!

Xilomion

Napisano

Szczęka opada i nie chce mi się jej podnosić bo jak zobaczę drugi taki upload za jakiś czas to... damn... nieźle sobie poczynasz :D

Napisano

Hmmm... moze pisales juz o tym, ale mam wrazenie, ze niektore prace to zmanipulowane, podmaziane foto. Jakies dziwne blury, "likłyfaj"...

Napisano

Naaa on taki ma workflow malarski ze rozmazuje. Widzialem niektore szkice od podstaw - łan handret proszent orydzinal. Aczkolwiek mnie tez czasami sciska ze tak dobrze trafia z kolorem i swiatlem :P

Edytowane przez OmeN2501

Napisano
  • Autor

Nie będę komentował. Wrzucę w końcu płótna:

 

helga2.jpg

 

 

 

 

greta.jpg

 

 

 

malpi_chor.jpg

 

 

 

misio.jpg

 

 

 

pantera.jpg

 

 

 

 

 

pingwiny.jpg

 

 

polarny.jpg

 

 

 

pracownia.jpgtig.jpg

 

 

lamassu.jpgbucefal2.jpg

 

 

bizon.jpg

 

 

 

africa.jpg

Napisano

Widziałem je już jakiś czas temu.Bardzo mi sie podobają. Jak byś określił technikę\styl malowania swoich prac? Bo ja to odbieram jako połączenie impresjonizmu z surrealizmem.Pozdrawiam

Napisano

Mariusz , ja to dziwnie odbieram. W digitalu starasz się robić całkowicie inne rzeczy a na płótnie również coś innego. Rozumiem, że w pracowni inaczej się pracuje. Co jest dla Ciebie priorytetem?

Napisz gdzie jesteś sobą.

Pozdrówka.

Napisano
  • Autor

cyt:

 

Mariusz , ja to dziwnie odbieram. W digitalu starasz się robić całkowicie inne rzeczy a na płótnie również coś innego. Rozumiem, że w pracowni inaczej się pracuje. Co jest dla Ciebie priorytetem?

Napisz gdzie jesteś sobą.

 

:) Na takich formatach ( 2-3 m) pracujesz całym cialem, wydobywasz ekspresję ruchu. Te obrazy były robione w imię "action painting". Po prostu taki format podświadomie wymusza na mnie takie dzałania. .., oczywiście nie jestem w nich niczym ograniczony. CG natomiast jest formą zarabiania na chleb. Pamiętaj, że tu ( na tablecie) pracujesz nadgarstkiem, przy wielkim formacie całym ramieniem. Poza tym, jak wiesz okładka ma inne przeznaczenie, zleceniodawcę, który ma pewne oczekiwania...

Napisano

Antylopę gnu już kiedyś widziałem, ale reszta super, najbardziej podobają mi się pingwiny i panda. :D

 

Mimo to wole twoje digitalowe prace ;) gdybym zboczył twoje płótna o takiej tematyce chyba bym padł :D

Edytowane przez n-pigeon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności