Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 144,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :)

Napisano
  • Autor
Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :)

 

hehe to nie render a photoshop :P

tzw bawilem sie w photoshopie :)

chcialem osiagnac taki pewien efekt ktory baaaaaardzo mi sie podoba, widzialem go pare razy na cgt :)

i takie aa, sharpen itp itd. zamierzone, :)

Napisano

ech, bajer po prostu. tez bym tak chciał :)

ale widze ze trzeba sie zabrac do roboty, modelowac, modelowac i jeszcze raz modelowac - wtedy idzie coraz lepiej :D

Napisano

Model kompletnie do mnie nie przemawia ... Wszystko jest jakies takie niedopracowane i jeszcze poszczegolne elementy niepasuja do siebie przynajmniej tak jest w moim odczuciu ... . :) co do supermana jest ok tylko podnies mu uszy :) Tak jak kiedys wspomnialem stanoles w miejscu i sie z niego nie mozesz ruszyc na level uP :|

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentarze :)

max_1989-->chodzi ci o model frankensteina ? ze do ciebie nie przemawia, ze nie dopracowane i poszczegolne elementy do seibie nei pasuja ? jak tak to koncept nie byl moj a robilem ten model na podstawie modelu Kolbego Jukesa :)

Napisano

nielot niesluchaj glupot :) jakie level upy o czym my tu woqule mowimy , jakbys robil ciagle ten sam model i z kazdym kolejnym powtorzeniem niebylby lepszy to wtedy mozna mowic o jakis tam level upach... jedziesz dalej ... kazdy kolejny model to nowa bryla i nowe doswiadczenie chocbys powielal niektore schematy i patenty. Przytocze ci tu powiedzonko z pewnego popularnego programu "bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi" !! tergo sie trzymaj :D. Pozdo i czekam na kolejne modele :)

Napisano

yy ja sie nadal trzymam swojego nie chce byc zlosliwy, ale poprostu tyle modeli naskrobales i nadal wygladaja podobnie co do poziomu zarowno obecna twarz jak i modele kilka stron wczesniej zbytnio sie nie roznia ...

Napisano

wlasnie dlatego trening czyni mistrza, mozliwe ze roznic nie dostrzegasz aczkolwiek nielot mogl zrobic postepy np. w szybkosci robienia tych modeli, wypracowaniu procedur dzialania, budowy siatek itp.. Nie wszyscy sa i musza byc odrazu Michalem Aniołem, brak talentu mozna nadrobic technika, treningiem (i zeby bylo jasne nie posądzam nielota o brak talentu niemnie to oceniac) ale osob ktore przyslowiowo z niczego robia cos jest malo. Body z posta:584,586 czy batman z gameart wedlug mnie jest duzym postepem w odniesieniu do poprzednich prac i tu chyba sie zemna zgodzisz jedyne co mozna mu zarzucic to ze leniwiec z niego jeden i niekonczy modeli :D.

Napisano
  • Autor

Witam!!

Predator--> czyli z tego wychodzi ("bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi") ze powinienem nic nierobic :D

max-->hmmm wiesz mnie ciezko sie oceniac :P ale wedlug mnie jakies tam robie postepy moze nie za duze ale robie :P a czy robie duzo modeli hmmmm jakos mi sie wydajeze nie, ze robie ogolnie malo modelimozna na jednej rece wyliczyc skonczone glowy :) tylko wiesz moglbys napisac przynajmniej co powinienem poprawic co robie zle bo posty ze nie moge podskorzyc level up mi nic nie mowia :)

Napisano

eee nie ma co sie rozdrabniac, czasem przez dluzszy okres nic nie idzie do przodu, ale jak juz sie ruszy to na maxa ;)

Wydaje mi sie ze z kazdym modelem robisz progres wiec jest spoko, czasem wiekszy czasem mniejszy :)

Napisano

Mimo że po czasie, ale pozwolę sobie zająć własne stanowisko ;).

 

Ta jakaś gadaninka o level up to jakieś nieporozumienie- albo ja nie dostrzegam takich zależności po prostu :). Akurat Nielot kojarzy mi się z dużym postępem, fakt że dosyć nietypowo podchodzi do prowadzenia projektów (nacisk na dużo niedokończonych prac) oraz że bardzo podobnie wykańcza różne elementy... Jednak w jego przypadku zdaje to egzamin, prace są wyraźnie coraz to lepsze i coraz większą uwagę zwraca na budowaną bryłkę -> jest oki.

Napisano

heh... pomysles ze jeszcze nie dawno zaczynałes:D chyba tez sie wkoncu wezme za maxową organika:D

 

ps. co z batmanem??:D

Napisano

nielot007-za dobrze ci to idzie żeby robić speedy,rób całe modele i texturki już czas na to :)

Ryjek fajny,tylko ucho takie jakieś dziwne. :)

Napisano
  • Autor

wrzecionek--> wiedzialem ze o czyms zapomnialem,NIE PATRZCIE NA USZY :) bo ich i tak nie bedzie widac...

Napisano
  • Autor
A ja się będę czepiał paru rzeczy. :P

 

http://img401.imageshack.us/img401/8333/speedob8in3.jpg

1: Dziwnie wygląda ta dziura między kością nosową, a czołową.

2: Nie podobają mi się te wypukłe linie wokół ust, ale to tylko moje zdanie. :D

 

A reszta super. :)

 

1. hmmmm czy ja wiem :P

2. mi tam sie podobaja :P wedlug mnie moje najlepsze usta :D

dzieki za czepianie sie :)

Napisano

linie kolo ust ok ale te przy górnej wardze jednak za wydajne chyba :) ucho wiadomo malo atrakcyjny :D reszta fajna

Napisano
  • Autor

wizz--> no moze masz racje, ;)

 

co o tym powiecie, robione tabletem (super sie "modeluje" tablecikiem) na szybko bo nie lubie/umiem sculptowac :)

aha jakbyscie nie wiedzieli to to sa te usta z glowy co wyzej pokazywalem tylko troche poprawilem forme i dalem detal :D

pozdro

ustasz4.jpg

Napisano
  • Autor

krzychu--> jak uzywam jak nie, pierwszy raz go dotknalem od kilku miechow (cos kolo tego) :D

kuba--> thanks ;)

no i moje pytanie, bo fajnie szybko mozna poprawic model robiony w maxie tzw, takie detale wylozyc czy poprawic lekko krztalt, jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ?

zawsze mnie to od zbrusha odpychalo co po zrobieniu modelu...(wiem tutek klicka...:D)

Napisano
nielot007-jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ?
Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę.

Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie.

Napisano
  • Autor
Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę.

Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie.

 

do kitu :(

Napisano

Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów.

Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy.

Napisano
  • Autor
Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów.

Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy.

 

a tak wogole to w zbrushu 3-jce da rade wypalic ? bo slyszalem ze nie mozna czy nie wychodza ...

Napisano

Sorry ale mała różnica pomiędzy modelem z maxa a zb :)

Daj mocny detal skóry,ust,pontony pod oczami, poszalej trochę w zb :)

Napisano
  • Autor
Sorry ale mała różnica pomiędzy modelem z maxa a zb :)

Daj mocny detal skóry,ust,pontony pod oczami, poszalej trochę w zb :)

 

no wlasnie skromny bo nie lubie hiper extra super na maxa detalu :D ale det skory itp. dodam :P

jutro sie pobawie bo kurde czas wymodelowac to co powinienem a nie bawie sie...ehhh te lenistwo :D

Napisano

dziurki w nosie masz niczym wloty powietrza w bumperze:P teraz mi sie rzucilo w oczy, za ostro lacza sie ze skora imo:) tak to bardzo fajnie, rob batmana:D

Napisano

Ładnie wyszło. Brakuje tylko troche detalu ale to da sie zalatwic bump.. Naprawde ladnie :p

Napisano

Jeśli sie czepiać to nie podoba mi sie to wgłębienie pomiędzy nosem a ustami ale tak bardzo fajnie

Napisano

No widzisz Bracie;) 'mieszałes z błotem' użytkowników sculpterow;PP teraz smiało moge CI powiedziec ze nieładnie:P proporcje, detal, szczegóły wszystko wymaga ciezkiej pracy;) podobnego osobnika zrobił Wizz... i wyszedł mu znakomicie, looknij do jego topica

ale bedziesz wymiatał pracuj !:)

Napisano

nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków!

ale poza tym jest bardzo dobre:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności