Pionier Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 super Kuba! w czym to renderowales i czy masz wiekszy obrazek :)?
Vorek Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 tak tak, też bym prosił o większy :] świetne kolory
Kub@ Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 renderowałem vrayem i mam większy obrazek ;) tu jest http://img482.imageshack.us/img482/8751/xolum155002st9.jpg na większym widać że nie jest dobrze oświetlony.
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Wrzuciłeś ten sam rozmiar, hehe;D Edit: ...teraz ok;) Oświetlenie jest ok, pomijając może lekkie przepalenie. Teraz wyraźniejsza jest kwestia parkietu i to dlaczego chciałeś go wymienić;) W zasadzie tylko bump jest trochę skopany, za szerokie szpary między 'klepkami'. Pozdr!
Kub@ Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 no właśnie o te szpary mi chodziło ;) thx za komenty, może wrzucę coś jeszcze z tego projektu
tadzio Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Kub@ bardzo przyjemne. Klepeczki tak jak wyzej Touch powiedial I moze przydaloby sie cos wsadzic po prawej stronie z brzegu w ten korytarzyk, bo pustwy jest. pozdr.
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Hehe, po wizkach pionix'a i Kuby jakoś odechciało mi się wrzucaj tą wannę, ale niech już się ukaże pubilcznie;P
pionix Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Touch - dla mnie bardzo ładne materiały zwłaszcza metal na kranach taki "postarzony" wyszedł :)
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Dobrze to ująłeś, 'wyszedł';) Bo wcale nie jest;P
pionix Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Znowu wizka (nieskończona) - pozostało opracowanie terenu na projekt którego juz od dawna nie mogę sie doczekać MentalRay i mentalowskie Sun i Sky Jak wreszcie skończę to może będzie się nadawało do galerii:)
siwy Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 Ładne renderki, jakby podłożyć fotke zamiast tej kostki brukowej a ludzi 3d zmieszać z ludźmi 2d w szopie to byłby wypas.
tadzio Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 rendery bardzo ladne. na ostatnim ten budynek wyglada jak "tesco" ;) pozdr.
Neiraa Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 wizka sali szkoleniowej, praca trwa.. co poprawić i jak??
chveti Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 Ja myślę że dodać przede wszystkim trzeba Global Illumination i poprawić anti-aliasing. Nie powiem Ci jak bo pewnie renderujesz mental rayem - to nie są moje wody terytorialne. Pozdrawiam.
Neiraa Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 Dzięki chveti owszem, to Mental, GI jest ale narazie nie szaleję z samplingiem, bo czasu mi było szkoda. A w anti-aliasingu słabo się poruszam..bardzo słabo.
Kub@ Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 ja z lwf dałem spokój sobie narazie, troche mi nie wychodziło ;) poprawiony parkiet + obróbka w ps
pionix Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Pinero - w tym ostatnim bardzo realistyczne światło - wygląda to troche jakby to była fotka zrobiona starym niezniszczalnym popularnym aparatem "smiena" (jeśli to się tak pisze i jeśli wicie co to za aparat hehe :) Kub@ - dlaczego Ty fotki wrzucasz a nie rendery?;)
Kub@ Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 thx :) Pinero, na ścianach i suficie jest zwykły prawie biały kolor z bumpem cementowym jakimś + bardzo mały fresnel reflect na ok 0,5 gloss( ward ) ustawień renderera nie pamiętam na 100% a teraz mi się renderuje ale to było Irr(high) + lc 60/20, detail ench on, delone tr, density based lc 1000 subd noise 0,01 prefilter 100, filter nearest 10 rqmc 0,85 noise 0,005 antyaliasing mitchel
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 peter_muler --> miód światełko, mmmm;) VRay Sun?
tadzio Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 peter_muler z tego co wiem "Bialy Dom" wyglada troche inaczej ;) [lol]
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 oświetlane jest hdri + vraylight ( VRay Sun nie umiem nawet włączyć :) "białe na białym" :) do suprematyzmu to jeszcze temu daleko. ustawieni standardowe, irr+lc, dokładny detal to raczej zasługa vraytoon
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Na dobranoc jeszcze takie testy ode mnie. Scena zbliża się ku końcowi, dojdą detale, wiadomo, a o co proszę, to wszelkie uwagi i wskazówki, czyli standardowo;) Rendering szedł ok 5h, ale na słabym sprzęcie, więc don't panic;) Sporo było postprodukcji, ale ta akurat była zamierzona od początku. Miłej nocki życzę...
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 niebo i zachodzące słońce z sachform :) Touch: jak zwykle horyzont :) jak przedłużysz zbiegi np od okna to gdzie sie spotykają?
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Hehe, peter_muler, mów do mnie po ludzku;D Gdzie w takim razie miałby być ten horyzont?;) Jeśli w ogóle ma go być widać(?)...;)
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 http://img412.imageshack.us/img412/7813/2002956734813438128rsmf9.jpg :)
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 ...aż tak wysoko? 0_o... No nic, jutro to sprawdzę;) Dzięki wielkie;)
tadzio Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Touch ladne tylko bump zbyt chropowaty na podlodze wyszedl.
tweety Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 hehe. jakbym widział Vorka rendery w Speed Modelling ;] nieźle, aczkolwiek tył jest niedoświetlony. Pozdrawiam
mirach Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Świetne te białe na białym powychodziły. touch, mam wrazenie ze wanna ciut nie dotyka podlogi A tu odemnie, czasem człowiek ma ochote zbudować sobie coś z zapalek w ramach odstresowania sie... a zapałek brakuje. oraz wersja z lekkim toonem która mi się ciut bardziej podoba pozdrawiam Mirach
Touch Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 hehe, teraz każdy będzie się Toon'em bawił xD mirach --> zauważyłem, ale to zdaję się kwestia ustawień, bo sama wanna siedzi na podłodze, że już bardziej się nie da. Align'em ją stawiałem, więc zostają ustawienia(?)
Touch Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Kombinuj dalej, to w końcu dojdziesz do formy wibratora prążkowanego;D
tweety Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 SSn4k3: jest nieźle, aczkolwiek teraz wskocz na wyższy level i zrób rozbity wazonik :]
JunioR Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 czesc p.s wielkie dzieki dla Kome i Pinero, chłopaki wiecie za co ;] pozdrawiam!
tweety Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Junior: good job :) rury z sufitu mi sie nie podobają :]
mrkrzysiek Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 JunioR no bardzo fajny render podłoga przy oknie mi sie podoba :)
happy-angel Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 lycha MR 1024x768 z wyskokim samplingiem ~40 min
pecet Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 taka niezbyt ta łycha i coś z hdri zwaliłeś, albo taka mapa, albo złe mapowanie zaznaczyłeś
Fargate Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 to samo co wyżej tylko tym razem maxwell sl 15 czas 8h pozdro
Rekomendowane odpowiedzi