Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wrzuciłeś ten sam rozmiar, hehe;D

 

Edit: ...teraz ok;) Oświetlenie jest ok, pomijając może lekkie przepalenie. Teraz wyraźniejsza jest kwestia parkietu i to dlaczego chciałeś go wymienić;) W zasadzie tylko bump jest trochę skopany, za szerokie szpary między 'klepkami'.

Pozdr!

Napisano

Kub@ bardzo przyjemne. Klepeczki tak jak wyzej Touch powiedial

I moze przydaloby sie cos wsadzic po prawej stronie z brzegu w ten korytarzyk, bo pustwy jest.

pozdr.

Napisano

Znowu wizka (nieskończona) - pozostało opracowanie terenu na projekt którego juz od dawna nie mogę sie doczekać

MentalRay i mentalowskie Sun i Sky

 

Jak wreszcie skończę to może będzie się nadawało do galerii:)

 

1385bebd965d65c1.jpg

 

a896154f66764c0e.jpg

 

1055f562c9285400.jpg

 

53c2ca9e1262bc21.jpg

Napisano

Ja myślę że dodać przede wszystkim trzeba Global Illumination i poprawić anti-aliasing.

Nie powiem Ci jak bo pewnie renderujesz mental rayem - to nie są moje wody terytorialne.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Dzięki chveti owszem, to Mental, GI jest ale narazie nie szaleję z samplingiem, bo czasu mi było szkoda. A w anti-aliasingu słabo się poruszam..bardzo słabo.

Napisano

Pinero - w tym ostatnim bardzo realistyczne światło - wygląda to troche jakby to była fotka zrobiona starym niezniszczalnym popularnym aparatem "smiena" (jeśli to się tak pisze i jeśli wicie co to za aparat hehe :)

Kub@ - dlaczego Ty fotki wrzucasz a nie rendery?;)

Napisano

thx :) Pinero, na ścianach i suficie jest zwykły prawie biały kolor z bumpem cementowym jakimś + bardzo mały fresnel reflect na ok 0,5 gloss( ward )

ustawień renderera nie pamiętam na 100% a teraz mi się renderuje

ale to było Irr(high) + lc

60/20, detail ench on, delone tr, density based

 

lc 1000 subd noise 0,01 prefilter 100, filter nearest 10

rqmc 0,85 noise 0,005

 

antyaliasing mitchel

Napisano

oświetlane jest hdri + vraylight ( VRay Sun nie umiem nawet włączyć :)

 

"białe na białym" :) do suprematyzmu to jeszcze temu daleko.

ustawieni standardowe, irr+lc, dokładny detal to raczej zasługa vraytoon

 

03anx3.jpg

Napisano

Na dobranoc jeszcze takie testy ode mnie. Scena zbliża się ku końcowi, dojdą detale, wiadomo, a o co proszę, to wszelkie uwagi i wskazówki, czyli standardowo;)

 

2002956734813438128_rs.jpg

 

2002998450459624786_rs.jpg

 

2002929275474468467_rs.jpg

 

Rendering szedł ok 5h, ale na słabym sprzęcie, więc don't panic;) Sporo było postprodukcji, ale ta akurat była zamierzona od początku.

 

Miłej nocki życzę...

Napisano

Hehe, peter_muler, mów do mnie po ludzku;D Gdzie w takim razie miałby być ten horyzont?;) Jeśli w ogóle ma go być widać(?)...;)

Napisano

Świetne te białe na białym powychodziły.

touch, mam wrazenie ze wanna ciut nie dotyka podlogi

 

A tu odemnie, czasem człowiek ma ochote zbudować sobie coś z zapalek w ramach odstresowania sie... a zapałek brakuje.

zapalka1.jpg

oraz wersja z lekkim toonem która mi się ciut bardziej podoba

zapalka1-toon.jpg

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

hehe, teraz każdy będzie się Toon'em bawił xD

mirach --> zauważyłem, ale to zdaję się kwestia ustawień, bo sama wanna siedzi na podłodze, że już bardziej się nie da. Align'em ją stawiałem, więc zostają ustawienia(?)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności