pionix Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Kub@ - pierwsze wrazenie to fotka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 super Kuba! w czym to renderowales i czy masz wiekszy obrazek :)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 tak tak, też bym prosił o większy :] świetne kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 renderowałem vrayem i mam większy obrazek ;) tu jest http://img482.imageshack.us/img482/8751/xolum155002st9.jpg na większym widać że nie jest dobrze oświetlony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Wrzuciłeś ten sam rozmiar, hehe;D Edit: ...teraz ok;) Oświetlenie jest ok, pomijając może lekkie przepalenie. Teraz wyraźniejsza jest kwestia parkietu i to dlaczego chciałeś go wymienić;) W zasadzie tylko bump jest trochę skopany, za szerokie szpary między 'klepkami'. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 no właśnie o te szpary mi chodziło ;) thx za komenty, może wrzucę coś jeszcze z tego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Kub@ bardzo przyjemne. Klepeczki tak jak wyzej Touch powiedial I moze przydaloby sie cos wsadzic po prawej stronie z brzegu w ten korytarzyk, bo pustwy jest. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Hehe, po wizkach pionix'a i Kuby jakoś odechciało mi się wrzucaj tą wannę, ale niech już się ukaże pubilcznie;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Touch - dla mnie bardzo ładne materiały zwłaszcza metal na kranach taki "postarzony" wyszedł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Dobrze to ująłeś, 'wyszedł';) Bo wcale nie jest;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Znowu wizka (nieskończona) - pozostało opracowanie terenu na projekt którego juz od dawna nie mogę sie doczekać MentalRay i mentalowskie Sun i Sky Jak wreszcie skończę to może będzie się nadawało do galerii:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 bajeranckie te pipole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 Ładne renderki, jakby podłożyć fotke zamiast tej kostki brukowej a ludzi 3d zmieszać z ludźmi 2d w szopie to byłby wypas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 rendery bardzo ladne. na ostatnim ten budynek wyglada jak "tesco" ;) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 wizka sali szkoleniowej, praca trwa.. co poprawić i jak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2007 Ja myślę że dodać przede wszystkim trzeba Global Illumination i poprawić anti-aliasing. Nie powiem Ci jak bo pewnie renderujesz mental rayem - to nie są moje wody terytorialne. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 Dzięki chveti owszem, to Mental, GI jest ale narazie nie szaleję z samplingiem, bo czasu mi było szkoda. A w anti-aliasingu słabo się poruszam..bardzo słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 i materialy poprawic trza. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 wtrążoliłem się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 ja z lwf dałem spokój sobie narazie, troche mi nie wychodziło ;) poprawiony parkiet + obróbka w ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Kuba, świetnie to wygląda! :) foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Pinero - w tym ostatnim bardzo realistyczne światło - wygląda to troche jakby to była fotka zrobiona starym niezniszczalnym popularnym aparatem "smiena" (jeśli to się tak pisze i jeśli wicie co to za aparat hehe :) Kub@ - dlaczego Ty fotki wrzucasz a nie rendery?;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 thx :) Pinero, na ścianach i suficie jest zwykły prawie biały kolor z bumpem cementowym jakimś + bardzo mały fresnel reflect na ok 0,5 gloss( ward ) ustawień renderera nie pamiętam na 100% a teraz mi się renderuje ale to było Irr(high) + lc 60/20, detail ench on, delone tr, density based lc 1000 subd noise 0,01 prefilter 100, filter nearest 10 rqmc 0,85 noise 0,005 antyaliasing mitchel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 bardzo ładne Kub@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 peter_muler --> miód światełko, mmmm;) VRay Sun? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 peter_muler z tego co wiem "Bialy Dom" wyglada troche inaczej ;) [lol] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 oświetlane jest hdri + vraylight ( VRay Sun nie umiem nawet włączyć :) "białe na białym" :) do suprematyzmu to jeszcze temu daleko. ustawieni standardowe, irr+lc, dokładny detal to raczej zasługa vraytoon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Na dobranoc jeszcze takie testy ode mnie. Scena zbliża się ku końcowi, dojdą detale, wiadomo, a o co proszę, to wszelkie uwagi i wskazówki, czyli standardowo;) Rendering szedł ok 5h, ale na słabym sprzęcie, więc don't panic;) Sporo było postprodukcji, ale ta akurat była zamierzona od początku. Miłej nocki życzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 niebo i zachodzące słońce z sachform :) Touch: jak zwykle horyzont :) jak przedłużysz zbiegi np od okna to gdzie sie spotykają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Hehe, peter_muler, mów do mnie po ludzku;D Gdzie w takim razie miałby być ten horyzont?;) Jeśli w ogóle ma go być widać(?)...;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 http://img412.imageshack.us/img412/7813/2002956734813438128rsmf9.jpg :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 ...aż tak wysoko? 0_o... No nic, jutro to sprawdzę;) Dzięki wielkie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 Touch ladne tylko bump zbyt chropowaty na podlodze wyszedl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 Takie cus na szybko. 2vray lights. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 hehe. jakbym widział Vorka rendery w Speed Modelling ;] nieźle, aczkolwiek tył jest niedoświetlony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 Świetne te białe na białym powychodziły. touch, mam wrazenie ze wanna ciut nie dotyka podlogi A tu odemnie, czasem człowiek ma ochote zbudować sobie coś z zapalek w ramach odstresowania sie... a zapałek brakuje. oraz wersja z lekkim toonem która mi się ciut bardziej podoba pozdrawiam Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 hehe, teraz każdy będzie się Toon'em bawił xD mirach --> zauważyłem, ale to zdaję się kwestia ustawień, bo sama wanna siedzi na podłodze, że już bardziej się nie da. Align'em ją stawiałem, więc zostają ustawienia(?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 tweety - dalej kombinuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 Kombinuj dalej, to w końcu dojdziesz do formy wibratora prążkowanego;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 SSn4k3: jest nieźle, aczkolwiek teraz wskocz na wyższy level i zrób rozbity wazonik :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 czesc p.s wielkie dzieki dla Kome i Pinero, chłopaki wiecie za co ;] pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 z LWF robiles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 hehe nie wiem co to jest LWF :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 testów ciąg dalszy :) IRR + LC pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Junior: good job :) rury z sufitu mi sie nie podobają :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 JunioR no bardzo fajny render podłoga przy oknie mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Render testowy w Modo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 7 Kwiecień 2007 Share Napisano 7 Kwiecień 2007 lycha MR 1024x768 z wyskokim samplingiem ~40 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 7 Kwiecień 2007 Share Napisano 7 Kwiecień 2007 taka niezbyt ta łycha i coś z hdri zwaliłeś, albo taka mapa, albo złe mapowanie zaznaczyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 7 Kwiecień 2007 Share Napisano 7 Kwiecień 2007 to samo co wyżej tylko tym razem maxwell sl 15 czas 8h pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi