Hindus Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 peter - dach taki dziwny jak by jedna czesc miała duzy reflect - co to wogóle jest przychodnia ? czesc kome :D
buczer Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 MaGuu: no mało, bo mało ciekawa jest wuzetka i samo założenie, zresztą ja jestem prowincjonalnym projektantem :P wcześniej całe białe było takie: .. kome, nieładnie szydzić ze starszego kolegi :) hindus: przychodnia jest to miejsce gdzie lekarze przyjmują chorych pacjentów :)
MaGuu Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 no i jest bajerka, w tamtym dach był taki...nijaki :) tutaj jest ciekawiej ;)
Dawcio_m Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 zipper- lakier całkiem niezły to odbicie z boku troszke dziwnie wygląda i otoczenie mogło by być bardziej jednolite:)
stormwind Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 peter: pierwsza wizka z cegłami lepsza, jako przychodnia koi samym wyglądem, MaGuu: a dzrwi?
MaGuu Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 bryła była kiedyś kiedyś robiona i nie została ukończona, teraz nie chciało mi sie jej kończyć, jest to bardziej test oświetlenia i wpasowywania w otoczenie ;) Nie jest to finished :)
arch515 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 .. Biała wersja całkiem nie zła, chodź jak starzec się będzie to można przewidzieć, szybko się zrobi szara mimo ze dadzą tynk żywiczny itp. Ja bym pozostał przy cegle, bo bardzo fajnie wygląda i zresztą cegła to cegła nawet by się pokusić o bardziej strukturalną, tylko te szare elementy mi nie pasują.. Trzeba by pobawić materiałami.To taka moja skromna opinia .Pozdrawiam.
Touch Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Coś dziwnego jest na frontach szafek, nie wiem czy to odbicia, czy 'wypukłości' jakieś dziwne. Poza tym przesadziłeś trochę. Rozjazd w kontraście między lewą, a prawą stroną jest za mocny, źle się na to patrzy. Rozumiem LWF, ale wszystko z umiarem. Stolik ładnie odbija;) Pozdrawiam!
arch515 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 I takie coś ode mnie... podobac sie podobac sie...oj bardz bardzo..nie lubie cie.:)
tadzio Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 nom Pinero dajeeeeeee... az sie kurz unosi ;P lwf rulez;) ale jeszcze nie w moich rekach ;P pozdr
ZiBi_PL Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 takie cos for fun :) splodzone po polrocznej przerwie w maxie
chveti Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 ten specular bloom/ diffuse glow ..whatever. wywal to.
oczek Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 żeby nie było, że nic nie robie:P [Edit] PS>Kamerka WEB:) :P
JohnZi Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 taki model ostatnio robilem, niedlugo jakies materialy powiny byc:) co sadzicie?
mrkrzysiek Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 no model bardzo ładny:) pokaż siatkę i czekamy na te materiały
DraB Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Hej a czemu ja tez jestem w trakcie tworzenia tego modelu? :D Czy cos nas laczy Johnzi? ;] EDIT Johnzi jak to jeszcze raz przeczytasz to zapodaj siateczke pls ;]
Touch Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Test oświetlenia w nowym pomieszczeniu, domyślnie łazienka: Pozdrawiam
arch515 Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Hej a czemu ja tez jestem w trakcie tworzenia tego modelu? :D Czy cos nas laczy Johnzi? ;] Mimo to.. Postanowiłeś spróbować..:) Hehe..Pozdro.
Touch Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 kome --> Możesz powiedzieć coś o tym krześle?;) Jak to jest zrobione? Mapka alpha i bump?
polka dot Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Touch - opacity + vraydisplacement Pinero - tu już nie porywałem się na modelowanie. ale kuliste sznurkowane żyrandole to model :)
Touch Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Pinero --> Światła na pewno za mało, to wiem, będzie wspomaganie ze strony sztucznego oświetlenia w sklepieniu, choć zastanawiam się też nad jakimś świetlikiem(?). Dzięki za opinię;) kome --> dzięki za odpowiedź;) Bardzo dobrze się to prezentuje;)
Touch Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Może mi ktoś doradzić, gdzie dodać ewentualne fałdki/pomarszczenia, żeby 'zmiękczyć' nieco materiał sofy? Póki co, jest to skóra, ale jeszcze do końca nie zdecydowałem. I pytanie o Wasze sposoby na 'pikowane' powierzchnie mebli, jak najszybciej i najlepiej ułożyć siatkę, żeby uzyskać charakterystyczne zagłębienia? Pozdrawiam
Touch Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 To jak 'wpuścić' vertex'y poniżej powierzchni to nie kłopot, bardzie chodzi mi o ułożenie siatki. Czy po prostu krawędzie na skos, czy egdeloopy po obwodzie zagłębienia, co by dało podobny efekt do tego jak układa siatkę Tesselate. Kurcze, zaraz sam przestanę rozumieć, o co mi właściwie chodzi^^ Może gdyby ktoś miał po prostu siatkę takiego mebla bez meshsmooth i mógłby ją tutaj pokazać, to będę wdzięczny;)
Zbychowaty Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 zassijcie modele mattiego...one tam nie maja scalonych modyfikatorów :)
tweety Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 z chińskim ma niewiele wspólnego oprócz nazwy posta i wschodnio azjatyckich znaczków jakie tam się przeplatają :] wprowadź klimat! wywal te białe ściany i zastąp je bambusem czy jakimiś matami.
tadzio Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 oj Ptaszku Zolty myslisz siem troszkem;) wiesz ja pracuje w chinskiej restauracji;) Nie jest urzadzone w stylu tradycyjnym, lecz wlasnie w nowoczesnym, czyli blachy nierdzewne, czerwone dywany, czarne lakierowane drewno.... itp A to jest tylko taki zreszta test swiatla....nie mialem pomyslu na ta scenke... wiec jest tylko testem... pozdr
t0m3k Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 tadzio bardzo fajnie, rendertime troche przydlugi, AA na uchwycie czajnika i bump na drugim renderku na talerzu trzeba poprawic. paleczki powinny byc drewniane i nie wiem z czego jest zrobiony ten stol (ogromna kostka tylko nie wiem czego)
tadzio Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 t0m3k to jest tak: -render time jest dlugi bo delem wysrubowane sety (Irr high, Lc 1500- 0,008, duzy samling swiatel i inne + subdivs materialow ok 50) bo chcialem zeby bylo gladko wszystko, bo przy nizszych kaszka sie na materialach robila. Tak to renderowalo sie 12min. -AA nie moglem za Chiny :P wyeliminowac, i sypie sie na obiektach bezposrednio na tle okna (bez szyb, oswietlenie VraySky only) -stol to mocno polerowane, lakierowane pseudo-drewno -paleczki sa drewniane (bambus) ale w tekim zblizeniu tego nie widac zreszta tak jak mowilem to tyko test swiatla pozdr
Touch Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 Oo kurcze. Ja chyba muszę przysiąść nad modelowaniem, bo mi to nędznie wychodzi, a nie sobie testy oświetlenia robię... 0_o Świetnie Master;)
Master Kiełbaster Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 psze bardzo. (mikser będzie następny :P )
siwy Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 super odkurzacz, fajne materiały i studio. napisz cos o oświtleniu w tym studiu i renderingu
t0m3k Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 Master swietny model i niezly render tadzio co do AA na tle okna to trzeba wlaczyc w Vray'u "Sub-pixel Mapping" i "Clamp Output"
Rekomendowane odpowiedzi