Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

MaGuu: no mało, bo mało ciekawa jest wuzetka i samo założenie, zresztą ja jestem prowincjonalnym projektantem :P

wcześniej całe białe było takie:

2.jpg

..

kome, nieładnie szydzić ze starszego kolegi :)

hindus: przychodnia jest to miejsce gdzie lekarze przyjmują chorych pacjentów :)

Napisano

bryła była kiedyś kiedyś robiona i nie została ukończona, teraz nie chciało mi sie jej kończyć, jest to bardziej test oświetlenia i wpasowywania w otoczenie ;) Nie jest to finished :)

Napisano

2.jpg

..

 

Biała wersja całkiem nie zła, chodź jak starzec się będzie to można przewidzieć, szybko się zrobi szara mimo ze dadzą tynk żywiczny itp. Ja bym pozostał przy cegle, bo bardzo fajnie wygląda i zresztą cegła to cegła nawet by się pokusić o bardziej strukturalną, tylko te szare elementy mi nie pasują.. Trzeba by pobawić materiałami.To taka moja skromna opinia .Pozdrawiam.

Napisano

Coś dziwnego jest na frontach szafek, nie wiem czy to odbicia, czy 'wypukłości' jakieś dziwne. Poza tym przesadziłeś trochę. Rozjazd w kontraście między lewą, a prawą stroną jest za mocny, źle się na to patrzy. Rozumiem LWF, ale wszystko z umiarem. Stolik ładnie odbija;)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Hej a czemu ja tez jestem w trakcie tworzenia tego modelu? :D

 

Czy cos nas laczy Johnzi? ;]

 

EDIT Johnzi jak to jeszcze raz przeczytasz to zapodaj siateczke pls ;]

Napisano
Hej a czemu ja tez jestem w trakcie tworzenia tego modelu? :D

 

Czy cos nas laczy Johnzi? ;]

 

 

Mimo to.. Postanowiłeś spróbować..:) Hehe..Pozdro.

Napisano

Pinero --> Światła na pewno za mało, to wiem, będzie wspomaganie ze strony sztucznego oświetlenia w sklepieniu, choć zastanawiam się też nad jakimś świetlikiem(?). Dzięki za opinię;)

 

kome --> dzięki za odpowiedź;) Bardzo dobrze się to prezentuje;)

Napisano

Może mi ktoś doradzić, gdzie dodać ewentualne fałdki/pomarszczenia, żeby 'zmiękczyć' nieco materiał sofy? Póki co, jest to skóra, ale jeszcze do końca nie zdecydowałem.

I pytanie o Wasze sposoby na 'pikowane' powierzchnie mebli, jak najszybciej i najlepiej ułożyć siatkę, żeby uzyskać charakterystyczne zagłębienia?

 

2005377155704648003_rs.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

To jak 'wpuścić' vertex'y poniżej powierzchni to nie kłopot, bardzie chodzi mi o ułożenie siatki. Czy po prostu krawędzie na skos, czy egdeloopy po obwodzie zagłębienia, co by dało podobny efekt do tego jak układa siatkę Tesselate. Kurcze, zaraz sam przestanę rozumieć, o co mi właściwie chodzi^^ Może gdyby ktoś miał po prostu siatkę takiego mebla bez meshsmooth i mógłby ją tutaj pokazać, to będę wdzięczny;)

Napisano

z chińskim ma niewiele wspólnego oprócz nazwy posta i wschodnio azjatyckich znaczków jakie tam się przeplatają :] wprowadź klimat! wywal te białe ściany i zastąp je bambusem czy jakimiś matami.

Napisano

oj Ptaszku Zolty myslisz siem troszkem;)

wiesz ja pracuje w chinskiej restauracji;)

 

Nie jest urzadzone w stylu tradycyjnym, lecz wlasnie w nowoczesnym, czyli blachy nierdzewne, czerwone dywany, czarne lakierowane drewno.... itp

 

A to jest tylko taki zreszta test swiatla....nie mialem pomyslu na ta scenke...

wiec jest tylko testem...

pozdr

Napisano

tadzio bardzo fajnie, rendertime troche przydlugi, AA na uchwycie czajnika i bump na drugim renderku na talerzu trzeba poprawic. paleczki powinny byc drewniane i nie wiem z czego jest zrobiony ten stol (ogromna kostka tylko nie wiem czego)

Napisano

t0m3k to jest tak:

-render time jest dlugi bo delem wysrubowane sety (Irr high, Lc 1500- 0,008, duzy samling swiatel i inne + subdivs materialow ok 50) bo chcialem zeby bylo gladko wszystko, bo przy nizszych kaszka sie na materialach robila. Tak to renderowalo sie 12min.

-AA nie moglem za Chiny :P wyeliminowac, i sypie sie na obiektach bezposrednio na tle okna (bez szyb, oswietlenie VraySky only)

-stol to mocno polerowane, lakierowane pseudo-drewno

-paleczki sa drewniane (bambus) ale w tekim zblizeniu tego nie widac

 

zreszta tak jak mowilem to tyko test swiatla

 

pozdr

Napisano

Oo kurcze. Ja chyba muszę przysiąść nad modelowaniem, bo mi to nędznie wychodzi, a nie sobie testy oświetlenia robię... 0_o Świetnie Master;)

Napisano

Master swietny model i niezly render

tadzio co do AA na tle okna to trzeba wlaczyc w Vray'u "Sub-pixel Mapping" i "Clamp Output"

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności