Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Za lustrem są vraylight, z boku w tej wnęce jest okno, przez które wpada światło z hdrki, pod sufitem oraz w lampie stojącej są fotometryki free point. Ale w całym renderku jest jeszcze zastosowany lwf.

 

jacekdrze: podziel się, jak zrobiłeś takie pionowe rozmycie światła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelam, duplicate layer ustawiona na overlay, potraktowana motion blurem i zmniejszonym opacity, druga duplicate layer na overlay potraktowana silnym gauss blurem? (Photoshop)

 

Chociaż w sumie nie, wtedy mebelki też by miały tego glowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taki, juz kilka miesiecy temu oddany projekt, o którym mi sie teraz przypomniało i postanowiłem go poprawić. W zasadzie umieszczam go jako ciekawostkę; wszystko tutaj zostało wymodelowane w autocadzie, w 3d były nakładane tylko tekstury i robiony render. ;)

 

nowe2en9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelowales tez te utensylia łaziebne (czyt. wanna, kibel, umywalka) czy to z któregoś katalogu Koła ? (czy innej firmy )

 

co do renderu - płytki kiepskie (raczej nieczęsto w łazience płytka odbija aż tyle, to bardziej lustro niz łazienkowa płytka teraz), szum na ceramice az zęby bolą, drewno mi sie nie podoba (tandetnie wygląda, ale to moze tylko moje skojazenia, bo kojazy mi sie z taką okleiną w jaką mieli moi rodzice taki beznadziejny stolik z lat 60tych)

 

ogólnie, jak powiedziala ostatnio moja znajoma "szału nie ma" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceramika nie moja, te płytki na podłodze faktycznie się jak psu świecą, trza będzie poprawić. Co do "drewna" to firma grespania, której to płytki są ma takie w swoim katalogu i tak to one wyglądają. A co do szału? No trudno szaleć na 1,8m x 2,2m. ;)

 

A szum przez lwf, spróbuję coś z tym później zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lis: Drugi całkiem fajny, jakiś motion blur by się może tylko na autkach zdał, pierwszy straszny, jakoś pikselowato ta tekstura na budynku wyszła, a trawa, możliwe że przez cienie, wygląda jak zwykła płaska tekstura.

 

@Loki: Ty się nie pytaj Lisa ile mu się to renderowało, przy jego 7 x 6600 to wiesz... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grigoriob zeby miec taka aberracje na takim zdjeciu to obiektyw musialbys sobie sam zrobic w garazu :)

jak sie poczyta to sie czlowiek dowie, ze jest to zjawisko niepozadane i zawodowcy (chodzi mi o fotografow) placa duuuuuzo za obiektywy zeby sie tego pozbyc, wiec po co robic z siebie kiepskiego, taniego "fotografa" dodajac aberracje do renderow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis drugi render bardzo fajny szczególnie kolory budynku, co do animacji roleta mi się podoba i tulipany:)

peter_muler ten render ładniejszy tylko jeszcze trawe bym poprawił dał disp może,

grigoriob oba rendery za ciemne, ale na drugim masz fajnego ducha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie jak zrobić żeby w szybie odbijały sie lapny bez vray lightów?

 

odznacz specular dla vraylighta, albo renderuj odbicia dla szyb osobno jeśli chcesz aby vraylight odbijał się w materiałach refleksyjnych. możesz też właczyć exlude dla szyby ale nie jestem pewien czy to zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-oswietlenie swieci ale lampy na renderze wylaczone

- z tego co pamietam to nacisnac prawym na lampy?lub lustro? i tam w opcjach obiektu cos tam ze spectacularem lub odbiciem wylaczyc ... ;/ eeee nie moge pomoc dokladnie bez maxa a w nie mam teraz u siebie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności