Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

wielkie dzieki RA

 

uzupelnie kolekcje o MACKBOOK AIR

model byl zrobiony bez limitu poly i jest "dosc" ciezki, radze przerobic na proxy :)

airda6.jpg

 

POBIERZ

Edytowane przez t0m3k
  • Like 4
Napisano

o dzieki !, rowniez sie przyda :) ogolnie mozna by zrobic oddzielny dzial na modele i wtedy jak by ktos mial cos to mozna dodawac i przynajmniej wszystko by bylo w jednym miejscu :)

pozdro i plusik !

Napisano
o dzieki !, rowniez sie przyda :) ogolnie mozna by zrobic oddzielny dzial na modele i wtedy jak by ktos mial cos to mozna dodawac i przynajmniej wszystko by bylo w jednym miejscu :)

pozdro i plusik !

 

z tymi modelami byla juz taka inicjatywa :) jak wiadomo nie wypalila. zreszta nie czesto zdarza sie ze ktos dzieli sie modelami :)

 

tom3k przyda sie, dziekx!

Napisano

pressenter : dzieki za dobre slowa ;) ... jezeli chodzi o nasycenie to sam juz nie wiem ... u mnie na laptopie wyglada przesycone a na kalibrowanym monitorze ok ... wiec sam juz nie wiem.

Napisano

Bonifatz - świetnie!

Zdejmij jednak saturację.

Proponuje tak:

 

dom011rw0.jpg

Tak czy siak chętnie zobaczyłbym te nastawy:)

 

 

Loki- daje rade- biore;) thx

Napisano

Loki: nawet miło, ale imho - liście powinny być mniejsze, ale ich więcej, ciemniejsze, i jeśli teraz tak nie jest to oteksturowane. Ale i tak całkiem ładnie.

Napisano

ten zywoplot nie jest jakiś specjalnie wysoki (30x90x200 chyba, nie pamietam szczeze mowiac, a nie mam pliku przed sobą teraz) wiec tych lisci i tak nie bylo by za duzo - co do rozmiaru to sie zgadzam mogly by byc nieco mniejsze (tak czy tak wyszlo z tego cos 200k poly :/) i coś hmm 12000 lisci na stronę czy jakoś tak

 

nie jest oteksturowany - tzn jest tylko material z diffuse kolorem nadanym i jakimis pierdołami, bez bitmap (vray)

Napisano

a zrób rendera tak jak pierwszy na wprost tylko przesuń kamare 20cm w lewo.

 

ale patrzyłeś czy to tam gdzie kamera ? może Ty masz ukryte przedmioty a w ustawieniach zrobione żeby je renderowało..wiem banalne ale to dziwne na maxa

Napisano

nic nie jest ukryte / renderzone bez kamery

a tu przesunieto w prawo i w lewo z tym samym dziadem...

myslalem o nastawach tego szkla ale nic specjanego nie wymyslilem :/

juz którys raz widze taką lipe przy pracy.

 

szafawieksze2df3.jpg

Napisano

a u mnie anty visru nie wplywa na rzaden rendering.

 

a tutaj cos innego, nowego, niesamowitego i nudnego, nic ciekawego a zarazem niedopracowanego, nie zrozumialego ale tylko do ogladania wlasnego.

 

latoyv8.jpg

Napisano

Witam

 

mam takie male pytanko. Co zrobic aby zblurowac odbicia. Efekt jak i ustawienia ponizej. Siedze i kombinuje juz ze 3godziny nie liczac czasu na rendery

 

144uz7.jpg

ustawienia

 

matsetsom8.jpg

 

normalnie bym na to wpadl ale mam jakies zacimienie umysowe. Wiec jak ktos jest wstanie pomoc to bede wdzieczny

 

Sahe

Napisano

pressenter - Prubuje uzyskac taki efekt jak na fotce ponizej ale albo mam odbicia raczej jak lustro albo prawie wcale

 

prodemabaqag8.jpg

 

Sahe

Napisano

hcpiter, JunioRdzieki przetestuje i wrzuce co mi wyszło

 

Sahe

Napisano

lepiej, ale parkiet wciąż zły. a właśnie wcześniej miałem napsiać ciegiełka też ble..

 

krzesło Ci lewituje.

 

co do materiały podłogi to nie wiem po co dajesz blura zmniejszonego na bumpa. popatrz sie jak u Ciebie w domu wygląda podłoga.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności