t0m3k Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 prosze mnie nie mylic z Tomuś'em (Black Mamba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 spokojnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 Gientekwl dzięki. T0m3k tła narazie w zasadzie nie ma, to tylko wstępny teścik. Scanlinem? ciekawe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 Nowi - wyskakuje blad bo proxy ne obsluguje normal map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 kolejny teścik, tym razem dzień. MAx9 i mental, musnięte P-s'em. wiem, trawa wygląda jak ściernisko, drzewa wypadają no i niebo też do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 hi kilka wazonowi, dwie miski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Po świętach i po relasie vraya dla majki 2009 pobawiłem się troszkę renderami studyjnymi produktów, na folio wisi to już z tydzień ale jeszcze się tym tu nie pochwaliłem :P wii wiem że ipod nie podobny do siebie ale stary model to i nie wiem z czego go wymodelowałem ;) cheers! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Bardzo ladne renderki. Zwlaszcza podoba mi sie dramatyzm czarno-bialego Wii :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 dzięki mirach taki był plan :P UVałki na szybko naciągałem po zrobieniu łamanej texturki żeby mi pasowały a po renderze zauważyłem, że są krzywe i musiałem w PS prostować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P Destroyer - bardzo ładne rendery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 co o tym myślicie?? do kitu ? czy nada sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Jeszcze siedzisko: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka. thx, za jednolicie gladka ? JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P Destroyer - bardzo ładne rendery thx! co do linku to chyba nie warto :) Drab- model okej ale studio "blado" wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 AA mógłbyś podkręcić, mi sie bardzo podoba, ostre i wyraziste kolory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiroo Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 takie mrówki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Coś odnóżna tych mrówek nie takie jak trzeba ;) ( materiał ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiroo Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 upss, zapomniałem to zmienić, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 material chyba ok, po prostu odbijaja szara podloge. Ustawic cos dla odbic i po krzyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności. Jesli dobrze zrozumialem z ta gladkoscia to chyba sie mylisz bo sa takie gladkie wazony: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Czesc ! Kolejne testy : Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Pięknie! To lwf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 hcpiter jestem nażrawdę ciekaw jak wyciągasz taką biel z renderów :) ? to czysty render czy post w PS'ie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 pressenter dzieki, nie, nie uzywam LWF`a :) gientekwl dzieki, ogolnie trudno wytlumaczyc to tak odrazu, kiedys staralem sie jakos odpowiedziec na takie pytania jednak zauwazylem ze wszystko zalezy od sceny i nie ma jakiegos uniwersalnego sposobu na biel, przedewszyskim balansowanie kolorami no i czasami override mat na wielkie powierzchnie jednak juz z tego zrezygnowalem bo sceny wychodza za blade i trzeba meczyc duzo w PSie a teraz staram sie wogole nie zmieniac kolorow czy kontrastu w psie, jedynie jakis vignetic czy abberacje :) A tutaj nocna wersja: Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 testing wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 (edytowane) No bardzo ładnie oświetlone! niebo mocniejsze tylko jak dla mnie by się przydało, mapowanie drewna do poprawy( chyba że specjaknie tak jest), materiał szyb też taki. Ogolnie wszystko jest lekko takie nieostre, ale i tak podoba mi sie Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące. Edytowane 13 Styczeń 2009 przez !Ewert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące. nie ma? dla mnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 nie ma? dla mnie jest ok. Na mój gust zdecydowanie za mało hc ile masz vrayplanów doświetlających? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 drewno marne strasznie takie stare czy cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 a i tego chyba nie pokazywałem tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Super, te testy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 No fajnie fajnie. Zrób jakieś całe pomieszczenie a nie tylko meble pokazujesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 a ja se walnę progressa ;) z dedykacją dla hcpiter'a praca pt balans bieli ;p [pstryk] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Komuś przydadzą się takie lampejtki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 pressenter jak istnieją w rzeczywistości i są jakieś nie drogie (tzn jeśli mogę je pokazać klientowi) to czemu nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 gientekwl - dodaj jeszcze jakieś inne materiały a nie będzie już tak biało ;) pressenter - nie marudź tylko kopsaj linka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airice Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 moja pierwsza praca + pierwszy render.... nie wiem czemu takie plastikowe i sztuczne wyszło ;/ no i niestety dopiero na renderze pojawiły sie błedy w siatce ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 test grasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 dziarsko pionix to scatter + displace ? ile zajmuje poly taki trawnik jak ten tutaj ? i jak długo Ci się renderował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 erm... wytłumaczy mi ktoś czemu robić trawę displacem, a nie partiklami? Jakie są tego zalety, no bo chyba nie jest taki mesh lekki do uciągnięcia? Może szybszy rendering? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 pionix ladna trawa! Ode mnie model krzesla od Moroso o nazwie Tropicalia a designerem jest Patricia Urquiola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Ta owijka to modelowana? Jak tak, to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Junior- ładne krzesełko i render, choć linki wydają sie być grubsze od owijki, chyba ze tak miało być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 JunioR - świetny ten model zrobiłeś! Loki - to są particle. Renderowało się 30 min na C2Q6600 1600px w podstwie. Morte - to są własnie particle :) test grassu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Wreszcie ludzie odchodzą od trawy displacem robionej. Bardzo ładnie to wyglada panie Pionix :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 JunioR bardzo ladnie, jak mozesz wrzuc siatke Pionix a jak sie taka trawke robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 (edytowane) Wiecie, że jestem noobem tutaj, więc chyba nikogo nie zaskoczę pytaniem... co te te particle, bo Pionix wyszło super? Edit:/ Już nie ważne, Tob01 mnie poratował info. Trosiek taki mądry to ja też jestem, pytam speców, bo od nich najlepiej atakich rzeczy się uczyć, poza tym gdyby tacy ludzie jak ja nie pytali to Ty nie mógłbyś mi pojechać linkiem z googli, więc proszę, oszczędź. ;) Edytowane 14 Styczeń 2009 przez pressenter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 (edytowane) La R - Tak szybko chyba nie odejdą bo taka trawka na particlach to morderstwo dla kompa przy większych powierzchniach. W tej scenie to tylko 10m x 10m. Polecam prosty tutek: http://www.highend3d.com/3dsmax/tutorials/particles_fx/creating-grass-land-using-particle-flow--333.html Jak ktoś ma coś fajniejszego chętnie obejrzę :) Edytowane 14 Styczeń 2009 przez pionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 pressenter - coś fajnego :) http://letmegooglethatforyou.com/?q=particle+3ds+max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi