Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mirach - klasycznie landrynkowo - fajny render

pionix - kurcze to jest coś fajnego że z kilku boxów, 2 lampek obrazka z google i 2 scian mozna fajne wnetrze zmajstrować - powiem tyle, prosto, ale nie prostacko - jak zwykł mawiać mój znajomy :)

 

a co do trawnika ktory wczesniej tu postowalem, jest pod linkiem w podpisie z modelami zielska.

 

a zrobione to jest banalnie prosto Advanced Painter (polecam plugin) + pół sfery.

 

----------

 

pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter - tak to iesy maxowe z temperaturą 4200.

KamillM - zasłona kończy się zaraz za kadrem i pewnie czyste okno się odbiło ale fakt że to dziwnie wygląda.

!Ewert - nieostro bo renderowane na DMC z bardzo niskimi ustawieniami coby szybko było. Nie zależało mi na "ostrości"

Loki - nieeeee obrazek nie z gugla ;P Wyrób własny.

 

Scenka nie dość że banalna to jeszcze meble z Ikei :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix, tak zapytam odnosnie prostackiej scenki. Firanka to zwykly 2 sided material czy jakies jeszcze triki z ameryki? Bo ladnie wyszlo :)

Neiraa: nie ma czego wspolczuc, moge sie wyzyc artystycznie :) To ma byc wiktorianski dom przerobiony na dom slubny, szefo powiedzial ze moge poszalec z postprodukcja, wiec poszalalem.. i powiedzial ze az tak bardzo to nie moge :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grigoriob - scenka to faktycznie coś w rodzaju pokoju hotelowego.

 

Co do modelu samej zasłonki to muszę was rozczarować bo nabyłem ją w ramach barteru. Poddałem ją jedynie modyfikacjom FFD 4x4x4.

Za to udostępniałem już scenę jak takie zasłony zrobić:

http://art-huma.com.pl/zasysanie/forum/zaslony_do_symulacji.zip

Wystarczy nacisnąć Simulate w modyfikatorze Cloth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo brzydki chodnik Tores :) [psuje efekt] za to fajny kolor trawy, bambusy średnio mi się podobają.

i latarnie też kiepskie nieco. ale ogólnie ładnie. Bez szału ale ładnie.

 

brakuje np krawężników przy chodniku (na szybkości mógł byś je zrobic np Spacing Toolem albo już całkiem dla leniwych - z linii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobilem taki test na zaliczenie sem. z projektowania arch. ale.... liczyło mi sie od wczoraj od 17.00 do 9 rano - tyle ile widac w rozdzialce 2800x2100 no i tak dupa bo musiałem przerwac bo czas pracy sie zaczal i sily nie mialem z ta wizka a oddanie jest za 10 dni :/ komp 2 rdzenie 1,7 i 4 gb ramu i duzo nerw....

aaacopyrv8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szybie troche mi sie cos powtarza :P ..

co do czasu 4-5min klatka samego renderowania. w sumie wyszlo jakos 19h + 6h irr + 1h LC. zoptymalizowalem bo nie chcialo mi sie czekac, a nie wiedzialem czy nie bedize to skopane, wiec obnizylem nastawy i zrobilosie ziarno, ale olac. i tak jest skopane :D wiec byc moze policze jeszce raz. ta sekwencje. bedzie takich z 7-8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko wyglada ale te barcelony przy stolikach to nieciekawy pomysl raczej ;) Nie wyobrazam sobie siedziec przy stole na barcelonie próbując zjesc zamowiony posilek. Po godzinie plecy by mi odpadly ;)

No i jeszcze przedzielenie szybami troszke niebezpieczne bez jakiegos naznaczenia frost materialem na nich np jakies paski czy cos. Oczywiscie moje tylko takie dewiacje ktore nie trzeba brac na powaznie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności