t0m3k Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 prosze mnie nie mylic z Tomuś'em (Black Mamba)
Neiraa Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Gientekwl dzięki. T0m3k tła narazie w zasadzie nie ma, to tylko wstępny teścik. Scanlinem? ciekawe..
Kub@ Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Nowi - wyskakuje blad bo proxy ne obsluguje normal map
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 kolejny teścik, tym razem dzień. MAx9 i mental, musnięte P-s'em. wiem, trawa wygląda jak ściernisko, drzewa wypadają no i niebo też do wymiany.
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka.
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Po świętach i po relasie vraya dla majki 2009 pobawiłem się troszkę renderami studyjnymi produktów, na folio wisi to już z tydzień ale jeszcze się tym tu nie pochwaliłem :P wii wiem że ipod nie podobny do siebie ale stary model to i nie wiem z czego go wymodelowałem ;) cheers!
mirach Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Bardzo ladne renderki. Zwlaszcza podoba mi sie dramatyzm czarno-bialego Wii :)
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 dzięki mirach taki był plan :P UVałki na szybko naciągałem po zrobieniu łamanej texturki żeby mi pasowały a po renderze zauważyłem, że są krzywe i musiałem w PS prostować :P
pionix Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P Destroyer - bardzo ładne rendery
rudylew Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 co o tym myślicie?? do kitu ? czy nada sie ?
JunioR Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka. thx, za jednolicie gladka ? JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P Destroyer - bardzo ładne rendery thx! co do linku to chyba nie warto :) Drab- model okej ale studio "blado" wyglada.
!Ewert Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 AA mógłbyś podkręcić, mi sie bardzo podoba, ostre i wyraziste kolory.
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności.
NV Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Coś odnóżna tych mrówek nie takie jak trzeba ;) ( materiał ;) )
Kub@ Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 material chyba ok, po prostu odbijaja szara podloge. Ustawic cos dla odbic i po krzyku.
JunioR Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności. Jesli dobrze zrozumialem z ta gladkoscia to chyba sie mylisz bo sa takie gladkie wazony: Pozdrawiam
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 hcpiter jestem nażrawdę ciekaw jak wyciągasz taką biel z renderów :) ? to czysty render czy post w PS'ie ?
hcpiter Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 pressenter dzieki, nie, nie uzywam LWF`a :) gientekwl dzieki, ogolnie trudno wytlumaczyc to tak odrazu, kiedys staralem sie jakos odpowiedziec na takie pytania jednak zauwazylem ze wszystko zalezy od sceny i nie ma jakiegos uniwersalnego sposobu na biel, przedewszyskim balansowanie kolorami no i czasami override mat na wielkie powierzchnie jednak juz z tego zrezygnowalem bo sceny wychodza za blade i trzeba meczyc duzo w PSie a teraz staram sie wogole nie zmieniac kolorow czy kontrastu w psie, jedynie jakis vignetic czy abberacje :) A tutaj nocna wersja: Pozdrawiam !
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 (edytowane) No bardzo ładnie oświetlone! niebo mocniejsze tylko jak dla mnie by się przydało, mapowanie drewna do poprawy( chyba że specjaknie tak jest), materiał szyb też taki. Ogolnie wszystko jest lekko takie nieostre, ale i tak podoba mi sie Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące. Edytowane 13 Styczeń 2009 przez !Ewert
SWRSC Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące. nie ma? dla mnie jest ok.
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 nie ma? dla mnie jest ok. Na mój gust zdecydowanie za mało hc ile masz vrayplanów doświetlających?
carlosss Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 drewno marne strasznie takie stare czy cos
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 No fajnie fajnie. Zrób jakieś całe pomieszczenie a nie tylko meble pokazujesz ;)
gientekwl Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 a ja se walnę progressa ;) z dedykacją dla hcpiter'a praca pt balans bieli ;p [pstryk]
Loki Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 pressenter jak istnieją w rzeczywistości i są jakieś nie drogie (tzn jeśli mogę je pokazać klientowi) to czemu nie :)
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 gientekwl - dodaj jeszcze jakieś inne materiały a nie będzie już tak biało ;) pressenter - nie marudź tylko kopsaj linka :D
Airice Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 moja pierwsza praca + pierwszy render.... nie wiem czemu takie plastikowe i sztuczne wyszło ;/ no i niestety dopiero na renderze pojawiły sie błedy w siatce ;/
Loki Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 dziarsko pionix to scatter + displace ? ile zajmuje poly taki trawnik jak ten tutaj ? i jak długo Ci się renderował?
Gość Morte Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 erm... wytłumaczy mi ktoś czemu robić trawę displacem, a nie partiklami? Jakie są tego zalety, no bo chyba nie jest taki mesh lekki do uciągnięcia? Może szybszy rendering?
JunioR Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 pionix ladna trawa! Ode mnie model krzesla od Moroso o nazwie Tropicalia a designerem jest Patricia Urquiola
Filip Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Junior- ładne krzesełko i render, choć linki wydają sie być grubsze od owijki, chyba ze tak miało być.
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 JunioR - świetny ten model zrobiłeś! Loki - to są particle. Renderowało się 30 min na C2Q6600 1600px w podstwie. Morte - to są własnie particle :) test grassu 2
La R Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Wreszcie ludzie odchodzą od trawy displacem robionej. Bardzo ładnie to wyglada panie Pionix :).
t0m3k Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 JunioR bardzo ladnie, jak mozesz wrzuc siatke Pionix a jak sie taka trawke robi?
pressenter Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 (edytowane) Wiecie, że jestem noobem tutaj, więc chyba nikogo nie zaskoczę pytaniem... co te te particle, bo Pionix wyszło super? Edit:/ Już nie ważne, Tob01 mnie poratował info. Trosiek taki mądry to ja też jestem, pytam speców, bo od nich najlepiej atakich rzeczy się uczyć, poza tym gdyby tacy ludzie jak ja nie pytali to Ty nie mógłbyś mi pojechać linkiem z googli, więc proszę, oszczędź. ;) Edytowane 14 Styczeń 2009 przez pressenter
pionix Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 (edytowane) La R - Tak szybko chyba nie odejdą bo taka trawka na particlach to morderstwo dla kompa przy większych powierzchniach. W tej scenie to tylko 10m x 10m. Polecam prosty tutek: http://www.highend3d.com/3dsmax/tutorials/particles_fx/creating-grass-land-using-particle-flow--333.html Jak ktoś ma coś fajniejszego chętnie obejrzę :) Edytowane 14 Styczeń 2009 przez pionix
trosiek Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 pressenter - coś fajnego :) http://letmegooglethatforyou.com/?q=particle+3ds+max
Rekomendowane odpowiedzi